Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Покупка еднопосочен за Лондон месец май вчера, точно 20% по-евтино от днес - намалението е реално в случая.

Редактирано от Двуцветко
Публикувано:

Аз взех 6 билета за различни дестинации и намалението на всичките беше точно 20% спрямо цената от предните дни. Днес същите билети са по-скъпи. Определено има реално намаление, но местата явно свършват бързо.

 

P.S. Дубай за 140 лева двупосочен билет много ми се услади :)

Ами честито! Аз пък, тъй като много рядко планирам пътувания за след повече от 2 - 3 месеца напред, все не мога да се възползвам от намаленията им. А по разбираеми причини, тях най-много ги ползвам. Ама точно вчера нищо от предстоящите ми планове не се покриваше с техните предложения.

Та така... по време на тяхното намаление си закупих билети от... Easy и Norwegian. След някой ден може и те да изскочат с някое намаление, ама тогава пък следващата ми дестинация вероятно ще я покрива Уиз :huh:

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Въпрос към препатилите. 

 

На 30 март, в часовия диапазон, когато ми е полетът от Болоня, италианците малко ще стачкуват. 

 

The union representing Italy’s Air Traffic Controllers has confirmed that a strike (or what they refer to as an industrial action) will take place on March 30.

The strike is scheduled to only last 4 hours but nevertheless will result in cancellations and excessive delays for those traveling to or from Italy during the day. It is tentatively scheduled from 12:30p to 4:30p local time.

The union has reached out to airlines giving them an opportunity to have certain flights ‘guaranteed’. But this guarantee severely limits how many flights an airline can protect.

The strike will affect flights flying to or from Italy and will not affect flights transiting Italian airspace.

If your travels include flights within Italy on the 30th, at least you have nearly 2 weeks to develop a contingency plan or change your travel plans altogether.

 

Какво мога да очаквам? Имам връщане от Болоня на 30 март в 14.45. 

 

Полетът на Уиз до Болоня на 28 март беше анулиран (за една седмица се събраха явно повече полети, отколкото има пътници, около преминаването от зимно към лятно разписание), което ме кара да се надявам, че този няма да бъде отменен заради стачката. И все пак....

 

Иначе имам на кого да отида на гости в околностите на Болоня  :lol:

Публикувано:

Мисля си, че най-много да останеш една вечер на гости :) 4 часова стачка едва ли ще направи поразия по-голяма от един ден закъснение. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Всъщност, ако полетът от София пристигне, проблем няма да има, само закъснение. Въпросът е дали ако бъде анулиран, дали се отлага за следващия ден, защото ако не - това доста променя нещата. 

Публикувано:

Всъщност, ако полетът от София пристигне, проблем няма да има, само закъснение. Въпросът е дали ако бъде анулиран, дали се отлага за следващия ден, защото ако не - това доста променя нещата. 

 

Подозирам, че просто ще се изпълнят със закъснение двата полета и няма да са за следващия ден. В краен случай може и към Бергамо да те засилят. Но честно казано нямам опит със стачки и полети и не знам...

Публикувано:

Какво се случва с парите,които са платени с банков превод, но резервация е премахната, поради изтичане на времето за плащане? Как могат да се възстановят?

Публикувано:

При мен, тази седмица, за полета до Дортмунд се развали самолета.

3 часа чакахме на терминала, изпратиха празен самолет някъде от Европа, за да ни закара. Дадоха и по кроасан с водичка.

Адмирации за Уизитата. Можеха да го отменят или друго подобно неудобство...

  • Харесвам 3
Публикувано:

 

И аз взех за Малмьо, ама с банков превод, за да си помисля :)

 

А аз никаква мисъл не вложих.:-) Уж идеята беше да не се взима отпуска и да се ползват уйкендите, но за Барселона нацелих последната събота от месец май, която се оказва работен ден.

Е, здраве да е, ще се наложи да врънкаме шефа за отпуска.

  • Харесвам 3
Публикувано:

След обяд някой купувал ли е билети?

Или само аз имам проблем...

 

Аз купувах  за една приятелка около 15,00 часа - нямаше проблеми!

Публикувано:

Сутринта даваше някаква грешка, точно на предпоследната страница преди плащането, но всичко мина нормално.

Публикувано: (редактирано)

Ох, на мен ми дава грешка още когато вкарам пътуващите и тръгна към следващата стъпка...

Редактирано от Mary
Публикувано:

Ох, на мен ми дава грешка още когато вкарам пътуващите и тръгна към следващата стъпка...

 

А каква грешка дава? Аз купувах билети преди 2 часа, също без проблеми.

Публикувано:

А каква грешка дава? Аз купувах билети преди 2 часа, също без проблеми.

Ето какво ми дава:

Още като вляза в сайта не изглежда нормално:

7197167V.png

 

След като напиша пътуващите и тръгна да завърша резервацията ми дава следното:

 

7197172J.png

 

 

Не е като да не съм правила резервации с тях... Пробва през три браузера и ... нищо.

Публикувано:

Влизаш ли си в профила или това ти излиза още на началната страница? Може ли да пробваш как е в Private mode, incognito или както се казва там в зависимост от браузера?

 

Пиши едно лично, ако искаш да направя резервацията с банков превод, ще ти върна после данните за превода...това ако няма да купуваш през дискаунт клуб де. 

Публикувано:

Това е след като вляза в профила, но и нелогната е същото.

Благодаря за предложението, но искам да ползвам и намалението от дискаунта...

Вече ми се изчерпаха възможностите за някакво действие.

След малко ще им звънна по телефона, защото не мога да се справя с това.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ако само при теб се получава, пробвай да изтриеш cookies в браузера или incognito mode както казва Георги. 

Публикувано:

Ако само при теб се получава, пробвай да изтриеш cookies в браузера или incognito mode както казва Георги. 

 

Продължавам да ви занимавам с моите неволи... Кеша и бисквитките отдаван съм ги почистила. Свалих си още един браузер и нищо...

Сега даже по никакъв начин не мога да вляза в сайта. Вече ми се явява нещо като кеширана версия...

Обадих се на скъпарския им телефон и от там ми обясниха, че има такъв проблем(получили са и други обаждания), но при тях(в Полша) всичко си работи и да си търсим проблема в нашите IT...

Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.