Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Според мен Уиз добре са си направили сметката. Хем с тия евтини полети на Раян им идва и перфектна. Представи си че си грузинец и искаш да идеш до Мадрид или Барселона. Няма евтини полети и изведнъж хоп, има полет до София, а от там има евтини полети с Раян до Мадрид и Барселона. Хем и София ще разгледаш транзит! И кой ще спечели от полетите на Раян в този случай? Уиз разбира се! Така че лилавите направо удрят в десятката специално със София. И виж цените. За такова разстояние Раян щяха да взимат по 25 евро, както правят за по-дълго с 1000 км. Ама лилавите пак поради липса на конкуренция ще си печелят. 

 

Е, като гледам картата, има 7 съществуващи и според мен по-удобни от София дестинации за прекачване от Грузия към Западна Европа. И от там полетите на Райън си ги има от отдавна. В този смисъл, София се появява късно на картата на дестинации за грузинците.

Връзка към коментар

Е разбира се, надали София ще е първият им избор за прекачване, но е подходяща, а пък и наистина като нямат много нискотарифни полети, още един само ще е по-добре. А пък в крайна сметка няма само грузинци да пътуват. Ние също ще се възползваме. А и доста млади от Западна Европа ще пътуват за Грузия, тъй като често я засичам в разни класации за места, които трябва да посетите тази година примерно. Абе ще си има клиентела. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В Тайланд се запознах с една млада двойка украинци, които бяха ходили на меден месец в Грузия. Разказваха много интересни неща за там. Страшно много им беше харесало и бяха много доволни от избора си. Казаха, че и храната им била много вкусна.

Много се радвам за тази нова дестинация - ще мога по-лесно да ида до Грузия и да се обедя лично колко е хубаво там :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Wizz air вече и официално са номер едно авиокомпания в София:

 

Топ 10 Авиокомпании по превозени пътници на Летище София през 2015:
1. Уизз Еър - 29% - прибл. 1,186 мил. пътници
2. България Еър - 27% - прибл. 1,104 мил. пътници
3. Луфтханза - 11% - прибл. 450 хил. пътници
4. Австрийски Авиолинии - 7,1% - прибл. 290 хил. пътници
5. Изиджет - 4,6% - прибл. 188 хил. пътници
6. Турски Авиолинии - 4,5% - прибл. 184 хил. пътници
7. Бритиш Еъруейс - 2,6% - прибл. 106 хил. пътници
8. Алиталия - 1,9% - прибл. 77 хил. пътници
9. Ейджиан (Aegean) - 1.6% - прибл. 65 хил. пътници
10. Аерофлот - 1,5% - прибл. 61 хил. пътници
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Чартърите включил ли си?

 

http://www.sofia-airport.bg/sites/default/files/top_airlines_-_eng_0.pdf

 

Това е официална статистика на летище "София". Ако в нея се включват чартърите значи са включени.  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сещам се кой, ама от 2017 ми звучи по-реалистично

 

Няма как да стане, но Ryanair имат сериозен шанс да станат третата най-голяма авиокомпания през 2017-та година.

Връзка към коментар

Не си спомням, ама някъде коментирали ли сме какъв процент от разходите на АК са за гориво?

Щото имам подозрение, че са относително по-малко, отколкото бихме предположили на прима виста.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не си спомням, ама някъде коментирали ли сме какъв процент от разходите на АК са за гориво?

Щото имам подозрение, че са относително по-малко, отколкото бихме предположили на прима виста.

 

Ех, тамън затворих прозорците с финансовите отчети, не ми се отварят пак. Преди години за нормалните компании беше в рамките на 30-35%, за ултра лоу кост като ryanair каквито бяха навремето се движеше в рамките на 50-55%. Подозирам, че с падането на цените на горивата, процента също е паднал. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ех, тамън затворих прозорците с финансовите отчети, не ми се отварят пак. Преди години за нормалните компании беше в рамките на 30-35%, за ултра лоу кост като ryanair каквито бяха навремето се движеше в рамките на 50-55%. Подозирам, че с падането на цените на горивата, процента също е паднал. 

 

При НТА си спомням и за по високи проценти, но това беше, когато цената на нефта беше по висока. Отчетите някой път малко изкривяват действителността, защото често авикомпаниите чрез фючърсни сделки се застраховат срещу покачване на цената на горивото, но не печелят веднага от падането на цената. Вероятно отчетите от 2016 или 2017 година ще съдържат реалните проценти на горивото спрямо всичките разходи, при сегашните цени на горивото.

Връзка към коментар

Таксата за смяна на име на полет мисля, че е 88 лв, а знаете ли колко е за смяна на име и дата? Една приятелка и сестра й имат билети София - Кьолн 6-9 Март, но им пропадна пътуването и билетите са свободни, ако някой има интерес, може да ми пише.

Връзка към коментар

Временно , предполагам, не може да си купувате билети през сайта на компанията - ще стоите там , където сте.

Редактирано от bat.galin
Връзка към коментар

Ех, тамън затворих прозорците с финансовите отчети, не ми се отварят пак. Преди години за нормалните компании беше в рамките на 30-35%, за ултра лоу кост като ryanair каквито бяха навремето се движеше в рамките на 50-55%. Подозирам, че с падането на цените на горивата, процента също е паднал. 

Аз ги отворих и ги погледнах . Разходите за гориво са 37,4 % от всички оперативни разходи за 2015 година 40 % ЗА 2014 г. 

 

Още едно интересно число 65 % от приходите от продажби са самолетни билети и 35 % са допълнителните услуги , Багаж , резервиране на място , преоритетно качване , чекиране на летище и всички други подобни продажби .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз ги отворих и ги погледнах . Разходите за гориво са 37,4 % от всички оперативни разходи за 2015 година 40 % ЗА 2014 г. 

 

Още едно интересно число 65 % от приходите от продажби са самолетни билети и 35 % са допълнителните услуги , Багаж , резервиране на място , преоритетно качване , чекиране на летище и всички други подобни продажби .

 

така си и мислех, че приходите им извън самолетните билети няма да са никак малко. Интересно би било, какво е процентното съотношение при Ryan. Обзалагам се, че % на самолетните билети ще е по-голям.

 

 

p.s. Аз успявам да влизам в профила си от лаптоп (win10/IE11)

Редактирано от ven62
Връзка към коментар

Защо не го променят с друг полет.Таксата е 50% от цената на билетите.

 

Това не съм наясно как точно се прави и процедира. В сайта на Wizz за такса промяна полет пише - "Такса за промяна на полет 50% oт първоначалната цена. Минималната и максималната възможна такса са показани в таблицата" . Как да го тълкувам това, може ли да се избере друг полет от техните възможни дестинации и каква е цената, или може да се смени датата, но трябва да е отново с Кьолн, някой правил ли го е ? Билетите все още са свободни - 2 бр, София - Кьолн 6-9 Март.

Връзка към коментар

Според мен може да изберат, която си искат дестинация и ще им върнат 50% от цената на старите билети.Ако новите са по-скъпи от тази сума ще доплатят.В сайта пише:

a) Смяна на време на полет и дестинация

Можете да смените датата, часа и дестинацията на полета онлайн чрез Телефонния център или туроператор до 3 часа преди заминаването на полета по разписание. Ще Ви бъде поискано да платите такса за смяна и разликата в цената, ако е приложимо. Ако цената на превоза или съответните такси и цени на новия полет са по-ниски от старата, ще ви се възстанови само разликата от по-ниски данъци.

Редактирано от dimitrov6
Връзка към коментар

От първи ноември Уиз ер пуска полети до Будапеща три пъти на седмица :) Странно е, че обявиха полета още преди да са пуснали търга за линията, но явно са много сигурни, че ще спечелят :)

 

Двупосочни билети с членска карта вече могат да се купуват от 50 лева :)

  • Харесвам 32
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.