damyang Публикувано: 8 октомври, 2018 Публикувано: 8 октомври, 2018 На 7.10.2018 г. в 15:01, Георги каза: По-скоро не е въпрос на entropay това, а на посредника. В повечето случаи просто се притесняваш излишно и трябва мине време и си получаваш и билет, и всичко. Почти съм сигурен, че вече си го получил 🙂 Разшири така е, благодаря. Просто при комбинацията билет на БГ еър, чуждоезичен и не особено популярен сайт за покупка и стартъп като метод за плащане, човек е една идея по-недоверчив 🙂
Hollywood Публикувано: 14 декември, 2018 Публикувано: 14 декември, 2018 Да не затварят сергията? New Account Restrictions We’re sorry to let you know that Entropay is imposing new account restrictions. This means, over the coming months, your Entropay account functionality will be gradually restricted. We are letting you know about this change now so you will have plenty of time to withdraw or spend any money that is on your account. Here is how this change will affect you: 14 December 2019 You will not be able to top up your account from credit or debit cards, or from bank transfers. 26 February 2019 All virtual cards in your account will be deleted and any remaining money will be transferred to your wallet balance. Payouts and transfers will be disabled and any outstanding transactions will be cancelled. Please make sure you have withdrawn or spent any money on your Entropay account before 24 April 2019. 2
Ardent Публикувано: 14 декември, 2018 Публикувано: 14 декември, 2018 Ами на мен така ми изглежда. На началната им страница е това: Entropay Registrations Frozen We are no longer accepting new registrations. If you’re an existing Entropay user, you can still sign-in and use Entropay like always. Your account is not affected by this change.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 14 декември, 2018 Публикувано: 14 декември, 2018 Като се има впредвид за какво го ползваме, докога ще издържат не се знае 🙂
vinidj Публикувано: 15 декември, 2018 Публикувано: 15 декември, 2018 Вероятно затварят - не, че съм ги ползвал повече от 3 пъти, ама. Нямаха и приложение за мобилен - теглим, вземат си таксичка и довиждане.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 15 декември, 2018 Публикувано: 15 декември, 2018 На 15.12.2018 г. в 6:23, vinidj каза: Вероятно затварят - не, че съм ги ползвал повече от 3 пъти, ама. Нямаха и приложение за мобилен - теглим, вземат си таксичка и довиждане. Разшири Да, явно затварят - вече не могат никакви операции да се правят, само че с моите 40+ купени полета за година, ще е доста сложна задача да намеря подобна алтернатива ...
Tani Публикувано: 18 декември, 2018 Публикувано: 18 декември, 2018 Сега успявате ли да плащате с тази карта. Аз имам виртуална и не ми минават плащания с нея. Да я изтривам ли?
vinidj Публикувано: 18 декември, 2018 Публикувано: 18 декември, 2018 (редактирано) На 18.12.2018 г. в 1:11, Tani каза: Сега успявате ли да плащате с тази карта. Аз имам виртуална и не ми минават плащания с нея. Да я изтривам ли? Разшири Аз платих към моя Пейпал акаунт и мина цялата сума. Редактирано 18 декември, 2018 от vinidj 1
Hollywood Публикувано: 18 декември, 2018 Публикувано: 18 декември, 2018 (редактирано) Няма проблеми с плащанията. Защо да я изтриваш? Харчи спокойно денгите. 🙂 Редактирано 18 декември, 2018 от Hollywood
Гост Гост 23*6 Публикувано: 18 декември, 2018 Публикувано: 18 декември, 2018 На 18.12.2018 г. в 7:36, Hollywood каза: Няма проблеми с плащанията. Защо да я изтриваш? Харчи спокойно денгите. 🙂 Разшири А някой успял ли е да зареди карта, защото аз не мога, и съответно не мога и да харча 😞
Tani Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 От съобщението, което получих разбирам, че от 28.02. пак ще се издават карти, някакви нови явно и при други условия. При вас така ли е? 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 На 3.02.2019 г. в 15:29, Tani каза: От съобщението, което получих разбирам, че от 28.02. пак ще се издават карти, някакви нови явно и при други условия. При вас така ли е? Разшири Каво е точно съобщението?
Tani Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 На 3.02.2019 г. в 15:35, georgebg каза: Каво е точно съобщението? Разшири Updated Terms and Conditions As part of our ongoing account restrictions, we are amending our terms and conditions and pricing.Terms and conditions Pricing This change will come into effect on 26 March 2019. We encourage you to withdraw any remaining money on your Entropay by 24 April 2019. На 3.02.2019 г. в 16:20, Tani каза: Updated Terms and Conditions As part of our ongoing account restrictions, we are amending our terms and conditions and pricing.Terms and conditions Pricing This change will come into effect on 26 March 2019. We encourage you to withdraw any remaining money on your Entropay by 24 April 2019. Разшири нови условия и цени, вкл.за карти само за 1 месец?
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 На 3.02.2019 г. в 16:20, Tani каза: Updated Terms and Conditions As part of our ongoing account restrictions, we are amending our terms and conditions and pricing.Terms and conditions Pricing This change will come into effect on 26 March 2019. We encourage you to withdraw any remaining money on your Entropay by 24 April 2019. нови условия и цени, вкл.за карти само за 1 месец? Разшири Никъде не срещнах цитираната от теб дата 28.02. Според мен просто се закриват и това е.
Tani Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 На 3.02.2019 г. в 16:33, georgebg каза: Никъде не срещнах цитираната от теб дата 28.02. Според мен просто се закриват и това е. Разшири тя е в мейл от декември : "Here is how this change will affect you:From 14 December 2018:You are no longer able to top up your account from credit or debit cards, or from bank transfers. From 26 February 2019:All virtual cards in your account will be deleted and any remaining money will be transferred to your wallet balance.Payouts and merchant refunds will be disabled and any outstanding transactions will be cancelled.Please make sure you have withdrawn or spent any money on your Entropay account before 24 April 2019.We sincerely apologise for the inconvenience and we thank you very much for your custom. "
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 На 3.02.2019 г. в 16:55, Tani каза: тя е в мейл от декември : "Here is how this change will affect you:From 14 December 2018:You are no longer able to top up your account from credit or debit cards, or from bank transfers. From 26 February 2019:All virtual cards in your account will be deleted and any remaining money will be transferred to your wallet balance.Payouts and merchant refunds will be disabled and any outstanding transactions will be cancelled.Please make sure you have withdrawn or spent any money on your Entropay account before 24 April 2019.We sincerely apologise for the inconvenience and we thank you very much for your custom. " Разшири Пак не виждам дата 28.02, нито съобщение за нова карта. Просто закриват бизнеса и с новите условия си гарантират краен срок за това, без претенции от клиентите...
damyang Публикувано: 29 март, 2019 Публикувано: 29 март, 2019 днес получих мейл от тях - удържат ми такса за неползване на акаунта и щели да продължат да го правят. Лошото е че не мога да закрия акаунта тъй като явно вече нямат съпорт център и няма кой да отговаря... 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега