Прескочи до съдържание

ZRH-BKK 09-17 декември 130 евро БИЗНЕС


Препоръчани мнения

Катай. Ще му честитим като се върне, че с тези грешки понякога е малко на кантар :)

 

За да налея малко сол в раната, и да докажем предимствата на абонамента за "Таблицата", ето малък списък на цените, които бяха възможни:

ZRH-CNX €111
ZRH-DAD €115
ZRH-KUL €111
ZRH-CGK €104
ZRH-PVG €116
ZRH-HND €119
ZRH-KIX €122
ZRH-DPS €254
ZRH-REP €243
ZRH-PEK €108

 

AKL, BNE .. също :)

 

.. в Бизнес класа на една от най-елитните авиокомпании ;)

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Замина отдавна. Имаме печеливш :)

То кога излезе, че вече и замина? :rolleyes:

 

На печелившите - честито, стискаме палци да им уважат резервацията! :)

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То кога излезе, че вече и замина? :rolleyes:

 

На печелившите - честито, стискаме палци да им уважат резервацията! :)

 

Хвърля по един поглед http://www.flyertalk.com/forum/mileage-run-deals-372/

Връзка към коментар

Позволете ми да изкажа малко скептицизъм относно блоговете в  "Таблицата". На мен ми дойде RSS алерт по емайла 40 минути след като излезе новината в holidaypirates, в 17:46 бг време като вече беше невалидна. Като гледам първия коментар 10 минути след излизането на статията е, че вече примоцията не работи. По блоговете  на другите езици все още препечатват този вече остарят пост. Единствено поляците са се справили значително по-добре, пишейки за офертата в 12:38 бг време (5 часа преди другите). Дори във flyertalk темата излиза наяве в 16:34. 

Връзка към коментар

При теб е проблемът. Английската версия показа новината в 16:36. Виж кога съм писал тук.

 

Поляците са публикували съвсем друга оферта в 12:38. Тази са коментирали в 17:31

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нямаме печеливш, за съжаление (преведено от немски с гугъл):

 

 

 

Dear Mr. xisba, 

Thank you for your booking request at lastminute.de . Unfortunately, when booking a technical error has occurred, so that they could not be carried out. Because of these inconsistencies, we can not make the desired booking request. 

We would therefore like to apologize for being inconvenienced. 

Of course, we will transfer the amount debited on your credit card back, if it should have come to a debit. 

Thank you for your understanding. 

For additional information contact us if you have at your disposal. 

By the way, for many questions we have an answer ready for you - on our website:http://www.lastminute.de/de_DE/lmn2/service/hilfe/index2.do 

Yours sincerely 

Julia Zimmermann 
Service Center lastminute.de 
www.lastminute.de 
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.