Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Публикувано:

Аз пък нямам нито един сменен полет на Wizz , но закъснения са се случвали.

Ако ми е важен трансфер към дълъг полет не бих заложил на тях , но иначе нямам проблем да си летя с тях.

Луфтханза , а преди Ер Франс или Алиталия колко хора са прецакали с техните стачки ...

  • Харесвам 7
Публикувано:

 

 

Аз пък нямам нито един сменен полет на Wizz...

И аз засега нямам и бързам да си направя снимка, че да я пратя на колегата, за да се обознача. ;)

Публикувано: (редактирано)

Само 5 полета  за утре. Бергамо от нова година изчезва в ден 3 през цялото зимно. Да нямаме нови данъци от 2016?! Xa-хаааа, Tuzla! :rofl:

 

 

 

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

По-интересно е, ако има втори полет..На мен лично, за 120-130+ полета, имам два сменени с уиз, като единия път ми изгоря и втори билет. За целият ми стаж, нямам отменени полети с други компании. Ясно е, че винаги може да се случи с всяка компания, но при тях шанса е в пъти по-голям. Както казах, почти не познавам човек, който да е нямал отмяна с тях. Всичко това трябва да говори за нещо..

Друг голям проблем е, че много полети са по 2 или 3 пъти в седмицата и когато един се отмени, те местят с поне 2 дни напред или назад..

 

По твоята статистика шансът Уиз ер да промени разписанието е под 2% ;)  Не е чак толкова драматично! Аз съм с около 50 полета при тях, но нямам нито един отменен полет.

 

Ако гледаме надежността през стачките, нискотарифните авикомпании са доста по надеждни! Луфтханза например отмени около 2% от полетите си тази година и то в последния момент, което е много по гадно от отмяна 1-2 месеца предварително.

  • Харесвам 3
Публикувано:

При Уиз, ако имам отиване и връщане на една резервация и пропусна първата отсечка, билета активен ли е за втората?

Да

Публикувано: (редактирано)

Това значи ли,че и на нас ни трябват визи

Wizz_Logo_v2.gif


Френските власти ни помолиха да уведомим пътниците си, че нови мерки за контрол се прилагат за всички пътници пристигащи в или напускащи Франция, включително и за пътувания в рамките на Шенгеската зона.


Всички пътници трябва да имат валидна лична карта за Европейския съюз или валиден паспорт както и съответната виза за пътувания, която се изисква за влизане в или напускане на Шенген. В момента тази информация се отнася само за пътуващите в или от Франция.


Благодарим за съдействието ви.

Отдел Обслужване на клиенти на Wizz Air

рябват визи за Франция?

Редактирано от Branko
Публикувано:

Не не трябват, само с ЛК е ОК. Това за визите се отнася за паспорти от държави извън ЕС.

Публикувано:

Ходихме до Рим и се върнахме тези дни. Бях взела приорити бординг заради втората чанта (все няма място за фотоапаратите...), но приоритито не беше никакво приорити - в Сохфия отвориха вратите на автобуса едновременно и целия народ се изсипа, а в Рим въобще не питаха има ли приоритетни. Писах им мейл с оплакване, но да попитам: дали имате наблюдения - винаги ли е така? По мои спомени от преди година, в София отваряха вратите на автобуса първо на приоритито, а после и на останалите, а в Бергамо си ги привикаха на специална редичка.

  • Харесвам 1
Публикувано:

За последно септември месец пътувахме до Бари и в София ни натовариха първи,  в заградена част на автобуса и трябваше  да изчакаме да се напълни целия , за да ни откара до самолета. Ама дали първи ни разтовариха, идея си нямам. На връщане в Бари паспортната проверка започна 20 минути преди полета и оттам директно на самолета. И тъй като много мразя всякакъв вид опашки, тълпи и ръганици, си се качихме както обикновенно последни. Сега поне с фиксираните места, сядаме с мъжа ми заедно, иначе редовно той в едната част на самолета, аз в другата и мнооого рядко  на  съседни . За мен приоритито има смисъл  само за допълнителната чанта.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ако се купи голям салонен багаж от УИЗ означава ли, че не може да се качи на борда малък безплатен.... тоест куфар и раница едновременно?

 

Защото ако е така по изгодно би било да се закупи приорити бординг с цел да се използва 2 та допълнителна малка чанта

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ако се купи голям салонен багаж от УИЗ означава ли, че не може да се качи на борда малък безплатен.... тоест куфар и раница едновременно?

 

Точно така. Имаш право само на една чанта в този случай-голям или малък салонен багаж.

Публикувано:

Ходихме до Рим и се върнахме тези дни. Бях взела приорити бординг заради втората чанта (все няма място за фотоапаратите...), но приоритито не беше никакво приорити - в Сохфия отвориха вратите на автобуса едновременно и целия народ се изсипа, а в Рим въобще не питаха има ли приоритетни. Писах им мейл с оплакване, но да попитам: дали имате наблюдения - винаги ли е така? По мои спомени от преди година, в София отваряха вратите на автобуса първо на приоритито, а после и на останалите, а в Бергамо си ги привикаха на специална

Преди месец пътувахме до Лондон с приорити бординг. И в София, и в Лутън си спазваха приоритито. Особено полезно бе в Лондон, защото по същото време на вечерния полет има полет и до Тел Авив. Такива огромни опашки бяха по стълбите надолу, че за пръв път се зарадвахме на приоритито. Щяхме да си отвисим от чакане.... :) 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ако не приема промяна на резервация на Уиз и избера възстановяване на сумата в моя профил + 20 % има ли срок в който да го похарча ? Може би сме го обсъждали някъде , но не мога да го намеря . 

Публикувано:

Ако не приема промяна на резервация на Уиз и избера възстановяване на сумата в моя профил + 20 % има ли срок в който да го похарча ? Може би сме го обсъждали някъде , но не мога да го намеря .

 

По спомен - година е срока.
  • Харесвам 1
Публикувано:

Ходихме до Рим и се върнахме тези дни. Бях взела приорити бординг заради втората чанта (все няма място за фотоапаратите...), но приоритито не беше никакво приорити - в Сохфия отвориха вратите на автобуса едновременно и целия народ се изсипа, а в Рим въобще не питаха има ли приоритетни. Писах им мейл с оплакване, но да попитам: дали имате наблюдения - винаги ли е така? По мои спомени от преди година, в София отваряха вратите на автобуса първо на приоритито, а после и на останалите, а в Бергамо си ги привикаха на специална редичка.

 

Юни пътухвах до Франкфурт Хан с priority boarding и го спазиха както на отиване, така и на връщане. Аз не съм фен на уизеър, ама тогава излезна келепир за самолетния билет, така че пътувах с тях със закупен priority boarding, багаж и extra legroom seat :) .

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам отговор от Уизз:

 

Уважаема госпожо ...,

Благодарим Ви за писмото изпратено до Отдела за връзка с клиенти.Mного съжаляваме за причинените неудобства. Лицата обслужващи нашите пътници по летищата от които оперираме не са служители на Wizz Air, но са длъжни да спазват стриктно общите ни условия за превоз.Разбира се, ние ще потърсим отговорност на служителите. Ние ще ви предложим заплатената такса от 16,00 лева за непредоставената услуга на летището в Рим, като кредит който заредихме като баланс по вашата Wizz сметка. Вие ще имате възможност да използвате сумата при заплащане на нова резервация или такса на сайта ни.

Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас.

с уважение,

 

Ани Спасова

Customer Relations Department | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

  • Харесвам 7
Публикувано:

При мен пише ,че срока на този кредит изтича Никога.

 

Май зависи от къде е кредита. Моят кредит е от booking.com и според мои изчисления го дават със 7 месеца валидност.

 

post-2748-0-92152700-1450360587_thumb.png

  • Харесвам 2
Публикувано:

Малко развитие по сагата с отменените полети - аз в крайна сметка реших да поискам пълно възстановяване на сумата. На 12.12.2015г. попълних формата изпратена ми от тях, вчера ми изпратиха фактура, а днес вече имам и превод в картата. Върнаха ми цялата сума вкл. и за закупена членска карта. Доста бърза реакция. Очаквах да се проточи дълго.

  • Харесвам 5
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.