Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Има ли срок, в който трябва да отговоря дали приемам промяна на часовете на полета? Вече ми изпращат трети мейл, а аз другата седмица започвам нова работа и не ми се иска да се пазаря за отпуска, преди да съм започнала :)

Връзка към коментар

Не. Трябва да потвърдиш.

Не знам нищо за срок в който трябва да стане.

До три часа преди полет. От обаждане на нормалния телефон. Спокойно може да се обадиш и да ги питаш. Днес се обадих за четвърти път, ей така, да ги преслушам как ще ме обслужат..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Има ли срок, в който трябва да отговоря дали приемам промяна на часовете на полета? Вече ми изпращат трети мейл, а аз другата седмица започвам нова работа и не ми се иска да се пазаря за отпуска, преди да съм започнала :)

а кой полет променят?

Връзка към коментар

До три часа преди полет. От обаждане на нормалния телефон. Спокойно може да се обадиш и да ги питаш. Днес се обадих за четвърти път, ей така, да ги преслушам как ще ме обслужат..

Чекираш ли се онлайн за променения  полет значи си приел промяната и си съгласен.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Чекираш ли се онлайн за променения  полет значи си приел промяната и си съгласен.

 

Най-странното е, че в акаунта ти никъде не е отбелязано дори и с нормален шрифт, а камо ли с друг цвят, мигащо, удебелено и пр., че часът на полета ти е променен. А трябва! Иначе спокойно някой "бързак", който е пропуснал да си прегледа и пощата, ще се чекира за новите часове, без да му мигне окото. И после... ще си търси самолета. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Най-странното е, че в акаунта ти никъде не е отбелязано дори и с нормален шрифт, а камо ли с друг цвят, мигащо, удебелено и пр., че часът на полета ти е променен. А трябва! Иначе спокойно някой "бързак", който е пропуснал да си прегледа и пощата, ще се чекира за новите часове, без да му мигне окото. И после... ще си търси самолета. :)

 

Е, пратен ти е мейл и се приема, че си уведомен. Обаждане на всеки поотделно при много хора е физически по-трудно. 

 

Моите дати бяха за 14-17, но ги изтеглих със седмица напред, за 7-10, в човешките часове. Иначе ако не се чекираш, до 3 часа преди полета можеш да се възползваш от вариантите. 

Връзка към коментар

Най-странното е, че в акаунта ти никъде не е отбелязано дори и с нормален шрифт, а камо ли с друг цвят, мигащо, удебелено и пр., че часът на полета ти е променен. А трябва! Иначе спокойно някой "бързак", който е пропуснал да си прегледа и пощата, ще се чекира за новите часове, без да му мигне окото. И после... ще си търси самолета. :)

Аз съм разсеяна, че и руса, обаче за 7 дни станаха вече 4 мейла, определено са напористи :)

Връзка към коментар

До три часа преди полет. От обаждане на нормалния телефон. Спокойно може да се обадиш и да ги питаш. Днес се обадих за четвърти път, ей така, да ги преслушам как ще ме обслужат..

 

Може ли номера на този нормален телефон?

Връзка към коментар

За приемането на промените имайте предвид, че чакането може да изиграе лоша шега. Да речем, ако отменения полет е в неделя се предполага, че много хора ще предпочетат да се приберат в събота. И ако чакате, в един момент съботния полет може да се окаже запълнен. 

 

Когато имаше по едно време отменени полети заради снегове, знам че с изи за Лондон не можеше да се намери билет със седмици напред в пиковия сезон в началото на януари. 

 

Не е във връзка с конкретните случаи, но като цяло да се има предвид :)

Връзка към коментар

Някъде из темите коментирахме дали може да се добавя куфар и екстри след чекиране и след принтиране на бординг картата и бях казал, че ще проверя малко преди полета ми тази седмица дали е възможно. 

 

Отговора е, че е възможно. Поне опциите са си активни до последно, бях вече на терминала и пробвах през мобилното приложение и ми даде възможност да добавя куфар. Естествено, не исках да изкарам до край и да платя 60лв и да се наложи да търся да принтирам бордната карта пак на летището, сигурно щеше да е куриоз някакъв, но от практическа гледна точка може да се добавят услуги и след чекиране. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Toва с багажа е нововъведение в бизнеса  ... какви времена доживяхме  :P

 

Да, нова стратегия - да се "обере" "мекия електорат" - колебаещите се дали да вземат изобщо багаж със себе си. Криза! :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Калина Модрева

Здравейте ,някой резервира ли с Уиз , да получи 33 % отстъпка багаж ?Аз опитах , но не ми дава никакво намаление на багажа ...?

Отстъпката от 33% се отнася до Такса багаж или такса голям салонен багаж, ако добавите някоя от тях към вече направена или нова резервация чрез wizzair.com, мобилното приложение на Wizz Air или чрез телефонния център на Wizz Air най-късно три (3) часа преди заминаването на полета по разписание. Офертата е валидна, ако добавите към резервацията Чекиран багаж или Голям салонен багаж на 7 или 8 юни.

Нещо не става ясно : хем може нова резервация , хем към вече направена .Според офертата може и в двата случая , опитах с нова резервация , и при багажа ми дава 0% отстъпка ? Някой ползва ли намалението на багажа до сега ?

Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.