Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 5 минути , Konst каза:

Намери ли решение при теб? Пробвах със различни браузъри, триене на кеш и т.н. - но продължава все същия проблем

Bravofly.PNG

Моля те дай конкретен полет (дата, час, авиокомпания) да тествам?

 

@thomas ти също, ако може.

Връзка към коментар
В момента, Георги Матеев каза:

Моля те дай конкретен полет (дата, час, авиокомпания) да тествам?

Здравей, jetcost.com.au->Bravofly, Варна-София еднопосочен на 29/07, 

 

Утре при всички положения ще звнъна и на Дайнърс за всеки случай, не виждам логика да се е променило нещо след като съм купувал преди, но.. 

image.png

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 11 минути , Konst каза:

Здравей, jetcost.com.au->Bravofly, Варна-София еднопосочен на 29/07, 

 

Утре при всички положения ще звнъна и на Дайнърс за всеки случай, не виждам логика да се е променило нещо след като съм купувал преди, но.. 

image.png

Потвърждавам, че проблемът не е нито в Бравофлай нито в Дайнърс, а е нещо локално при теб, но мога само да гадая какво. Стигнах веднага до 3D верификация и даже дойде код с смс.

 

Screenshot_20230706_174454_Chrome.jpg.5f18d5b24f8e528fd5418f8ae657ac37.jpg

 

Опитай през браузера на телефона, вероятно ще проработи.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 4.07.2023 г. в 22:49, VladimirK каза:

И при мен се получава този проблем - и с Chrome, и с Edge. Отваря страница за верификация,

JETCOSTCOMAU-BRAVOFLY_DINNERS_PROBLEM_1.png.0a3cdb61b37bf97d11a06500d5fbe93d.png

но не позволява въвеждането на каквато и да е информация, и след това

JETCOSTCOMAU-BRAVOFLY_DINNERS_PROBLEM_2.png.ca71628c7a94f415521c7e0c33303b94.png

Някой успял ли е да го реши?

Аз имах такъв проблем няколко месеца и се бях отказала да плащам с Diners online. Не знам как се оправи. Едно от нещата, които ми казаха от Diners е да сменя 3d паролата в акаунта си и да е само цифри. Опитай дали няма да помогне.

Връзка към коментар
преди 20 часа, Георги Матеев каза:

Моля те дай конкретен полет (дата, час, авиокомпания) да тествам?

 

@thomas ти също, ако може.

Не съм thomas, но имахме един и същи проблем с плащане с Дайнърс. Индонезия, jetcost.com.au, Bali - Jakarta, 3 март, AirAsia, 04.40pm, aud 42/преди малко беше 39/. Не ще и не ще, две Дайнърс карти, различни мейли, телефони, бисквитки, браузъри.

 

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

В крайна сметка при мен се получи след като смених... лаптопите 😀 От телефона по някаква причина не ми показваше конкретно тази оферта с bravofly, та в крайна сметка пробвах през друг лаптоп с Chrome и всичко мина без проблеми!

 

Ще пробвам да преинсталирам на другия, но доста интересно - имайки в предвид, че с 3 браузъра не се получи, не би трябвало да имат допирни точки..

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 6.06.2023 г. в 8:42, Фил каза:

При мен издаде почти веднага и e-ticket, обаче ми чарджи сумата в USD.  Оспорих транзакция (Revolut).
image.png.de15259da4b6806573095798d87a3130.png

Само да докладвам, че по онази грешка с цените в аржентинско песо, днес Revolut ме уведомиха, че  оспорването е успешно и получих refund.
Интересно обаче, че на сайта на BGair, резервацията продължава да ми се показва като потвърдена:image.png.1fb5b8564bb44aaa1574a002b78806d6.png

 

имам и e-ticket номер
 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, Фил каза:

Само да докладвам, че по онази грешка с цените в аржентинско песо, днес Revolut ме уведомиха, че  оспорването е успешно и получих refund.
Интересно обаче, че на сайта на BGair, резервацията продължава да ми се показва като потвърдена:image.png.1fb5b8564bb44aaa1574a002b78806d6.png

 

имам и e-ticket номер
 

Имах подобен случай преди време точно с Bulgaria Air - върната сума след оспорване, но до последно показващ се навсякъде валиден билет. В деня на полета опитах да се чекирам онлайн, не стана. Пробвах и на гише - и там не стана и агентът се обади на авиокомпанията. След дабъл чек каза, че билетът е бил отменен от травъл агенцията и ме няма в списъка с пътници. Остана отворен въпросът защо сайта на авиокомпанията показваше, че резервацията уж е ОК. На твое място не бих разчитал да летя с тоя билет.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 7.07.2023 г. в 16:11, Konst каза:

В крайна сметка при мен се получи след като смених... лаптопите 😀 От телефона по някаква причина не ми показваше конкретно тази оферта с bravofly, та в крайна сметка пробвах през друг лаптоп с Chrome и всичко мина без проблеми!

 

Ще пробвам да преинсталирам на другия, но доста интересно - имайки в предвид, че с 3 браузъра не се получи, не би трябвало да имат допирни точки..

 

Само лаптопът ли сменихте? Същият интернет ли ползвахте и на двата компютъра? При мен не се получава вече на 3 различни компютъра, един от които на работа, два телефона, таблет, различни браузъри, имейли, телефони и единственото общо за което се сещам е Виваком... Според съпорта на Diners изобщо няма заявка за транзакция, че да е отказана 😕

Връзка към коментар
преди 10 часа, PolinaS каза:

 

Само лаптопът ли сменихте? Същият интернет ли ползвахте и на двата компютъра? При мен не се получава вече на 3 различни компютъра, един от които на работа, два телефона, таблет, различни браузъри, имейли, телефони и единственото общо за което се сещам е Виваком... Според съпорта на Diners изобщо няма заявка за транзакция, че да е отказана 😕

При мен се получи със същия интернет - Виваком, просто различен лаптоп (Chrome браузър и при двата лаптоп, като на този с проблема пробвах и с Firefox и Edge). Все още не съм открил точната причина, следващите дни ще ми се наложи пак да купувам билети, така че ще видя дали ще намеря конкретната причина, имам 1-2 идеи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако някой има желание да порови, защото на мен не ми се получава, ще съм много благодарна. 
Полет  на Ryan - Милано Бергамо до Alghero на 17.07 от 11:00 цената му е 120€. Аз уж платих през австралийския джет кост, но не е минало пращането. Ще пътуват 2 души без багаж. Трябва ми и вариант за връщане от Alghero до София на 19 или 20.07.

В момента нета ми е слаб , а и не се справям. 
Помощ, моля!

Връзка към коментар
преди 9 часа, Цвете каза:

Ако някой има желание да порови, защото на мен не ми се получава, ще съм много благодарна. 
Полет  на Ryan - Милано Бергамо до Alghero на 17.07 от 11:00 цената му е 120€. Аз уж платих през австралийския сет кост, но не е минало пращането. Ще пътуват 2 души без багаж. Трябва ми и вариант за връщане от Alghero до София на 19 или 20.07.

В момента Тета ми е слаб , а и не се справям. 
Помощ, моля!

На отиване ние взехме София-Бари-Алгеро. На връщане защо не проверите Каляри-Рим-София. От Алгеро до Каляри може с влак и не беше много скъпо. Ние взехме през австрийския вариант на Jetcost Каляри до София за 57€ с Ita airways, където даже имаш право на малък куфар и раница. Да отбележа само, че нашите полети са в началото на Септември.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 7.07.2023 г. в 18:49, Kamen каза:

Не съм thomas, но имахме един и същи проблем с плащане с Дайнърс. Индонезия, jetcost.com.au, Bali - Jakarta, 3 март, AirAsia, 04.40pm, aud 42/преди малко беше 39/. Не ще и не ще, две Дайнърс карти, различни мейли, телефони, бисквитки, браузъри.

 

 

Аз ви казвам, че в Индонезия просто не работи, вие не, та не. 🙂 За Виетнам си купих успешно 3 билета в рамките на ден и нещо, за Индонезия в рамките на седмици - нито един път не проби (т.е. не ми извади въобще прозорец за 3D верификация). И единствената разлика в процедурите беше тази, че за Виетнам ми се искаха допълнителни данни за пътника, включващи и домашен адрес - а според мен именно тези данни се ползват за billing details при покупката, поради което и плащането с Diners сработва нормално. Когато ги няма (а те няма къде да бъдат въведени, защото никой не ми ги иска), винаги излиза грешка, без въобще да се покаже прозорецът за верификация. Според мен това си е бъг на Bravofly, или поне бъг, свързан с картите, които не са от Австралия - може за издадените там тези детайли да не се изискват, затова и да не са предвидили такива полета.

Връзка към коментар
преди 6 часа, thomas каза:

Аз ви казвам, че в Индонезия просто не работи, вие не, та не. 🙂 За Виетнам си купих успешно 3 билета в рамките на ден и нещо, за Индонезия в рамките на седмици - нито един път не проби (т.е. не ми извади въобще прозорец за 3D верификация). И единствената разлика в процедурите беше тази, че за Виетнам ми се искаха допълнителни данни за пътника, включващи и домашен адрес - а според мен именно тези данни се ползват за billing details при покупката, поради което и плащането с Diners сработва нормално. Когато ги няма (а те няма къде да бъдат въведени, защото никой не ми ги иска), винаги излиза грешка, без въобще да се покаже прозорецът за верификация. Според мен това си е бъг на Bravofly, или поне бъг, свързан с картите, които не са от Австралия - може за издадените там тези детайли да не се изискват, затова и да не са предвидили такива полета.

При мен обаче се получава същото нещо с полет Варна - София. Австралийски джеткост/бравофлай, нов Дайнърс. Не виждам как може проблемът да не е в картата при условие че опитвам от толкова много различни устройства, а явно други хора успяват...

Връзка към коментар

Здравейте, четох, но така и не намерих категорично мнение. Имам нужда от помощ за закупуването на билет на дете, което към момента на полета няколко месеца не му достигат да навърши 16 години и съответно Lastminute.com ми отхвърли плащането. За другото дете с навършени 16 год. билетът е издаден. Какво мога да направя в случая? Да "подправя" датата на раждане и после да звъня да коригират, или направо да купувам редовен билет, чиято цена не ми е особено присърце? Някакви други идеи, моля?

Връзка към коментар

Какво е редовен билет, чиято цена не ви е присърце, за възрастен или директно с авиокомпанията?

 

Можете да купите за възрастен и после да се обадите в авиокомпанията да сменят възрастта. Или да купите направо от авиокомпанията. Или да купите за възрастен и да го оставите така, надали ще гледат толкова подробно (според мен няма да гледат, но кой знае). Зависи дали граничната възраст през авиокомпанията и посредника е различна, може за авиокомпанията и над 12 да е възрастен и така е все едно.

Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

Какво е редовен билет, чиято цена не ви е присърце, за възрастен или директно с авиокомпанията?

 

Можете да купите за възрастен и после да се обадите в авиокомпанията да сменят възрастта. Или да купите направо от авиокомпанията. Или да купите за възрастен и да го оставите така, надали ще гледат толкова подробно (според мен няма да гледат, но кой знае). Зависи дали граничната възраст през авиокомпанията и посредника е различна, може за авиокомпанията и над 12 да е възрастен и така е все едно.

Става въпрос за билети Бургас-Варшава с Райън. В сайта на Райън са по 93 Е, аз успях до момента да взема 5 билета за възрастни (4 възрастни и едно дете на 16)  по 93 лв. Последният 6ти билет, който е за детето с ненавършени 16 год. е отказан, заради възрастта. И сега е чуденката какво да правя. 

Връзка към коментар

При Райън няма проблем да купиш за възрастен и да смениш после по телефона (докато не са минали 24 часа от покупката ще е безплатно).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , neuromancer каза:

при Райън няма проблем да купиш за възрастен и да смениш после по телефона (докато не са минали 24 часа от покупката ще е безплатно). При 

Не уточних, че билетите са купени чрез уругвайския jetcost - lastminute и те отхвърлят плащането на билета за детето, на което му трябват 3 месеца, за да навърши 16... Ако сменя посредника, например вместо lasminute, напр. rumbo дали ще мога да го платя...

Връзка към коментар

Ако трябва да се купуват билети за деца през посредник, специално за Ryanair, най-разумно е да се вземат заедно с възрастен, въпреки по-малките отстъпки. Напоследък голяма част от закупените билети през посредник изискват верификация, което изобщо не е ясно как и дали може да се случи ако се закупи единичен билет за възрастен с цел да се смени за детски. А съпорта отказва да прави каквото и да било с неверифицирани билети. Все пак вероятно има някакъв вариант, но спестяването едва ли си заслужава усилията и загубеното време. Иначе ако се налага верификация на резервация за повече от един пътник + дете, това не е проблем, защото е достатъчно да се верифицира един от възрастните пътници. Ако все пак сте склонни да си поемете риска - това е процедурата:

 

image.png.2430ea9b4d152980ce13845ba14dcf8a.png

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

А как разбирате дали ще е нужна верификация? В момента в профила ми в Райън виждам всички резервации, но къде да гледам дали трябва да я правя? Или това става ясно при чекирането на билетите?

Връзка към коментар
преди 36 минути , mentina каза:

А как разбирате дали ще е нужна верификация? В момента в профила ми в Райън виждам всички резервации, но къде да гледам дали трябва да я правя? Или това става ясно при чекирането на билетите?

Обикновено се разбира веднага, когато резервацията се добави в профила. Ако след добавянето излиза цялата информация, а не екран, на който пише, че се изисква верификация - би трябвало всичко да е наред. Но понякога в началото е ок, а след няколко часа до 1-2 дена се появява съобщението за верификация. Проблемът с единичния детски билет (купен като за възрастен) се поражда от нуждата за контакт със съпорта. В чата веднага питат дали е купен през OTA и ако случая е такъв отказват да правят каквото и да било ако не е верифициран (дори и в профила да се визуализира и всичко да е наред). В тези случаи би трябвало да се използва този линк:

https://onlineform.ryanair.com/ie/en/customer-verification

Но едва ли това е работещо решение за деца и тинейджъри. Вероятно е възможно дете да се чекира като възрастен с неверни данни за година на раждане и никой да не обърне внимание, но това също не звучи много разумно.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, mentina каза:

А как разбирате дали ще е нужна верификация? В момента в профила ми в Райън виждам всички резервации, но къде да гледам дали трябва да я правя? Или това става ясно при чекирането на билетите?

Аз получих мейл от Раян за верификация час след като купих от посредника и още не бях добавил билетите в профила си в Раян.

 

еи.png

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.