Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Тъй като променяха два пъти един полет, който бях платила, при последната промяна избрах да ми върнат като кредит 120 % от сумата. Вчера получих кредита, но сумата въобще не е 120%. Полета беше от Румъния, но съм платила в лв., а получената сума е 108-109% от платеното от мен. Дали има някакво обяснение и да предприемам ли нещо да търся др сума.

 Бях подала оплакване към WIZZ през сайта им за това и отговора им беше следният:

"Благодарим Ви за писмото изпратено до отдела за връзка с клиенти.

15.1.2. В случай, че сме Ви уведомили за каквато и да е промяна, съобразно 15.1.1, като се свържете с Телефонния ни център, Вие имате следните възможности: да отменим Вашата резервация и да Ви предоставим сума, съответстваща на пълния размер на платената цена, увеличен с 20% поради отменения полет, а също и за обратния полет, ако има такъв, по Вашата „Клиентска сметка” към Уиз Еър. Сумите по клиентската Ви сметка могат да бъдат използвани за друг полет с Уиз Еър в рамките на една година от датата на отменения полет; или

След направена справка ние установихме, че Вие сте получили компенцасия 361.00 RON=160.00 BGN

Цената на на Вашите билети е 1528.00RON =677.00 BGN + Aдминистративна такса...." (това ми е пратено на майла)

Но първото, което не ми хареса - е "в рамките на една година от датата на отменения полет". Съгласно "общи условия за превоз на Wizz Air Hungary Kft." (взето от сайта им)

тази точка 15.1.2 b съдържа следното: "да анулираме Вашата резервация и да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет, както и за обратния полет, ако има такъв, плюс 20% от цената, заплатена за отменения полет, Вашата „клиентска сметка“, или"

това в рамките на година го няма.

Другото, за което се чудя: съгласно тази т.15.1.2 b да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет....става въпрос за цялото плащане, не само за цената на билета както ми твърди служителката им.

Да продължавам ли да се занимавам с тях и да пускам жалба към комисия по защита на потребители и т.н. (има ли въобще смисъл)

Редактирано от Силвия
Връзка към коментар

 Бях подала оплакване към WIZZ през сайта им за това и отговора им беше следният:

"Благодарим Ви за писмото изпратено до отдела за връзка с клиенти.

15.1.2. В случай, че сме Ви уведомили за каквато и да е промяна, съобразно 15.1.1, като се свържете с Телефонния ни център, Вие имате следните възможности: да отменим Вашата резервация и да Ви предоставим сума, съответстваща на пълния размер на платената цена, увеличен с 20% поради отменения полет, а също и за обратния полет, ако има такъв, по Вашата „Клиентска сметка” към Уиз Еър. Сумите по клиентската Ви сметка могат да бъдат използвани за друг полет с Уиз Еър в рамките на една година от датата на отменения полет; или

След направена справка ние установихме, че Вие сте получили компенцасия 361.00 RON=160.00 BGN

Цената на на Вашите билети е 1528.00RON =677.00 BGN + Aдминистративна такса...." (това ми е пратено на майла)

Но първото, което не ми хареса - е "в рамките на една година от датата на отменения полет". Съгласно "общи условия за превоз на Wizz Air Hungary Kft." (взето от сайта им)

тази точка 15.1.2 b съдържа следното: "да анулираме Вашата резервация и да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет, както и за обратния полет, ако има такъв, плюс 20% от цената, заплатена за отменения полет, Вашата „клиентска сметка“, или"

това в рамките на година го няма.

Другото, за което се чудя: съгласно тази т.15.1.2 b да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет....става въпрос за цялото плащане, не само за цената на билета както ми твърди служителката им.

Да продължавам ли да се занимавам с тях и да пускам жалба към комисия по защита на потребители и т.н. (има ли въобще смисъл)

 

Това в рамките на година, ако не е упоменато в общите условия, значи си си ок, не е за първи път служителки да бъркат. По отношение на админ таксата, аз също съм ползвал опцията за 120% и мисля, че ми бяха върнали абсолютно всичко. Ако пак в общите условия не пише, че административната такса не се връща, според мен може да запиташ КЗП. Вече ти си преценяваш дали усилията си заслужават. 

Връзка към коментар

 Бях подала оплакване към WIZZ през сайта им за това и отговора им беше следният:

"Благодарим Ви за писмото изпратено до отдела за връзка с клиенти.

15.1.2. В случай, че сме Ви уведомили за каквато и да е промяна, съобразно 15.1.1, като се свържете с Телефонния ни център, Вие имате следните възможности: да отменим Вашата резервация и да Ви предоставим сума, съответстваща на пълния размер на платената цена, увеличен с 20% поради отменения полет, а също и за обратния полет, ако има такъв, по Вашата „Клиентска сметка” към Уиз Еър. Сумите по клиентската Ви сметка могат да бъдат използвани за друг полет с Уиз Еър в рамките на една година от датата на отменения полет; или

След направена справка ние установихме, че Вие сте получили компенцасия 361.00 RON=160.00 BGN

Цената на на Вашите билети е 1528.00RON =677.00 BGN + Aдминистративна такса...." (това ми е пратено на майла)

Но първото, което не ми хареса - е "в рамките на една година от датата на отменения полет". Съгласно "общи условия за превоз на Wizz Air Hungary Kft." (взето от сайта им)

тази точка 15.1.2 b съдържа следното: "да анулираме Вашата резервация и да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет, както и за обратния полет, ако има такъв, плюс 20% от цената, заплатена за отменения полет, Вашата „клиентска сметка“, или"

това в рамките на година го няма.

Другото, за което се чудя: съгласно тази т.15.1.2 b да кредитираме с пълния размер на Вашето плащане за отменения полет....става въпрос за цялото плащане, не само за цената на билета както ми твърди служителката им.

Да продължавам ли да се занимавам с тях и да пускам жалба към комисия по защита на потребители и т.н. (има ли въобще смисъл)

По добре първо пробвай отново с Wizz като дословно им цитирай текстовете от ОУ от сайта. И си искай всичко.  А и си ги свали на файл да ги имаш. Използзвай и КЗП като заплаха в писмото. Но то ти е като последен вариант. 

Редактирано от Bliss
Връзка към коментар

Щом е тяхна отмяната, би трябвало да връщат всичко, иначе си е безобразие. Може и служителката да не е разбрала точно, случва се в 100% от случаите  :) .

Връзка към коментар

Нещо съвсем се изгубих в условията за багаж на Уиз . Доколкото разбирам , не може да пътуваш с голям салонен и малък салонен багаж ако си платил за голям  . Ако си купиш преоритетно качване на борда , можеш да пътуваш с два малки салонни багажа или да си платиш един голям салонен багаж и да си вземеш един малък , така ли е ?  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Връзка към коментар

Опитвам се да си купя едни билети от Wizz.
Накрая при плащането ми изисква въвеждане на допълнителния e-secure код.
Това изискване от банката ми ли произлиза (досега не съм активирал този код) или от Wizz ? :rolleyes:

 

И още един въпрос - гледам че на страницата на плащането има логото на Maestro, обаче в падащия списък с карти не излиза карта Maestro?

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Опитвам се да си купя едни билети от Wizz.

Накрая при плащането ми изисква въвеждане на допълнителния e-secure код.

Това изискване от банката ми ли произлиза (досега не съм активирал този код) или от Wizz ? :rolleyes:

 

И още един въпрос - гледам че на страницата на плащането има логото на Maestro, обаче в падащия списък с карти не излиза карта Maestro?

Този код 3D или не знам какво си там един път го иска,следващия път не,не го схващам :) .Същото е и с Маестро-то,този път го имаше и в списъка но аз пък платих с Мастеркард :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз опитвам с Мастеркард, обаче ми иска кода.

Досега никога не ми е излизало при купуване на билети от Wizz, но пък картата ми я подмениха неотдавна и това, което се чудя е, дали като са ми я издавали не са го задействали без аз да поискам изрично, или от сайта на Wizz идва това изискване за въвеждане на код.
Та питането ми е  който е пазарувал скоро - може ли да се плати без 3D кода?

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

И на мен преди време ми искаше,но може да изключиш тази проверка за 3D.

http://magelanci.com/topic/2037-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B0-%D0%B1%D1%80%D1%8E%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BB-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B0/page-3

Редактирано от slavi169
Връзка към коментар

Фичо, не знам дали може без 3D код, но и аз днес пробвах да добавя багаж в резервация при Wizz с Мастър карт дебит /преиздадена в петък, поради изтичане срока на старата/ и имах същия проблем - прехвърли ме в страницата за MasterCard Secure Code и не можах да направя плащането. Звънях на кол центъра на банката и ми казаха, че трябва да отида в техен клон, за да попълня изрично искане за тази услуга. Направих го, но още ме е яд, защото със старата ми карта /Maestro/ напоследък си плащах без проблем и си ползвах отстъпките в jetcost, но банката вече са решили, че не работя с тези карти и ги заменят с безконтактни МasterCard. Още не съм пробвала дали след подадената молба мога да платя с тази карта, тъй като ми казаха, че активирането на услугата може и да не стане веднага /а за мен не е и спешно, тъй като добавям в съществуваща резервация и днешната промоция не се прилага/.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз опитвам с Мастеркард, обаче ми иска кода.

Досега никога не ми е излизало прикупуване ан билети от Wizz, но пък картата ми я подмениха неотдавна и това, което се чудя е, дали като са ми я издавали не са го задействали без аз да поискам изрично, или от сайта на Wizz идва това изискване за въвеждане на код.

Та питането ми е  който е пазарувал скоро - може ли да се плати без 3D кода?

Аз купувах билети от Wizz миналата седмица точно с Мастъркард дебит и ми искаше клиентски номер от банката или секюрити код и без него не стана. Пробвах и с Виза и пак същото. Намерих си вносна бележка от банката и там го пишеше кода, та си спестих едно разкарване.

Мастъркарда е отпреди 2 години, а Визата е от тази година.

Редактирано от elenitta
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря, наистина полезна информация, но с моята карта не се получава, както е описано в сайта на Райфайзен. Според описаното там, при плащане в сайта на търговец, участващ в системата, от екрана на MasterCard SecureCode ще получа инструкции, които да следвам. Съответните инструкции бяха да си взема еднократна парола за регистрация от АТМ. Да, ама не, АТМ-ът на банката не пожела да ми извърши тази услуга :(, та затова се наложи да им звъня и следващите интрукции бяха - иди в клон и подай молба. Е подадох я, преди малко пробвах пак и пак ме праща на банкомат.

Връзка към коментар

Здравейте, искам да попитам нещо, че от много четене не съм сигурна дали схванах правилно.

 

Относно  WIZZ Priority Boarding.

 

Ще пътувам с малък салонен багаж и ако избера и тази опция  WIZZ Priority Boarding ще мога да взема още един малъ багаж с размери до 40 x 30 x 18 см нали така?

 

Това изречение по точно ме обърка -> Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса.

Връзка към коментар

И аз опитвам с Мастеркард, обаче ми иска кода.

Досега никога не ми е излизало прикупуване ан билети от Wizz, но пък картата ми я подмениха неотдавна и това, което се чудя е, дали като са ми я издавали не са го задействали без аз да поискам изрично, или от сайта на Wizz идва това изискване за въвеждане на код.

Та питането ми е  който е пазарувал скоро - може ли да се плати без 3D кода?

Фичо, не знам от коя банка ти е картата, но за моята от ПИБ е възможно да вляза в профила си и да отменя 3D сигурността. Когато решиш, отново можеш да я активираш.
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Погледнах си кореспонденцията с моята банка.
При получаване на картата са ми изпратили линк и временна парола, която е валидна 72 часа.
В този интервал е добре да си направя регистрацията за 3dsecure код.
Аз пропуснах срока и писах на банката.
В отговор банката ми генерира нова парола със същия срок на валидност, с който се регистрирах.
Вероятно процедурата е еднаква за всички банки - в крайна сметка това не е услуга, която предоставя банката, а това е услуга на платежната система БОРИКА, която пък е собственост на Банксервиз ( ако не бъркам).

При плащания към, уизеър ми иска винаги код, а при плащания към раянеър - никога не ми иска такъв.
В този ред на мисли - пеймънт гейтуея на уизеър е по-секюър от този на раянеър.
И май освен уизеър никой друг не ме пита за този код, и то само ако плащам в страницата на уизеър  - неудобството в момента е , че не могат да се купят по-евтини билети от сайта на превозвача без този код - независимо с виза или с мастър кард.
 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, искам да попитам нещо, че от много четене не съм сигурна дали схванах правилно.

 

Относно  WIZZ Priority Boarding.

 

Ще пътувам с малък салонен багаж и ако избера и тази опция  WIZZ Priority Boarding ще мога да взема още един малъ багаж с размери до 40 x 30 x 18 см нали така?

 

Това изречение по точно ме обърка -> Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса.

 

объркващо е, да

от написаното излиза, че ако само единият багаж надхвърля максималния размер няма да има проблем, но едва ли е така

Връзка към коментар

Фичо, не знам от коя банка ти е картата, но за моята от ПИБ е възможно да вляза в профила си и да отменя 3D сигурността. Когато решиш, отново можеш да я активираш.

 

Да, това го прочетох из темите със Stenk го коментирахте, но моята mastercard е от ЦКБ,

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

"Малък салонен багаж:
Ако салонният Ви багаж е с размери 42x32x25 см или по-малък, можете да го вземете на борда безплатно. Той трябва да се побира под седалката пред Вас........................

ПЪТНИЦИТЕ С КАЧВАНЕ НА БОРДА С ПРЕДИМСТВО

могат да носят 1 допълнителен личен багаж в допълнение към малката или голяма кабинна чанта.

"Допълнителният личен багаж може да бъде ръчна чанта, чанта за лаптоп или чанта за фотоапарат, но не бива да надвишава размерите 40 x 30 x 18 см.
 

Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса."

Тъй като размерът на основният малък ръчен багаж /който е безплатен/ и на допълнителния ръчен багаж /с приорити бординг/ е различен, аз разбирам горното изречение така: ако всеки един от двата багажа отговаря на максималния си размер /съответно 42x32x25 см за първия и 40 x 30 x 18 см за допълнителния/, всичко е ОК, ще доплащаш само ако при надвишаване на размерите.

Връзка към коментар

Здравейте, искам да попитам нещо, че от много четене не съм сигурна дали схванах правилно.

 

Относно  WIZZ Priority Boarding.

 

Ще пътувам с малък салонен багаж и ако избера и тази опция  WIZZ Priority Boarding ще мога да взема още един малъ багаж с размери до 40 x 30 x 18 см нали така?

 

Това изречение по точно ме обърка -> Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса.

 

"Малък салонен багаж:

Ако салонният Ви багаж е с размери 42x32x25 см или по-малък, можете да го вземете на борда безплатно. Той трябва да се побира под седалката пред Вас........................

ПЪТНИЦИТЕ С КАЧВАНЕ НА БОРДА С ПРЕДИМСТВО

могат да носят 1 допълнителен личен багаж в допълнение към малката или голяма кабинна чанта.

"Допълнителният личен багаж може да бъде ръчна чанта, чанта за лаптоп или чанта за фотоапарат, но не бива да надвишава размерите 40 x 30 x 18 см.

 

Ако пътник с качване на борда с предимство носи 2 ръчни багажа, като и двата надхвърлят максималния размер за допълнителния личен багаж, пътникът трябва да чекира една от чантите срещу съответната такса."

Тъй като размерът на основният малък ръчен багаж /който е безплатен/ и на допълнителния ръчен багаж /с приорити бординг/ е различен, аз разбирам горното изречение така: ако всеки един от двата багажа отговаря на максималния си размер /съответно 42x32x25 см за първия и 40 x 30 x 18 см за допълнителния/, всичко е ОК, ще доплащаш само ако при надвишаване на размерите.

Връзка към коментар

Да, това го прочетох из темите със Stenk го коментирахте, но моята mastercard е от ЦКБ,

 

Предполагам, че и там е същото...

Сигурно с преиздаването на картата е сложена тази отметка!

 

На мен при всяко плащане в Уиз ми иска 3D сигурност!

Връзка към коментар

Значи така ли да го разбирам, че от известно време (не по-отдавна от края на май, когато купувах последно билети) на сайта на Wizz не може да се извърши плащане без 3D кода?

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.