Прескочи до съдържание

Expedia ми връщат пари за самолетен билет


Препоръчани мнения

Публикувано:

@Камен е прав, че те би трябвало да ти имат данните от кредитната карта. От друга страна, ако ги нямат за какво са им??? Трябва им IBAN, към който е вързана тази карта, за да могат да ти върнат пари по сметката. Реално не могат да ти върнат пари по номера на картата.

Ако искат да ти сторнират плащането, по този начин ще ти върнат цялата сума, а и вече е минало много време, за да може тази операция да се случи. 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

А защо изобщо ти искат номера на кредитната карта? До сега когато се е налагало да ми връщат пари /не за самолетни билети, а за различни стоки купени през интернет/ никога не са ми искали номер на карта. Те би трябвало да имат данните от твоя превод.

 

Expedia са мост м/у клиент и авиокомпания. Те взимат само такса обслужване евентуално, парите за билетите ги взима превозвача директно от картата. Може би в случая авиокомпанията е взела повече пари от клиента поради грешка на Expedia и те трябва да върнат парите. Това е единствената логика. 

 

Нека авторката погледне какво пише с/у транзакциите за билетите на картата. Бих хванал бас на една бира, че пиша Луфтханза, а не Expedia. 

Редактирано от xisba
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

 

Здравейте!

 

ъпдейт от мен по въпроса, тъй като писах на имейла който получих и на страницата на експедия и очаквам два имейла. Вчера вечерта се получи имейл отговор на моя отговор на имейла:

 

Dear Customer ,

 

Thank you for contacting Expedia.com.hk ,

 

Please accept our sincerely apologies for the delay in answering your e-mail is because we are currently experiencing an extremely high volume of email requests, preventing us from responding within our normal standards

 

Kindly to be informed that, please call in to our call center and provide us your credit card information in order for us to proceed the refund for you accordingly.

 

Thank you and warmest regards

Shawn. T

Expedia Hong Kong Travel Service Consultant

Contact Number : 852 3077 4857

Email : Travel@support.expedia.com.hk

Official Website : http://www.Expedia.com.hk

 
Да чакам ли втори имейл на второто ми запитване се чудя, но ще изчакам до другата седмица и след това ще се обаждам. Телефона, който са дали и в двата имейла е този посочен в сайта на експедия.
 
Но все още ме озадачава факта, че купих два билета по отделно за този полет, а ми писаха само за този ...

 

То само като прочетеш мейла пълен с граматически грешки и ти става ясно, че нещата си вървят към пълен scam, дори и да се абстрахираш от следните закономерности:

1. Всяка себеуважаваща се агенция, компания и т.н. винаги ще те адресира по първо, фамилно или пълно име.

2. Повечето компании, когато направиш плащане към тях, имат начин да ти върнат парите на същото средство, с което те са били оригинално заплатени и при повечето от тях, дори е невъзможно да ти ги върнат по друг начин или поне не е честа практика.

3. Официалните мейли от customer service representatives, принципно завършват или с пълното име на агента, с когото комуникираш, или с първото му име само, но в случаят с първо име, със сигурност ще имат някакъв тракинг номер или Reference с който, при проблем, ще може всеки друг агент да проследи комуникацията дотук. Та така.

Моят съвет е, да не отговаряш изобщо на тези мейли, а директно да се свържеш с Експедия Хонг Конг по телефона, в случай, че до няколко дни не ти отговорят на официалното запитване от електронната им форма за контакт.

 

Ако случайно се окаже, че мейлите са били истински, ами... какво да кажа, пълен непрофесионализъм от страна на Експедия Хонг Конг.

Редактирано от Djgeorgie
  • Харесвам 2
Публикувано:

Т.като имам немалко опит с Експедия, ще си позволя няколко забележки:

1. Съвсем не. Към мен те се обръщат с Valued Customer, и далеч не са единствените.

2. Обсъдено е по-горе. Май всички забравяте, че става въпрос за агенция в държава с много различни правила от западните, че и източните.

3. Съвсем не. В азиатския свят е напълно нормално да получиш само едно име, звучащо като западно, със съкратена фамилия. В болшинството от мейлите ми с тях име не съм получавал изобщо.

Относно проследяването на комуникацията - съвременните CRM системи имат доста сериозни възможности, т.че не разчитай, че ще получиш нагледен код за целта.

 

Те не я карат да отговаря на мейлите, а точно да се обади на централата.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Преди малко ми върнаха, но само 120 HKD кеш на летището в HK. Пътуваме с търкиш за Истанбул. Може би е в същия контекс. Билета не е закупен от expedia.

Редактирано от tom777
  • Харесвам 2
Публикувано:

Не е scam, в Хонконг английския е малко "поизточнен" така да го кажем :) Колкото и да е голяма фирмата и уж с професионален имидж, до сега почти не съм срещал комуникация с азиатци да протича на перфектен английски. Колегата до мен миналата седмица чати с онлайн чат за някаква промоция в един от големите производители на телефони (Huawei май беше), дискусията си беше направо да се пусне в 9gag. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Не е scam, в Хонконг английския е малко "поизточнен" така да го кажем :) Колкото и да е голяма фирмата и уж с професионален имидж, до сега почти не съм срещал комуникация с азиатци да протича на перфектен английски. Колегата до мен миналата седмица чати с онлайн чат за някаква промоция в един от големите производители на телефони (Huawei май беше), дискусията си беше направо да се пусне в 9gag. 

Huawei са китайци, а нищо чудно съпорта да е outsource-нат в Индия, както обикновено. :)

Т.като имам немалко опит с Експедия, ще си позволя няколко забележки:

1. Съвсем не. Към мен те се обръщат с Valued Customer, и далеч не са единствените.

2. Обсъдено е по-горе. Май всички забравяте, че става въпрос за агенция в държава с много различни правила от западните, че и източните.

3. Съвсем не. В азиатския свят е напълно нормално да получиш само едно име, звучащо като западно, със съкратена фамилия. В болшинството от мейлите ми с тях име не съм получавал изобщо.

Относно проследяването на комуникацията - съвременните CRM системи имат доста сериозни възможности, т.че не разчитай, че ще получиш нагледен код за целта.

 

Те не я карат да отговаря на мейлите, а точно да се обади на централата.

Ми в такъв случай, дано наистина да й дължат 315EUR, то това си е почти един билет до HK. :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ми в такъв случай, дано наистина да й дължат 315EUR, то това си е почти един билет до HK. :)

 

 

Да, факт е че ми дължат толкова и ще предприема нужното, за да си получа сумата по-скоро...

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Ъпдейт от мен:

 

Говорих с някакъв младеж от Експедия през миналата седмица за парите, които трябва да ми върнат. Това, което поиска като информация от мен беше информацията, която въведох при плащането на билетите, а именно: номер на кредитна карта, до кога е валидна, името на картодържателя и адреса, който бях посочила за контакт и телефонния ми номер.

 

Попитах го защо искат тази информация, след като се предполага, че я имат и не става ли да им изпратя номера на банковата си сметка. Той ми каза, че плащането не е извършено към тях и нямат данните, а също така плащането не е направено по банков път, а с кредитна карта .....

 

Каза, че в срок от 5-7 работни дни трябва да бъдат възтановени средствата по картата ми и ако не си ги получа да им се обадя отново.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ъпдейт от мен:

 

Попитах го защо искат тази информация, след като се предполага, че я имат и не става ли да им изпратя номера на банковата си сметка. Той ми каза, че плащането не е извършено към тях и нямат данните, а също така плащането не е направено по банков път, а с кредитна карта .....

 

Мда, както ти казах, плащането е взето от Луфтханза. Явно Експедия са ги подвели нещо и сега за тяхна с-ка ти връщат пари. А, без данните няма как. Интересен бонус :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

За първия билет са взели повече пари и тях ги връщат, За вторият сумата, която бяха изтеглили е точно тази, коята трябваше. Просто тогава плащах много неща на куп и въобще не бях забелязала, че са ме чарджнали два път ... недоглеждане от моя страна, какво да ти кажа ...

Редактирано от lisska99
  • Харесвам 2
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Ъпдейт от мен:

 

Говорих с някакъв младеж от Експедия през миналата седмица за парите, които трябва да ми върнат. Това, което поиска като информация от мен беше информацията, която въведох при плащането на билетите, а именно: номер на кредитна карта, до кога е валидна, името на картодържателя и адреса, който бях посочила за контакт и телефонния ми номер.

 

Попитах го защо искат тази информация, след като се предполага, че я имат и не става ли да им изпратя номера на банковата си сметка. Той ми каза, че плащането не е извършено към тях и нямат данните, а също така плащането не е направено по банков път, а с кредитна карта .....

 

Каза, че в срок от 5-7 работни дни трябва да бъдат възтановени средствата по картата ми и ако не си ги получа да им се обадя отново.

И как завърши сагата?

Публикувано: (редактирано)

Още не е завършила.

Вчера им написах гневен имейл и им казах, че вече два пъти им се обаждах и им давах информацията, която искаха, но няма резултат и леко им намекнах, че ако не стане с добро ще стане с бухалката. Дадох им телефон те да ми се обадят, не ми се говори колко ми струваха разговорите и то за нещо, за което най-малко аз имам вина. Няма да се очудя, ако другата седмица, когато кацнем там ми дадат парите на ръка ...

Когато има новини ще пиша.

Редактирано от lisska99
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте Магеланци,

 

Ще помоля за съвет от по-знаещите във форума какви следващи стъпки да предприема.

 

Сагата ми с експедия продължава и парите не пристигат ли и не пристигат. За последно говорих с тях миналия понеделник като се възползвах от факта, че съм в Хонг Конг и от хотела ми бяха дали телефон, по който да говоря безплатно в страната, Тайван, Малазия, Сингапур и др. в района. И тъй като обикновенно разговорите продължават обикновенно на 20 минути се въоръжих с търпение за дълъг и изнервящ разговор (проведе се в две части, че първия път прекъсна връзката и продължи около час и отгоре може би).

Културно обясних, че мина доста време от както говорих с тях за втори път и им предоставих даните на картата ми, но няма резултат. Започнаха да ми обясняват че трябвало да проверят какво е станало и да съм им се обадила по-късно пак, трябваше да летим до Куала Лумпур същия ден и им казах, че летя същия ден и няма шанс да им се обадя, пък и вече имам сметка за телефон около 50 евро, която няма да ми покрият и не мисля да плащам още пари за телефон заради тяхна некомпетентност...

Постигна се съгласие да ми се обадят в 21:00 в хотела в КЛ като предопредих и на рецепцията, че очаквам обаждане от ХК. (Естествено, небрежно няколко пъти споменах, че ще ги съдя и че ще си получа парите, но предпочитам да се разберем по нормален начин.)

Благополучно се настанихме в хотела в КЛ в 20:30 и до 21:30 никой не се обади, излезнахме на вечеря с приятели от КЛ и когато се върнахме попитах на рецепция дали е имало обаждане за мен, но казаха, че такова не е имало.

 

Имам следните въпроси:

1. Към каква компания/фирма да се обърна за помощ? Мога ли да ползвам и КЗП или те не могат да помогнат за този казус?

2. Смятате ли, че мога да предявя претенции и за разходите за телефон?

3. Мога ли да искам обещетение за нанесени финансови и морални щети?

 

Благодаря предварително!

Публикувано: (редактирано)

1. Намери данни на регулатора в Хонг Конг, който се грижи за лимитирането на горивните такси в билетите, и подай жалба до тях, че са ти били надвзети такси над допустимите, и отказват да ти ги връщат. Не.

2. Не.

3. Ако ти се води дело в Хонг Конг ..

 

Почвай ги по социалните мрежи, публично излагане.

 

Може би най-сигурният ти вариант е да предоставиш данните от комуникацията с тях на банката си, и да оспориш плащанията.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Публикувано:

Може би най-сигурният ти вариант е да предоставиш данните от комуникацията с тях на банката си, и да оспориш плащанията.

 

Давай и според мен по тоя ред и ти е единствения сериозен. Може просто да го споменеш в следващата комуникация с експедиа. Че до 1-2-3 дни (колкото си прецениш) започваш chargeback процедура и така. Да ти изпратят документ от тяхна страна, че парите наистина са ти върнати. 

  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Включвам се с актуални новини - вчера от ПИБ ми се обадиха да ме информират, че надвзетата сума е върната по кредитната ми карта. Добра новина, но остава огурчението от обслужването на Експедия и обещанието пред мен самата никога да не използвам услугите им отново ...

  • Харесвам 7
Публикувано:

Браво. С уточнението, "Expedia.com.hk" не е Expedia.com :) Мрази Хонг-Конгкците на воля, но батковците им от Щатите не заклеймявай :)

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.