Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

И друг път сме коментирали във форума - раздувките и локумите на политиците са едно, а истинските бизнес решения, базирани на реалностите на пазара - нещо съвсем друго.

 

Този път е друго и не са празни раздумки, защото става дума за дотирана линия от унгарската държава и унгарците вече са получили разрешение от ЕС, което позволява да се даде държавна помощ за рестартиране на линията.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Блажени са вярващите :) Хващам бас, че няма да стане :)

 

Виж линиите на Уиз ер от Будапеща до Баку и Кутайси, виж цените на които продават билетите и си задай въпроса възможно ли е да се връзва сметката по тези линии? Тези линии също са дотирани от унгарската държава, защото искат да имат едни от най-добрите въздушни връзки в региона за да си развиват икономиката и туризма.

Връзка към коментар

Виж линиите на Уиз ер от Будапеща до Баку и Кутайси, виж цените на които продават билетите и си задай въпроса възможно ли е да се връзва сметката по тези линии? Тези линии също са дотирани от унгарската държава, защото искат да имат едни от най-добрите въздушни връзки в региона за да си развиват икономиката и туризма.

 

Е от Кутаиси има тамън 4 линии, другите до Вилнюс, Катовице и Варшава. Катовице и Вилнюс не ми се струват по-перспективни от Будапеща, но явно им се връзват нещата.

 

Аз ако тръгна да гледам мрежата и на Уиз, и на Раян, 90% от тях ми изглеждат супер нелогични маршрути, но работят. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На Катовице и Краков трябва да се гледа така, както се гледа на Меминген и Мюнхен.
Всякакви взирания само и единствено в името на летището , където кацаш води до изкривени разбирания като последното.

Връзка към коментар

Е от Кутаиси има тамън 4 линии, другите до Вилнюс, Катовице и Варшава. Катовице и Вилнюс не ми се струват по-перспективни от Будапеща, но явно им се връзват нещата.

 

Аз ако тръгна да гледам мрежата и на Уиз, и на Раян, 90% от тях ми изглеждат супер нелогични маршрути, но работят. 

 

За Баку имаше много информация, че е сделка между правителството на Унгария и Уиз ер, но официална информация в какво се състои сделката не излезе. Видимо беше обаче, че след като се споразумяха откриха линията до Баку и Уиз ер докара допълнителна част от операциите си по подръжка на самолетитети и администрация в Будапеща. При Кутаиси излезе някаква информация, че и грузинците са се включили в някаква схема и вероятно поради това полетите не са само до Будапеща.

 

Сега с обществената поръчка обаче вече вероятно няма да има скрито или покрито, а официално ще излезе кой и какво дава.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На Катовице и Краков трябва да се гледа така, както се гледа на Меминген и Мюнхен.

Всякакви взирания само и единствено в името на летището , където кацаш води до изкривени разбирания като последното.

 

Вярвай, знам къде е Катовице, с полет до там и аз обиколих Краков и региона. Въпреки това, нямат притегателната сила на столица като Будапеща. Точно за това е и неправилно да се твърди, че Будапеща - Кутаиси е спонсорирана дестинация, защото иначе няма да има въобще трафик по линията, а Кутаиси - Катовице някак успява да е пазарна. 

 

 

За Баку имаше много информация, че е сделка между правителството на Унгария и Уиз ер, но официална информация в какво се състои сделката не излезе. Видимо беше обаче, че след като се споразумяха откриха линията до Баку и Уиз ер докара допълнителна част от операциите си по подръжка на самолетитети и администрация в Будапеща. При Кутаиси излезе някаква информация, че и грузинците са се включили в някаква схема и вероятно поради това полетите не са само до Будапеща.

 

Сега с обществената поръчка обаче вече вероятно няма да има скрито или покрито, а официално ще излезе кой и какво дава.

 

Уиз като клиенти на Луфтханза Техник, кой знае какъв избор къде да си поддържат самолетите нямат. 3-4 възможности, от които Будапеща им е най-голямата, съответно най-логична база. Връзката между Баку и увеличена подръжка там ми се струва твърде далечна и не особено аргументирана. Ще почакаме, ще видим, аз също съм в листата на скептиците. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Залагам една бира срещу всеки който каже, че до март 2017 няма да има пряка въздушна линия между София и Будапеща. Независимо от това кой ще спечели, резултатът ще бъде, че ще пием по една бира :)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Залагам една бира срещу всеки който каже, че до март 2017 няма да има пряка въздушна между София и Будапеща. Независимо от това кой ще спечели, резултатът ще бъде, че ще пием по една бира :)

Приемам  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може ли и аз да се включа? :)

 

Само с условие - линията да не е само лятна и да има повече от 2 честоти седмично. Т.е. хващам се при условие, че полета е редовен, а не някой епизодичен чартър като полетите на Бг Ер до Лисабон :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ехо, аз поех инициативата за бас, не ми взимайте бирите на готово :) Моето условие е няма ли до Ивановден 2017 печеля, отпускам една седмица гратис :) И бирата в Джепето на среща, ОК ? :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Wizz за да не останат по-назад от Blue Air също пуснаха Букурещ - Лисабон! Тръгват от 22 май, пробни цени 22-25 са <60€ с Discount Club. 

 

Дано се сетят и по на юг да дойдат, но с две авиокомпании от Букурещ си е сериозен пробив към Португалия, за която май не съм чувал да има разочаровани :)

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Дано наистина тръгне такава линия между София и Будапеща. Но на първо четене ми се струва, че унгарският премиер се е разболял от болестта на сръбския си колега, но не е в толкова напреднал стадий - все пак Голямата ябълка си е Голямата ябълка...

Връзка към коментар

Видяхме с 180 места е нерантабилно, същото и с 100 , остава да пробват с 50 местен авион  да стане. :lol:

 

Ясно е че на пазарен принцип трудно ще върви. Сега ще видим какво ще стане с обществената поръчка. Аз лично залагам, че по някакъв начин ще е написана за Уиз ер ;) Примерно линията трябва да се изпълнява с A320 със 180 седалки и т.н. ;)

 

Ако няма ограничения теоритично могат да се включат и други авиокомпании с по малки самолети.

Ехо, аз поех инициативата за бас, не ми взимайте бирите на готово :) Моето условие е няма ли до Ивановден 2017 печеля, отпускам една седмица гратис :) И бирата в Джепето на среща, ОК ? :)

 

Ако спечеля, напиването ще ми е гарантирано :lol:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Днес Wizzair официално обявиха, че ще летят от Букурещ до Лисабон (стартират от 22 май) . Дай боже някой ден и от София.

 

"Wizz Air announces new route from Bucharest to Lisbon"

Редактирано от Калин Цеков
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Това не е нищо.
Особено ако случайно сравните цените Неапол - София с цените Неапол - Букурещ, където говорим за 10 ( десет) пъти по-високи цени за някои дни през август.
Подчертавам: случайно.
И всичкото това - понеже си нямаме примерно  "блуеър" .

Редактирано от bat.galin
Връзка към коментар

Днес Wizzair официално обявиха, че ще летят от Букурещ до Лисабон (стартират от 22 май) . Дай боже някой ден и от София.

 

"Wizz Air announces new route from Bucharest to Lisbon"

Айде русенци да почерпят! 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Някой с успешно платено обезщетение за голямо закъснение по Регламента от Уиз? 

Вчера полетът от Айндховен закъсня с повече от 3 часа, а раздадените на място ваучери бяха за феноменалните 4 евра... 

Вече писах Оплакване за случката до авиокомпанията. Използвах формата им за обратна връзка. 

Други идеи и препоръки?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.