Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

От 16 - ти полетите за Рим вече ще са до Ciampino airport. Може и да сте писали, но не съм видял.

 

Имам и един такъв въпрос относно резервацията на места. Правил съм си резервация преди да въведат местата, системата ми е избрала някакви места, но аз искам да ги сменя. След като си избера новите и премина към плащането не ми дава да платя по банков път... аз ли нещо не правя както трябва или добавянето на всякакви допълнителни неща трябва да се плати с кредитна карта?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От 16 - ти полетите за Рим вече ще са до Ciampino airport. Може и да сте писали, но не съм видял.

 

Имам и един такъв въпрос относно резервацията на места. Правил съм си резервация преди да въведат местата, системата ми е избрала някакви места, но аз искам да ги сменя. След като си избера новите и премина към плащането не ми дава да платя по банков път... аз ли нещо не правя както трябва или добавянето на всякакви допълнителни неща трябва да се плати с кредитна карта?

Всички допълнителни плащания могат да станат само с карта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От 16 - ти полетите за Рим вече ще са до Ciampino airport. Може и да сте писали, но не съм видял.

 

Имам и един такъв въпрос относно резервацията на места. Правил съм си резервация преди да въведат местата, системата ми е избрала някакви места, но аз искам да ги сменя. След като си избера новите и премина към плащането не ми дава да платя по банков път... аз ли нещо не правя както трябва или добавянето на всякакви допълнителни неща трябва да се плати с кредитна карта?

 

Не грешиш, добавянето на допълнителни услуги става само с кредитна карта. Поне доколкото ми е известно на мен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

От 16 - ти полетите за Рим вече ще са до Ciampino airport. Може и да сте писали, но не съм видял.

 

Това за лятното. На зимното дава Fiumi tower. :lol: Ще имаме бърза връзка с Букурещ. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И мен ме изненадаха с тази новина, че полета ни ще е до/от Чампино. Сега разбирам причината.И нашите места са разбъркани,нямат нищо общо с това,което запазихме, здраве да е. Исках да съм до прозореца, ако някой сме смили над мен и ми предостави такова място.

Редактирано от nataly_2003
Връзка към коментар

Добре, че ми обърнахте внимание, защото системата им е такава, че продължава да дава цени и до Фиумичино.

Маймунките ще трябва да се научат на нови трикове по повода..

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Чампино наистина е по-удобно. Супер за пътуващите до 24.10/

 

Удобно за Папата, както за вътрешните  по  италия с раян и до  много градове в Румъния с уиз.  Оранжевите имат някакви не интересни маршрути от Букурещ и това е. Аре, дано пуснат Линате , че ми е удобно. :biggrin:

 

 

 

И мен ме изненадаха с тази новина, че полета ни ще е до/от Чампино. Сега разбирам причината.И нашите места са разбъркани,нямат нищо общо с това,което запазихме, здраве да е. Исках да съм до прозореца, ако някой сме смили над мен и ми предостави такова място.

 

Черпиш някого  една кола, за да си на прозорец. Ще ти излезне по-евтино. :)

Редактирано от Георги
премахване на някои епитети
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако не ти харесват местата, които системата ти определя в момента, не е нужно да купуваш. Върни се назад и след няколко дни провери отново - вероятно ще ви бъдат избрани други места, които може да ти харесат повече.

 

При мен този вариант не действа, от няколко дни проверявам дали ще ми даде различни места и винаги ми дава едни и същи. Между другото полета е доста далеч във времето и може би ще ми даде други места чак когато някой закупи тези, които ми се падат на мен в момента.

Връзка към коментар

Аз в този смисъл, бих искам да попитам, доколко издържани са от гледна точка на сигурността подобни действия? Като се започне от малкото разстояние между седалките и се стигне до увеличеното тегло на самолета при техните полети, защото освен повече пътници качват и разрешен чекиран багаж с тегло до 23 кг. Ясно е, че не всеки пътник е качил чекиран багаж и не всеки чекиран багаж е с максимално допустимо тегло, но все пак какви са нормите на отклонение и доколко те се следят от регулаторните органи? Убеден съм, че изключения са възможни дори и в този високотехнологичен бранш, но доколко са полезни и уместни те за бизнеса като цяло спрямо сигурността на пътниците?

Връзка към коментар

Аз в този смисъл, бих искам да попитам, доколко издържани са от гледна точка на сигурността подобни действия? Като се започне от малкото разстояние между седалките и се стигне до увеличеното тегло на самолета при техните полети, защото освен повече пътници качват и разрешен чекиран багаж с тегло до 23 кг. Ясно е, че не всеки пътник е качил чекиран багаж и не всеки чекиран багаж е с максимално допустимо тегло, но все пак какви са нормите на отклонение и доколко те се следят от регулаторните органи? Убеден съм, че изключения са възможни дори и в този високотехнологичен бранш, но доколко са полезни и уместни те за бизнеса като цяло спрямо сигурността на пътниците?

 

Няма отклонения, всичко е супер стриктно. Самолетите си имат максимално количество хора, които могат да возят, бройката се определя по няколко начина. На прима виста се сещам за два от тях:

- капацитет на аварийните изходи, всеки отвор си има определена пропускливост, ако е интересно ще изровя и точните данни. 

- евакуация за под 90 секунди при блокирани 50% от изходите. Ако производителя на самолета е направил демонстрация с Х човека, то той получава сертификация за Х човека, повече няма право никой оператор да качва. 

 

Относно килограмите се приема средна стойност. Ако настояваш ще изровя точните числа, имам мръчкава представа в главата, но не искам да те излъжа. Самолета си има ограничение на максимално тегло, на базата на статистически данни се прави калкулация и така. Теглото се прекалкулира по по-различен начин, ако има екстремуми - например тежко карго или да речем един самолет със сумисти :) За пример мога да дам полета на Уиз до Дубай, който поради типа самолет и отдалечеността никога не лети с пълен брой пътници, те и за това за този полет продават бонус "свободна седалка до теб", защото са задължени да имат 20-ина празни седалки, може пък някой да си купи празното :)

 

Всичко в крайна сметка опира до едно неравенство, числото вляво трябва да е по-малко от максимално разрешенето тегло на числото вдясно, няма хър-мър и няма сива зона :)

 

Т.е. всичките приказки за правостоящи и т.н. са предимно приказки за забавните колонки, нещо което беше запазена марка на Майкъл О'Лиъри :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Все пак тая модификация идва от производителя след съответното одобрение от регулаторните органи... Със сигурността и товароподемността всичко трябва да е наред, виж комфорта е друга работа... Дали са смятали дали има място за всичкия багаж не знам, но като се има предвид, че багаж може да се слага и под предната седалка, смятам, че ще стане.

Освен това точно Уиз печелят от багажа и си следят колко багаж се качва, там където багажа не се плаща не се следи и понякога се препълва, стават забавяния докато се чекира излишния багаж...

 

ПП Имам предвид тази сгъстена модификация, не правостоящите, за които предполагам че трябва нов модел самолет да се проектира направо, ако се спазват всички мерки за безопасност.

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.