Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

И аз се наиграх с eDreams май 🙄 

По позната схема jetcost.com.au > eDreams и MC debit вчера направих опит да си взема еднопосочен полет София-Виена с България еър, като до последно ми изкарваше цена 46.22 AUD, само че в мейла със заявката, който получих, цената беше 70.93 AUD. Ок, на сутринта получих съобщение, че резервацията не е минала, ама аз тъпо и упорито реших, че го искам този полет и пробвах отново - инкогнито режим, друг мейл и телефон - до последно 46.22 AUD и айде в потвърждението 78.91 AUD. Този път се сетих да снимам екрана, за да се види, че с всички попълнени данни цената, която се показваше си беше 46.22 AUD, уви при опит за разправия с help центъра обаче чат-ботът им не приема снимки... и си пее едно и също. Резервацията е потвърдена, излиза в приложението на България еър, но се чудя може ли нещо да се направи по въпроса и най-вече се питам къде сбърках?

В заключение - чакам да ми върнат вчерашните 70.93 AUD, днес повторно ме прецакаха с цената и евентуалната печалба от всички тези упражнения би била под 20 лв., сравнено със сайта на България еър... Не съм хепи!

Връзка към коментар
5 minutes ago, Alexander said:

Ето всички потвърждения и номера, кашата е пълна.

 

Първия мейл беше от Оподо и вися два дни като непотвърден. Цената е по-надолу AUD 61 или 73лв взети от Револют.

 

Capture1.JPG.c81d07eea489b9306404ac26deae7786.JPG

 

След като седя така 2 дни и звънях на Оподо ми  издадоха билет по телефона, получих две потвърждения, едното направо от  Амадеус, а друго от edreams, като номера на edreams вече е друг, както и цената-94 евро. Дори в момента първата резервация в Оподо си седи като непотвърдена както е на снимката горе.

 

Capture22.jpg.4a8a97b7b219685e6ad3262f632477b6.jpg

 

Capture3.JPG.4c0c7d2839a8b01173ffdeba9e2ad431.JPG

 

Capture4.JPG.af42a7db8ad0ee23d2858204954d0b6c.JPG

 

Друга аномалия, която сега видях е, че ПНР кода е различен в мейла на Амадеус и в мейла на Едриймс. Обаче и двата работят и отварят една и съща резервация в Юнайтед! Единия започва с Е9ХХХХ, а другия е UDXXXX. Когато вляза в резервацията през  Юнайтед фигурира ПНР от мейла на Амадеус, нищо, че се отваря и с другия ПНР!

 

Това е от Юнайтед, платено в брой.

 

Capture5.JPG.abd46385adb7b8bc5adda81e33a8ed68.JPG

 

 

Някой някакви идеи??

Трудно е да се дават обещания, че всичко ще е наред, но пък някъде бях споменал и моята случка с резервация през edreams, която "зависна" , съответно като теб не получих в профила си потвърждение, но такова дойде с PNR-ри от Rayn, парите ми стояха 3 седмици като авторизация, след което  ми ги освободиха.

Писах им 3-4 мейла без никакъв отговор, притесних се,че може да ги анулират, съответно в един момент реших да купя наново билетите, но нито през посредници, нито през сайта на Rayan успях, защото ми даваше че има дублирани пътници ... и в крайна сметка летях безплатно 🙂 

Така, че след като резервациите излизат е amadeus, според мен е сигурно че ще ги има и ще летиш, защото през разни агенции, когато са пращали резервации (това по принуда, когато купуват билети на сина ми за разни състезания) винаги пращат по мейла разпечатка от амадеус, което явно е напълно достатъчно 😉 

Връзка към коментар

Това, че ги има навсякъе и в Амадеус, не пречи да бъдат канселирани някой ден от посредника респективно от АК-та.

Даже ми се е случвало преди година и нещо и последния ден преди полета го разбрах и пак имаше инфарктни моменти, добре, че купиха нови билети от Оподо след часове разговори и летях с гърците в крайна сметка.

Днес купувах други билети и макар да имаше хубави отстъпки с посредниците защото бяха с нормална АК изобщо не тръгнах да се занимавам с тях. Нервите и загубеното време напоследък е много и не си струва. Включително когато сменят час-дата на полет пак се влиза във филма и затворен кръг, играх го последно преди седмица.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Опитвайте през Коледния линк на vayama (жив и здрав да е @koliob https://bit.ly/2ICSNns

При регистрация (дори, ако си купил билет първоначално без и после се ъпгрейднеш/ регистрираш) дава поне 8$ за следваща покупка. Понякога не дава, но който съм регистрирала, все е получил. И няма значение от картата. Най- добра работа върши за полети София - Варна и обратно. Но може и за други да послужи.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 42 минути , Alexander каза:

Някой някакви идеи??

На теб в момента не ти трябват идеи, а резервация, каквато най-вероятно имаш, платена от Edreams или Opodo (все едно - то е едно и също). След като са ти върнали парите - най-вероятно ще пътуваш безплатно, така че по-добре изчакай, без да ги питаш каквото и да било повече. Имаш толкова много време до полета..

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 51 минути , Alexander каза:

Това, че ги има навсякъе и в Амадеус, не пречи да бъдат канселирани някой ден от посредника респективно от АК-та.

Даже ми се е случвало преди година и нещо и последния ден преди полета го разбрах и пак имаше инфарктни моменти, добре, че купиха нови билети от Оподо след часове разговори и летях с гърците в крайна сметка.

От Vayama и от Budgetair съм купувал над 800 билета, а от Edreams и Opodo - над 2000 и никога не са канселирали нито един от тях, а е имало най-различни случаи (дори може би и основания за това). Това, което обикновено се случва, когато са по-натоварени с работа е по някаква причина да не успеят да ти издадат електронен билет в първите 24 часа (това ми се е случвало наистина много пъти и никой не се обажда след това - резервацията "увисва"). И обикновено става въпрос за авиокомпании, които издават билети през Amadeus. В твоя случай може би след като си купил билета си го проверил на сайта на авиокомпанията и си помислил, че имаш резервация, но докато не издадат електронния билет - това не е така. Разбрал си го като си се опитал да се чекираш с несъществуваща резервация.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Кое точно е електрония билет, дългия номер с цифрите ли?

Моя проблемен случай беше с Aegean и Оподо. 3 отделни билета с ПНР, два от които след време изчезнаха и даваше грешка при опит за влизане в Aegean с ПНР-а.

Накрая в последния момент след разправии с Оподо купиха нови два билета.

Тогава звънях и на Aegean и казаха, да се оправям с Оподо, защото не им били превели пари или нещо от сорта. Та затова си мисля, че след 1 месец или дори 2 може да се окажа без билет.

 

Сега имам ПНР и номер с цифри, но нямак си не мога да седя да чакам до последния ден и да видя какво ще стане и дали ще летя.

Може след месец да си купя още един билет с друга компания, те и без това сега не са излязли полетите им, а други са скъпи.

Връзка към коментар
преди 48 минути , Alexander каза:

Кое точно е електрония билет, дългия номер с цифрите ли?

Моя проблемен случай беше с Aegean и Оподо. 3 отделни билета с ПНР, два от които след време изчезнаха и даваше грешка при опит за влизане в Aegean с ПНР-а.

Накрая в последния момент след разправии с Оподо купиха нови два билета.

Тогава звънях и на Aegean и казаха, да се оправям с Оподо, защото не им били превели пари или нещо от сорта. Та затова си мисля, че след 1 месец или дори 2 може да се окажа без билет.

 

Сега имам ПНР и номер с цифри, но нямак си не мога да седя да чакам до последния ден и да видя какво ще стане и дали ще летя.

Може след месец да си купя още един билет с друга компания, те и без това сега не са излязли полетите им, а други са скъпи.

Точно това е - например 297 6903688421. Друг път като купуваш през посредници ако не са ти изпратили e-ticket непременно си провери резервацията след повече от 24 часа на сайта на авиокомпанията за да си сигурен, че всъшност имаш резервация. Това не се отнася за Rayanair, Wizzair, Easyjet, Volotea и някои други авиокомпании, които си имат собствени резервационни системи и не издават e-tickets. Според мен си имаш валиден билет, но винаги можеш да си купиш още за да ти е по-спокойно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В Юнайтед ми изкарва такъв еTicket number само с цифри, има я снимката горе, но с изтрити цифри.

Има много време, а и без това лоу костите не са пуснали дати или не са евтини.

Смятам да изчакам един месец, ако дотогава няма проблеми с резервацията може и да рискувам, като разбира се ще проверявам през 10на дни и по-нататък.

 

А дори да имам ел. билет, какво пречи да се канселира билета от АК или посредника в един момент?

Връзка към коментар
преди 38 минути , Alexander каза:

А дори да имам ел. билет, какво пречи да се канселира билета от АК или посредника в един момент?

Нищо не пречи. При грешки в тарифата понякога канселират. В останалите случаи просто не съм виждал някой да го прави, освен когато клиентът сам поиска канселиране по някаква причина.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 16 часа, venceremos каза:

И аз се наиграх с eDreams май 🙄 

По позната схема jetcost.com.au > eDreams и MC debit вчера направих опит да си взема еднопосочен полет София-Виена с България еър, като до последно ми изкарваше цена 46.22 AUD, само че в мейла със заявката, който получих, цената беше 70.93 AUD. Ок, на сутринта получих съобщение, че резервацията не е минала, ама аз тъпо и упорито реших, че го искам този полет и пробвах отново - инкогнито режим, друг мейл и телефон - до последно 46.22 AUD и айде в потвърждението 78.91 AUD. Този път се сетих да снимам екрана, за да се види, че с всички попълнени данни цената, която се показваше си беше 46.22 AUD, уви при опит за разправия с help центъра обаче чат-ботът им не приема снимки... и си пее едно и също. Резервацията е потвърдена, излиза в приложението на България еър, но се чудя може ли нещо да се направи по въпроса и най-вече се питам къде сбърках?

В заключение - чакам да ми върнат вчерашните 70.93 AUD, днес повторно ме прецакаха с цената и евентуалната печалба от всички тези упражнения би била под 20 лв., сравнено със сайта на България еър... Не съм хепи!

пиши на бота "talk to agent" и ще те прехвърли на жив човек след чакане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

този агент е  с вързани ръце. препраща към  https://customercare.edreamsom/en/support/tickets/new  при проблем с плащането

 

5 дни няма вести, не и че очаквам нещо да върнат от надплатената сума. следващият път слагам в картата толкова, колкото се очаква да дръпнат.

нещо  взе да им се услажда надцакването в крайната 'промоционална" цена.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега се загледах в мобилното приложение на eDreams, където в booking details съвсем небрежно излиза общата сума, а над нея такса за застраховка, която не съм добавяла, даже преди последния екран ми се появи съобщение - сигурни ли сте, че искате да продължите без застраховка - да - цената си остана ниската и айде при плащането, хоп, чарджат те и застраховка. Това е абсолютно нарочно, убедена съм! Ще се разправям с агент, благодаря за съвета, но 2ри ден не мога да се свържа с такъв... явно разчитат, че повечето хора няма да се занимават и ето ти едни допълнителни печалби от нещо, което трудно можеш да докажеш, че не си поръчал... доста хитро, няма го и в e-mail-а с потвърждението като разбивка, фигурира само тоталът!
 

Връзка към коментар

Имам някакви мъгляви спомени, че за въпросната застраховка излиза прозорец точно преди (или пък след) потвърждаване на плащането, където с по- големи букви е написано да я купиш, а под този надпис с по- малки да я откажеш. И по инерция човек тръгва да натиска по- големият надпис/бутон...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 57 минути , venceremos каза:

Сега се загледах в мобилното приложение на eDreams, където в booking details съвсем небрежно излиза общата сума, а над нея такса за застраховка, която не съм добавяла, даже преди последния екран ми се появи съобщение - сигурни ли сте, че искате да продължите без застраховка - да - цената си остана ниската и айде при плащането, хоп, чарджат те и застраховка. Това е абсолютно нарочно, убедена съм! Ще се разправям с агент, благодаря за съвета, но 2ри ден не мога да се свържа с такъв... явно разчитат, че повечето хора няма да се занимават и ето ти едни допълнителни печалби от нещо, което трудно можеш да докажеш, че не си поръчал... доста хитро, няма го и в e-mail-а с потвърждението като разбивка, фигурира само тоталът!
 

 

преди 13 минути , Branko каза:

имаше някакъв срок в който застраховката можеш да я откажеш и да ти възстановят сумата за нея.праща се на мейл ,който е е написан в условията

Седем дни беше, вече е 15 за услуга платена онлайн.

Все пак, добре е да комуникацията с тях да започне в рамките на 7 дни.

Писал съм назад в темата за такъв случай.

Съфорумка успя да си върне парите по застраховката платена по този начин.

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Благодаря на всички за включването и съветите.

На 5 опит се свързах с агент, който ме увери, че ще ми върнат парите за застраховката. Първоначално искаше да ми отмени цялата резервация и да ми върне 80% от сумата за билета, както е по условията им. Аз се запънах, че не искам да ми отменя резервацията, а само застраховката, която не съм добавяла и в доказателство му пратих print screen с финалната цена, която е видно без никакви добавки.
Принципно ми потвърди, че така ще стане. Да видим ... ще информирам по-късно. 

Пиша ги всички тези неща, за да си отваряте очите на 4 и да си правите print screen-ове, за да можете да се защитите в такива ситуации. Не знам дали това е повлияло, но във всеки случай не пречи. 

Абсолютно съм сигурна, че не съм добавяла застраховката, защото, както писах и по-горе, даже ми се появи прозорец с питането дали съм сигурна, че искам да продължа без застраховка и цената до края си остана ок. В мейла с потвърждението също никъде не споменават за застраховка. Просто ти пращат един тотал и само от мобилното приложение можеш да разбереш от къде идва разликата. За мен това си е порочна търговска практика от типа - ако мине номерът. Даже чат-ботът се опитва да те баламоса, че цената междувременно може да се променила, затова има разлика между това, което си видял на последния екран и това, което реално си платил. Честно казано, ако не бях видяла, че са ми хакнали въпросната застраховка, просто щях да ги зачеркна и повече да не се разправям с тях. 



 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , venceremos каза:


Абсолютно съм сигурна, че не съм добавяла застраховката, защото, както писах и по-горе, даже ми се появи прозорец с питането дали съм сигурна, че искам да продължа без застраховка и цената до края си остана ок.



 

Убеден съм, че имат съгласието ти за покупката, защото иначе е измама.

Платформата е направена така, че когато пита дали искаш да продължиш без застраховка, предлага да чукнеш върху ясно оцветено поле, което всъщност води до съгласие с купуване на застраховката. Полето, което трябва да се избере е в ляво от цитирано - безцветно и неприканващо да му се обърне внимание.

 

П.П. Виж писаното в тази тема от 11 януари. Тагвам @EliDion за помощ, т.к. тогава казуса беше неин.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Опитвам се да купя 2 билета през испанския jetcost и fly-go.es където плащам с AMEX обаче ми дава че с картата не може да се правят онлайн плащания, а човека казва че редовно я ползва в интернет....имали ли сте такъв проблем? Сваля драстично цената - от 32 евро на 18, което за 4 билета си е разлика

Връзка към коментар
преди 14 минути , Grishkata каза:

Опитвам се да купя 2 билета през испанския jetcost и fly-go.es където плащам с AMEX обаче ми дава че с картата не може да се правят онлайн плащания, а човека казва че редовно я ползва в интернет....имали ли сте такъв проблем? Сваля драстично цената - от 32 евро на 18, което за 4 билета си е разлика

Опитай в edreams.es

Връзка към коментар

Потвърждавам за застраховката - много са хитри, и ако не се внимава, наистина човек се "съгласява" неволно, след което е ясно, че си трябват здрави нерви за разправия.

Толкова билети съм купувал и наскоро и на мен ми се случи, добре, че понеже сумата не беше малка, в Револют заредих 1-2 евро повече от очакваната цена - така плащането не мина, а те от Револют веднага си казват какво се е опитало да мине 🙂 , та се усетих и се коригирах ..

Връзка към коментар
преди 2 часа, Grishkata каза:

Опитвам се да купя 2 билета през испанския jetcost и fly-go.es където плащам с AMEX обаче ми дава че с картата не може да се правят онлайн плащания, а човека казва че редовно я ползва в интернет....имали ли сте такъв проблем? Сваля драстично цената - от 32 евро на 18, което за 4 билета си е разлика

На мен ми се е случвало да блокират картата само за онлайн плащания при съмнения за измама. Май точно амекса беше.

Та обадете се в банката да сте сигурни, че всичко работи.

Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

На мен ми се е случвало да блокират картата само за онлайн плащания при съмнения за измама. Май точно амекса беше.

Та обадете се в банката да сте сигурни, че всичко работи.

това ще е сложно щото момчето си е в България....
пробвам през edreams.es и пробвах поне 10 различни МС и нито една не минава и ми скача цената с 90 евро, пробвах цкб, революти, трансферуайз, пощенска и т.н.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.