Mary Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 А колко тъжно трябваше да гледам за да ми дадат да покарам самолета? М? Георги, тази новина очакваме скоро да я прочетем в темата: "Искам да се похваля"! 6 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Ще тренираме тъжен поглед на някоя сбирка 5 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Статуса е единствения що годе сигурен фактор, който влияе на шанса за ъпгрейд. Айде, освен статуса съм чувал, че и меден месец е много вървежен. Другото са си градски легенди, гледаш тъжно, моля ти се... 4 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Георги, тази новина очакваме скоро да я прочетем в темата: "Искам да се похваля"! Ако това стане тържествено обещавам направо да отворя нова тема 6 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 А колко тъжно трябваше да гледам за да ми дадат да покарам самолета? М? Освен другото, е важно да си сам. Ако смятат да ъпгрейднат един, няма да ви отделят от групата, колкото и висок статус да имате. 10 Връзка към коментар
Ники Петров Публикувано: 8 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Помислих си и аз за азиатците при полетите със стоп между европейски градове , но това за Бритиш и Трансаеро е ново за мен. П.С. Ники представих си как на чек-ин заплакваш с глас " Искам в бизнес , искам в бизнес ..." по аналогия с култовата "Искам "Бони" , искам "Бони" ..." Предполагам чисто личните симпатии също може да са фактор за ъпгрейд ама трябва да сте неотразим хубавец и пак има шанс да попаднете на мъжемразка/женомразец служител Непременно ще опитам пред служителката на гишето...една бизнес класа до Милано...колкото да пробвам Дано се върже... 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Много знаете вие... Ей така се прави! Връзка към коментар
Mitko Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Веднъж на чек-ин по маршрут Мале-Лондон на Бритиш имаше табела 150 USD или EUR не помня точно, upgrade to business class to London . Умрях от яд , че не попитах и не се възполвзах евентуално, но хората с които бях ме разубедиха . След този случай няколко пъти съм си мислил на дългите полети дали да не попитам колко ще ми струва ъпгрейд точно преди да се чекирам на летището , но все се разобеждавам, защото си мисля , че ще ми предложат някой цена която ми се стурва, че може да е по-евтина от обичайната, но все пак досатътчно висока и само да се прилъжа на хвърля повече пари . Веднъж съм се възползвал от доплащането на БГ Еър от 100 евро - София- Мадрид - А319 , стар бизнес клас салон , но според мен това са най-широките и удобни седалки, които съм виждал в европейска бизнес класа . Цели фотьойли , Ако някой е запознат може да сподели, дали билетопродавачите на летището виждат някакви по-специални тарифи за последния момент от това което например се продава на сайта на авикомпанията та дори и за бизнес класа ? Не би лошо в момента в който се чекираш когато за полета има много свободни места в бизенс класа , служителя да ти предлага срещу каква сума би те ъпгрейднал, но явно няма такава практика . Впечатлявал съм се от количеството бизнес пътници по-маршрут Милано - Лондон или Лондон- Мадрид . Всичко беше пълно и салона максимално разширен за бизнес класа . Така, че за всеки самолет и класа си има пътници . Редактирано 8 август, 2015 от Mitko 4 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Нямам шансове с моят поглед значи ... 9 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 На глас се хиля. честно... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Веднъж на чек-ин по маршрут Мале-Лондон на Бритиш имаше табела 150 USD или EUR не помня точно, upgrade to business class to London . Умрях от яд , че не попитах и не се възполвзах евентуално, но хората с които бях ме разубедиха . След този случай няколко пъти съм си мислил на дългите полети дали да не попитам колко ще ми струва ъпгрейд точно преди да се чекирам на летището , но все се разобеждавам, защото си мисля , че ще ми предложат някой цена която ми се стурва, че може да е по-евтина от обичайната, но все пак досатътчно висока и само да се прилъжа на хвърля повече пари . Веднъж съм се възползвал от доплащането на БГ Еър от 100 евро - София- Мадрид - А319 , стар бизнес клас салон , но според мен това са най-широките и удобни седалки, които съм виждал в европейска бизнес класа . Цели фотьойли , Ако някой е запознат може да сподели, дали билетопродавачите на летището виждат някакви по-специални тарифи за последния момент от това което например се продава на сайта на авикомпанията та дори и за бизнес класа ? Не би лошо в момента в който се чекираш когато за полета има много свободни места в бизенс класа , служителя да ти предлага срещу каква сума би те ъпгрейднал, но явно няма такава практика . Впечатлявал съм се от количеството бизнес пътници по-маршрут Милано - Лондон или Лондон- Мадрид . Всичко беше пълно и салона максимално разширен за бизнес класа . Така, че за всеки самолет и класа си има пътници . Хм, е що са те разубедили, цената си е ниска за такъв дълъг полет... Понякога предлагат на ниска цена, пак за да разтоварят малко икономична и да зарибят някой нов към лукса. Тарифите са за ъпгрейд, не за купуване направо доколкото знам. Бритиш със сигурност го правят, понякога дават ъпгрейд на много по-ниска цена, но там има Premium Economy, т.е. трябва да си купил РЕ за да ти предложат ъпгрейд до бизнес. 3 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Хм, е що са те разубедили, цената си е ниска за такъв дълъг полет... Понякога предлагат на ниска цена, пак за да разтоварят малко икономична и да зарибят някой нов към лукса. Тарифите са за ъпгрейд, не за купуване направо доколкото знам. Бритиш със сигурност го правят, понякога дават ъпгрейд на много по-ниска цена, но там има Premium Economy, т.е. трябва да си купил РЕ за да ти предложат ъпгрейд до бизнес. Нямам опит с бизнес класа, но съм пътувала Premium Economy на British - Тайланд и Япония, командировка. По някаква луда случайност имаше промоция и цената беше по-ниска от икономичната, иначе фирмата нямаше да се трогне... Факт е, че беше страхотно. Много по-големи кресла - е, не като бизнес, но беше супер, храната гурме. Ъпгрейд дори и за това ниво е страхотно, но не ми се е случвало повече... Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Позволете частично да не се съглася с вас. Бизнес класата на България ер на фона на останалите европейски превозвачи е една от най-добрите, с който съм летял и храната и осблужването са били на високо ниво. Разбира се никога не бих дал толкова пари за да тези глезотий, но с най-голямо удоволствие при възможност си ползвам точките от бонусната им програма за upgrade. Няма проблем, всичко ти е позволено! Нали за това е форум. Аз лично позволявам всичко Иначе мнението ми се пропокрива с това на Djgeorgie. Да пътуваш бизнес класа в европейски полети за мен наистина си заслужава само ако си бизнес пътник. Иначе за междуконтиненталните винаги гледам жално, но съм доволна и на икономичен билет - само да го имам... Лично аз никак не съм очарована от обслужването на BG Air (родните услуги като цяло много ми куцат), но да не излизам оффтопик. Бих бил изненадан да е обратното за услугите, честно казано. Същото имах предвид и аз. А и лично не похапвам риба и рибени продукти, така, че бизнес класата не ме впечатли с абсолютно нищо особено. И ако трябва да съм още по-конкретен, един трети ред на E190 има същия Seat pitch като креслата в бизнес класа, кажи речи. Но нямам идея защо е така всъщност, но ми харесва. makler, я кажи, програмата на България Еър наистина ли си заслужава? Колко полета трябва да събереш за ъпгрейд към Бизнес, примерно? Че на скоро направих бая полети с тях, ма все ме мързи да се регистрирам за програмата им, та се чудя има ли смисъл? Връзка към коментар
makler Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 makler, я кажи, програмата на България Еър наистина ли си заслужава? Колко полета трябва да събереш за ъпгрейд към Бизнес, примерно? Че на скоро направих бая полети с тях, ма все ме мързи да се регистрирам за програмата им, та се чудя има ли смисъл? Зависи. Все пак те имат и друга програма ССВ клуб може би има по-голям смисъл от нея ако си клиент на Мтел и зареждаш в Лукоил. Най-лесния бонус във Флаймор само срещу 1000 точки е upgrade по вътрешен полет - като бонус получаваш разходка из цялото летище до бизнес салона и отделен гейт за качване в самолета. Най-големият бонус поне за мен е да летиш Мадрид-София в бизнес класа или да имаш тяхната златна карта. Ако правилно съм разбрал те ползват бизнеса салона на Т4S на Иберия. Тук Дайнърс уви не важи. Другата екстра на Флаймор е така нареченият "безплатен" билет макар и така наречените "летищните" такси да са доста солени този билет има бонус:Разрешена е една безплатна промяна на издаден бонусен билет. Всяка следваща промяна се прави срещу такса от 15 евро. Неизползван бонусен билет може да се върне в рамките на валидността му, като отчислените точки се възстановяват. За целта направената резервация се анулира минимум 1 ден преди полета с писмено уведомление. В случай на неявяване на полет се налага глоба от 30 евро. Като цяло от конткатите ми с Флаймор мога да кажа, че любезни и експедитивни. Програмата не е нещо особено, но ако летиш с тях е добър бонус. 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 Нямам шансове с моят поглед значи ... grumpy-cat.jpg С тоя поглед най-много да привлечеш вниманието на "бордовата полиция" 4 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 Веднъж съм се възползвал от доплащането на БГ Еър от 100 евро - София- Мадрид - А319 , стар бизнес клас салон , но според мен това са най-широките и удобни седалки, които съм виждал в европейска бизнес класа . Цели фотьойли , Ако някой е запознат може да сподели, дали билетопродавачите на летището виждат някакви по-специални тарифи за последния момент от това което например се продава на сайта на авикомпанията та дори и за бизнес класа ? Не би лошо в момента в който се чекираш когато за полета има много свободни места в бизенс класа , служителя да ти предлага срещу каква сума би те ъпгрейднал, но явно няма такава практика . Впечатлявал съм се от количеството бизнес пътници по-маршрут Милано - Лондон или Лондон- Мадрид . Всичко беше пълно и салона максимално разширен за бизнес класа . Така, че за всеки самолет и класа си има пътници . Защо стар? А319 на България Ер са на на по 7 години, FBA е доставен чисто нов, FBB е работил 4 месеца за фалирала а/к. Иначе билетопродавачите виждат разни неща, но темата с тарифите е много сложна и дълга 3 Връзка към коментар
xisba Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 (редактирано) При пълен самолет в икономиката и празни места отпред, натрошавате малко предварително подготвени ядки около седалката. Викате член на екипажа и казвате, че имате силна алергия към ядки и има опасност да получите алергичен шок. Тадаам. (Симулирана кашлица и задух, така че да ви забележи член на екипажа преди да ги извикате вдигат още повече шансовете) Редактирано 9 август, 2015 от xisba 7 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 Нямам опит с бизнес класа, но съм пътувала Premium Economy на British - Тайланд и Япония, командировка. По някаква луда случайност имаше промоция и цената беше по-ниска от икономичната, иначе фирмата нямаше да се трогне... Факт е, че беше страхотно. Много по-големи кресла - е, не като бизнес, но беше супер, храната гурме. Ъпгрейд дори и за това ниво е страхотно, но не ми се е случвало повече... Аз пътувах Сеул-Рим с Economy Premium на Алиталия (не защото така съм искал, а просто защото далаварата с евтините билети включваше такава класа) - ами нямаше някаква особена разлика, освен едни несесери, които раздават, с чорапки, паста и четка за зъби и някакво кремче и освен това, че една тоалетна се пада на по-малко пътници и съответно е по-чисто. Храната мисля беше същата като на Economy. Е, другият плюс е, че се трупат повече мили. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 (редактирано) А колко тъжно трябваше да гледам за да ми дадат да покарам самолета? М? Жоро, за това вече предполагам трябва някоя и друга сълза да отрониш. Редактирано 9 август, 2015 от Фичо 3 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 Аз пътувах Сеул-Рим с Economy Premium на Алиталия (не защото така съм искал, а просто защото далаварата с евтините билети включваше такава класа) - ами нямаше някаква особена разлика, освен едни несесери, които раздават, с чорапки, паста и четка за зъби и някакво кремче и освен това, че една тоалетна се пада на по-малко пътници и съответно е по-чисто. Храната мисля беше същата като на Economy. Е, другият плюс е, че се трупат повече мили. Вероятно ми се е сторило върховно, щото за пръв път пътувах извън иконимична Но след това пътуване икономичната винаги ми се е струвала много... икономична Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 (редактирано) Ми не се качвай в бизнес тогава... Аз жената я качих и си намерих белята :-) ПП Аз летях веднъж в World Traveller Plus на Бритиш и не ми направи някакво особено впечатление, малко повече място, но така и не може да се спи. Менюто беше като в икономична, но беше отдавна и май са го сменили оттогава. Редактирано 9 август, 2015 от neuromancer 1 Връзка към коментар
alex0001 Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 На 3 полета стюардите на УизЕр ме слагат на аварийния изход без да ме карат да доплащам.Предполагам, че се дължи на факта, че съм 2 метра висок. Така че, Ники, наблягай на Нескуик и на волейбол. 4 Връзка към коментар
maybe Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 А също и на езиците . Веднъж (полет Париж Бове - София) стюардът предложи на една готина мацка до мене да я премести на аварийния изход, но тя не знаеше нито френски, нито английски, поради което не можеше да реагира на инструкциите, и той избра друга 2 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 9 август, 2015 Сподели Публикувано: 9 август, 2015 Зависи. Все пак те имат и друга програма ССВ клуб може би има по-голям смисъл от нея ако си клиент на Мтел и зареждаш в Лукоил. Най-лесния бонус във Флаймор само срещу 1000 точки е upgrade по вътрешен полет - като бонус получаваш разходка из цялото летище до бизнес салона и отделен гейт за качване в самолета. Най-големият бонус поне за мен е да летиш Мадрид-София в бизнес класа или да имаш тяхната златна карта. Ако правилно съм разбрал те ползват бизнеса салона на Т4S на Иберия. Тук Дайнърс уви не важи. Другата екстра на Флаймор е така нареченият "безплатен" билет макар и така наречените "летищните" такси да са доста солени този билет има бонус:Разрешена е една безплатна промяна на издаден бонусен билет. Всяка следваща промяна се прави срещу такса от 15 евро. Неизползван бонусен билет може да се върне в рамките на валидността му, като отчислените точки се възстановяват. За целта направената резервация се анулира минимум 1 ден преди полета с писмено уведомление. В случай на неявяване на полет се налага глоба от 30 евро. Като цяло от конткатите ми с Флаймор мога да кажа, че любезни и експедитивни. Програмата не е нещо особено, но ако летиш с тях е добър бонус. Благодаря, супер сбито и изчерпателно мнение. Ако съм често в България и летя с тях, със сигурност ще се регистрирам, защото съм и клиент на Mtel, така, че ще мога да събирам явно още повече точки. 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 18 август, 2015 Сподели Публикувано: 18 август, 2015 Непременно ще опитам пред служителката на гишето...една бизнес класа до Милано...колкото да пробвам Дано се върже... Внимавай с легендата, че всичко са чували и виждали. От един друг линк излезе това: Lame Ways People Request an Upgrade 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега