niki_m Публикувано: 28 май, 2013 Публикувано: 28 май, 2013 Като харесваме ЖП Транспорта - предлагам да направим обиколка с транссибирската железница - това ще е чудесно забавление през тайгата, Сибир, езерата... 4
Nikotin Публикувано: 28 май, 2013 Публикувано: 28 май, 2013 Това е уникално изживяване. Проблема е отново цената. Ако го правиш по готиния начин, а именно със слизане тук там излиза много дебело. А иначе просто возене в едната посока е около 700 лв. по спомени, но тогава си само зрител. Като сложиш визи, полети, нощувки и още това онова сметката отива към 4 000 лв. на човек 1
Георги Публикувано: 28 май, 2013 Публикувано: 28 май, 2013 На мен ми е мерак също! Но да, спират ме финасите. Искам да направя варианта през Монголия до Пекин и да спирам малко по междинните спирки. Не съм сигурен как ще ми се отрази толкова дълго време в затворено пространство, явно ще трябва да прекаляваме с алкохола със съкилийниците по купе, но със сигурност ще е нещо различно неизпитвано до сега Особено ме блазни пълното изключване от всичко, защото съм доста пристрастен към интернет, а това си дава стрес. От каквото съм чел впечатленията са много поляризирани, от едва ли не най-великото преживяване в живота до пълна скука и клаустрофобия. Ей това за сух тест, целия маршрут на влака, качен в ютюб и с интегриран с гугъл мапс. Може да си пуснете война и мир на аудио книга http://www.google.com/intl/ru/landing/transsib/en.html 2
niki_m Публикувано: 29 май, 2013 Автор Публикувано: 29 май, 2013 Сега намерих една БГ-фирма, която урежда всичко и цялото пътуване през 3 държави е около 20 дни, вкл. Монголия и Китай. Всичко излиза около 2500 Е на човек отиване и връщане. Ще е добре един ден магеланците да се натоварим на влака, и да направим това пътешествие...
Elena Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Сега намерих една БГ-фирма, която урежда всичко и цялото пътуване през 3 държави е около 20 дни, вкл. Монголия и Китай. Всичко излиза около 2500 Е на човек отиване и връщане. Ще е добре един ден магеланците да се натоварим на влака, и да направим това пътешествие... Ама преди това тото ли ще пускаме? :D 1
Георги Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Бас хващам, че мога да ги сваля поне с 30% тия 2500 евро Имаше си характерни особености на спирането за няколко дни в Монголия, бях ги проучвал навремето, но са ми излезнали от главата. 3
гост Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Имам няколко питанки: - може ли да се изключи Китай от маршрута, но да се запази Монголия; - къде се къпеш по време на екскурзията; - как се прехранваш; - кой сезон е най-подходящ; - като стигнеш Владивосток, има ли друга реалистична опция за връщане. 1
neuromancer Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Ако си купуваш билета сам, може да отидеш докъдето искаш, не задължително в Китай (Жоро беше пуснал един пътепис за Северна Корея ). Доколкото четох там, има бани във вагоните срещу някаква сума се къпеш. Има вагон-ресторант също, ако знаеш какъв билет да си купуш и храненето е включено в цената. Връщане със самолет, само дето трябва да се внимава, защото обикновено еднопосочния билет е колкото двупосочен. Аз съм фен на есента, защото е много красиво. Зимата също, вероятно, само че е адски студ.
wilks Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Ще е добре един ден магеланците да се натоварим на влака, и да направим това пътешествие... Ще е добре, ама преди този "един ден" също би било добре да сме ходили по магелански групово на поне няколко други по-къси дестинации с влак, и да си знаем горе долу особеностите и предпочитанията. Защото затворени за 20 дена денонощно бегло познати хора, не мисля че ще е много разумно. Всеки може да твърди, че е без капризи и напълно непретенциозен при пътуване, но всеки си има своите, макар и дребни навици, които не правят впечатление на хората, свикнали да са заедно. Но за хора, които не са се "проверили" поне два-три пъти на съвместни пътувания, едва ли ще е точно така. Тук изключвам хората от форума, които се познават отпреди, и се е случвало да попътуват заедно. 3
niki_m Публикувано: 29 май, 2013 Автор Публикувано: 29 май, 2013 Ще е добре, ама преди този "един ден" също би било добре да сме ходили по магелански групово на поне няколко други по-къси дестинации с влак, и да си знаем горе долу особеностите и предпочитанията. Защото затворени за 20 дена денонощно бегло познати хора, не мисля че ще е много разумно. Всеки може да твърди, че е без капризи и напълно непретенциозен при пътуване, но всеки си има своите, макар и дребни навици, които не правят впечатление на хората, свикнали да са заедно. Но за хора, които не са се "проверили" поне два-три пъти на съвместни пътувания, едва ли ще е точно така. Тук изключвам хората от форума, които се познават отпреди, и се е случвало да попътуват заедно. wilks, в кръга на шегата - можеше да се натоварим по една екзотична вътребългарска линия - между Подуяне и Биримирци, но съобщиха, че нощес са откраднали около 1 км от релсовия път заедно с две от стрелките...та това като идея ще пропадне, поради технически причини
Hollywood Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 малее, много мизерно....... електровозът е Шкода :D
cck Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Интересни са и общите вагони (по спомени на двама българи преминали маршрута). Ще ги помоля за снимки. 1
Георги Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Имам няколко питанки: - може ли да се изключи Китай от маршрута, но да се запази Монголия; - къде се къпеш по време на екскурзията; - как се прехранваш; - кой сезон е най-подходящ; - като стигнеш Владивосток, има ли друга реалистична опция за връщане. 1. Двете линия са Москва - Владивосток и Москва - Пекин. Имаше ли трета, забравил съм? Ако искаш да минеш изцяло по маршрута трябва да го направиш от край до край, иначе абсолютно нищо не те спира да си вземеш билет само до Монголия и после да се оправяш от там. Или да продължиш по-късно, всякакви комбинации, това са си нормални редовни влакове, малка част от хората ги ползват от край до край. 2. Имат си душчета вагоните, както и самовар 3. Има вагон ресторант да, но пак самовара помага с топлата вода, да пльоснеш едни полуготови нудъли в топлата вода. Суха храна и консерви Мисля, че има първа класа билети с включено изхранване, там пак ако не се лъжа купетата са с индивидуален душ. Ама...малко ми се преплита информацията в главата и може да говоря за съвсем различен влак! 4. Нямам идея. То все е пустош, но някак си свързвам сибир само с мега куча студ и може би ми се иска да го видя така, аз да се грея във влакчето, а отвън да е -30 примерно От друга страна искам да пообиколя в Монголия, така че зимата може би не е най-идеалното време... 5. Обикновено връщането е с полет, не е и задължително да е връщане, може да е продължение за някъде другаде 1
Ilian359 Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 wilks, в кръга на шегата - можеше да се натоварим по една екзотична вътребългарска линия - между Подуяне и Биримирци, но съобщиха, че нощес са откраднали около 1 км от релсовия път заедно с две от стрелките...та това като идея ще пропадне, поради технически причини Негово автомобилно светейшество арх. Диков отдавна я е нарочил за асфалтиране, та може и да не я възстановят никога. 1
niki_m Публикувано: 29 май, 2013 Автор Публикувано: 29 май, 2013 Негово автомобилно светейшество арх. Диков отдавна я е нарочил за асфалтиране, та може и да не я възстановят никога. ами незнам този човечец какво е намислил, но днес влаковете обикаляли половин България, за да стигнат от едната гара до другата, разправят жп-ейците по новините
гост Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 Четох пътеписи и от Монголия категорично се отказвам. Заформи ми се идея да я започна отзад напред - пристигане със самолет във Владивосток и оттам към Москва - със спирки Нижний Новгород, Байкал и Екатеринбург задължително, а и Иркутск може. Ако ще пътуваш на -30, с разни нудъли ще умреш от студ, там се иска мясо и самогон, иначе няма оцеляване! 1
stanimir Публикувано: 29 май, 2013 Публикувано: 29 май, 2013 (редактирано) Ако не е плацкарт за мен си е жива лиготия и не си струва. Имах готов план за около 3000-3500 лева до Владивосток и връщане с полет през Пекин. Плана беше OJ полет София - Санкт Петербург / Пекин-София разбира се с Аерофлот. Целта да се разгледа малко Санкт Петербург , Москва , трансбайкалската железница , Владивосток , оттам полет към Пекин и връщане в България. Всичкото за около 22-23 дни. Мисля обаче има доста по-интересни дестинации в рамките на този бюджет. Предполагам за западните туристи запазеният комунистически дух и обстановка са много по-интересни отколкото биха били за повечето от нас. Редактирано 29 май, 2013 от stenk 3
Nikotin Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Ако се събере достатъчно голяма компания плацкартното пътуване е добър вариант за редуциране на бюджета. Сега погледнах Москва- Владивосток по този начин е без малко 400 лв. което вече звучи много по- добре. 1
гост Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Целта да се разгледа малко Санкт Петербург , Москва , Санкт Петербург да се разгледа малко - е просто голяма грешка! Има градове, които не могат да се разглеждат малко и Санкт Петербург е един от тях и ако се обвърже с транссибирската железница, накрая на човек ще му гръмне главата от впечатления. Минимум по седмица за двата града е горе-долу добре. 3
Oshko Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 По седмица, ама няма толкова време, пари и живота е кратък. Написах го това, защото редовно чувам - Ще ми стигнат ли 3 дни за града X? O, не, абсурд, трябва си една седмица. Обаче има поне 100 града по света, които си заслужават седмицата и така с 4 седмици отпуск годишно са си 25 години. А аз всъщност предпочитам природата извън градовете и на тях им отделям по ден-два, може би за това така си мисля... 4
гост Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Ако мога да остана в град като Санкт Петербург или Рим само 2 дена - предпочитам изобщо да не ходя. А точно пък Санкт Петербург не може да бъде вкаран в никакви класации и клишета. 2
Nikotin Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Сигурно е така. Но и мен повече ме влече онова извън градовете или в краен случай по- малки натурални върху които съвременната цивилизация не е сложила отпечатъка си. Малките посела(о)ци по транссибирската ми звучат идеални. 1
stanimir Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Просто незнайно защо най-изгодният полет който намерих беше София - Санкт Петербург / Пекин-София (малко над 500 евро) и разликата в цената компенсираше влака от Санкт Петербург до Москва. После от Владивосток полет със S7 към Пекин. Исках целия маршрут , а не ерзац варианта с отклонението през Монголия, Както и да е , по добре да ги видя по за три дни както бях планирал отколкото изобщо да не ги видя :-) От огромната информация която прегледах стигнах до извода , че това с транссибирската железница е по-скоро , колкото да се похвалиш че си го направил отколкото пътуването на живота... Има реален вариант ЕС да отмени визите за руснаци и май тогава ще дойде и моя момент да се насоча натам :D Правя асоциация с пътешественика дето беше обиколил всички държави на света само пеш ли на стоп ли там беше , но в крайна сметка май нищо не видял. 1
Hollywood Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 (редактирано) Какво споделя след слизането от този влак. Редактирано 30 май, 2013 от Hollywood
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега