Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Не искам да споря или да се заяждам ни най малко. Но Wizz не "чарджват". Местата, които се дават по дефолт, са безплатни. И точно от там почва едно търсене, издирване, лутане. На 80% от пътуващите с Wizz това е сериозен проблем - да влезнат от точния вход, да си намерят правилните места . И става едно мазало. И вместо да е за добро, става по-зле. Това са моите наблюдения.

 

 

Абре, хорица,какви са тези зореве за места?Поне да гледахте  театър, кино или как се правят мазни дюнери, а то нищо!  :lol:  Не си давайте парите за глупости. :yes:

Който държи на добри места, информация има как става в предходни страници.

Модераторите могат да систематизират полезните неща от темата и да ги сложат в първото мнение. Така се спестява балтавенето в над 100 страници.  Бг-мамите добре систематизират нещата, но може и още. :)

 

За КАНАЛ 3

 

Когато Тони Рапонска водеше предаване за мода, другите гОлеми "елеитни" модни не различаваха мъже в поли и жени в панталони! ха-хааа!!!! :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Off-topic: Ако смятате, че втурването в самолета е типично само за нас, да знаете, че не е вярно. Може би просто не сте пътували с поляци. При тях стълпяването пред вратата на което и да е превозно средство е традиция. При кацане коланите се разкопчават, хората се изправят още преди самолетът да е спрял. Такова чудо с българи не съм преживявал- напротив, повечето опашки приполет на Wizz са били "лениви".

Смятам, че решението да се дават автоматично разпределени места е правилно. По този начин лесно се ориентирам къде да се кача и къде да си търся мястото. На всичкото отгоре често ми дава място до прозореца- нещо, което е невъзможно по "стария" начин (защото не обичам да се блъскам).

Wizz напоследък наблягат на бързия boarding, говоря както за български, така и за полски полети.

Ех,поляците...летях от Варшава до Бургас,повече от 10 човека,стоящи на местата си не видях.Като се вдигна самолета,скокнаха тези хора и завзеха де що имаше място за стоене прав.Горките стюардеси,с лакти ги разбутваха за да си минат с количките. :)

Връзка към коментар

Не искам да споря или да се заяждам ни най малко. Но Wizz не "чарджват". Местата, които се дават по дефолт, са безплатни. И точно от там почва едно търсене, издирване, лутане. На 80% от пътуващите с Wizz това е сериозен проблем - да влезнат от точния вход, да си намерят правилните места . И става едно мазало. И вместо да е за добро, става по-зле. Това са моите наблюдения.

Не виждам кое му е трудното, след като всичко си е посочено, включителни и къде мястото се намира в самолета...

Връзка към коментар

Винаги съм се чудила,каква е причината за борбата за места при нискотарифните,при положение,че най-дългия полет в границите на Европа е не повече от 4ч. Не е чак толкова много времето,че да не можеш да го прекараш на един ред разстояние от половинката или близките си.Така имаш възможност да завържеш интересен разговор с непознат човек(варианта отпада ,ако половинката е силно ревнива) :) 

Ако е толкова важно да сте един до друг,винаги можеш да помолиш някой да се смените.Случвало се е ,когато пътувам сама,аз да предложа да седна на друго място за да могат група от хора да са заедно.

А Уиз каквото и да правят,никога не е за наше удобство. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Мразя да завързвам  разговори с непознати хора, особено с пътуващите по маршрута София-Брюксел, с Wizz. (с малки изключения, имах приятна изненада преди време, но то пък не беше с непознат). И да, не ми е проблем да съм разделена от останалите членове на семейството, но никак не ми е приятно до мен да се настани някой едрогабаритен ферментирал представител на определена общност.

 

Така че, винаги е добре човек да си избере местенцето, на което да седне. Дори и в самолет, дори и за час да е.
Връзка към коментар

Wizz едно хубаво нещо да направят и пак има недоволни :huh: Не че съм им голям фен, но това с местата си е голяма крачка напред. Рахатясах!

А иначе, че си имат трески за дялане, имат си, но като се замисля, може пък и да имат известно оправдание за политиките си. Полетите им основно са ориентиране в посока изток - запад, а това май налага и по-различните им правила. Не е лесно да превозваш хитреци от всякакъв калибър. За съжаление пътуващите с тях магеланци са само една малка част в сравнение с бачкаторите - емигрантЦи :blush:

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Полетите им основно са ориентиране в посока изток - запад, а това май налага и по-различните им правила. Не е лесно да превозваш хитреци от всякакъв калибър. За съжаление пътуващите с тях магеланци са само една малка част в сравнение с бачкаторите - емигрантЦи :blush:

 

Подобни истории ги имаше и в изи и раян, преди да имат фиксирани места, на които съвсем не са им основните полети изток-запад. Особено на първите. За Раян пък беше най-бруталното блъскане, защото бординга им наистина затваряше Х минути преди обявения график и обикновено преди това ти проверяваха бординг паса и всички чакат в малка стаичка (под малка, разбирай наистина малка, входа на гейта) да бъдат изстреляни към самолета точно, когато раян решат. Оборските сравнения хич не бяха излишни в случая! Та линията изток-запад, пътниците на тия авиокомпании какви са, а на ония какви са , според мен е малко търсене на под вола теле. 

 

От опита ми съм се нагледал на всякакви неща, във всякакви авиокомпании, за да знам че пътниците почти навсякъде са еднакви като поведение, независимо от колко напреднала държава идват и какъв им е статуса. Винаги има недоразбрали, винаги има ставащи веднага щом опре колесника, винаги има отиващи до тоалетната щом самолета отлепи от земята. Може наистина в процентно отношение да има някакви разлики, но се съмнявам някой тук да е записвал с тефтерче при 200-300 полета, по-скоро на всеки гледната точка, с оглед на това че си вади изводите от много ограничена извадка е малко Confirmation bias.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Не знам защо реши, че съм се изказал избирателно или пристрастно.

Хм. Или аз не съм се изразил правилно, или ти не си ме разбрал добре.

 Може наистина в процентно отношение да има някакви разлики...

 

Мисля че тук е разковничето. Точно статуса прави разликата. Откъдето идва и процентната разлика. Тъй като много често ми се налага да пътувам до Валенсия - една типична гастарбайтерска дестинация, и всеки път виждам едно и също. Не точно така стоят нещата при полети да речем до Бергамо, Бове, Тревизо (преди време).

А иначе и аз съм се нагледал на доста простотии от пътници пристигащи от Острова на бургаското летище..., и мисля, че отново точно статуса им играе решаваща роля за поведението им.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не знам защо реши, че съм се изказал избирателно или пристрастно.

Хм. Или аз не съм се изразил правилно, или ти не си ме разбрал добре.

 

Мисля че тук е разковничето. Точно статуса прави разликата. Откъдето идва и процентната разлика. Тъй като много често ми се налага да пътувам до Валенсия - една типична гастарбайтерска дестинация, и всеки път виждам едно и също. Не точно така стоят нещата при полети да речем до Бергамо, Бове, Тревизо (преди време).

А иначе и аз съм се нагледал на доста простотии от пътници пристигащи от Острова на бургаското летище..., и мисля, че отново точно статуса им играе решаваща роля за поведението им.

 

Ами аз просто казвам, че съм ги виждал абсолютно същите неща от Айндховен до различни точки в Западна Европа. Без да са гастарбайтерски дестинации. И просто, че за да сме сигурни че има връзка ни трябват доста, доста повече статистически данни, от гледната точка на един човек, колкото и често да пътува. Има риск да се окаже нещо ей такова: http://www.tylervigen.com/spurious-correlations

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Едно малко лаишко питане. Имаме отсечката Малмьо-София с Уиз. Ако се закупи като София-Малмьо и Малмьо-София, то второто идва 39,99 лв. Ако се закупи като Малмьо-София цената е 149 шведски крони, което по днешен курс е нещо  като 31-32 лева. Близо 10 лева разлика. Къде е уловката?!

Редактирано от Meidj
Връзка към коментар

Няма уловка. Вероятно е някаква грешка при ценообразуването на Уиз. Толкова голяма разлика не съм засичал досега. Купувай поотделно. Иначе принципно валутата я дава според изходящата страна.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Цитат от сайта на  WIZZ 

 

 

Това, предполагам, че дава отговор на въпроса ти.

 

 

Можете да използвате WIZZ Пропуск с привилегии за резервации на все още неизвършени полети, направени преди да закупите WIZZ Пропуск с привилегии. За да се възползвате от предимствата на WIZZ Пропуск с привилегии за съществуващи резервации, трябва да свържете членството с резервациите чрез “добавяне на услуга” в разделите “моите резервации”, “резервации” или “чекиране”. 

 

Точно това търсих, мерси!

Ще пиша как е сработило.

 

Работи, проверено :)

Редактирано от Двуцветко
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Едно малко лаишко питане. Имаме отсечката Малмьо-София с Уиз. Ако се закупи като София-Малмьо и Малмьо-София, то второто идва 39,99 лв. Ако се закупи като Малмьо-София цената е 149 шведски крони, което по днешен курс е нещо  като 31-32 лева. Близо 10 лева разлика. Къде е уловката?!

А може ли да е в курсовата разлика? Ти предполагаш някакъв курс, а те си имат техен.

Връзка към коментар

Цялото ти мнение потвърждава моите наблюдения по отношение на пътуващите с тази компания. Излиза, че въвеждането на едно стандартно правило се превръща в нестандартно и затруднява мисленето на определена група пътници. Сори, не мога да го разбера и това си е...

 

Проблемът е, че благодарение на НТА летенето със самолет от транспорт на елита се превърна в масов транспорт. При полет на Уиз ер пътниците които за първи път се качват на самолет е много по голям спрямо полет на Луфтханза или Бритиш. Имай търпение и се радвай, че летиш евтино ;)

 

Това което не мога да разбера е защо има толкова много автобуси от София до Германия, Великобритания, Испания и т.н.Хората са готови да платят 200 евро за автобусен билет, да пътуват два дена, вместо с полет за 2-3 часа на същата или по ниска цена.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Проблемът е, че благодарение на НТА летенето със самолет от транспорт на елита се превърна в масов транспорт. При полет на Уиз ер пътниците които за първи път се качват на самолет е много по голям спрямо полет на Луфтханза или Бритиш. Имай търпение и се радвай, че летиш евтино ;)

 

 

Аз това го осъзнавам чудесно, но не разбирам как е възможно запазеното място да създава проблеми вместо да е обратното. Изведнъж ми се яви едно дежа-вю от "Чайка Експрес" където запазеното място беше задължително ако не се лъжа. Как тогава тези хора са си намирали местата във влак с 15 вагона, а сега в самолет с тридесетина реда не могат? Абе, въобще и изобщо...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Изведнъж ми се яви едно дежа-вю от "Чайка Експрес" където запазеното място беше задължително ако не се лъжа. Как тогава тези хора са си намирали местата във влак с 15 вагона, а сега в самолет с тридесетина реда не могат?

 

 

Това което не мога да разбера е защо има толкова много автобуси от София до Германия, Великобритания, Испания и т.н.Хората са готови да платят 200 евро за автобусен билет, да пътуват два дена, вместо с полет за 2-3 часа на същата или по ниска цена.

 

Предполагам, че е заради багажа, или пък повечето пътуващи се решават да тръгнат в последния момент. Цените на автобусите си остават същите, все пак.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Предполагам, че е заради багажа, или пък повечето пътуващи се решават да тръгнат в последния момент. Цените на автобусите си остават същите, все пак.

 

Не ми се връзва и последният момент да тръгна за Испания или Лондон с автобус. Цени около 200 евро с включен багаж винаги се намират и за самолет. По скоро може би хората ги е страх от летенето или не знаят за евтините възможности за летене...

Да не говорим, че два дена пътуване с автобус си е огромна мъка...

Връзка към коментар

Не ми се връзва и последният момент да тръгна за Испания или Лондон с автобус. Цени около 200 евро с включен багаж винаги се намират и за самолет. По скоро може би хората ги е страх от летенето или не знаят за евтините възможности за летене...

Да не говорим, че два дена пътуване с автобус си е огромна мъка...

 

Ти качвал ли си се в такъв автобус и знаеш какъв е основният "контингент" от пътуващи? Качи се някой път за обща култура и за едно ново преживяване и до голяма степен ще ти се изяснят горните въпроси :D

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ти качвал ли си се в такъв автобус и знаеш какъв е основният "контингент" от пътуващи? Качи се някой път за обща култура и за едно ново преживяване и до голяма степен ще ти се изяснят горните въпроси :D

 

Пътувал съм от София до Будапеща с автобуси, които отиват до Германия но не забелязах контингента да е много по различен от гастарбайтерския контингент на Уиз ер.

Връзка към коментар

Това което не мога да разбера е защо има толкова много автобуси от София до Германия, Великобритания, Испания и т.н.Хората са готови да платят 200 евро за автобусен билет, да пътуват два дена, вместо с полет за 2-3 часа на същата или по ниска цена.

Обикновено невежество и консервативизъм.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравете магеланци, не знам дали някой се е зблъсквал с подобен казус но все пак да попитам

Та имам закупен дискаунт на уиз за двама 1+1 и закупени билети искам обаче да ъпгреитна дискаута на 1+5 и да закупя още един билет към съществуващите два....има ли такава опция или 3тия човек ще си пътува на стандартни цени

Връзка към коментар

Не ми се връзва и последният момент да тръгна за Испания или Лондон с автобус. Цени около 200 евро с включен багаж винаги се намират и за самолет. По скоро може би хората ги е страх от летенето или не знаят за евтините възможности за летене...

Да не говорим, че два дена пътуване с автобус си е огромна мъка...

От това което виждам, точно поради тази причина много хора използват автобуси.

Голяма част от тях, решават да тръгнат 1-2-3 седмици по-рано, понякога само 2-3 дни по-рано. Грубо това са 50% от постоянно живеещите в чужбина. Голяма част от хората си ходят през лятото. Самолет през лятото купен 2-3 седмици по-рано е 300-350 евро, август и 400 минава.

Преди години, когато излязоха лоу костовете до Бг, лично съм виждал хора, които отиват и купуват от агенцията билет за националния превозвач за точно определени дати и не ги интересува нищо друго, а тогава имаше евтини полети, грубо на половина. Дори с гордост съм чувал, че ще пият Каменица или Загорка по време на полета.

Друг проблем е, че има много автобуси до Плевен, Русе и други градове и не се налага да се придвижват до София или Букурещ.

Има разбира се и такива, които ги е страх. Аз познавам едно момче, което е летяло и изведнъж реши, че няма да лети повече и си ходи с автобусите няколко години вече. Има други, които си ги е страх и не са се качвали на самолет никога и не искат да се качват.

Колкото и да е странно, автобусите си вървят и до днес

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравете магеланци, не знам дали някой се е зблъсквал с подобен казус но все пак да попитам

Та имам закупен дискаунт на уиз за двама 1+1 и закупени билети искам обаче да ъпгреитна дискаута на 1+5 и да закупя още един билет към съществуващите два....има ли такава опция или 3тия човек ще си пътува на стандартни цени

Не може, трябва да купиш билетите заедно
Връзка към коментар

Много хора си мислят, че летенето задължително е скъпо. Също така вярват в какви ли не глупости за нискотарифните авиокомпании (че самолетите са много стари, че поддръжката им е на ниско ниво и т.н.).  Неинформираността и стереотипите работят в много по-голяма степен в полза на автобусните превози отколкото страха от летене.

Редактирано от Gruntax
  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.