Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

До сега винаги съм купувал билети директно от авиокомпанията и малко се притеснявам да купя от другаде. Но в момента гледам полети между Канкун и Франкфурт и разликата в цените е фрапираща. Над 1000лв за директен полет от Condor и доста по-ниски цени в някои други сайтове - 900лв в Opdodo и 620лв в Involatus.
Крие ли някакви рискове покупката от такива сайтове и има ли някакви недостатъци?  

Връзка към коментар

Много дълга тема с нееднозначен отговор. Общо взето популярните сайтове са сигурни ,но при проблем често комуникацията с тях е доста по-сложна , отколкото директно с авиокомпанията особено стане ли дума за връщане на пари.Авиокомпанията  в повечето случаи няма да ви съдейства и ще ви препрати да се оправяте с посредника който ви е продал билета ,той пък може да ви размотава до безкрай ,или най-малкото ще си начисли определена такса за услугата, което може да "изяде" спестеното при първоначалната покупка.

Тук има хора със стотици резервации и спестени петцифрени суми. Като цяло  плюсовете са повече и евентуалните неудобства си заслужават риска, но трябва да се запознаете с по-основните неща.

В огромният брой от случаите всичко минава гладко ,  докато не възникне проблем с резервация, налагащ комуникация и съдействие от посредника. 

 

Добра отправна точка е тази тема (прегледайте и списъка с агенции най-отгоре):

 

 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 15.06.2021 г. в 16:48, water каза:

opodo.at с немско IP, намали еднопосочен София-Бургас за този  петък от 119 лв на 36 евро (към 72 лв). Карта Visa Credit

Каква роля играе картата? Нали цените ги показва още преди да се стигне до плащане?
Питам, защото виждам, че доста се коментират отстъпки, в зависимост от картата. Как да разбера с каква е по-добре да платя?

Връзка към коментар
преди 18 минути , micobg каза:

Каква роля играе картата? Нали цените ги показва още преди да се стигне до плащане?
Питам, защото виждам, че доста се коментират отстъпки, в зависимост от картата. Как да разбера с каква е по-добре да платя?

Показва, но като стигнеш накрая до плащане и въведеш данните на картата и тогава разбираш дали ти се запазва тази отсъпка или не. Или цената ти остава същата или скача т.с. картата, която ползваш не учства в това намаление така да го кажа и въвеждаш карта докато цената ти остане същата. Не ме питай защо имам 10 карти 😄

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За пръв път се опитвам да купя билети през посредник, но нещо май ударих на камък. Искам да взема билети от sembo.no Варна-София и София-Варна. Първият път по някаква причина Сембо ме изкара на някаква двойна цена, която аз си мислех, че може да падне при въвеждане на карта, но не. Съответно получих мейл за резервация, но не я платих. Веднага след това пробвах пак и този път ми даде нормалната цена (леко по-висока, защото намалението е за Trustly), въведох си картата (виртуална дебитна МК на iCard) и платих, потвърдих през приложението, плащането мина и веднага след това Sembo каза, че не е станала резервацията и парите ще се върнат (веднага бяха върнати). 

Може ли проблемът да е, че имам неплатена, неизтекла още резервация? Или не му харесва картата? Ще изчакам да изтече резервацията и ще пробвам пак...

edit: Извинявам се, сега видях че съм писала в грешната тема, а не тази за въпросите -.-

Връзка към коментар
На 20.06.2021 г. в 12:05, Ivko каза:

Показва, но като стигнеш накрая до плащане и въведеш данните на картата и тогава разбираш дали ти се запазва тази отсъпка или не. Или цената ти остава същата или скача т.с. картата, която ползваш не учства в това намаление така да го кажа и въвеждаш карта докато цената ти остане същата. Не ме питай защо имам 10 карти 😄

Значи съм изкарал късмет. 😄

  • Смея се 1
Връзка към коментар
На 22.06.2021 г. в 0:53, PolinaS каза:

За пръв път се опитвам да купя билети през посредник, но нещо май ударих на камък. Искам да взема билети от sembo.no Варна-София и София-Варна. Първият път по някаква причина Сембо ме изкара на някаква двойна цена, която аз си мислех, че може да падне при въвеждане на карта, но не. Съответно получих мейл за резервация, но не я платих. Веднага след това пробвах пак и този път ми даде нормалната цена (леко по-висока, защото намалението е за Trustly), въведох си картата (виртуална дебитна МК на iCard) и платих, потвърдих през приложението, плащането мина и веднага след това Sembo каза, че не е станала резервацията и парите ще се върнат (веднага бяха върнати). 

Може ли проблемът да е, че имам неплатена, неизтекла още резервация? Или не му харесва картата? Ще изчакам да изтече резервацията и ще пробвам пак...

Точно резервацията май е бил проблемът. Успях да взема и отиване и връщане, със същата виртуална карта, мина и двата пъти с нея, 50+ процента намаление. Малко май неизгоден курс спрямо средния, но не посмях с Кърв, че ми е вързана с всички карти и не се сетих да проверя как са на А1.

 

Номерата на резервациите на Bg Air ми ги даде веднага след плащането, на екрана с потвърждение. Сега чакам да ми прати номера на билети, така ли? За едната посока вече получих имейл, който казва, че електронните ми билети вече са налични, но има само номер на резервацията и при проверка в сайта на Bg Air излиза само резервация, без номера на билети.

 

Връзка към коментар
преди 11 часа, PolinaS каза:

Номерата на резервациите на Bg Air ми ги даде веднага след плащането, на екрана с потвърждение. Сега чакам да ми прати номера на билети, така ли? За едната посока вече получих имейл, който казва, че електронните ми билети вече са налични, но има само номер на резервацията и при проверка в сайта на Bg Air излиза само резервация, без номера на билети.

 

Ох, извинявам се за поредния пост в темата, но се зарадвах прекалено бързо и моля за помощ 😞

 

Получила съм потвърждаващи мейли само за едната резервация, объркала съм се, че и за двете. Съответно не записах номера и паролата на резервацията на връщане (която хронологично направих първо), а само кода за Bg Air. Като заявя в сембо забравени номера и пароли, ми праща на имейл, че имам само една резервация 😳 Плащането си мина, показа ми екран, че имам успешна резервация, кодът за резервация на Bg Air работи, как е възможно да не я е отчело? Нямам имейл, че е отменена, както за тази онзи ден, която не платих.

 

Леко се паникьосвам, защото нямам номера на билети и доколкото разбирам, резервацията може да не е платена на Bg Air. Какво да правя? Предполагам мога да пиша на английски на съпорта на sembo.no, но дали ще реагират достатъчно бързо? Хем парите ми са взети, хем цената на билета междувременно си се качва...

Връзка към коментар
преди 21 минути , PolinaS каза:

а само кода за Bg Air.

Не разбрах добре. Имаш ли код за втората резервация? Нещо като YG8RTW.

Ако имаш, правиш проверка на сайта на БГ ер, ако резервацията излезе всичко е Ок. 

Ако не си получила никакъв мейл от сембо, най-добре им пиши. Преди около месец имах подобен случай с билети, купени и от ластминет. Имаха проблем с резервациите, дръпнаха пари от картата, но така и не издадоха билети. Писах им, върнаха парите на следващия ден.

 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Мари Николова каза:

Имаш ли код за втората резервация? Нещо като YG8RTW.

 

Веднага след като платих, ми излезе екран, че резервацията е успешна, на който имаше код за резервацията в Bg Air. Записах само него, проверих, че излиза в сайта на Bg Air и веднага направих следващата резервация, без да забележа че съм получила имейли само за втората и нито един за първата. Резервациите на сайта на АК излизат, но няма номера на билети, а при търсене видях, че при тях може да се прави резервация без да се плати веднага, т.е. притеснявам се да не би сембо само да са резервирали, но да не платят и да не получа билети. Номерът на билета в резервацията ли трябва да излезе? Защото имейл явно няма да получа...

 

Аз им писах, но получих автоматичен мейл, че са претрупани и ако полетът не е до 10 дни, да пиша тогава пак 🙄

Връзка към коментар

Ако резервацията излиза в сайта на БГ ер не би трябвало да имаш проблем. Страшно много такива билети съм купувала през сайтовете, не е имало гаф, след като излиза на сайта на АК. Номера на билета обикновено го изпращат по-късно. Според мен резервацията скоро ще се появи в профила ти в сембо или ще получиш мейл.  Не съм контактувала с тях и не мога да ти дам номер на който да звъннеш, но предполагам, че имат такъв, ако се разтърсиш в мрежата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 52 минути , PolinaS каза:

Веднага след като платих, ми излезе екран, че резервацията е успешна, на който имаше код за резервацията в Bg Air. Записах само него, проверих, че излиза в сайта на Bg Air и веднага направих следващата резервация, без да забележа че съм получила имейли само за втората и нито един за първата. Резервациите на сайта на АК излизат, но няма номера на билети, а при търсене видях, че при тях може да се прави резервация без да се плати веднага, т.е. притеснявам се да не би сембо само да са резервирали, но да не платят и да не получа билети. Номерът на билета в резервацията ли трябва да излезе? Защото имейл явно няма да получа...

 

Аз им писах, но получих автоматичен мейл, че са претрупани и ако полетът не е до 10 дни, да пиша тогава пак 🙄

Има специална тема за тези билети и има отговор на въпроса ти:

Добре е да се чете преди да се купува, а понякога е добре да се мине през проблем, за да се добие опит и така да се помага и на други. Мисля, че няма  да има проблем с резервацията, но сподели резултата. Късмет! 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Таньо каза:

Има специална тема за тези билети и има отговор на въпроса ти:

Добре е да се чете преди да се купува, а понякога е добре да се мине през проблем, за да се добие опит и така да се помага и на други. Мисля, че няма  да има проблем с резервацията, но сподели резултата. Късмет! 

Благодаря! Ще споделя, не помня да съм чела тук за точно такъв проблем, макар че преди време изчетох от-до всички теми, които намерих тук, може и да съм забравила.

Съжалявам, мислех че всички подобни въпроси трябва да са тук, не съм разбрала. Но това не е отговор на въпроса ми, защото, както казах, ползвах тази страница, въведох имейла си след следване на линка за забравен номер и парола и ми излиза само втората резервация в системата им, но не и първата. За първата не съм получила нито един имейл (абсолютно моя грешка, че недогледах и ми се видя, че съм). Това е което ме притеснява е, да не би нещо да се е случило с нея. Номерата на резервациите за сайта на Bg Air излизат там, но как да ми пратят сембо номер на билет, или аз да проверя, ако в системата им няма такава резервация... Което е много странно, защото след плащането ми каза, че е успешна.

Ще изчакам до утре, ако не се появи, ще пробвам да видя говорят ли английски на телефона за контакти, ако не е импулсен.

Връзка към коментар
преди 50 минути , Мари Николова каза:

Ако резервацията излиза в сайта на БГ ер не би трябвало да имаш проблем. Страшно много такива билети съм купувала през сайтовете, не е имало гаф, след като излиза на сайта на АК. Номера на билета обикновено го изпращат по-късно. Според мен резервацията скоро ще се появи в профила ти в сембо или ще получиш мейл.  Не съм контактувала с тях и не мога да ти дам номер на който да звъннеш, но предполагам, че имат такъв, ако се разтърсиш в мрежата.

Благодаря много за бързите отговори! Телефон има на сайта им, ако до утре е все така, ще се пробвам. Картата ми беше замразена за около час-два след това, надявам се, че няма как да са се опитали да върнат парите и като не са успели да са се отказали... но и така да беше, пак би следвало да имам имейл.

Връзка към коментар

@Таньо, нейният казус е по-различен от описаният в темата, който си показал. Тя има 6 цифреният код за проверка на резервацията на сайта на БГ ер и там всичко е наред. Но на сайта на sembo не излиза резервацията и не е получила номер на ел. билет. Според мен не би трябвало да има проблем, но аз нямам кои знае какъв опит със сембо. 

Полина, купи си кредит в Скайп и така им звънни. Излиза много по-евтино.

А с въпросният 6 цифрен код, който имаш, спокойно може да се чекираш, т.е. не ти е необходим номер на билет. Честно казано при вътрешни полети от години не следя дали са пратили номер на билет, само проверявам с кода дали имам резервация на сайта на БГ ер и съм спокойна. Но и не съм имала проблем.

Връзка към коментар

Не знам при Сембо как е, но от някои посредници номерата на билетите наистина не излизат в сайта на БГ еър (мисля, че когато използват Sabre), но резервацията си е валидна.

Обаче, аз съм имал проблем с билет, чиито номер го е нямало на сайта и проблемът беше, че посредникът не беше издал билетът и имаше малко разправии. Ще е най-добре при това положение да се провери със Сембо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 54 минути , Мари Николова каза:

@Таньо, нейният казус е по-различен от описаният в темата, който си показал. Тя има 6 цифреният код за проверка на резервацията на сайта на БГ ер и там всичко е наред. Но на сайта на sembo не излиза резервацията и не е получила номер на ел. билет. Според мен не би трябвало да има проблем, но аз нямам кои знае какъв опит със сембо. 

Полина, купи си кредит в Скайп и така им звънни. Излиза много по-евтино.

А с въпросният 6 цифрен код, който имаш, спокойно може да се чекираш, т.е. не ти е необходим номер на билет. Честно казано при вътрешни полети от години не следя дали са пратили номер на билет, само проверявам с кода дали имам резервация на сайта на БГ ер и съм спокойна. Но и не съм имала проблем.

Проблема със Сембо е че в повечето случаи пращат PNR код ,който не е валиден за вписване в България ер.Чак на третия мейл пращат истинския PNR код и номер на билет,като това може да се проточи и два три дни.Ако се вписваш с този код в бгер не би трябвало да имаш проблем с резервацията.Ако си от София ,за твое успокоение можеш да се разходиш до Летището и отидеш на гише на Swissport,които обслужват бгер и по името ти ще видят дали имаш резервация или не

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, PolinaS каза:

Благодаря много за бързите отговори! Телефон има на сайта им, ако до утре е все така, ще се пробвам. Картата ми беше замразена за около час-два след това, надявам се, че няма как да са се опитали да върнат парите и като не са успели да са се отказали... но и така да беше, пак би следвало да имам имейл.

Исках да цитирам теб в горния пост,без да искам цитирах Мари

Връзка към коментар

@Мари Николова @Таньо @yordanov @Branko Оказа се, че не са виновни Сембо. Клавиатурата ми днес почна да ми прави номера с неработещи копчета и заподозрях какво може да е станало, макар че обикновено 5 пъти проверявам... повече наистина няма преуморена да правя такива неща, да ми е за урок. Имейлът ми не е бил въведен правилно. Сембо обаче отговориха супер бързо, въпреки предупреждението за забавяне. Тъй като имах кода за резервация в АК, се съгласиха да поправят имейла и даже са ми дали номера на билети за тази резервация 😊 За другата още не са излезли, но предполагам че след няколко дни ще пратят. Та, извинявам се за полуфалшивата тревога, но пък явно има смисъл да се контактува със съпорта на Сембо - може и на някой друг да му е полезно. Благодаря ви за отговорите и за всичката информация, която давате! 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 часа, Branko каза:

Проблема със Сембо е че в повечето случаи пращат PNR код ,който не е валиден за вписване в България ер.Чак на третия мейл пращат истинския PNR код и номер на билет,като това може да се проточи и два три дни.Ако се вписваш с този код в бгер не би трябвало да имаш проблем с резервацията.Ако си от София ,за твое успокоение можеш да се разходиш до Летището и отидеш на гише на Swissport,които обслужват бгер и по името ти ще видят дали имаш резервация или не

Точно това имах предвид, но не можех да пиша подробно. Сембо дава 3 проблема, единия е описан супер от @yordanov

Другия е писания от теб и много по назад от мене. Често става така, че дава поле за л.к.,  а иска данни за паспорт. Имах такъв проблем и на безплатния телефон дитувах данни на лична карта и ги смениха. Това се оправя с влизане и излизане или друг браузър. 

@PolinaS, предположих, че всичко ще е наред и се радвам, че е така. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, PolinaS каза:

Клавиатурата ми днес почна да ми прави номера с неработещи копчета и заподозрях какво може да е станало, макар че обикновено 5 пъти проверявам... повече наистина няма преуморена да правя такива неща, да ми е за урок. Имейлът ми не е бил въведен правилно.

На работният плот на лаптопа имам текстов документ и в него са имейлите ми,които само копирам и поставям в сайтовете.Така и да не заяжда някой бутон няма да стане грешка.И моята клавиатура от известно време ми прави проблем с няколко клавиша от праха.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам много сериозен проблем от купуването на билет през lastminute.de. Добавих си резервацията, но не мога да се чекирам, макар да остават по-малко от 24 ч. Пише ми, че билетите са закупени през неоторизирана тур.агент и затова не е възможно чекиране. Пробвах през приложение и през компютър. Пишат да се явим 90 Мин преди полета да попълване на декларации на летището.

 

F4D8FF24-541E-47CF-A440-F04E6EE7C8D8.png.d0ee0a7f9b9224cb3485494f0a220aff.png

 

24018586-6CB5-46F9-8917-120B5169B430.png.69b657d8a7cf180779d213861fc01d3d.pngB0ADC520-FB0D-4814-8EB5-48A530CBCE65.png.7db4bee94b6473a794acbe5bc79d4bab.png

 

На някого случвало ли се е? Полетът е утре, а на чата никой не отговоря.

Връзка към коментар
преди 14 минути , mary_shery каза:

Имам много сериозен проблем от купуването на билет през lastminute.de. Добавих си резервацията, но не мога да се чекирам, макар да остават по-малко от 24 ч. Пише ми, че билетите са закупени през неоторизирана тур.агент и затова не е възможно чекиране. Пробвах през приложение и през компютър. Пишат да се явим 90 Мин преди полета да попълване на декларации на летището.

 

F4D8FF24-541E-47CF-A440-F04E6EE7C8D8.png.d0ee0a7f9b9224cb3485494f0a220aff.png

 

24018586-6CB5-46F9-8917-120B5169B430.png.69b657d8a7cf180779d213861fc01d3d.pngB0ADC520-FB0D-4814-8EB5-48A530CBCE65.png.7db4bee94b6473a794acbe5bc79d4bab.png

 

На някого случвало ли се е? Полетът е утре, а на чата никой не отговоря.

Проблемът е и в това, че става въпрос за втория ни полет за деня. Сутринта летим София-Бергамо, за който вече сме чекирани. А проблемът с чекирането е за утре вечер за полет Бергамо-Палермо.

А таксите на райън за чекиране на гише мамата си тракат... 

  • Шок 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.