Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

...нито едно усилие не е прекалено

..и не само това.

След като дадена стока струва толкова, за колкото можеш да я купиш, не виждам проблем в количеството изразходена енерия - в края на краищата, материалният свят създава мислещи индивиди и мисля, че разходът е оправдан.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Хора, направо ме изумявате! Вие повече ток и консумативи харчите, за да свалите цената с 1 лев. Като прибавим и амортизациите и отделеното време, направо не ми се мисли... :lol:

 

Кеф цена няма!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Обаче тези тръпки за по левче могат да ви изиграят неприятна шега ако се наложи анулиране или се случи застрахователно събитие. Какво имам предвид? Например шарка - всички авиокомпании безплатно анулират резервации при наличие на инфекциозно заболяване и връщат парите на всички пътници от съответната резервация. Така ако отиване и връщане са на отделни резервации, ще върнат парите само за отиването.

Връзка към коментар

Така ако отиване и връщане са на отделни резервации, ще върнат парите само за отиването.

Нискобюджетните авиокомпании не продават двупосочни билети. Дори и да си купиш двата билета заедно, те са пак като два отделни. И ако се случи застрахователно събитие, така или иначе ще ти върнат парите само за този, за който то се отнася. 

За билет на така наречените традиционни авиокомпании горните операции не са релевантни, защото при тях цената на два еднопосочни, е почти колкото на два двупосочни билета. Затова се губи смисълът не само за случая, който ти си описал, но и за цената изобщо.

 

 

Левче тук, левче там и си спестил пари за билет Дубай-Манила да речем.  ;)

Или перифразирани, думите на Нийл Армстронг в случая биха звучали така:

"Една табличка от adreno - един огромен скок за магеланци (ако всички следват таблицата му)". :)

Аз също не ползвам от години wizz, без да се заричам, че в бъдеще няма да го направя, но одобрявам всеки опит в борбата срещу начина им на ценообразуване :) Особено като е в комбинация с игра при превалутиране.

А като гледам, виолетовите са авиокомпанията, която е най-използвана от потребителите на форума. В някои случаи може да се окаже, че на някого може да спести и повече от левче :)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Съжалявам за елементарният въпрос, но стягам куфара и нямам много време за търсене на инфо за тази толкова специална авиокомпания. :blush:

Ограничението за голям салонен багаж се изразява в това да можеш сам да го сложиш в отделението за багажи ли е? Защото никъде в сайта им не виждам ограничение за килограми  :huh: 

Т.е. ако размерите са ако , мога да го напомпа и 40 кила примерно ?!

Връзка към коментар

Сега килограмите се виждат единствено на бордната карта.

По време на резервацията в нито един момент не е указано колко кг. може да е ръчния багаж.

Връзка към коментар

Направих табличка с разписанието на Wizzair за следващия зимен сезон от и за София. Но не успявам да прикача тук екселския файл. Има ли някъде на сайта на Wizzair подобни разписания? И как да се справя с прикачането на файла си?

Връзка към коментар

До сега беше само мое преположение, но ето потвърждение, че Уиз ер са станали най-голямата авиокомпания на летище София, а България ер чака и само наблюдава, как и взимат пазарния дял...
 

Нискотарифната авиокомпания базира и още един пети самолет в София, като така капацитетът на компанията за превозени пътници от и до България става 1.28 млн. Нискотарифната авиокомпания е най-активният клиент на летище София през последните няколко години. По данни на летището от края на миналата година Wizz Air вече е изпреварила националния превозвач "България ер" по брой превозени пътници по международни редовни линии от и до столичната аерогара.

Развитие без застой

Wizz Air има полети от и до България от 2005 г., като тогава превозвачът отчита 5 хил. пътници, на следващата година те са 76 хил., през 2011 г. бройката скача над 860 хил., като за изминалата 2014 г те вече са 1.078 млн. Прогнозите за 2015 г. са за 1.28 млн. места в продажба с базиране на петия самолет. Освен полети до София авиокомпанията лети и до Варна и Бургас, маршрутите й до България през 2015 г. с новите 5 дестинации ще станат 27, като очакванията за пазарния й дял общо за страната на база превозени пътници са 21.7%.


http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/03/19/2494882_wizz_air_puska_pet_novi_linii_ot_sofiia_prez_septemvri/

 

Връзка към коментар

А бе аз имам чуденка - няколко пъти симулирам покупка и всеки път ми дава едни и същи места. 21- ABС. Ако теоретично раздаването започва от 21 ред, няма логика да съм все първия за даден полет.

Връзка към коментар

А бе аз имам чуденка - няколко пъти симулирам покупка и всеки път ми дава едни и същи места. 21- ABС. Ако теоретично раздаването започва от 21 ред, няма логика да съм все първия за даден полет.

 

Аз се чудех същото. Онзи ден взех 4 полета един след друг и на четирите ми даде едно и също място: 21C. Малко е нелогично.

Връзка към коментар
 

Последно питане :
Ние,  плебеите, които не сме заплатили за място, в същия салон ли се возим и ако да - как и кога се разполагаме ?

По-дребничките плебеи - свити в ембрионална поза в багажните отделения над главите, или под предните седалки. За по-едрите плебеи остава възможността да се возят при чекираните куфари в търбуха на самолета :)

 

Малко по-сериозно. Самолетите на Уиз са едносалонни, тоест ще пътуваш в същия салон с тези, които са си платили за места. Ако не си платил, по време на покупката, системата ти дава място на случаен принцип (random seat) от най-евтините.

Накратко всеки пасажер ще се качва на борда с предварително зададено място, което ще е отбелязано на бордната карта. Без значение дали си я отпечатал сам, или е издадена при чекиране на гише на летището (също платено).

 

Сега трябва да се хване системата на разпределяне на какъв принцип работи, и кога кои от свободните места  дава. На easy ги хванах още на второто чекиране, и без да съм плащал, винаги си сядам до прозорец. За тези на Уиз още не знам кога ще "пуска" на window seat от свободните, но и при тях скоро ще стане ясно  B)

 

 

Аз се чудех същото. Онзи ден взех 4 полета един след друг и на четирите ми даде едно и също място: 21C. Малко е нелогично.

Явно ако не заявиш плащане за място при купуване, и ако полетът е за по-далечна дата, умниците са решили, че местата след 21-ви ред не са атрактивни (лека грешка, но мен ме устройва :D ), затова започват от там назад. 

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз се чудех същото. Онзи ден взех 4 полета един след друг и на четирите ми даде едно и също място: 21C. Малко е нелогично.

 

А и има още един проблем - ако за даден полет има 5 човека без места и 175 с места, на тези петимата жална им майка, докато си намерят място.

 

Освен това, сега забелязах, че през телефона ми пише, че членството ми изтича на една дата, а в сайта, където доскоро нямаше посочена крайна дата,се мъдри друга.

Връзка към коментар

Ако си добавя запазено място за полет  преди нововъведението на Уиз , пише , че гарантирам място на един от първите три реда. Това означава ли, че ще имам и допълнително място за краката ?

Връзка към коментар

Извинявам се, ако досаждам , ама питам сериозно - на бордните ми карти място няма....освен ако не става дума за едно невзрачно "seq.no.009"

 

Кога пътувате?
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.