Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

  • 2 седмици по-късно ...

Като се отиде на  GoogleFlights и се смени държавата на Гърция има отстъпки за БГЕър, а като се смени на Германия и за УизЕър.

Плащане понякога без значение от картата, понякога Софорт, не съм пробвал комбинации с други държави може да излязат и там намаления.

sshot-1.jpg

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
На 14.02.2021 г. в 10:26, Георги каза:

На 99.9999% съм сигурен, че си спрях подновяването на edreams prime, което не попречи днес да ми цъфне таксуване на картата. За съжаление при спирането явно не съм получил имейл с потвърждение, че членството ми е прекратено. Имам някакви смътни спомени, че имаше и други подобни случаи в тази тема, някой има ли опит?

Явно обаче хитро съм си взел скриншот от сайта им, точно защото си спомням че хора се оплакваха:

 

image.png

Да докладвам как се развиха в моя случай нещата. Общо взето разбрах че там са малко лявата ръка не знае какво прави дясната и за това отначало си влезнах малко на нож с цел да използвам каквото и да ми кажат като аргумент за да оспоря в последствие транзакцията. Овен това държах всичко да е в писмена форма да няма после кой какво е казал и какво не.

 

Започнах с имейл, на който ми отговориха да се свържа по телефона. Писах им, че запитването ми е доста конкретно и че искам комуникацията да е в писмена форма. Отново шаблонен отговор. Предупредих че пристъпвам към оспорване на транзакцията, отговориха ми ако искам да се свържа с тях по чата. В крайна сметка влезнах в чата с явната идея, че оспорване няма да се избегне и просто да събера необходимите ми доказателства.

 

Така и стана, човекът в чата експлицитно ми написа, че абонаментът ми е отменен коректно, че те не са таксували картата ми и всичко от тяхна страна изглежда наред. Със скриншотите от профила ми и този чат пуснах оспорване в Diners. Самото оспорване стана по имейл, улеснена процедура без да е необходимо да се ходи до офис. Отне доста време, но днес ме уведомиха че оспорването е приключило в моя полза.

 

И така. В интерес на истината мисля, че не го правят умишелно, защото като таксуват картата не подновяват абонамента, просто мисля че става въпрос за обикновена некомпетентност, комбинирана с това, че служителите им на най-ниските нива нямат информация за транзакциите и съответно и да искат не могат да ви помогнат. Мисля, че това което е помогнало на @Мари Николова е упоритостта да изисква да общува с по-горно ниво служител, който явно е видял транзакцията и е имал право да я отмени. В моя случай аз реших да събера каквото мога и директно да оспорвам. Ако имате нерви, може би е по-добре първо да сте максимално настоятелни със служителите и чак ако това пропадне да оспорвате, аз общо взето почти веднага реших да оспорвам.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 22 минути , Георги каза:

Да докладвам

Нямам спомен да съм искала да общувам с по-високо ниво служител. Миналото лято им звънях няколко пъти, освен за Прайм и за две резервации, от които си получих парите учудващо бързо, предвид периода. При всеки един разговор коментирахме последните транзакции направени през профила ми, даже  поискаха някакви данни от картата(последни цифри), с която е платено, за да са сигурни, че аз съм титуляра и да потвърдя, че картата все още е активна. Мисля, че всеки път бяха различни служители. Искам да кажа, че няма значение на кой попаднеш през колцентъра, със сигурност вижда транзакциите. Важното е, че си си взел парите обратно 🙂

 

Връзка към коментар

А имали ли сте пак проблем с издаването на билети или беше инцидентен бъг? Защото ме ядосаха - хем се забавиха с отговора, хем се оказа, че нямам резервация, а билетите междувременно се бяха вдигнали. Поне върнаха парите бързо.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Мари Николова каза:

А имали ли сте пак проблем с издаването на билети...

Не. 

Последния ми опит беше на 12 май, вечерта.

Виж първото мнение на тази страница.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

sembo-то дава каквито си реши цени и не мога да разбера от какво зависи.

Пробвам всякакви ип-та, но кога и защо намаля истински както вчера  не разбрах.

От вчера го мъча, но не изкарава ниските цени вече..

Връзка към коментар
Преди 1 час, Alexander каза:

sembo-то дава каквито си реши цени и не мога да разбера от какво зависи.

Пробвам всякакви ип-та, но кога и защо намаля истински както вчера  не разбрах.

От вчера го мъча, но не изкарава ниските цени вече..

Пробва ли български vpn? 😉

Връзка към коментар

Един хипотетичен въпрос, тъй като още от преди пандемията се точа да пробвам да купя билети през посредник, но така и още не съм. Четох по-назад в темата, че ако билетът е от посредник може да не получа мейл при промяна на разписанието. Днес имаше такава за полетите, купени директно през Райън и ми направи впечатление, че ако само си вляза в профила на сайта им, нито ме уведомява за промяната, нито има откъде да я приема. Ако нямах достъп до имейла, а бях забелязала че има промяна, щях ли да мога да действам само през сайта, с чек ин може би? Или щеше да трябва задължително да се разправям със съпорта?

Връзка към коментар
Мирослав Василев

Да се похваля (или по-точно да похваля Lastminute), преди малко получих имейл за възстановена сума от полет под формата на Travel credit, а полета беше отменен преди 14 месеца. Наистита не съм вярвал, че някога ще напиша предното изречение 😄

 

Това е и 3-то нещо, което получавам за тези полети, първоначално си смених дестинацията и я използвах (напълно безплатно) и получих обезщетение от Колибра (в пълне размер). Така че, тези билети вече ги бях отписал, но те решиха да ме зарадват приятно, ваучера е валидност от една година.

 

Сигурен съм, че всички рефънди ще дойдат, даже с такова огромно закъснение, просто за момента са били претоварени.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И аз да съобщя за подобен случай - получих сутринта ваучер от lastminute.de за отменен полет от 07.05.2020. Приятна изненада, предвид че въобще го бях отписал, а дори по едно време в профила ми в сайта резервацията не фигурираше.  

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Морска сирена
преди 6 часа, Мирослав Василев каза:

Да се похваля (или по-точно да похваля Lastminute), преди малко получих имейл за възстановена сума от полет под формата на Travel credit, а полета беше отменен преди 14 месеца. Наистита не съм вярвал, че някога ще напиша предното изречение 😄

 

Това е и 3-то нещо, което получавам за тези полети, първоначално си смених дестинацията и я използвах (напълно безплатно) и получих обезщетение от Колибра (в пълне размер). Така че, тези билети вече ги бях отписал, но те решиха да ме зарадват приятно, ваучера е валидност от една година.

 

Сигурен съм, че всички рефънди ще дойдат, даже с такова огромно закъснение, просто за момента са били претоварени.

Възстановиха сумата на полета с такса обслужване или само полета.аз чакам от април 20 г от друг посредник и само оправдания,че АК не е възстановила билета.Такса обслужване категорично отказват

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , Морска сирена каза:

Възстановиха сумата на полета с такса обслужване или само полета.аз чакам от април 20 г от друг посредник и само оправдания,че АК не е възстановила билета.Такса обслужване категорично отказват

Да, след доста перипетии си получих сумите за 4 полета, но 54 евро такса обслужване- не. "Случаят е приключен", беше отговорът.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Мирослав Василев
Преди 1 час, Морска сирена каза:

Възстановиха сумата на полета с такса обслужване или само полета.аз чакам от април 20 г от друг посредник и само оправдания,че АК не е възстановила билета.Такса обслужване категорично отказват

Реално погледнато, не мисля че има такса обслужване при полети, които струват доста малко, какъвто и беше моя случай. Цената беше около 20-30 лв и толкова си ми възстановиха.

 

Може би, вече при по-големи суми има такса, която не се възстановява.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 36 минути , Мирослав Василев каза:

Реално погледнато, не мисля че има такса обслужване при полети, които струват доста малко, какъвто и беше моя случай. Цената беше около 20-30 лв и толкова си ми възстановиха.

 

Може би, вече при по-големи суми има такса, която не се възстановява.

Удържат, когато/ако след 12 месеца си поискаш да ти върнат кеш, ако не си използвал травъл кредита. 
 

И аз наскоро го правих това упражнение, удържаха си някакви пари, но пак съм доволен. Кредита така и не успях да го използвам - беше издаден в австралийски долари (от bravofly.com.au), а има условие да се ползва само във валутата, в която е издаден. Австралийскито Браво пък няма поле за промо код и така. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искам да попитам, като се купуват билети от такива сайтове, после багаж може ли да се купи директно от сайта на авиолинията или схемата е трудна ? Понеже багажа е доста по-скъп през jetcost, което е нормално иначе тези отстъпки, които правят как ще ги избият.... За полета, който ме интересува разликата е 40 лв. на посока в сравнение с официалния сайт на уиз примерно.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Kristinna каза:

Искам да попитам, като се купуват билети от такива сайтове, после багаж може ли да се купи директно от сайта на авиолинията или схемата е трудна ? Понеже багажа е доста по-скъп през jetcost, което е нормално иначе тези отстъпки, които правят как ще ги избият.... За полета, който ме интересува разликата е 40 лв. на посока в сравнение с официалния сайт на уиз примерно.

При Ryan поне може да се добавя и от техния сайт впоследствие, но пак е доста по-скъпо.

Конкретен пример при полет до Рим: при симулация за закупуване на билет директно от Ryan, приорити ми дава за 6 евро. Когато обаче си влизам в резервацията на вече купения ми билет за същия полет (купувал съм го през jetcost), за пририти ми иска 20 евро. Подобни са разликите и за чекиран багаж.

Аз от сайтовете пазарувам, когато съм сигурен, че няма да ми трябва багаж.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Aureliano каза:

При Ryan поне може да се добавя и от техния сайт впоследствие, но пак е доста по-скъпо.

За жалост е така, подлъгавме се по отстъпките....аз така взех билети за които знаех, че ще ми трябва багаж и пак се набутах 😃 и понякога дебнеш полета и понякога излиза по-евтино да купиш нов билет с багаж.

Връзка към коментар
преди 46 минути , chandni каза:

Има ли в момента сайтове, които свалят цените на Бългаиря еър или на Turkish?

Преди седмица купувах jetcost.de - lastminute.de с дайнерс, даваше 40 евро намаление за Turkish.

Картата мина няколко пъти.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.