Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Wizz Air повиши прогнозата си за годишната печалба

Силното представяне в Европа през летните месеци и разширената мрежа са основните причини за решението на нискобюджетната авиокомпания

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

Wizz Air повиши прогнозата си за годишната печалба

Силното представяне в Европа през летните месеци и разширената мрежа са основните причини за решението на нискобюджетната авиокомпания

 

 как да не са на голяма печалба,какви такси имат за багаж и запазено място.от билетите нищо не избиват. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

 как да не са на голяма печалба,какви такси имат за багаж и запазено място.от билетите нищо не избиват. :biggrin:

 

 

Аз, а и повечето магеланци в този форум не сме им от тези, които им генерират печалбата. Нас може да ни ползват максимум да си покриват основните разходи ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Въпросче - при закупуване на WIZZ Privilege Pass (който дава по един голям кабинен багаж безплатно) това ще се отрази ли на вече направените резервации? Или с други думи - вчера съм купил билет без голям кабинен багаж, а днес купувам WIZZ Privilege Pass. В този случай ще мога ли да добаве голям кабинен багаж на закупената резервация от вчера безплатно?

Връзка към коментар

Въпросче - при закупуване на WIZZ Privilege Pass (който дава по един голям кабинен багаж безплатно) това ще се отрази ли на вече направените резервации? Или с други думи - вчера съм купил билет без голям кабинен багаж, а днес купувам WIZZ Privilege Pass. В този случай ще мога ли да добаве голям кабинен багаж на закупената резервация от вчера безплатно?

Мисля, че ще се отрази.

Багажа не се добавя от пътуващия, а излиза автоматично добавен в системата.

Можеш да пробваш, като симулираш купуването на WIZZ Privilege Pass през стара резервация, като добавяне на услуги.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Симулацията се оказа успешна за една стара резервация :)

Въпросът, който по-скоро ме вълнува е дали това ще се отрази и на останалите стари резервации, защото има други такива?

А това със симулация няма как да се провери, а ще се надявам някой от личен опит да сподели?

Имам спомени, че преди време бях купувал такъв подобен pass (по друг начин мисля се казваше) и след това ми даваше безплатно да си добавя голям багаж на всяка стара резервация. Обаче тук говорим за друг (подобен) pass, но може условията да са други и не го намирам това да е описано в сайта им дали важи и за стари резервации, за една стара резервация стана вече ясно, че е ОК. Но за останалите стари такива?

Връзка към коментар

Симулацията се оказа успешна за една стара резервация :)

Въпросът, който по-скоро ме вълнува е дали това ще се отрази и на останалите стари резервации, защото има други такива?

А това със симулация няма как да се провери, а ще се надявам някой от личен опит да сподели?

Имам спомени, че преди време бях купувал такъв подобен pass (по друг начин мисля се казваше) и след това ми даваше безплатно да си добавя голям багаж на всяка стара резервация. Обаче тук говорим за друг (подобен) pass, но може условията да са други и не го намирам това да е описано в сайта им дали важи и за стари резервации, за една стара резервация стана вече ясно, че е ОК. Но за останалите стари такива?

След като вече е закупен паса, какво се показва на мястото на багажа в останалите резервации?

Връзка към коментар

Там е работата, че още не е закупен :)

Иначе в предишния ми случай на закупуване на pass не се добавяше багажа автоматично на всяка стара резервация, а трябваше ръчно да ходя по всяка резервация да си го добавям след като вече имаше вече опция за безплатен багаж в дропдаун багаж менюто. Което е ОК, но не знам дали е такъв случая и с Wizz Privilege Pass и от това ми зависи дали да го купувам или не.

Редактирано от Двуцветко
Връзка към коментар

Там е работата, че още не е закупен :)

Иначе в предишния ми случай на закупуване на pass не се добавяше багажа автоматично на всяка стара резервация, а трябваше ръчно да ходя по всяка резервация да си го добавям след като вече имаше вече опция за безплатен багаж в дропдаун багаж менюто. Което е ОК, но не знам дали е такъв случая и с Wizz Privilege Pass и от това ми зависи дали да го купувам или не.

 

Цитат от сайта на  WIZZ 

 

 

Можете да използвате WIZZ Пропуск с привилегии за резервации на все още неизвършени полети, направени преди да закупите WIZZ Пропуск с привилегии. За да се възползвате от предимствата на WIZZ Пропуск с привилегии за съществуващи резервации, трябва да свържете членството с резервациите чрез “добавяне на услуга” в разделите “моите резервации”, “резервации” или “чекиране”. 

 

Това, предполагам, че дава отговор на въпроса ти.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Силно разочарован от УИЗ! Преди 2 месеца куфар 32кг в двете посоки до Кьолн струваше 58 лв, а в момента куфар 23кг. в двете посоки струва 70лв!

ПП: И да си рекламират разни новости могат, а да обявят, че са вдигнали цените на багажа - не.

Редактирано от alex0001
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Силно разочарован от УИЗ! Преди 2 месеца куфар 32кг в двете посоки до Кьолн струваше 58 лв, а в момента куфар 23кг. в двете посоки струва 70лв!

ПП: И да си рекламират разни новости могат, а да обявят, че са вдигнали цените на багажа - не.

 

Цената на багажа е динамична, зависи колко преди полета си купил куфара, зависи и от сезона. А иначе смъкнаха килограмите от 32 на 23 и го коментирахме тук, те няма да го обявят, но тук винаги ще се намери кой да ги излови :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Цената на багажа е динамична, зависи колко преди полета си купил куфара, зависи и от сезона. А иначе смъкнаха килограмите от 32 на 23 и го коментирахме тук, те няма да го обявят, но тук винаги ще се намери кой да ги излови :)

 

Става въпрос за цените на багажа за едни и същи полети в слабия сезон.

Според мен няма нищо в полза на клиента от новите правила за багажа.Моля опровергайте ме, ако не е така!

Връзка към коментар

Не, не са ги смъкнали, а просто предлагат и 23, и 32 кг.

 

Да, вярно. 

 

Става въпрос за цените на багажа за едни и същи полети в слабия сезон.

Според мен няма нищо в полза на клиента от новите правила за багажа.Моля опровергайте ме, ако не е така!

 

Няма кой да те опровергае, нищо в полза няма, просто промяна на условията към зле :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В интерес на истината, в защита на уиз ще кажа, че въвеждането на платени места е първото разумно нещо което правят откакто започнаха да чарджат за багаж и всичко останало. Много съм доволен от тази политика, защото по този начин беше елиминирана една от най-досадните ми процедури, а именно "бординг по нашенски", който няколко пъти ме е карал на място в самолета да купувам запазени места заради невъзможност да се намерят две свободни съседни седалки от бързащите и бутащите се пътници...

  • Харесвам 16
Връзка към коментар

В интерес на истината, в защита на уиз ще кажа, че въвеждането на платени места е първото разумно нещо което правят откакто започнаха да чарджат за багаж и всичко останало. Много съм доволен от тази политика, защото по този начин беше елиминирана една от най-досадните ми процедури, а именно "бординг по нашенски", който няколко пъти ме е карал на място в самолета да купувам запазени места заради невъзможност да се намерят две свободни съседни седалки от бързащите и бутащите се пътници...

 

Хората сме твърде различни и е доста трудно да ни се угоди :) .

 

Въвеждането на места в Уиз (без значение платени или безплатни) , аз го отчетох като голям минус за тях. Сега започна едно мудно настаняване от многото щуращи се хора. На моят полет повечето хора (въпреки изричното посочване на бордната карта откъде да се качиш, че да си най-близо до място ти) се бяха качили от неправилния вход и задръстваха движението. Преди просто заради бързането да се вземат желаните места, хората бързо се настаняваха, а сега само се щураха напред - назад с големи чанти, което адски изнервяше. Да не говоря, че и стюардесите в опит да угодят на хората и да ги събират, разменяха места, вдигаха едни хора от падналите им се места и ги слагаха на други. Беше голям смут в самолета. Нямам идея защо се получи талкова голямо объркване, защото нещата са подобни и при обикновените авиокомпании, но тук хората нещо се омотаха в новата процедура и сигурно повече от половин час се настанявахме по местата.

Възможно е, обаче, в зависимост от дестинациите и реда в самолетите да е различен :) .

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Въвеждането на места в Уиз (без значение платени или безплатни) , аз го отчетох като голям минус за тях. Сега започна едно мудно настаняване от многото щуращи се хора. На моят полет повечето хора (въпреки изричното посочване на бордната карта откъде да се качиш, че да си най-близо до място ти) се бяха качили от неправилния вход и задръстваха движението....

Моя скромен опит показва точно обратното. При почти 100% пълен самолет(полет за Болоня) настаняването бе бързо и хората се качваха през правилната врата. Нямаше раместване на пътници.

Като предимство отчитам, че при резервация на повече от един пътник, автоматично дава съседни места. ( за разлика от автоматичния чекин на Луфтханза, който ни разпръсна из целия самолет. )

Редактирано от kliment
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хората сме твърде различни и е доста трудно да ни се угоди :) .

 

Въвеждането на места в Уиз (без значение платени или безплатни) , аз го отчетох като голям минус за тях. Сега започна едно мудно настаняване от многото щуращи се хора. На моят полет повечето хора (въпреки изричното посочване на бордната карта откъде да се качиш, че да си най-близо до място ти) се бяха качили от неправилния вход и задръстваха движението. Преди просто заради бързането да се вземат желаните места, хората бързо се настаняваха, а сега само се щураха напред - назад с големи чанти, което адски изнервяше. Да не говоря, че и стюардесите в опит да угодят на хората и да ги събират, разменяха места, вдигаха едни хора от падналите им се места и ги слагаха на други. Беше голям смут в самолета. Нямам идея защо се получи талкова голямо объркване, защото нещата са подобни и при обикновените авиокомпании, но тук хората нещо се омотаха в новата процедура и сигурно повече от половин час се настанявахме по местата.

Възможно е, обаче, в зависимост от дестинациите и реда в самолетите да е различен :) .

 

Цялото ти мнение потвърждава моите наблюдения по отношение на пътуващите с тази компания. Излиза, че въвеждането на едно стандартно правило се превръща в нестандартно и затруднява мисленето на определена група пътници. Сори, не мога да го разбера и това си е...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Не разбирам защо трябва да се прилага "стандартното правило за настаняване" за Wizz?! Тотално сгрешена политика на компанията. Подкрепям изцяло mililia.Който иска запазени места, спокойствие, ред, манджа, сокчета, чорбички си фърка с "нормалните" компании. Не става на Канал 3 да сложиш малко гримче, червилце и да стане Фешън ТВ. Всеки си избира дали да лети с компания "Москвич" или с авиопревозвач  "БМВ".

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ами нещо не си разбрал. Уиз не прилагат точно стандартното правило. Ако беше така, нямаше да чарджат допълнително за място. Напоследък все повече традиционни компании предлагат срещу заплащане услугата "избор на места". Лично аз съм на мнение, че във всички случаи е по-добре да имаш предварително избрано от теб място, вместо да се тъпчеш заедно със стадото, минавайки през краката на останалите. Това не лукс и споменаването на манджата не е удачно...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Off-topic: Ако смятате, че втурването в самолета е типично само за нас, да знаете, че не е вярно. Може би просто не сте пътували с поляци. При тях стълпяването пред вратата на което и да е превозно средство е традиция. При кацане коланите се разкопчават, хората се изправят още преди самолетът да е спрял. Такова чудо с българи не съм преживявал- напротив, повечето опашки приполет на Wizz са били "лениви".

Смятам, че решението да се дават автоматично разпределени места е правилно. По този начин лесно се ориентирам къде да се кача и къде да си търся мястото. На всичкото отгоре често ми дава място до прозореца- нещо, което е невъзможно по "стария" начин (защото не обичам да се блъскам).

Wizz напоследък наблягат на бързия boarding, говоря както за български, така и за полски полети.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Не искам да споря или да се заяждам ни най малко. Но Wizz не "чарджват". Местата, които се дават по дефолт, са безплатни. И точно от там почва едно търсене, издирване, лутане. На 80% от пътуващите с Wizz това е сериозен проблем - да влезнат от точния вход, да си намерят правилните места . И става едно мазало. И вместо да е за добро, става по-зле. Това са моите наблюдения.

Редактирано от kakadu
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тоест, трудна е ориентацията в салона, при положение, че на бордната карта е изписан номер на място и указан вход в самолета?

 

Не знам какво да кажа...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.