Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Утре за всички. :)

Да, снощи точно си мислех, че от доста време не са правили обща промоция, и е крайно време преди традиционната майска за рождения ден на Уиз, да има и за нас "простосмъртните" малко "гешенк"  :biggrin:

Въпреки че сега като гледам, цените от снощи вече леко са дръпнали нагоре. Поне за мястото и датите, които ме интересуват мен.

Връзка към коментар

Понеже дълго ви занимавах с моите проблеми, да кажа, че успях да купя билети.

Проблемът е в интернет доставчика и не е само при мен. Аз ползвам услугите на Виваком...

 

Днешното намаление беше по-голямо от обичайното! За 4 билета отиване и връщане ми даде повече от 300лв. разлика!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз бегло разцъках и ми направи впечатление, че към някои дестинации цените са необичайно ниски, напр. Барселона или Ларнака в края на май / началото на юни. В същото време цените до Лондон, Бове и Болоня хич не изглеждат намалени.

Връзка към коментар

Успях да се възползвам и аз от намалението - Брюксел на 17-ти май рано сутрин, с връщане на 18-ти. 45лв двупосочен.

 

Сега съжалявам, че не се възползвах и от офертите за Малмьо и Дубай. Някой да знае дали скоро ще има пак 20% (за членове на Уиз клуба) ?

Връзка към коментар

Сега съжалявам, че не се възползвах и от офертите за Малмьо и Дубай. Някой да знае дали скоро ще има пак 20% (за членове на Уиз клуба) ?

Историята показва, че пускат намалението през около месец, така че се ослушвай края на април някъде ;-)

Връзка към коментар

Някой има ли спомен кога пускат резервациите за полети след края на октомври?

 

Около края на май, началото на юни. И аз чакам да видя какъв Дубай ще изпраскат по време на уикенда от Формула 1. 

Връзка към коментар

Със 100% сигурност преди рождения ден на авиокомпанията, т.е. няколко дена преди 16-20-ти май. Поне досега винаги е било така. Знам го, защото винаги купувам на 20%-ното намаление за РД един двупосочен за средата на март още като публикуват разписание и цени за есен - пролет. ;)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако на някой му е удобно Скопие... - wizz имат добри цени (по 60-120 лв двупосочен) до Кьолн, Стокхолм, Малмьо пък и до Лондон

+58 лв  и 4часа и половина за двупосочен автобус.

post-810-0-35581700-1396301795_thumb.png

Редактирано от adreno
Връзка към коментар

Уиз открива линия София-Малта от 20 юни 2014 г.

 

Ако остане и за зимното разписание ще е чудесно! Ниски цени на полетите, ниски цени в Малта, топло средиземноморско време, най-накрая да изтупам прашасалия сертификат за гмуркане.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Някои от хората, които им следят разписанието имат ли идея от къде идва самолета за тоя полет? Мисля, че графика като цяло им беше плътно запълнен. Може би от олекването на Киев?

Връзка към коментар

Е нали ще базират в София още един самолет скоро. Или поне така се говореше още от миналата година.

Така че може и още нещо да се появи лятото, или есента най-късно :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уиз открива линия София-Малта от 20 юни 2014 г.

 

Ха-ха-ха!

 

В първия момент си казах, че нямам късмет. После отворих сайта на розовите и зададох същите дати, които са за моето пътуване, а именно:

 

post-53-0-18635500-1396346999.png

 

Това е цена без багаж и без членство в клуба. С багаж сумата нараства до 377,98 лв. или точно 337,98 лв. за членове на клуба. Полетът на отиване е вечерен и каца в Малта в 21.25 ч. Връщането е предвидено за 21.55 ч. Губи се един пълен ден.

 

Цената, която аз заплатих за същите дати на стандартната авиокомпания Air Malta с включен багаж и обслужване на борда е точно 160 евро. Полетът на отиване е сутрешен и каца в Малта в 08.35 ч. Връщането е предвидено за 17.15 ч. Печелят се почти два пълни дни.

 

Изводите оставам на вас...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Е какви изводи могат да се направят? Например, че ако резрвираш година по-рано със стандартните авиокомпании цената е конкурентна на тази на нискобюджетните, два месеца преди полета? Никой не е казал, че нискотарифните винаги са по-евтини, но за хора, които са гъвкави могат да се намерят добри цени. Да не говорим за еднопосочни полети: AF еднопосочен до София беше два пъти по-скъп от същия полет отиване и връщане. За всеки самолет си има пътници....

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Изводите оставам на вас...

 

Съпоставка трудно може да се прави. Всичко опира до това дали плановете за дългосрочни или не - в единия случай са по-удобни едните, в другия - другите. А и твоите дати са след почти 3 месеца, а при Уиз правилният период за резервация е по-кратък. 

 

Ако утре решиш след месец и половина да ходиш до Малта, изводът може да е с обратен знак. При всички случаи печели негово величество Магеланецът! Кеф ти избор, кеф ти цени. А можеш да отидеш с едните, а да се върнеш с другите. Така спечелените дни са два пълни. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Е какви изводи могат да се направят? Например, че ако резрвираш година по-рано със стандартните авиокомпании цената е конкурентна на тази на нискобюджетните, два месеца преди полета? Никой не е казал, че нискотарифните винаги са по-евтини, но за хора, които са гъвкави могат да се намерят добри цени. Да не говорим за еднопосочни полети: AF еднопосочен до София беше два пъти по-скъп от същия полет отиване и връщане. За всеки самолет си има пътници....

 

Да, ама не, както казва Бочара!

От преди 1 минута:

 

post-53-0-29394600-1396349444_thumb.png

Връзка към коментар

Съпоставка трудно може да се прави. Всичко опира до това дали плановете за дългосрочни или не - в единия случай са по-удобни едните, в другия - другите. А и твоите дати са след почти 3 месеца, а при Уиз правилният период за резервация е по-кратък. 

 

Ако утре решиш след месец и половина да ходиш до Малта, изводът може да е с обратен знак. При всички случаи печели негово величество Магеланецът! Кеф ти избор, кеф ти цени. А можеш да отидеш с едните, а да се върнеш с другите. Така спечелените дни са два пълни. 

 

Напълно споделям, просто изказвам неудовлетворението си от ценовата политика на монополистите, които направиха така, че средностатистическия българин да реши, че разлика между нискотарифна и стандартна авиокомпания не съществува, а единствено цената определя качеството на предоставената услуга. С подобно мислене няма как да не ме загубят като клиент. Разлика от 10, 20, 30, 50 лева не превръщат уиз в нещо повече от поредния упражняващ се на гърба на народа монополист на пазара...

Връзка към коментар
 

Е нали ще базират в София още един самолет скоро. Или поне така се говореше още от миналата година.

Така че може и още нещо да се появи лятото, или есента най-късно  :)

 

Да де, ма някой ги беше смятал, че графика на четвъртия самолет е запълнен с полетите до Малмьо, Тел Авив и увеличените честоти до Милано, Айндховен и т.н. 

 

Напълно споделям, просто изказвам неудовлетворението си от ценовата политика на монополистите, които направиха така, че средностатистическия българин да реши, че разлика между нискотарифна и стандартна авиокомпания не съществува, а единствено цената определя качеството на предоставената услуга. С подобно мислене няма как да не ме загубят като клиент. Разлика от 10, 20, 30, 50 лева не превръщат уиз в нещо повече от поредния упражняващ се на гърба на народа монополист на пазара...

 

Всъщност Уиз имат едно основно предимство в случая и то е че, полета е директен, а не каца пътьом в Атина, което ще се съгласиш е доста по-удобно. Има и друго, в случая са заредени стандартно високи цени, буквално през цялото лято цената е тази, която си посочил, тепърва ще се изменя на база на търсене/предлагане. Чак на есен се появява поевтиняване от по 60лв на отсечка и по-малко. Търпение само :)

 

А часовете могат да работят и в двете посоки. Например ще има хора, които предпочитат да излитат след края на работния ден, както и да се наспят вкъщи преди началото на следващия работен ден. Вечерното връщане дава 3 часа повече спрямо Ер Малта. Както и да е, плюсове и минуси с часовете винаги има, но аз лично на драго сърце бих разменил кетъринга и малко повече място за краката за удобството да летя директно при еднакви цени. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

още една компания по линията е супер, със сигурност ще значи по-ниски цени; лошото е, че розовите май директно влизат в дните, в които оперират малтийците, т.е. ако им отмъкнат пътниците може и да ги откажат да летят до София

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

още една компания по линията е супер, със сигурност ще значи по-ниски цени; лошото е, че розовите май директно влизат в дните, в които оперират малтийците, т.е. ако им отмъкнат пътниците може и да ги откажат да летят до София

 

Може би точно това им е целта между другото, пускане на полетите в абсолютно същите дни си е директна атака, те не искат да спечелят пътници, на които например би им било по-удобно да летят в дни различни от Air Malta, а искат да вземат конкретно техните пътници. 

Връзка към коментар

Може би точно това им е целта между другото, пускане на полетите в абсолютно същите дни си е директна атака, те не искат да спечелят пътници, на които например би им било по-удобно да летят в дни различни от Air Malta, а искат да вземат конкретно техните пътници. 

 

Което още веднъж доказва консуматорската политика водена от розовите през последните години. Но, така ще бъде, докато хората продължават да плащат нереално високи цени на билети на една нискотарифна авиокомпания. Всичко се променя, свидетели сме обръщане на традиционните представи в този бизнес. И пак сме новатори, защото същата компания продава на далеч по-ниски цени в съседните страни. Очевидно там хората имат друго мислене...

Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.