Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Накрая купих билет за възрастен за тийна направо от сайта на Райън, писах в чата да го променят и прикрепят към билет за възрастен. Преди това ме накараха да верифицирам билета на възрастния, всичко сторих както трябва, но на финала даде грешка.  Свързах се отново със съпорта, случих на мила дама, която въпреки, че верификацията излиза като не напълно извършена оправи билета на детето. Прикрепи го към билет на възрастен и отбеляза на летището да му издадат безплатна бордна карта. Очаквах да искат верификация и за останалите билети, които купих през посредника и се виждат в профила ми, но засега всичко е по старому. 

Благодаря за мненията ви, бяха ми от полза 🙂

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 9 минути , logist13 каза:

Някой да знае работеща в момента схема за сваляне на полети на Ryan? Превъртях обичайните заподозряни, но не намерих нищо действащо.

Edreams. Net 

Да не забравите да се отпишете от безплатния 30 дневен абонамент. 

 

2023_07_21_13.06.30.jpg

2023_07_21_13.06.35.jpg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 20.07.2023 г. в 15:06, mentina каза:

Здравейте, четох, но така и не намерих категорично мнение. Имам нужда от помощ за закупуването на билет на дете, което към момента на полета няколко месеца не му достигат да навърши 16 години и съответно Lastminute.com ми отхвърли плащането. За другото дете с навършени 16 год. билетът е издаден. Какво мога да направя в случая? Да "подправя" датата на раждане и после да звъня да коригират, или направо да купувам редовен билет, чиято цена не ми е особено присърце? Някакви други идеи, моля?

Цитирам те защото вчера имах същия проблем. След няколко отказани резервации за дете на 15+ (навършва 16 след полета) от Lastminute, стигнах до извода, че най-вероятно директно режат резервациите на под 16 год. (при покупката под датата изписва, че резервацията е на непълнолетен, но да си я направиш, а те след това ще се свържат с теб да те информират дали има някакви допълнителни такси или изисквания от авиокомпанията) защото не им се занимава. Резервацията беше за полет на Wizz, където 14+ е възрастен и може да лети сам, но не стана. Купих билета през Trip.fr и нямаше никакъв проблем (е освен, че отстъпката беше много по-малка). Така, че имайте едно наум, през Lastminute дете под 16 години, само на една резервация с възрастен.

Връзка към коментар
На 4.07.2023 г. в 22:49, VladimirK каза:

 

 

И при мен се получава този проблем - и с Chrome, и с Edge. Отваря страница за верификация,

JETCOSTCOMAU-BRAVOFLY_DINNERS_PROBLEM_1.png.0a3cdb61b37bf97d11a06500d5fbe93d.png

но не позволява въвеждането на каквато и да е информация, и след това

JETCOSTCOMAU-BRAVOFLY_DINNERS_PROBLEM_2.png.ca71628c7a94f415521c7e0c33303b94.png

 

Някой успял ли е да го реши?

Намери ли решение на проблема?

Аз днес най-накрая се сдобих с Diners и пак греда, имам същия проблем - пробвах на компютъра, през телефона и на мен ми показа прозореца за веритификация с една удивителна и не дава нищо друго-няма полета където да напиша паролите.

Говорих с Diners, казаха че не е при тях проблема, бил ми настроен профила (сутринта звънях защото не можех да си създам 3D паролата и много любезно и бързо решиха проблема), та да съм пробвала с други браузъри - с Edge например, но виждам, че и с него е пробвано и не става.

Направо не знам къде да ходя - в темата "Искам да се похваля" - че си взех картата и вече съм "горд" собственик на Dinars или в темата "Искам да се оплача", че всички отстъпки с нея заминаха :( , пък и да ги имаше не мога да я ползвам.

Връзка към коментар
преди 5 часа, ESK каза:

Намери ли решение на проблема?

Аз днес най-накрая се сдобих с Diners и пак греда, имам същия проблем - пробвах на компютъра, през телефона и на мен ми показа прозореца за веритификация с една удивителна и не дава нищо друго-няма полета където да напиша паролите.

Говорих с Diners, казаха че не е при тях проблема, бил ми настроен профила (сутринта звънях защото не можех да си създам 3D паролата и много любезно и бързо решиха проблема), та да съм пробвала с други браузъри - с Edge например, но виждам, че и с него е пробвано и не става.

Направо не знам къде да ходя - в темата "Искам да се похваля" - че си взех картата и вече съм "горд" собственик на Dinars или в темата "Искам да се оплача", че всички отстъпки с нея заминаха 😞 , пък и да ги имаше не мога да я ползвам.

И аз продължавам да съм така, откакто я получих не мога да я ползвам 😞 Пробвах да платя с нея на пос терминал - минава. Платих билет в lastminute с MC частта - даде ми прозореца за верификация и мина плащането. Но само дето се вълнувах за Diners-а.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Здравейте, опивам се да намаля едни билети на Райън. Превъртях всички схеми. Bravofly с карта Diners въобще не се появява 😞 Засега най-добра цена ми дава jetcost.nl като ме препраща към vliegwinkel.nl. Досега не бях ги срещала. Порових се малко, май са от групата на Kiwi, но все пак реших да опитам по-опитните тук дали мога да се им се доверя?

В интерес на истината разликата в цената на билетите от офиц. сайт на Райън и vliegwinkel.nl е 23 лв на билет, но пък имам да купувам няколко, така че ще се спестят около 100-тина лева.

Да допълня, че цената се запазва и при покупка на билет за 2ма пътника едновременно. Плащане с Мастъркард Дебит. Все още не съм купила билетите.

 

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 19 минути , mentina каза:

Здравейте, опивам се да намаля едни билети на Райън. Превъртях всички схеми. Bravofly с карта Diners въобще не се появява 😞 Засега най-добра цена ми дава jetcost.nl като ме препраща към vliegwinkel.nl. Досега не бях ги срещала. Порових се малко, май са от групата на Kiwi, но все пак реших да опитам по-опитните тук дали мога да се им се доверя?

В интерес на истината разликата в цената на билетите от офиц. сайт на Райън и vliegwinkel.nl е 23 лв на билет, но пък имам да купувам няколко, така че ще се спестят около 100-тина лева.

Да допълня, че цената се запазва и при покупка на билет за 2ма пътника едновременно. Плащане с Мастъркард Дебит. Все още не съм купила билетите.

 

На Киви никакво доверие, ако питате мен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Дани Магелани каза:

На Киви никакво доверие, ако питате мен.

Киви в никакъв случай, най-много да чакаш 1-2 дена и да ти откажат билета накрая, че се вдигнала цената.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, имам следния проблем:

Вчера закупих билети през jetcost.com.au - edreams.com.au за полет до Варшава с Райънеър. За повечето билети поискаха верификация, която безпроблемно мина. Само на един-единствен билет, когато се опитам да въведа номера на резервацията изписва, че такава не е намерена. Такава резервация обаче съществува, потвърдена е, имам имейл за нея от Райън, виждам я и в профила си. Свързах се с чат на авиокомпанията, те също казват, че всичко с резервацията е наред, но че трябва да я верифицирам, изпращат ми нов линк за което, но при опит да въведа номера й отново изписва, че резервацията не е намерена. Препратиха ме да говора с Edreams, отново последва чат, спред тях проблем няма никакъв, но реално проблемът си стои. Пробвах през инкогнито браузър, през компютър, телефон ... все същото. Имам резервация в профила, обаче невъзможна верификация 🙄 Та някой сблъсквал си се е с подобен казус или поне съвет да ми дадете?

Връзка към коментар
преди 14 минути , mentina каза:

Здравейте, имам следния проблем:

Вчера закупих билети през jetcost.com.au - edreams.com.au за полет до Варшава с Райънеър. За повечето билети поискаха верификация, която безпроблемно мина. Само на един-единствен билет, когато се опитам да въведа номера на резервацията изписва, че такава не е намерена. Такава резервация обаче съществува, потвърдена е, имам имейл за нея от Райън, виждам я и в профила си. Свързах се с чат на авиокомпанията, те също казват, че всичко с резервацията е наред, но че трябва да я верифицирам, изпращат ми нов линк за което, но при опит да въведа номера й отново изписва, че резервацията не е намерена. Препратиха ме да говора с Edreams, отново последва чат, спред тях проблем няма никакъв, но реално проблемът си стои. Пробвах през инкогнито браузър, през компютър, телефон ... все същото. Имам резервация в профила, обаче невъзможна верификация 🙄 Та някой сблъсквал си се е с подобен казус или поне съвет да ми дадете?

А тя изисква ли верификация? Да не би за тази да не е необходима?

Връзка към коментар
В момента, mentina каза:

Това го знам. Питането ми по-скоро беше дали друг се е сблъсквал със същия проблем.

Да не бъркате фамилията на пътника. Примерно да пишете вашата,а път пътника да е друг.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 51 минути , mentina каза:

Здравейте, имам следния проблем:

Вчера закупих билети през jetcost.com.au - edreams.com.au за полет до Варшава с Райънеър. За повечето билети поискаха верификация, която безпроблемно мина. Само на един-единствен билет, когато се опитам да въведа номера на резервацията изписва, че такава не е намерена. Такава резервация обаче съществува, потвърдена е, имам имейл за нея от Райън, виждам я и в профила си. Свързах се с чат на авиокомпанията, те също казват, че всичко с резервацията е наред, но че трябва да я верифицирам, изпращат ми нов линк за което, но при опит да въведа номера й отново изписва, че резервацията не е намерена. Препратиха ме да говора с Edreams, отново последва чат, спред тях проблем няма никакъв, но реално проблемът си стои. Пробвах през инкогнито браузър, през компютър, телефон ... все същото. Имам резервация в профила, обаче невъзможна верификация 🙄 Та някой сблъсквал си се е с подобен казус или поне съвет да ми дадете?

Възможно е резервацията да се асоциира с друг e-mail адрес. Ако я виждаш в профила си, влез в него в десктоп версията на сайта и като си на резервацията отиди на опцията Update contact details --> Continue. Там ще видиш с кой адрес реално е свързана. Между другото след успешна верификация този адрес става e-mail адреса на акаунта, през който е верифициран

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 15 минути , dimitrov6 каза:

Да не бъркате фамилията на пътника. Примерно да пишете вашата,а път пътника да е друг.

Не, всичко е точно. Поверих нещата безброй пъти, включително и дали не съм направила някаква грешка при изписването на имената.

преди 13 минути , IvanNavi каза:

Възможно е резервацията да се асоциира с друг e-mail адрес. Ако я виждаш в профила си, влез в него в десктоп версията на сайта и като си на резервацията отиди на опцията Update contact details --> Continue. Там ще видиш с кой адрес реално е свързана. 

Аз я виждам като поредна в списъка с резервации свързани с моя профил, но реално не мога да я "управлявам", т.е. когато се опитам да вляза в нея ме препраща към верификация. Проверявах я в сайта на едриймс, съпорта на Райън също направи проверка с данните, които му дадох и всичко си съответства.

 

Сега пробвах да изпиша името си по друг начин и о, чудо на чудесата - взе, че стана. Аз съм с 2 фамилии, с тире. Досега изписвах в полето за име  личното си име, а в полето за фамилия - двете фамилии с тире, както е по лична карта. Сега в отчаян опит реших да напиша в полето за име освен личното и едната фамилия, като само втората написах в съответното поле за нея (надявам се ме разбрахте 🙂 ) Все пак благодаря за опита ви да ми помогнете! Знам, че имам ли проблем винаги мога да намеря адекватни съвети тук във форума!

 

Още един въпрос, за който признавам не  съм търсила отговор в търсачката - при закупуването на моя билет в обратната посока съм пропуснала да впиша и двете си фамилни имена. Вече минаха 24 от покупката на билета. Дали ще е проблем при проверката на летището?

 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , mentina каза:

Не, всичко е точно. Поверих нещата безброй пъти, включително и дали не съм направила някаква грешка при изписването на имената.

Аз я виждам като поредна в списъка с резервации свързани с моя профил, но реално не мога да я "управлявам", т.е. когато се опитам да вляза в нея ме препраща към верификация. Проверявах я в сайта на едриймс, съпорта на Райън също направи проверка с данните, които му дадох и всичко си съответства.

Може да ти звучи глупаво, но провери писмото с потвърждението, което е получено директно от Ryanair до кой адрес е изпратено. В смисъл, че може да е пропусната някоя точка. За Google xxxyyyzzz@gmail.com и xxx.yyy.zzz@gmail.com са едни същи адреси и се доставят до една и съща пощенска кутия, докато за Ryanair са съвсем различни адреси.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , IvanNavi каза:

Може да ти звучи глупаво, но провери писмото с потвърждението, което е получено директно от Ryanair до кой адрес е изпратено. В смисъл, че може да е пропусната някоя точка. За Google xxxyyyzzz@gmail.com и xxx.yyy.zzz@gmail.com са едни същи адреси и се доставят до една и съща пощенска кутия, докато за Ryanair са съвсем различни адреси.

 

По-горе написах това:)

Сега пробвах да изпиша името си по друг начин и о, чудо на чудесата - взе, че стана. Аз съм с 2 фамилии, с тире. Досега изписвах в полето за име  личното си име, а в полето за фамилия - двете фамилии с тире, както е по лична карта. Сега в отчаян опит реших да напиша в полето за име освен личното и едната фамилия, като само втората написах в съответното поле за нея (надявам се ме разбрахте 🙂 ) Все пак благодаря за опита ви да ми помогнете! Знам, че имам ли проблем винаги мога да намеря адекватни съвети тук във форума!

 

Още един въпрос, за който признавам не  съм търсила отговор в търсачката - при закупуването на моя билет в обратната посока съм пропуснала да впиша и двете си фамилни имена. Вече минаха 24 от покупката на билета. Дали ще е проблем при проверката на летището?

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , mentina каза:

 

По-горе написах това:)

Сега пробвах да изпиша името си по друг начин и о, чудо на чудесата - взе, че стана. Аз съм с 2 фамилии, с тире. Досега изписвах в полето за име  личното си име, а в полето за фамилия - двете фамилии с тире, както е по лична карта. Сега в отчаян опит реших да напиша в полето за име освен личното и едната фамилия, като само втората написах в съответното поле за нея (надявам се ме разбрахте 🙂 ) Все пак благодаря за опита ви да ми помогнете! Знам, че имам ли проблем винаги мога да намеря адекватни съвети тук във форума!

 

Още един въпрос, за който признавам не  съм търсила отговор в търсачката - при закупуването на моя билет в обратната посока съм пропуснала да впиша и двете си фамилни имена. Вече минаха 24 от покупката на билета. Дали ще е проблем при проверката на летището?

Винаги пътувам само с едното си фамилно име. Никога не е имало проблеми. Последните години даже и не се опитвам да въвеждам тире, защото програмите на повечето АК не допускат това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 21 минути , mentina каза:

Още един въпрос, за който признавам не  съм търсила отговор в търсачката - при закупуването на моя билет в обратната посока съм пропуснала да впиша и двете си фамилни имена. Вече минаха 24 от покупката на билета. Дали ще е проблем при проверката на летището?

Всяко име, което присъства в документа за самоличност- важи. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.