Ники Петров Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Здравейте,магеланци! Предлагам една интересна тема,която ми хрумна от пътешествието на Георги до ПНГ. В момента чета някакви измислени трикове,чрез които възможността да ви ъпгрейднат е по-голяма. Въпроса ми е на някого от вас (освен Матеев) случвало ли се е и как ? Ето извадки от това което прочетох: 4. Чекирай се късно ... докато други смятат, че е по-сигурно да се чекираш късно, защото в случай, че икономичната класа е пълна догоре, в последния момент имаш по-голям шанс да получиш място в бизнес класа 5. Бъди тъжен Това е вид емоционално изнудване - да се опиташ да покажеш на служителите на авиокомпанията колко си тъжен в икономичната класа. Не е сигурно обаче, че това ще даде резултат - зависи на какви служители ще попаднеш. 7. Облечи се добреЗа да те преместят в бизнес класа, трябва да изглеждаш като за бизнес класа. Иначе казано - ризата е за предпочитане пред анцуга. и други... 1 Връзка към коментар
Венцито Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Това ми изглеждат, като сиромашки трикове и едва ли надутите стюардеси ще им се вържат, но знае ли човек ... 4 Връзка към коментар
Ники Петров Публикувано: 8 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Това ми изглеждат, като сиромашки трикове и едва ли надутите стюардеси ще им се вържат, но знае ли човек ... Може и жената от гишето да им се върже.Четох,че ако се чекираш късно и непременно искаш място до прозореца вероятноста е по-голяма. 1 Връзка към коментар
Krum4ov Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Хахаха, направо да кажеш че имаш алергия към хората в първа класа и вероятността е още по-голяма. Айде малко по-сериозно. Те хората понеже пътуват със самолет да гледат през прозореца 5 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Пълни глупости са това. Аз се чекирах рано (ден преди полетите), въобще не изглеждах тъжен и облеклото ми определено не беше 'бизнес'. На връщане даже пътувах със супер кални маратонки. И въпреки всичко това катарците ме ъпгрейднаха в бизнес класа на 3 от общо 4 отсечки, което както в последствие разбрах е някакъв безумен късмет. Според мен от основно значение е статуса ти в дадената авиокомпания, както и все пак стойността на билета ти. Тоест, ако си със сребърен статус и билет за 800+ евро имаш по-голям шанс за ъпгрейд от човек без статус и с 350 евров билет (примерно). Поне така си мисля. 12 Връзка към коментар
airborne Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Има и друг начин за ъпгрейд. Наблюдавах го в самолет на Аеросвит, един от пътнците подаде банкнота на стюарда и се озова в бизнес класа Един приятел са го ъпгрейдвали след като се е оказало, че инфотеймънта му не работи, но за храненията е трябвало да се връща обратно. Иначе аз съм пътувал веднъж, но получих оферта от Бритиш с минимално заплащане да се ъпгрейдна, просто имаха доста свободни места в бизнес класата. 2 Връзка към коментар
Ники Петров Публикувано: 8 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Случайно някой да знае колко се заплаща,ако има свободни места на гише или на стюардеса на Бг Еър ? Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Случайно някой да знае колко се заплаща,ако има свободни места на гише или на стюардеса на Бг Еър ? BG Air? Бизнес класа? Сигурно се шегуваш Не че няма, но се питам за какво ти е... Иначе не знам откъде си ги изкопал тези препоръки, но те искрено ме разсмяха - представих си Матеев как гледа жално, за да се смилят стюардесите хаха... Още нещо: Аз съм ЛУДА на тема място до прозорец, има го в профила ми в British Airways, и имам там един кьопав статус, и редовно се моля като цигане за такова място, ама никой не се трогна да ме ъпгрейдне при полета ми от Йоханесбург до Лондон, когато нямаше кьораво място, a си се гърчих на едно отвратително място... Иначе ще ми е интересно да чета съвети Редактирано 8 август, 2015 от Гост Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Бг еър не са ли само с един ред бизнес класа? Т.е. 4 места на Ембраерите. Ще да е доста трудно. Иначе най-важното е икономична класа да е пълна догоре, че и повече, а в бизнес да има места. Оттам нататък ако имаш по-висок статус или билета ти е по-скъп имаш по-голям шанс. Подкупи, флирт и подобни може и да свършат работа, според обстоятелствата. 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Овърбукинг му е майката Една от идеите зад овърбукинга е точно тази - вместо да намаляват цената на бизнес класата овърбукват икономичната, така получават хем максимално висока цена за икономична седалка, хем от бизнес класата си прибират максимално пари. Ако виски дойдат - тези със статусите са с предимство. На Бг ер - 100 или 150 евро за външни в зависимост от летището и 70 евро до морето. На посока. от 24 до 2ч преди полет - през кол центъра или на летището. Стюардесите не взимат пари на ръка. Ако го правиш на летището съвсем преди полета обаче може да няма папо. Бг еър не са ли само с един ред бизнес класа? Т.е. 4 места на Ембраерите. Ще да е доста трудно.Иначе най-важното е икономична класа да е пълна догоре, че и повече, а в бизнес да има места. Оттам нататък ако имаш по-висок статус или билета ти е по-скъп имаш по-голям шанс. Подкупи, флирт и подобни може и да свършат работа, според обстоятелствата. с по два са, т.е. по 8 места на всички самолети, на които има бизнес класа - Е190, 319, 142. В 737 и 320 (единия) няма. Редактирано 8 август, 2015 от adreno 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Овърбукинг му е майката Една от идеите зад овърбукинга е точно тази - вместо да намаляват цената на бизнес класата овърбукват икономичната, така получават хем максимално висока цена за икономична седалка, хем от бизнес класата си прибират максимално пари. Ако виски дойдат - тези със статусите са с предимство. На Бг ер - 100 или 150 евро за външни в зависимост от летището и 70 евро до морето. На посока. от 24 до 2ч преди полет - през кол центъра или на летището. Стюардесите не взимат пари на ръка. Ако го правиш на летището съвсем преди полета обаче може да няма папо. с по два са, т.е. по 8 места на всички самолети, на които има бизнес класа - Е190, 319, 142. В 737 и 320 (единия) няма. Седалките на е190 са отврат. Не си заслужава бизнес за парче салам в компанията на растителен кашкавал и сирене. И едно 142 нямаше бизнес Редактирано 8 август, 2015 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Аз съм пътувал веднъж в измислената "бизнес класа" на БГ Еър. Абсолютно ненужна набутвация, но просто нямаше билети в economy и чак на чекин видях, че съм в Бизнес. То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица. Единствено има смисъл при трансконтинентални полети и то пак, в готина авиокомпания с качествен бизнес продукт, SPA lounges и разни други екстри на летищата от и до които се лети. 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Естествено , че има бизнес класа при БГ Ер и май файдата е единствено по-широчко. Нa Iberia също е пълен смях. Това с Arosvit ме потресе ама като се има пред вид каква авиокомпания е може и да е вярно ...кой знае колко бутилки водка е била банкнотата 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Макар и рядка, практиката да се купи бизнес класа в самия самолет съществува, и си има ценоразпис. Взимат и кеш, и плащане с карта, ако са оборудвани с терминал. Също така, непълнолетни се ъпгрейдват за без пари рядко. Редактирано 8 август, 2015 от macf1an 2 Връзка към коментар
makler Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Аз съм пътувал веднъж в измислената "бизнес класа" на БГ Еър. Абсолютно ненужна набутвация, но просто нямаше билети в economy и чак на чекин видях, че съм в Бизнес. То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица. Единствено има смисъл при трансконтинентални полети и то пак, в готина авиокомпания с качествен бизнес продукт, SPA lounges и разни други екстри на летищата от и до които се лети. Естествено , че има бизнес класа при БГ Ер и май файдата е единствено по-широчко. Нa Iberia също е пълен смях. Това с Arosvit ме потресе ама като се има пред вид каква авиокомпания е може и да е вярно ...кой знае колко бутилки водка е била банкнотата BG Air? Бизнес класа? Сигурно се шегуваш Не че няма, но се питам за какво ти е... Позволете частично да не се съглася с вас. Бизнес класата на България ер на фона на останалите европейски превозвачи е една от най-добрите, с който съм летял и храната и осблужването са били на високо ниво. Разбира се никога не бих дал толкова пари за да тези глезотий, но с най-голямо удоволствие при възможност си ползвам точките от бонусната им програма за upgrade. Редактирано 8 август, 2015 от makler 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Каква е тази добра храна в бизнес клас при Бгеър????? 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Виж за храната нямам идея. Говоря само за разликата в седалките. П.П. Има ли някъде Първа класа в европейски полет ? Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Позволете частично да не се съглася с вас. Бизнес класата на България ер на фона на останалите европейски превозвачи е една от най-добрите, с който съм летял и храната и осблужването са били на високо ниво. Разбира се никога не бих дал толкова пари за да тези глезотий, но с най-голямо удоволствие при възможност си ползвам точките от бонусната им програма за upgrade. Аз лично позволявам всичко Иначе мнението ми се пропокрива с това на Djgeorgie. То като цяло бизнес класата за Европейски полети си е пълна безсмислица. Единствено има смисъл при трансконтинентални полети... Да пътуваш бизнес класа в европейски полети за мен наистина си заслужава само ако си бизнес пътник. Иначе за междуконтиненталните винаги гледам жално, но съм доволна и на икономичен билет - само да го имам... Лично аз никак не съм очарована от обслужването на BG Air (родните услуги като цяло много ми куцат), но да не излизам оффтопик. Редактирано 8 август, 2015 от Гост Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Субективно и въпрос на късмет явно. Аз все случвам на усмихнати и много любезни стюарди , и липса на закъснения. При моите три полета мнението ми не е представителна извадка 1 Връзка към коментар
makler Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Виж за храната нямам идея. Говоря само за разликата в седалките. П.П. Има ли някъде Първа класа в европейски полет ? Да между Москва и Лондон и Виена Трансаеро и Бритиш предлагат. Цената като съм я гледал е около 3000 евро. Също така подозирам, че на полети със стоповър някъде в Европа като тези на Сингапурците по маршрут Сингапур-Франкфурт-Манчестър също продват. 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Помислих си и аз за азиатците при полетите със стоп между европейски градове , но това за Бритиш и Трансаеро е ново за мен. П.С. Ники представих си как на чек-ин заплакваш с глас " Искам в бизнес , искам в бизнес ..." по аналогия с култовата "Искам "Бони" , искам "Бони" ..." Предполагам чисто личните симпатии също може да са фактор за ъпгрейд ама трябва да сте неотразим хубавец и пак има шанс да попаднете на мъжемразка/женомразец служител Редактирано 8 август, 2015 от stenk 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Както вече беше казано, при България Ер, майката му е оувърбукинг. Премаршрутиране с друга компания (в конкретния случай LOT) и безплатен ъпгрейд в бизнес класа от София до Варшава. Доволен съм - уелкъм дринк, сьомга, салата, десерти, безалкохолни, всичко на корем, както си му е реда. Направо се върнах на междуконтинентален на чехите по маршрута Прага - Лондон през 2002 г... 2 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Пълни глупости са това. Аз се чекирах рано (ден преди полетите), въобще не изглеждах тъжен и облеклото ми определено не беше 'бизнес'. На връщане даже пътувах със супер кални маратонки. Не са глупости, Матеев, не сааааа... Ти даваш ли си сметка, че ако се беше чекирал в последните 10 минути и гледаше с поглед тип „потънаха ми гемиите“, щяха да те ъпгрейднат до пилотската кабина? М? 6 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 С неговия късмет едва ли някой се съмнява 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Не са глупости, Матеев, не сааааа... Ти даваш ли си сметка, че ако се беше чекирал в последните 10 минути и гледаше с поглед тип „потънаха ми гемиите“, щяха да те ъпгрейднат до пилотската кабина? М? А колко тъжно трябваше да гледам за да ми дадат да покарам самолета? М? 9 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега