Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Публикувано:

Някой, който говори испански може ли да пооправи този имейл, който мисля да им пратя, че съм го превеждал с google translate? @Alexander

 

Hola eDreams,

El 16.01 puedo cancelar mi suscripción a edreams Prime ya que no podré aprovecharla el próximo año. Adjunto una captura de pantalla de la confirmación de cancelación. Sin embargo, hoy todavía cargó mi tarjeta de crédito, adjunto esa confirmación también.

Invierta la transacción, porque no quería suscribirme por otro año y cancelé mi suscripción a tiempo antes de eso.

Публикувано: (редактирано)

@Георги, не се занимавай с писане на мейли. Само с директен разговор може да си извоюваш обратно парите. Изключително упорити са в това да се правят на луди, но ти настоявай докрай. Или им изпрати скриншота на този адрес serviceclientprime-es@contact.edreams.com , колкото да видят, че го имаш и после им звънни. Не е задължително да пишеш на испански. За по-учтиво може да започнеш с Hola, и да продължиш на английски, извинявайки се, че испанският не ти е силен. А на този вече може да си пишеш само на английски documents@contact.edreams.com. Но без разговор, не мисля, че имаш шанс.

 

 

Аналогичен случай:

 

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 14 минути , Георги каза:

Някой, който говори испански може ли да пооправи този имейл, който мисля да им пратя, че съм го превеждал с google translate? @Alexander

 

Hola eDreams,

El 16.01 cancelé mi suscripción a edreams Prime ya que no podré aprovecharla el próximo año. Adjunto una captura de pantalla de la confirmación de cancelación. Sin embargo, todavía me estáis cargadno  mi tarjeta de crédito, adjunto esta confirmación también.

 

Invierta la transacción, porque no quería suscribirme por otro año y cancelé mi suscripción a tiempo antes de eso.

Щеше да е по-добре и  на български да го напишеш, понеже не се разбира много добре.

Особено последният ред не можах да разбера какво искаш да кажеш, по-горните са редактирани.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Със сигурност искам да започна комуникацията писмено, за да имам доказателство, после може и да се наложи да се говори. 

 

@Alexander, последното изречение е: Моля, отменете транзакцията, защото не искам да се абонирам за още една година и отмених абонамента си навреме. 

Публикувано:

Hola eDreams,

He cancelado mi suscripción Prime con fecha de 16/01/21

Adjunto una captura de la confirmación de la cancelación y también el recibo de nuevo cargó de mi cuenta.

Porfavor cancelen la transacción, porque no quiero seguir con la suscripción y he cancelado la suscripción al tiempo ! Gracias 

Un saludo

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Hola eDreams,

El 16.01.21 cancelé mi suscripción a edreams Prime, ya que no podré aprovecharla el próximo año. Adjunto una captura de pantalla de la confirmación de la cancelación.
Sin embargo, todavía me estáis cargando a mi tarjeta de crédito, adjunto esta confirmación también.
Espero que me reembolsen la cantidad cargada indebidamente, porque cancelé la suscripción edremas Prime a tiempo, asi que no debería haber sido renovada y cobrada.

Saludos cordiales

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Днес на бързо направих 3 резервации през Edreams,travellink.se,opodo.de,но се оказва ,че сега ми излиза добавянето на приорити към резервациите в Раян по 20 евро на човек в посока.Моля за идея как да излезна от конфузната ситуация.

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 6 минути , valpet каза:

Днес на бързо направих 3 резервации през Edreams,travellink.se,opodo.de,но се оказва ,че сега ми излиза добавянето на приорити към резервациите в Раян по 20 евро на човек в посока.Моля за идея как да излезна от конфузната ситуация.

Не можеш това е то лошото на тези посредници, че сега ако искаш да добавиш багаж ти излиза повече от колкото си спестил. Аз така се набутах с два полета. Ако ги бях взел от Раян ми го даваше на 6 евро приоритито, а сега ми иска 20 и това е 14 евро разлика, а аз не спестих толкова даже, но има и хубава страна, че цените на останалия багаж е една и съща и ако решиш да пътуваш с различно от приорити си на +

Публикувано:
преди 1 час, valpet каза:

Днес на бързо направих 3 резервации през Edreams,travellink.se,opodo.de

Би ли споделил малко по-подробно през кои сайтове направи резервациите, моля.  

Публикувано:

Между другото се опитвам да сменя полетите с други дати и доплащане,но никъде няма опция за добавяне на багаж.Хубавото е ,че няма такса за промяната и не знам дали като направя плащане ще има възможност да добавя багаж за 6 евро на човек.

Публикувано:
Преди 1 час, valpet каза:

Opodo.de,Edreams.uk,travellink.se

Имаш предвид направо в тези сайтове ли, без минаване през друг сайт първоначално?

 

Публикувано:
преди 19 часа, valpet каза:

Днес на бързо направих 3 резервации през Edreams,travellink.se,opodo.de

 

преди 16 часа, valpet каза:
преди 18 часа, Фил каза:

Би ли споделил малко по-подробно през кои сайтове направи резервациите, моля.  

Opodo.de,Edreams.uk,travellink.se

 

преди 14 часа, valpet каза:

 

преди 14 часа, Фил каза:

Имаш предвид направо в тези сайтове ли, без минаване през друг сайт първоначално?

Не, Минава се през jetcost,com или skyskanner

 

Разбира се, твой избор си е как, колко и каква информация да споделиш ...
Мисълта  и въпросите ми бяха по възможност (и в случай че не е някакав тайна или не представлява особена трудност), и за да сме си взаимно полезни, какъвто предполагам е смисълът на този форум, да споделиш съвсем сбито нещо от сорта:
през сайта АAA.xxx, който после ме прехвърли към сайта BBB.yyy , купих билет за полет с авиокомапния Z  (евентуално и колко е била отстъпката)

Както и да е, няма да досаждам повече с въпроси. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, Фил каза:

 

 

 

Разбира се, твой избор си е как, колко и каква информация да споделиш ...
Мисълта  и въпросите ми бяха по възможност (и в случай че не е някакав тайна или не представлява особена трудност), и за да сме си взаимно полезни, какъвто предполагам е смисълът на този форум, да споделиш съвсем сбито нещо от сорта:
през сайта АAA.xxx, който после ме прехвърли към сайта BBB.yyy , купих билет за полет с авиокомапния Z  (евентуално и колко е била отстъпката)

Както и да е, няма да досаждам повече с въпроси. 

Информацията е следната шведската версия на jetcost.com, а именно jetcost.se ми даде най добра цена за полет на Райънеър платформата travellink.se.За другите 2 резервации ползвах съответно skyskanner.de и skyscanner.uk.Те ме препратиха към опции от които най евтини бяха съответно на opodo.de и edreams.uk.Става въпрос за полети на Райънеър.

Всички тези подробности исках да ти спестя тъй като от тук започва набутвацията с добавянето на приоритети на официалния сайт на АК.Може би не си прочел по-горния ми пост.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 11 минути , valpet каза:

Всички тези подробности исках да ти спестя тъй като от тук започва набутвацията с добавянето на приоритети на официалния сайт на АК.Може би не си прочел по-горния ми пост.

Благодаря за споделеното! :smile3:
Прочел съм и по-горните ти постове. А информацията ми е полезна, защото много рядко ползвам приорити или допълнителен багаж. 

  • Харесвам 6
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:
преди 9 часа, ven62 каза:

Схемата с jetcost.de->lastminute.de

По същата схема днес взех билети на Раян , но вече повече от 5 часа няма никакъв мейл от lastminute, а са взели пари от картата. Досега не съм имала проблем с тях, а доста билети съм купувала.

Опитах се да вляза в профила си в lastminute, помня, че там излизаха всички резервации, но явно съм забравила паролата 😞 Странното е, че не изпраща и никакъв мейл, като цъкна на забравена парола.

За съжаление, не направих скрийншот на екрана с потвърждението, което излезе след плащането, но записах 10 цифровият номер на резервацията. Мога ли с него да направя проверка някъде в сайта?

 

 

Публикувано:
преди 44 минути , Мари Николова каза:

По същата схема днес взех билети на Раян , но вече повече от 5 часа няма никакъв мейл от lastminute, а са взели пари от картата. Досега не съм имала проблем с тях, а доста билети съм купувала.

Опитах се да вляза в профила си в lastminute, помня, че там излизаха всички резервации, но явно съм забравила паролата 😞 Странното е, че не изпраща и никакъв мейл, като цъкна на забравена парола.

За съжаление, не направих скрийншот на екрана с потвърждението, което излезе след плащането, но записах 10 цифровият номер на резервацията. Мога ли с него да направя проверка някъде в сайта?

 

 

пробвай да влезеш с фейсбук или гуугъл/ в зависимост, кой имейл си използвала за резервацията и вероятно ще успееш да си я видиш вътре .

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , Jorro каза:

пробвай да влезеш с фейсбук или гуугъл/ в зависимост, кой имейл си използвала за резервацията и вероятно ще успееш да си я видиш вътре .

С друг имейл съм направила резервацията 😞

 

Публикувано:
Преди 1 час, Мари Николова каза:

По същата схема днес взех билети на Раян , но вече повече от 5 часа няма никакъв мейл от lastminute, а са взели пари от картата. Досега не съм имала проблем с тях, а доста билети съм купувала.

Опитах се да вляза в профила си в lastminute, помня, че там излизаха всички резервации, но явно съм забравила паролата 😞 Странното е, че не изпраща и никакъв мейл, като цъкна на забравена парола.

За съжаление, не направих скрийншот на екрана с потвърждението, което излезе след плащането, но записах 10 цифровият номер на резервацията. Мога ли с него да направя проверка някъде в сайта?

 

 

Аз също пробвах да вляза в профила си. Не стана. Даже се замислих - имам ли профил. Пробвах да си направя и ми отказа - имал съм си. Т.е. нещо не им работи влизането - в такива случаи аз ползвам 3-4 пароли и няма как да не я нацеля.

Звънях на немския номер. Там нихферщеин. След това на ирландския - +35315268645. . Не можаха да открият резервацията. Казаха да пиша на 

customercare@lastminute.com

  Писах.   Почаках малко и реших да звънна на английския - +442083961209  . Пак не я откриха. Докато си спелвам имейла ми резервацията им "изгря" и казаха че до половин час ще получа потвърждение по имейла. Така и стана, а след 1-2 часа отговориха и от customercare и отново ми пратиха потвърждението.

Пиши им. Успех

 

-----

@neuromancer, докато пиша видях че местиш мненията, вероятно в правилната тема. 

Би ли преместил и отговора ми на @Мари Николова.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Вен, благодаря много!

И аз си мисля, че нещо им се бъгва системата. Ще пиша 🙂

Извинявам се, забравих, че проблемите с резервациите ги коментираме в тази тема. Вече толкова рядко ползваме  сайтовете, че губя тренинг.

  • Харесвам 1
Публикувано:

И аз днес имам същия проблем с Bravofly - липсващ билет часове след плащането и невъзможност за логин в акаунта. Изглежда като чисто технически проблем. Писах им на мейла.

 

Между другото немският lastminute, който обикновено дава най-големи отстъпки (през jetcost), днес ми прие един и същи Дайнърс за трети път тази седмица. Или са махнали ограничението от 1 плащане на 3 месеца с една карта или бъговете на сайта работят в полза на клиента 🙂

  • Харесвам 9
  • Благодаря 1
Публикувано:

Lastminute се оляха. Пратих им два мейла, като на втория пляснах като тема едно URGENT. Отговориха нещо от рода, че целият им екип усърдно се труди върху резервацията ми:fie:, имали голям брой запитвания от клиенти, да съм имала търпение. Досега нищо 😞

От години резервирам от тях, не съм имала никакви проблеми. Явно имат някакъв по-тежък проблем, още не пращат и мейл за възстановяване на паролата. Имайте го предвид, особено ако резервирате в последният момент.

 

Дали ще мога да се свържа с тях през уикенда, някой успявал ли е?

 

П.п. Току що ми отговориха, че резервацията не може да бъде потвърдена. Щели да ми върнат парите. А междувременно цената се е вдигнала.

 

Публикувано:
преди 21 минути , Мари Николова каза:

Lastminute се оляха. Пратих им два мейла, като на втория пляснах като тема едно URGENT. Отговориха нещо от рода, че целият им екип усърдно се труди върху резервацията ми:fie:, имали голям брой запитвания от клиенти, да съм имала търпение. Досега нищо 😞

От години резервирам от тях, не съм имала никакви проблеми. Явно имат някакъв по-тежък проблем, още не пращат и мейл за възстановяване на паролата. Имайте го предвид, особено ако резервирате в последният момент.

 

Дали ще мога да се свържа с тях през уикенда, някой успявал ли е?

 

 

Току що пробвах да ресетна паролата през rumbo.com - мейлът дойде веднага. Пробвай там, те паролите са същите за всичките им сайтове.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.