Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Това съм го пропуснала... Ще го пробвам още този уикенд с Ryan  :rolleyes: Благодаря! 

Ако искаш, вместо да сменяш няколко устройства, просто използвай няколко браузъра на един и същи компютър, но ги стартирай в Incognito mode, така че да не пазят бисквитки и да изглеждат като различни заявки за системата на Ryan. Mоля сподели след това какъв е бил резултатът. Интересно е дали трябва заявките да са от различни IP адреси или просто ново отваряне на браузъра е достатъчно.

Връзка към коментар

Да споделя впечатление от гаранция за пристигане на време с Уиз , На 04,01, Пътувах Малмьо - София , Поради снеговалежа в София самолета закъсня с два часа и половина . Бях заплатил таксата от 10 евро , Уиз възстановиха без да се свързвам с тях 100 евро по Уиз сметката - възстановената сума е безсрочна за харчене . Мотивирах се да заплатя такава такса от факта, че е зима и че е вечерен полет . Прецених , че риска е сравнително голям от закъснение над един час . Все пак това си вид застраховка ако имате излишни 10 евро при вечерен и зимен полет на Уиз може да се пробвате . 

  • Харесвам 23
Връзка към коментар

Хехе, добро попадение. Сега винаги когато летя в гадно време и се чекирам един ден предварително ще го слагам това. Както казват хората от казиното.. "ако върже" :D

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Все едно си заложил на някой мач с коеф. 10 - честито

А пилотите дали играят черно тото с уговорени закъснения?  :biggrin:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Много поучително, благодаря.

Искам само да попитам за някои уточнения, като се извинявам, че не съм чел преди да питам (ако са написани подробни условия, разбира се ):

- възстановяването на сумата по "застраховката" само по Уиз сметка ли се извършва или може и по обявена от мен сметка ?
- какво "застраховаме" - "пристгане в крайната точка без закъсненние" или "излитане без закъснение и пристигане в крайната точка без закъснение"
- когато отида на летището и е изписано, че закъснява 30 мин, това  събитие прави  ли валидно моето очакване да ми бъдат платени "щетите " ?

Връзка към коментар

Искам само да попитам за някои уточнения, 

 

ГАРАНЦИЯ ЗА ПРИСТИГАНЕ НАВРЕМЕ

Получете €100 кредит, ако полетът Ви пристигне с 1 час или повече закъснение или бъде отменен по някаква причина!

УСЛУГАТА

Ако полетът Ви бъде отменен или закъснее с 1 час или повече, ние ще преведем EUR 100 (на пътник) по Вашата WIZZ сметка. Кредитът може да бъде използван за закупуване на произволни полети на Wizz Air и всякакви допълнителни продукти. Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

За да видите цената на услугата, кликнете тук.

УСЛОВИЯ
  • закъснението се изчислява въз основа на часа за пристигане (т.е. часа на кацане) на самолета
  • Парите ще бъдат прехвърлени автоматично по вашата WIZZ Сметка в рамките на 7 дни след засегнатия полет
  • Гаранцията за пристигане навреме покрива всякакъв тип закъснения или отменяне, дори тези, които са извън нашия контрол, като метеоролотични условия или стачки.
  • Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.
  • Услугата може да се добави към резервацията до 2 дни преди заминаването

 

 

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/delay_warranty

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

Това какво ще рече?

Че при 2-посочен полет изобщо не е възможно да се закупи или че трябва да се закупи задължително и в 2-те посоки?

Връзка към коментар

Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

Това какво ще рече?

Че при 2-посочен полет изобщо не е възможно да се закупи или че трябва да се закупи задължително и в 2-те посоки?

Wizz (както и повечето познати нискобюджетни а/к в Европа), НЕ продават билети за двупосочни /return/ полети. Може да си вземеш отиване и връщане наведнъж, но то пак е от два отделни еднопосочни полета.

 

Означава именно, че можеш да си купиш застраховката за закъснение само за отиването, или само за връщането, дори и да са по една и съща отсечка :)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това е интересна опция, когато човек си прави връзка с друга лоу кост авиокомпания. Срещу 10 евро, могат да те компенсират за евентуални загуби от закъснение на връзката...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да споделя впечатление от гаранция за пристигане на време с Уиз , На 04,01, Пътувах Малмьо - София , Поради снеговалежа в София самолета закъсня с два часа и половина . Бях заплатил таксата от 10 евро , Уиз възстановиха без да се свързвам с тях 100 евро по Уиз сметката - възстановената сума е безсрочна за харчене . Мотивирах се да заплатя такава такса от факта, че е зима и че е вечерен полет . Прецених , че риска е сравнително голям от закъснение над един час . Все пак това си вид застраховка ако имате излишни 10 евро при вечерен и зимен полет на Уиз може да се пробвате .

 

Реално са платили 90 евро, а другите до 250 евро кога ще ги дават? Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.

 

 

Това много ми хареса...

Връзка към коментар

Това много ми хареса...

На мен и друго ми е интересно и ще те помоля за коментар като юрист - доколкото знам, нямаш право, например, да получиш две обезщетения от различни застраховки за едно и също събитие. 

А в случай че имаш такава застраховка от Wizz и полетът закъснее повече от три часа, дали може освен полагаемото се по тази застраховка, да претендираш и за обезщетение по смисъла на Регламент №261/2004 ? :rolleyes: 

Или трябва да избереш едно от двете?

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

хм, 1 пъти съм имал голямо закъснение с УИЗ и един отменен полет, за нито едно от посочените не са ме уведомявали предварително, като закъснението беше почти 3 часа

Връзка към коментар

Регламентът има върховенство, никой не може да ти отнема правото да получиш компенсация по него.

Относно получаването на повече от една компенсация по застраховка, това е регулирано в правилата на самите застрахователи, а не на по-високо ниво, доколкото ми е известно от практиката.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Регламентът има върховенство, никой не може да ти отнема правото да получиш компенсация по него.

 

Това е ясно, аз  питам за следния казус - купил са застраховката на Уиз, полетът закъснява с повече от три часа. 

Предявяваш претенция по регламента и ти дават полагащото се обезщетение. След това изискваш обезщетението по застраховката.

Имат ли основание ли да ти откажат с аргумента  "За това закъснение вече Ви изплатихме обезщетение" ? 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

 

На мен и друго ми е интересно и ще те помоля за коментар като юрист - доколкото знам, нямаш право, например, да получиш две обезщетения от различни застраховки за едно и също събитие. 

А в случай че имаш такава застраховка от Wizz и полетът закъснее повече от три часа, дали може освен полагаемото се по тази застраховка, да претендираш и за обезщетение по смисъла на Регламент №261/2004 ? :rolleyes: 

Или трябва да избереш едно от двете?

 

 

Ако го гледаш буквално не е точно едно и също събитие, защото двете обезщетения плащат при различни закъснения. Има ралика и в задължението да ти платят в кеш. При европейският регламент е задължител да получиш и кеш опция, докато при застраховката на Уиз ер няма такава опция.

Връзка към коментар

Някой вече беше писал някъде из форума, но да споделя и аз.

Писах им за неспазено качване с предимство /бях го взела заради втория ръчен багаж/

за обратния полет от Малта.

След пет дни ми отговориха, като се извиниха и казаха, че сумата ще ми бъде възстановена по картата

и след още ден-два наистина ми бяха възстановили 8лв. по картата, с която бях платила.

Честно казано приятно ме изненадаха.

Не е въпроса въобще в 8-те лева, но като искат да се плаща - да си изпълняват услугите.

Не че не си ползвах втората чанта на този полет :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Oт Wizz някой изобщо до сега взимал ли е обещетение по регламент?

Аз съм в борба от 9 месеца и за сега без успех.

 

Какво означава без успех. Не отговрят, отказват да плащат или друго. Много е важно и каква е причината за закъснението, защото по европейския регламент също не винаги са длъжни да платят.

Връзка към коментар

Какво означава без успех. Не отговрят, отказват да плащат или друго. Много е важно и каква е причината за закъснението, защото по европейския регламент също не винаги са длъжни да платят.

Oтказват. Пуснал съм на AirHelp да се борят и сега чака ред за съда в Будапеща. Преди това другите, забравих как се казваха, конкуренция на AirHelp се отказаха, нямало достатъяно основания за дело.

Връзка към коментар

Oтказват. Пуснал съм на AirHelp да се борят и сега чака ред за съда в Будапеща. Преди това другите, забравих как се казваха, конкуренция на AirHelp се отказаха, нямало достатъяно основания за дело.

 

При това положение казусът ти може да не е напълно еднозначен. На мен AlItalalia са ми отказвали обезщетение, защото екипажът им поради лошо време останал в Милано и затова не са могли да летят от Рим. В началната и крайната десинация обаче нямаше лошо време, а самолетът беше изправен.

Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.