Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 37 минути , mary_shery каза:

Имам много сериозен проблем от купуването на билет през lastminute.de. Добавих си резервацията, но не мога да се чекирам, макар да остават по-малко от 24 ч. Пише ми, че билетите са закупени през неоторизирана тур.агент и затова не е възможно чекиране. Пробвах през приложение и през компютър. Пишат да се явим 90 Мин преди полета да попълване на декларации на летището.

 

F4D8FF24-541E-47CF-A440-F04E6EE7C8D8.png.d0ee0a7f9b9224cb3485494f0a220aff.png

 

24018586-6CB5-46F9-8917-120B5169B430.png.69b657d8a7cf180779d213861fc01d3d.pngB0ADC520-FB0D-4814-8EB5-48A530CBCE65.png.7db4bee94b6473a794acbe5bc79d4bab.png

 

На някого случвало ли се е? Полетът е утре, а на чата никой не отговоря.

Опитай чекиране през друг браузър, с друг IP и без да си вписана в профила си. 

Връзка към коментар
преди 22 минути , Таньо каза:

Опитай чекиране през друг браузър, с друг IP и без да си вписана в профила си. 

Като се въведе номера на резервацията и мейла, даден от ластминит, пак ме вкарва в същия път и резултатът не е по-различен. Пробвах с две различни IP и от устройство с друг браузър.

Връзка към коментар

@mary_shery пробвай тук: https://www.rumbo.com/en/help/contact-us.html пише, че номерът е 24/7 или евентуално след около час трябва уж да отворят телефонната линия в Австралия: https://www.bravofly.com.au/en/help/contact-us.html

 

Скоро се наложи да говоря с тях, почти невъзможно беше да се свържа с жив човек... някъде из менютата май бях избрал, че искам да променя полет и чак тогава след като изслушах цяла записана лекция как всичко можело да направя през аппа и сайта, имаше опция да говоря с жив човек.

Успех!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, mary_shery каза:

Имам много сериозен проблем от купуването на билет през lastminute.de. Добавих си резервацията, но не мога да се чекирам, макар да остават по-малко от 24 ч. Пише ми, че билетите са закупени през неоторизирана тур.агент и затова не е възможно чекиране. Пробвах през приложение и през компютър. Пишат да се явим 90 Мин преди полета да попълване на декларации на летището.

 

F4D8FF24-541E-47CF-A440-F04E6EE7C8D8.png.d0ee0a7f9b9224cb3485494f0a220aff.png

 

24018586-6CB5-46F9-8917-120B5169B430.png.69b657d8a7cf180779d213861fc01d3d.pngB0ADC520-FB0D-4814-8EB5-48A530CBCE65.png.7db4bee94b6473a794acbe5bc79d4bab.png

 

На някого случвало ли се е? Полетът е утре, а на чата никой не отговоря.

Мисля, че в тази тема беше писано доста назад, но не помня имаше ли решение, май се бяха чекирали на гише със съответните такси

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, mary_shery каза:

Като се въведе номера на резервацията и мейла, даден от ластминит, пак ме вкарва в същия път и резултатът не е по-различен. Пробвах с две различни IP и от устройство с друг браузър.

Предполагам, че или Райън или ластминит ще ви възстановят таксите, които ще платите на гише. Едните са издали PNR, а другите са го приели след като са присъединили резервацията към профила. Все пак - имате време между полетите и опитвате пак. Желая ви приятно изкарване. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 3
Връзка към коментар

В това мнение, @ven62 е споменал няколко номера и имейл адрес на ластминет. Пробвайте на телефоните( винаги звъня със Скайп кредит за по-евтино), като междувременно може да  им пишете мейли с URGENT в полето за тема. Успех!

 

Звънях на немския номер. Там нихферщеин. След това на ирландския - +35315268645. ....

.....

customercare@lastminute.com

  Писах. Почаках малко и реших да звънна на английския - +442083961209 .

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Благодаря на всички.

Всичко се разви добре. Чекирани сме за Палермо без проблеми и без доплащане. Явно си зависи от летището. Още сутринта на терминал 2 на летище София влязоха в системата на райън и установиха, че е записано безплатно да ни чекират на BGY за полета към PMO. Явно там не им е позволено за резереации през lastminute да се пуска свободно онлайн-чекиране.

Още след кацането на Бергамо отидохме на чек-ин гишетата на райън. Провериха резервацията и ни препратиха към гишетата за продажба на билети на летището. Там също провериха и ни издадоха бележка с платената от нас към lastminute сума. С тази бележка обратно към чек-ин гишето и си получихме бордови карти.

Сега чакаме влак за Монца, да поразгледаме, че полетът за Палермо е чак довечера.

 

Още веднъж благодарим на всички за съветите! 🙂

 

 

 

  • Харесвам 12
  • Браво 9
Връзка към коментар

След току-що положително развил се казус на @master_of_germs и компания, аз имам друг. Двупосочен полет до BGY с Ryan Air, купен през lastminute, но Ryan сега смениха часа на отиването и вече това пътуване не ни върши работа. Връщането обаче си остава в същия час и искаме да го ползваме. А отиването искаме да вземем с Wizz Air, имат много удобен час в петък след работа. Като ги купувах, видях, че е удобно да се ползва отиване с едната НТА и връщане с другата, но в ситуация на пандемия не ми се мешат две АК. Сега обаче нямам друг избор.

Свързах се с горепосочения английски тел., благодаря ти @Мари Николова - от телефона на моя приятел разговори с Англия са безплатни. Агентът на lastminute каза, че имаме опция или да искаме рефънд за цялото пътуване или да приемем промяната. Ние искаме рефънд само за отиването обаче. Агентът пусна искане към Ryan, което можело да отнеме до 2 месеца, а пътуването е след 3 седмици. Каза ми да чакам мейл от lastminute...

Междувременно направих няколко опита да се свърша с чата на Ryan, но абсолютно безуспешно. Интересното е, че @Ивайла, която ще пътува с нас, но е купила билета от Ryan, има опция от тях за рефънд на всяка отсечка, а не на цялото пътуване, както предлагат lastminute.

Сумата не е голяма и не е болка за умиране, но не обичам да ми налагат нещо друго.

Проверих цената само на връщането с идеята да анулираме цялото пътуване и да купим само връщането на Ryan, но към момента цената е доста по-висока.

Ако имате идеи, са добре дошли. Междувременно продължавам да ги боря...

Връзка към коментар

Във времената преди пандемията, при промяна от страна на Раян, първо lastminute ме уведомяваха, после променях билетите през чата на Раян. Въобще не съм се свързвала с lastminute.

Щом дават възможност за връщане на парите на вашата спътница и вие имате някакъв шанс. Проблема е, че Раян нещо недолюбват посредниците напоследък и една от причините беше, че последните получават рифънди от АК, но не ги препращат към клиента.

Ако успееш да се свържеш и Раян ви откажат рифънд, защо не пробвате да замените билетите за желана дестинация на същата или близка цена? Нали даваха опция за еднократна безплатна промяна.

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Мари Николова каза:

Във времената преди пандемията, при промяна от страна на Раян, първо lastminute ме уведомяваха, после променях билетите през чата на Раян. Въобще не съм се свързвала с lastminute.

Щом дават възможност за връщане на парите на вашата спътница и вие имате някакъв шанс. Проблема е, че Раян нещо недолюбват посредниците напоследък и една от причините беше, че последните получават рифънди от АК, но не ги препращат към клиента.

Ако успееш да се свържеш и Раян ви откажат рифънд, защо не пробвате да замените билетите за желана дестинация на същата или близка цена? Нали даваха опция за еднократна безплатна промяна.

 

 

Много ти благодаря. Първото изречение ми е изкючително полезно. Днес не можах да се свържа с чата на Ryan, бях на 780-то място на опашка и в един момент просто дропна, като стигнах около 200-но място.  Утре продължавам с опитите.

Смяна на дестинация не е вариант, освен в много краен случай. Търсех уикенд полет за рождения ми ден без отпуск (18.07) и Бергамо беше единствения вариант.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 26.06.2021 г. в 22:40, Яничка каза:

Много ти благодаря. Първото изречение ми е изкючително полезно. Днес не можах да се свържа с чата на Ryan, бях на 780-то място на опашка и в един момент просто дропна, като стигнах около 200-но място.  Утре продължавам с опитите.

Смяна на дестинация не е вариант, освен в много краен случай. Търсех уикенд полет за рождения ми ден без отпуск (18.07) и Бергамо беше единствения вариант.

Продължава моята сага с променен  билет за полет на Ryan Air, купен през lastminute.

След 3 дни опити да се свържа с чата на Ryan Air, за да искам рефънд само за едната посока (обикновено на опашката съм номер 890 и след няколко часа чакане, без въобще да преувеличавам, тамън съм стигнала по-предно място и връзката дропва), по телефон положението е същото, най-накрая се свързах с агент. Даде ми да попълня форма за рефънд и като му казах, че билетите са купувани от посредник и няма да получа мейла, пратен до мен, защото Ryan Air имат само този на посредника, ми прати Customer Verification Form, за да обвържат резервацията с моя мейл. Не се занимавам за първи път с claims, попълвам всичко вярно във въпросната форма, но накрая излиза съобщение:

Ryan.png.c9764145740bf3a3f1c314260a02f9a6.png

 

т.е. не намира резервацията, която аз като вляза в акаунта си в Ryan, чудесно си я виждам. Естествено PNR  ми е верен - въвеждах го дори PNR ръчно, пробвах да сложа моя личен мейл, както и този на lastminute, но накрая резултатът е все един и също. На някой да му се е случвало? @Мари Николова

P. S. Висенето на опашка за агент в чата на Ryan не ми е проблем, отварям си таб на браузера и си върша други неща, но дропването на връзката след няколко часа чакане е меко казано изнервящо...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Яничка, когато съм сменяла билети през Раян чат, купени от ластминет, промените са излизали в Раян профила ми веднага, явно ластминет са давали моя имейл адрес за връзка. Т.е. не съм попълвала никаква форма за верификация. Твърде възможно е вече да има промени.

Щях да попитам дали си питала чат агента какъв е мейла за контакт даден в резервацията, но се сетих, че те няма и да ти го кажат от съображения за сигурност. Първият път, когато ми се наложи да правя подобни смени и аз се притеснявах, че новата резервация няма да се появи в профила и че няма да получа мейла от Раян, мислейки си, че в резервацията присъства само имейл адреса на ластминет. Агента тогава ми отговори, че така или иначе няма право да препраща нищо на различен от този в резервацията мейл, така че ми се наложи да рискувам. Всичко беше наред и резервацията се появи почти веднага в профила ми. Затова си мисля, че към онзи момент ластминет даваха на АК имейла на клиента. Не смея да ти давам акъл. Отдавна не съм се занимавала с подобни проблеми с Раян и ластминет и ясно си давам сметка, че мога да те подведа много лошо. 😞

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Яничка каза:

Продължава моята сага с променен  билет за полет на Ryan Air, купен през lastminute.

След 3 дни опити да се свържа с чата на Ryan Air, за да искам рефънд само за едната посока (обикновено на опашката съм номер 890 и след няколко часа чакане, без въобще да преувеличавам, тамън съм стигнала по-предно място и връзката дропва), по телефон положението е същото, най-накрая се свързах с агент. Даде ми да попълня форма за рефънд и като му казах, че билетите са купувани от посредник и няма да получа мейла, пратен до мен, защото Ryan Air имат само този на посредника, ми прати Customer Verification Form, за да обвържат резервацията с моя мейл. Не се занимавам за първи път с claims, попълвам всичко вярно във въпросната форма, но накрая излиза съобщение:

Ryan.png.c9764145740bf3a3f1c314260a02f9a6.png

 

т.е. не намира резервацията, която аз като вляза в акаунта си в Ryan, чудесно си я виждам. Естествено PNR  ми е верен - въвеждах го дори PNR ръчно, пробвах да сложа моя личен мейл, както и този на lastminute, но накрая резултатът е все един и също. На някой да му се е случвало? @Мари Николова

P. S. Висенето на опашка за агент в чата на Ryan не ми е проблем, отварям си таб на браузера и си върша други неща, но дропването на връзката след няколко часа чакане е меко казано изнервящо...

Според мен най-добре е да се купува отделно отиване и връщане през посредник.

Връзка към коментар
На 26.06.2021 г. в 8:05, Таньо каза:

Предполагам, че или Райън или ластминит ще ви възстановят таксите, които ще платите на гише. Едните са издали PNR, а другите са го приели след като са присъединили резервацията към профила. Все пак - имате време между полетите и опитвате пак. Желая ви приятно изкарване. 

Имах подобен случай - посредник(GoToGate) издаде билет без да ми даде номера на резервация. 35Евро такса за чекиране на летището и след жалба до ЕПЦ след 3-4 месеца възстановиха сумата трудно ама стана.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Feedback по моя случай от по-горе.: Lastminute отговарят веднага на телефона, посочен в предните мнения +442083961209. По мейл също ми отговориха в последствие, че са анулирали отиването (customercare@lastminute.com).  Пуснаха request към Ryan Air за анулация на отиването и рефънд, но казаха, че може да отнеме до 2 месеца. Съответно почнах контакти с Ryan Air, където всъщност е големия зор. Първо по телефон е абсолютно невъзможно да се свържеш. Звънях на английския им номер (моят приятел има безплатни минути), но никой не вдига, а и често линията дропва. Упражнението в чата е също толкова изнервящо - на опашката си и обикновено номерът ти е над 1000. Ама съм тъпа и упорита и накрая се свързах. Първият път ме пратиха за зелен хайвер да попълня формуляр, който накрая не разпознава резервацията ни. Вторият път, след 100 часа чакане в чата отново се свързах, дадоха ми друг формуляр, където вече попълних моя IBAN, за да дойде рефънда при мен, а не при посредника. Скоро след това видях в акаунта си в Ryan Air, че са махнали отиването от резервацията и стои само връщането, което реално ще ползваме.

Трябваше обаче да направя същото упражнение за още един пътник от групата, който е на отделна резервация. Когато най-накрая в чата успях да се свържа, ми пратиха този формуляр, който е тотално безполезен, защото води към препратки в сайта на Ryan Air за повече информация. За щастие си пазех формуляра, който попълних за нас и попълних същия. Ся чакаме парата. Междувременно rate-нах няколко пъти чата на Ryan и им казах, че е тотално юслес...

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Малко дертове с нашите приятели.

След смяна на полет на Раян с около 14 часа, а като това го разбрах след отваряне на резервацията се разбра, че полета няма опция за отказ, все едно е бил така.

Влизах в всички пощи и в едната намерих мейл от бравофлай, че имам смяна с бутони приеми, откажи и смени.

Обаче тук идва изненадата, оказа се, че тези бутони не са активни, всичките тези опции са били активни само 48 часа след като са изпратили мейла. 

Да, не 48 часа преди полета, а 48 часа от мейла..ако човек го види в най-добрия случай същия ден, има най-много 24 часа да реши какво да прави. Да не говорим, че кореспонденцията е през тях и дори да кажа искам еди коя си дата, ще чакам отговор кой знае колко време.

Пише, че ако нямат новини от мен в следващите 48 часа, те щели да го приемат от мое име.

 

 

Та да имате предвид при резервации през търсачките и посредниците.

В крайна сметка с много голям зор успях да го сменя, макар да има голям проблем измислената поща която генерира бравофлай за всяка резервация.

Искат я нея, вече не може да се сменя мейла от резервацията както преди ставаше и искаха да ми изпратят там мейл с опции за смяна на фалшивата от бравфлай.

Обяснявах, че не е активна и т.н., че едвам се смилиха да ми го сменят онлайн през чата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И как успявате да платите с нормални карти в повечето случай иска дайнърс или mastercard  vuabuy нещо  тъпня

а за полета който искам излиза по евтин от сайта на Тим еър направо .....

 защо така

пробвам вече към 10 тина опции ......

 

за 15 август вечерта

Връзка към коментар
преди 6 часа, mintoq каза:

И как успявате да платите с нормални карти в повечето случай иска дайнърс или mastercard  vuabuy нещо  тъпня

а за полета който искам излиза по евтин от сайта на Тим еър направо .....

 защо така

пробвам вече към 10 тина опции ......

 

за 15 август вечерта

Пробвай през lastminute.de някой път дава също добри намаления и последно бяха с maatercard debit

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, mintoq каза:

И как успявате да платите с нормални карти в повечето случай иска дайнърс или mastercard  vuabuy нещо  тъпня

а за полета който искам излиза по евтин от сайта на Тим еър направо .....

 защо така

пробвам вече към 10 тина опции ......

 

за 15 август вечерта

Дайнърс не може да се подменя с друга карта, но вместо  mastercard  viabuy и prepaid успешно минават някои от Револут, Буня, Визе, Монийз.

Очевидно при търсене на полет на различна компания  излизат изисквания за различни карти.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Таньо каза:

Дайнърс не може да се подменя с друга карта, но вместо  mastercard  viabuy и prepaid успешно минават някои от Револут, Буня, Визе, Монийз.

Очевидно при търсене на полет на различна компания  излизат изисквания за различни карти.

Не съм пробвал с толкова много карти всъщнсот ( Curve ,  visa , revolut ) но в конкретните случай не съм си играл да е толкова много всеки път с картите.

оказа се че за някой полети излзиат  цени и отстъпки след това които са по високи от тези на българия еър така че.

в ркайна сметка  докарах до някакви 10-15 лв през edreams.  за раян еър за шарлероа неможах и се оказа че през аппа им е най евтино...  в този момент явно си отнема доста време понякога това.  (

Връзка към коментар

Здравейте,

Искам да закупя билет през rumbo.es, но ми иска mastercard  viabuy, виждам по-нагоре в дискусията, за видовете карти, но никоя карта не става, а имам доста.

Някой може ли да даде идея как да намаля билет София - Барселона дата: 07.08.2021г.?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.