Прескочи до съдържание

Upgrade в бизнес клас.


Препоръчани мнения

Здравейте,магеланци!

Предлагам една интересна тема,която ми хрумна от пътешествието на Георги до ПНГ.

В момента чета някакви измислени трикове,чрез които възможността да ви ъпгрейднат е по-голяма.

Въпроса ми е на някого от вас (освен Матеев) случвало ли се е и как ?

Ето извадки от това което прочетох:

 

4. Чекирай се късно

... докато други смятат, че е по-сигурно да се чекираш късно, защото в случай, че икономичната класа е пълна догоре, в последния момент имаш по-голям шанс да получиш място в бизнес класа 

 

5. Бъди тъжен

 

Това е вид емоционално изнудване - да се опиташ да покажеш на служителите на авиокомпанията колко си тъжен в икономичната класа. Не е сигурно обаче, че това ще даде резултат - зависи на какви служители ще попаднеш.

 

7. Облечи се добре

За да те преместят в бизнес класа, трябва да изглеждаш като за бизнес класа. Иначе казано - ризата е за предпочитане пред анцуга.

 

и други...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това ми изглеждат, като сиромашки трикове и едва ли надутите стюардеси ще им се вържат, но знае ли човек ...

Може и жената от гишето да им се върже.Четох,че ако се чекираш късно и непременно искаш място до прозореца вероятноста е по-голяма.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хахаха, направо да кажеш че имаш алергия към хората в първа класа и вероятността е още по-голяма. Айде малко по-сериозно. Те хората понеже пътуват със самолет да гледат през прозореца  :lol:

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Пълни глупости са това. Аз се чекирах рано (ден преди полетите), въобще не изглеждах тъжен и облеклото ми определено не беше 'бизнес'. На връщане даже пътувах със супер кални маратонки. И въпреки всичко това катарците ме ъпгрейднаха в бизнес класа на 3 от общо 4 отсечки, което както в последствие разбрах е някакъв безумен късмет.

 

Според мен от основно значение е статуса ти в дадената авиокомпания, както и все пак стойността на билета ти. Тоест, ако си със сребърен статус и билет за 800+ евро имаш по-голям шанс за ъпгрейд от човек без статус и с 350 евров билет (примерно). Поне така си мисля.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Има и друг начин за ъпгрейд. Наблюдавах го в самолет на Аеросвит, един от пътнците подаде банкнота на стюарда и се озова в бизнес класа :) Един приятел са го ъпгрейдвали след като се е оказало, че инфотеймънта му не работи, но за храненията е трябвало да се връща обратно. Иначе аз съм пътувал веднъж, но получих оферта от Бритиш с минимално заплащане да се ъпгрейдна, просто имаха доста свободни места в бизнес класата. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Случайно някой да знае колко се заплаща,ако има свободни места на гише или на стюардеса на Бг Еър ?

 

BG Air? Бизнес класа? Сигурно се шегуваш :) Не че няма, но се питам за какво ти е...

 

Иначе не знам откъде си ги изкопал тези препоръки, но те искрено ме разсмяха - представих си Матеев как гледа жално, за да се смилят стюардесите  :blink: хаха... 

 

Още нещо: Аз съм ЛУДА на тема място до прозорец, има го в профила ми в British Airways, и имам там един кьопав статус, и редовно се моля като цигане за такова място, ама никой не се трогна да ме ъпгрейдне при полета ми от Йоханесбург до Лондон, когато нямаше кьораво място, a си се гърчих на едно отвратително място... 

 

Иначе ще ми е интересно да чета съвети :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Бг еър не са ли само с един ред бизнес класа? Т.е. 4 места на Ембраерите. Ще да е доста трудно.

Иначе най-важното е икономична класа да е пълна догоре, че и повече, а в бизнес да има места. Оттам нататък ако имаш по-висок статус или билета ти е по-скъп имаш по-голям шанс. Подкупи, флирт и подобни може и да свършат работа, според обстоятелствата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Овърбукинг му е майката  :lol: Една от идеите зад овърбукинга е точно тази - вместо да намаляват цената на бизнес класата овърбукват икономичната, така получават хем  максимално висока цена за икономична седалка, хем от бизнес класата си прибират максимално пари. Ако виски дойдат - тези със статусите са с предимство.

 

На Бг ер - 100 или 150 евро за външни в зависимост от летището и 70 евро до морето. На посока. от 24 до 2ч преди полет - през кол центъра или на летището. Стюардесите не взимат пари на ръка. Ако го правиш на летището съвсем преди полета обаче може да няма папо.

 

 

Бг еър не са ли само с един ред бизнес класа? Т.е. 4 места на Ембраерите. Ще да е доста трудно.
Иначе най-важното е икономична класа да е пълна догоре, че и повече, а в бизнес да има места. Оттам нататък ако имаш по-висок статус или билета ти е по-скъп имаш по-голям шанс. Подкупи, флирт и подобни може и да свършат работа, според обстоятелствата.

 

 

с по два са, т.е. по 8 места на всички самолети, на които има бизнес класа - Е190, 319, 142. В 737 и 320 (единия) няма.

Редактирано от adreno
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Овърбукинг му е майката  :lol: Една от идеите зад овърбукинга е точно тази - вместо да намаляват цената на бизнес класата овърбукват икономичната, така получават хем  максимално висока цена за икономична седалка, хем от бизнес класата си прибират максимално пари. Ако виски дойдат - тези със статусите са с предимство.

 

На Бг ер - 100 или 150 евро за външни в зависимост от летището и 70 евро до морето. На посока. от 24 до 2ч преди полет - през кол центъра или на летището. Стюардесите не взимат пари на ръка. Ако го правиш на летището съвсем преди полета обаче може да няма папо.

 

 
 

 

с по два са, т.е. по 8 места на всички самолети, на които има бизнес класа - Е190, 319, 142. В 737 и 320 (единия) няма.

 

Седалките на е190 са отврат. Не си заслужава бизнес за парче салам в компанията на растителен кашкавал и сирене. :biggrin: И едно 142 нямаше бизнес :P

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз съм пътувал веднъж в измислената "бизнес класа" на БГ Еър. Абсолютно ненужна набутвация, но просто нямаше билети в economy и чак на чекин видях, че съм в Бизнес. То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица.

 

Единствено има смисъл при трансконтинентални полети и то пак, в готина авиокомпания с качествен бизнес продукт, SPA lounges и разни други екстри на летищата от и до които се лети.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Естествено , че има бизнес класа при БГ Ер и май файдата е единствено по-широчко.

Нa Iberia също е пълен смях.

 

Това с Arosvit ме потресе ама като се има пред вид каква авиокомпания е може и да е вярно ...кой знае колко бутилки водка е била банкнотата ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Макар и рядка, практиката да се купи бизнес класа в самия самолет съществува, и си има ценоразпис.

Взимат и кеш, и плащане с карта, ако са оборудвани с терминал.

 

Също така, непълнолетни се ъпгрейдват за без пари рядко.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз съм пътувал веднъж в измислената "бизнес класа" на БГ Еър. Абсолютно ненужна набутвация, но просто нямаше билети в economy и чак на чекин видях, че съм в Бизнес. То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица.

 

Единствено има смисъл при трансконтинентални полети и то пак, в готина авиокомпания с качествен бизнес продукт, SPA lounges и разни други екстри на летищата от и до които се лети.

 

Естествено , че има бизнес класа при БГ Ер и май файдата е единствено по-широчко.

Нa Iberia също е пълен смях.

 

Това с Arosvit ме потресе ама като се има пред вид каква авиокомпания е може и да е вярно ...кой знае колко бутилки водка е била банкнотата ;)

 

BG Air? Бизнес класа? Сигурно се шегуваш :) Не че няма, но се питам за какво ти е...

 

Позволете частично да не се съглася с вас. Бизнес класата на България ер на фона на останалите европейски превозвачи е една от най-добрите, с който съм летял и храната и осблужването са били на високо ниво. Разбира се никога не бих дал толкова пари за да тези глезотий, но с най-голямо удоволствие при възможност си ползвам точките от бонусната им програма за upgrade.

 

Редактирано от makler
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
 

Позволете частично да не се съглася с вас. Бизнес класата на България ер на фона на останалите европейски превозвачи е една от най-добрите, с който съм летял и храната и осблужването са били на високо ниво. Разбира се никога не бих дал толкова пари за да тези глезотий, но с най-голямо удоволствие при възможност си ползвам точките от бонусната им програма за upgrade.
 

 

Аз лично позволявам всичко  :rolleyes: Иначе мнението ми се пропокрива с това на Djgeorgie. 

 

То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица. Единствено има смисъл при трансконтинентални полети...

 

Да пътуваш бизнес класа в европейски полети за мен наистина си заслужава само ако си бизнес пътник. Иначе за междуконтиненталните винаги гледам жално, но съм доволна и на икономичен билет - само да го имам...

 

Лично аз никак не съм очарована от обслужването на BG Air (родните услуги като цяло много ми куцат), но да не излизам оффтопик.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Субективно и въпрос на късмет явно.

Аз все случвам на усмихнати и много любезни стюарди , и липса на закъснения.

При моите три полета мнението ми не е представителна извадка :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Виж за храната нямам идея. Говоря само за разликата в седалките.

 

П.П. Има ли някъде Първа класа в европейски полет ?

 Да между Москва и Лондон и Виена Трансаеро и Бритиш предлагат. Цената като съм я гледал е около 3000 евро. Също така подозирам, че на полети със стоповър  някъде в Европа като тези на Сингапурците по маршрут Сингапур-Франкфурт-Манчестър също продват.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Помислих си и аз за азиатците при полетите със стоп между европейски градове , но това за Бритиш и Трансаеро е ново за мен.

 

П.С. Ники представих си как на чек-ин заплакваш с глас " Искам в бизнес , искам в бизнес ..." по аналогия с култовата

"Искам "Бони" , искам "Бони" ..."

 

:)

 

 

Предполагам чисто личните симпатии също може да са фактор за ъпгрейд ама трябва да сте неотразим хубавец и пак има шанс да попаднете на мъжемразка/женомразец служител ;)

Редактирано от stenk
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Както вече беше казано, при България Ер, майката му е оувърбукинг. Премаршрутиране с друга компания (в конкретния случай LOT) и безплатен ъпгрейд в бизнес класа от София до Варшава. Доволен съм - уелкъм дринк, сьомга, салата, десерти, безалкохолни, всичко на корем, както си му е реда. Направо се върнах на междуконтинентален на чехите по маршрута Прага - Лондон през 2002 г...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Пълни глупости са това. Аз се чекирах рано (ден преди полетите), въобще не изглеждах тъжен и облеклото ми определено не беше 'бизнес'. На връщане даже пътувах със супер кални маратонки.

 

Не са глупости, Матеев, не сааааа... Ти даваш ли си сметка, че ако се беше чекирал в последните 10 минути и гледаше с поглед тип „потънаха ми гемиите“, щяха да те ъпгрейднат до пилотската кабина? М?

 

:)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Не са глупости, Матеев, не сааааа... Ти даваш ли си сметка, че ако се беше чекирал в последните 10 минути и гледаше с поглед тип „потънаха ми гемиите“, щяха да те ъпгрейднат до пилотската кабина? М?

 

:)

А колко тъжно трябваше да гледам за да ми дадат да покарам самолета? М? :)

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.