Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Публикувано:

Това съм го пропуснала... Ще го пробвам още този уикенд с Ryan  :rolleyes: Благодаря! 

Ако искаш, вместо да сменяш няколко устройства, просто използвай няколко браузъра на един и същи компютър, но ги стартирай в Incognito mode, така че да не пазят бисквитки и да изглеждат като различни заявки за системата на Ryan. Mоля сподели след това какъв е бил резултатът. Интересно е дали трябва заявките да са от различни IP адреси или просто ново отваряне на браузъра е достатъчно.

Публикувано:

Да споделя впечатление от гаранция за пристигане на време с Уиз , На 04,01, Пътувах Малмьо - София , Поради снеговалежа в София самолета закъсня с два часа и половина . Бях заплатил таксата от 10 евро , Уиз възстановиха без да се свързвам с тях 100 евро по Уиз сметката - възстановената сума е безсрочна за харчене . Мотивирах се да заплатя такава такса от факта, че е зима и че е вечерен полет . Прецених , че риска е сравнително голям от закъснение над един час . Все пак това си вид застраховка ако имате излишни 10 евро при вечерен и зимен полет на Уиз може да се пробвате . 

  • Харесвам 23
Публикувано:

Хехе, добро попадение. Сега винаги когато летя в гадно време и се чекирам един ден предварително ще го слагам това. Както казват хората от казиното.. "ако върже" :D

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Все едно си заложил на някой мач с коеф. 10 - честито

А пилотите дали играят черно тото с уговорени закъснения?  :biggrin:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 11
Публикувано:

Много поучително, благодаря.

Искам само да попитам за някои уточнения, като се извинявам, че не съм чел преди да питам (ако са написани подробни условия, разбира се ):

- възстановяването на сумата по "застраховката" само по Уиз сметка ли се извършва или може и по обявена от мен сметка ?
- какво "застраховаме" - "пристгане в крайната точка без закъсненние" или "излитане без закъснение и пристигане в крайната точка без закъснение"
- когато отида на летището и е изписано, че закъснява 30 мин, това  събитие прави  ли валидно моето очакване да ми бъдат платени "щетите " ?

Публикувано: (редактирано)

Искам само да попитам за някои уточнения, 

 

ГАРАНЦИЯ ЗА ПРИСТИГАНЕ НАВРЕМЕ

Получете €100 кредит, ако полетът Ви пристигне с 1 час или повече закъснение или бъде отменен по някаква причина!

УСЛУГАТА

Ако полетът Ви бъде отменен или закъснее с 1 час или повече, ние ще преведем EUR 100 (на пътник) по Вашата WIZZ сметка. Кредитът може да бъде използван за закупуване на произволни полети на Wizz Air и всякакви допълнителни продукти. Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

За да видите цената на услугата, кликнете тук.

УСЛОВИЯ
  • закъснението се изчислява въз основа на часа за пристигане (т.е. часа на кацане) на самолета
  • Парите ще бъдат прехвърлени автоматично по вашата WIZZ Сметка в рамките на 7 дни след засегнатия полет
  • Гаранцията за пристигане навреме покрива всякакъв тип закъснения или отменяне, дори тези, които са извън нашия контрол, като метеоролотични условия или стачки.
  • Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.
  • Услугата може да се добави към резервацията до 2 дни преди заминаването

 

 

https://wizzair.com/bg-BG/travel_services/delay_warranty

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Публикувано:

Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

Това какво ще рече?

Че при 2-посочен полет изобщо не е възможно да се закупи или че трябва да се закупи задължително и в 2-те посоки?

Публикувано: (редактирано)

Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

Това какво ще рече?

Че при 2-посочен полет изобщо не е възможно да се закупи или че трябва да се закупи задължително и в 2-те посоки?

Wizz (както и повечето познати нискобюджетни а/к в Европа), НЕ продават билети за двупосочни /return/ полети. Може да си вземеш отиване и връщане наведнъж, но то пак е от два отделни еднопосочни полета.

 

Означава именно, че можеш да си купиш застраховката за закъснение само за отиването, или само за връщането, дори и да са по една и съща отсечка :)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Публикувано:

Това е интересна опция, когато човек си прави връзка с друга лоу кост авиокомпания. Срещу 10 евро, могат да те компенсират за евентуални загуби от закъснение на връзката...

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Да споделя впечатление от гаранция за пристигане на време с Уиз , На 04,01, Пътувах Малмьо - София , Поради снеговалежа в София самолета закъсня с два часа и половина . Бях заплатил таксата от 10 евро , Уиз възстановиха без да се свързвам с тях 100 евро по Уиз сметката - възстановената сума е безсрочна за харчене . Мотивирах се да заплатя такава такса от факта, че е зима и че е вечерен полет . Прецених , че риска е сравнително голям от закъснение над един час . Все пак това си вид застраховка ако имате излишни 10 евро при вечерен и зимен полет на Уиз може да се пробвате .

 

Реално са платили 90 евро, а другите до 250 евро кога ще ги дават? Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Публикувано:
Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.

 

 

Това много ми хареса...

Публикувано: (редактирано)

Това много ми хареса...

На мен и друго ми е интересно и ще те помоля за коментар като юрист - доколкото знам, нямаш право, например, да получиш две обезщетения от различни застраховки за едно и също събитие. 

А в случай че имаш такава застраховка от Wizz и полетът закъснее повече от три часа, дали може освен полагаемото се по тази застраховка, да претендираш и за обезщетение по смисъла на Регламент №261/2004 ? :rolleyes: 

Или трябва да избереш едно от двете?

Редактирано от Фичо
Публикувано:

хм, 1 пъти съм имал голямо закъснение с УИЗ и един отменен полет, за нито едно от посочените не са ме уведомявали предварително, като закъснението беше почти 3 часа

Публикувано:

Регламентът има върховенство, никой не може да ти отнема правото да получиш компенсация по него.

Относно получаването на повече от една компенсация по застраховка, това е регулирано в правилата на самите застрахователи, а не на по-високо ниво, доколкото ми е известно от практиката.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Регламентът има върховенство, никой не може да ти отнема правото да получиш компенсация по него.

 

Това е ясно, аз  питам за следния казус - купил са застраховката на Уиз, полетът закъснява с повече от три часа. 

Предявяваш претенция по регламента и ти дават полагащото се обезщетение. След това изискваш обезщетението по застраховката.

Имат ли основание ли да ти откажат с аргумента  "За това закъснение вече Ви изплатихме обезщетение" ? 

Редактирано от Фичо
Публикувано:

Oт Wizz някой изобщо до сега взимал ли е обещетение по регламент?

Аз съм в борба от 9 месеца и за сега без успех.

Публикувано:

 

На мен и друго ми е интересно и ще те помоля за коментар като юрист - доколкото знам, нямаш право, например, да получиш две обезщетения от различни застраховки за едно и също събитие. 

А в случай че имаш такава застраховка от Wizz и полетът закъснее повече от три часа, дали може освен полагаемото се по тази застраховка, да претендираш и за обезщетение по смисъла на Регламент №261/2004 ? :rolleyes: 

Или трябва да избереш едно от двете?

 

 

Ако го гледаш буквално не е точно едно и също събитие, защото двете обезщетения плащат при различни закъснения. Има ралика и в задължението да ти платят в кеш. При европейският регламент е задължител да получиш и кеш опция, докато при застраховката на Уиз ер няма такава опция.

Публикувано:

Някой вече беше писал някъде из форума, но да споделя и аз.

Писах им за неспазено качване с предимство /бях го взела заради втория ръчен багаж/

за обратния полет от Малта.

След пет дни ми отговориха, като се извиниха и казаха, че сумата ще ми бъде възстановена по картата

и след още ден-два наистина ми бяха възстановили 8лв. по картата, с която бях платила.

Честно казано приятно ме изненадаха.

Не е въпроса въобще в 8-те лева, но като искат да се плаща - да си изпълняват услугите.

Не че не си ползвах втората чанта на този полет :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Oт Wizz някой изобщо до сега взимал ли е обещетение по регламент?

Аз съм в борба от 9 месеца и за сега без успех.

 

Какво означава без успех. Не отговрят, отказват да плащат или друго. Много е важно и каква е причината за закъснението, защото по европейския регламент също не винаги са длъжни да платят.

Публикувано:

Какво означава без успех. Не отговрят, отказват да плащат или друго. Много е важно и каква е причината за закъснението, защото по европейския регламент също не винаги са длъжни да платят.

Oтказват. Пуснал съм на AirHelp да се борят и сега чака ред за съда в Будапеща. Преди това другите, забравих как се казваха, конкуренция на AirHelp се отказаха, нямало достатъяно основания за дело.

Публикувано:

Oтказват. Пуснал съм на AirHelp да се борят и сега чака ред за съда в Будапеща. Преди това другите, забравих как се казваха, конкуренция на AirHelp се отказаха, нямало достатъяно основания за дело.

 

При това положение казусът ти може да не е напълно еднозначен. На мен AlItalalia са ми отказвали обезщетение, защото екипажът им поради лошо време останал в Милано и затова не са могли да летят от Рим. В началната и крайната десинация обаче нямаше лошо време, а самолетът беше изправен.

Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.