Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Изборът или по-точно неизборът на опцията летене с нискотарифна компания идва точно от невежество. Преди няколко години, пътувайки с метрото до работа, един достолепен и добре изглеждащ господин обясняваше на спътницата си, но така че да не остане човек във вагона(претъпкан в този часови диапазон),който да не го чуе, как никак не е изгодно да летиш с такива компании, защото спират на многооо далечни летища и трябва да похарчиш една торба с пари, за да стигнеш до целта си, колко са несигурни самолетите и т.н. Та на принципа "една жена ми каза" със сигурност има хора, които вярват в тези твърдения.

Редактирано от Eti*
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Изборът или по-точно неизборът на опцията летене с нискотарифна компания идва точно от невежество. Преди няколко години, пътувайки с метрото до работа, един достолепен и добре изглеждащ господин обясняваше на спътницата си, но така че да не остане човек във вагона(претъпкан в този часови диапазон),който да не го чуе, как никак не е изгодно да летиш с такива компании, защото спират на многооо далечни летища и трябва да похарчиш една торба с пари, за да стигнеш до целта си, колко са несигурни самолетите и т.н. Та на принципа "една жена ми каза" със сигурност има хора, които вярват в тези твърдения.

 

Не бих казал, че е само невежество. Има и кампания водена от традиционните авиокомпании и уж “ независимите“ туристически агенции. Последните са много засегнати от факта, че НТА продават билетите си директно през сайта, а не чрез тяхно посредничество.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

От догодина ще кацат на Шонефелд.

Е не се прави така!...  от лято 2016 откриват линия Клуж-Берлин CLJ-SXF-CLJ.

 

От София в ротациите на "6" - те машини има само 3 дупки, които ми се струват малко вероятни:

 

ден:  .2...6.  SOF-SXF 21:35 - 22:45  SXF-SOF 23:15 - 02:25

ден: ...4...    SOF-SXF 16:55 - 18:05  SXF-SOF 18:35 - 21:45

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Здравейте.

 

Искам да ви попитам нещо, което ме притесни. Взех си опцията WIZZ Priority Boarding , за да мога да взема допълнителна чанта.

 

Обаче на бордната карта отгоре не пише WIZZ Priority Boarding, а пише - Privilege Pass Priority. Същото ли е ?

 

Мерси, извинявам се, ако е глупав въпросът.

Връзка към коментар

Здравейте.

 

Искам да ви попитам нещо, което ме притесни. Взех си опцията WIZZ Priority Boarding , за да мога да взема допълнителна чанта.

 

Обаче на бордната карта отгоре не пише WIZZ Priority Boarding, а пише - Privilege Pass Priority. Същото ли е ?

 

- Да, това е същото.

Връзка към коментар

Здравейте.

 

Искам да ви попитам нещо, което ме притесни. Взех си опцията WIZZ Priority Boarding , за да мога да взема допълнителна чанта.[/size]

 

Обаче на бордната карта отгоре не пише [/size]WIZZ Priority Boarding, а пише - Privilege Pass Priority. Същото ли е ?[/size]

 

Мерси, извинявам се, ако е глупав въпросът.[/size]

post-1654-0-25603000-1444982582_thumb.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

пускат полет до Берлин? че нещо не разбрах последните коментари

 

онзи ден шофьорът на шътъла и някаква служителка, говориха за нови сутрешни полети  :huh:  не знам дали са различни от планираните, за които вече знаем

Връзка към коментар

пускат полет до Берлин? че нещо не разбрах последните коментари

 

онзи ден шофьорът на шътъла и някаква служителка, говориха за нови сутрешни полети  :huh:  не знам дали са различни от планираните, за които вече знаем

 

Пускат, но не и от София (за сега!). Само до Клуж. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой знае ли при заплащане на гаранция пристигане на време Уиз освобождават ли се от обезщетения които биха дължили при евентулано закъсенение или анулиране съгласно  европейската директива ? При резервация през линка им в booking.com  за да ти върнат 5 % от сумата са написали " посочете членския си номер в Wizz Air " къде имаме членски номера и къде трябва да се въведе ? 

Връзка към коментар

Някой знае ли при заплащане на гаранция пристигане на време Уиз освобождават ли се от обезщетения които биха дължили при евентулано закъсенение или анулиране съгласно  европейската директива ? При резервация през линка им в booking.com  за да ти върнат 5 % от сумата са написали " посочете членския си номер в Wizz Air " къде имаме членски номера и къде трябва да се въведе ? 

 

Според мен няма начин да се освободят, освен ако в самата директива не са споменати изключения, но се съмнявам. Членският номер е в профила ти, като се логнеш в Уиз с акаунта си. А за въвеждането - на една от стъпките преди плащане имаш допълнително поле, където се вкарва. След месец някъде ти излизат парите като кредит - само дето в момента не знам как се ползва. При покупка на билет си отивам до края на процеса без да ме пита и без да ми приспадат кредита от крайната цена, някой ако е ползвал уиз кредит да каже как :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

След толкова много полети и билети, на мен wiz сметката ми е все 0. Не ги схващам тия работи, но да си призная, не съм и сядала задълбочено да чета. Та, ако някой има време, сили, знания и желание да сподели.... ;)

Връзка към коментар

и  аз не съм я ползвал

знам, че имаше вариант преди години да се купуват билети без административна такса, ако зареждаш пари в сметката, в момента не знам за какво върши работа

Връзка към коментар

След толкова много полети и билети, на мен wiz сметката ми е все 0. Не ги схващам тия работи, но да си призная, не съм и сядала задълбочено да чета. Та, ако някой има време, сили, знания и желание да сподели.... ;)

При мен се зарежда след резервация на хотел в Booking.com минавайки през сайта на Wizz.Oтстъпката e 5%от цената на хотела.

Редактирано от dimitrov6
Връзка към коментар

Според мен няма начин да се освободят, освен ако в самата директива не са споменати изключения, но се съмнявам. Членският номер е в профила ти, като се логнеш в Уиз с акаунта си. А за въвеждането - на една от стъпките преди плащане имаш допълнително поле, където се вкарва. След месец някъде ти излизат парите като кредит - само дето в момента не знам как се ползва. При покупка на билет си отивам до края на процеса без да ме пита и без да ми приспадат кредита от крайната цена, някой ако е ползвал уиз кредит да каже как :)

 

Аз не бих бил толкова категоричен по този въпрос! Принципът на обезщетението е, че не може да печелиш от него. Ако приемем гаранцията за пристигането на Уиз ер като един вид застраховка, принципът при застрахователите е, че за едно и също застрахователно събитие не може да се изплатят повече обезщетения и ти да спечелиш от това.

 

Ако например направиш застраховка срещу пожар при два различни застрахователя, ще получиш една и съща застрахователна сума, а не двойна. Идеята на това ограничение е, да не направиш например застраховка при 10 застрахователя и след това да си запалиш къщата и да получиш обезщетение много по голямо от колкото ти е струвала къщата ;)

 

Случаят с Уиз ер на мен малко ми прилича на двойна застраховка. Аз бих ги питал как тълкуват този казус.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Всъщност, когато завеждаш щета, застрахователите те питат "получил ли си обезщетение от друг", а не "поискал ли такова". Има голяма разлика ;)

Директивата не може да бъде прескочена от клаузи в договори, тя е с върховенство в случая.

Връзка към коментар

Аз не говоря за двойно обезщетение, естествено, че не ако ти изплатят едното, нямаш право и на другото. Казвам, че ако закъснението е над 3 часа (или 4) поради причини, зависещи от авиолинията, се прилага директивата вместо застраховката, и Уиз не могат да се "освободят" от задълженията си по нея със100 евро Уиз кредит, защото дължат доста повече. В другите случаи двете неща изобщо не се застъпват - между 1 и 3 часа закъснение важи само застраховката, както и над 3 (4) часа по обстоятелства независещи от Уиз, пак важи евентуално само застраховката. Идеята ми беше, че в единствения казус където се засичат двете неща, Уиз не могат да се отърват само с един кирлив Уиз кредит.

Връзка към коментар

Хора, прочетете 5те реда условия, преди да правите такива заключения:

 

условия
  • закъснението се изчислява въз основа на часа за пристигане (т.е. часа на кацане) на самолета
  • Парите ще бъдат прехвърлени автоматично по вашата WIZZ Сметка в рамките на 7 дни след засегнатия полет
  • Гаранцията за пристигане навреме покрива всякакъв тип закъснения или отменяне, дори тези, които са извън нашия контрол, като метеоролотични условия или стачки.
  • Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.
  • Услугата може да се добави към резервацията до 2 дни преди заминаването

 

Няма зависимост между изплащането на тази компенсация и полагащата се по Директивата таква. Дублирането е напълно възможно, в случай на "не-извънредни обстоятелства".

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хора, прочетете 5те реда условия, преди да правите такива заключения:

 

Няма зависимост между изплащането на тази компенсация и полагащата се по Директивата таква. Дублирането е напълно възможно, в случай на "не-извънредни обстоятелства".

 

И аз това потретвам и спирам, ако случая отговаря на условията и застраховката, и на директивата, Уиз не могат да се отърват от директивата с довода, че пътника има застраховка. Нали това беше първоначалният въпрос на адаша.

Връзка към коментар

Аз не говоря за двойно обезщетение, естествено, че не ако ти изплатят едното, нямаш право и на другото. Казвам, че ако закъснението е над 3 часа (или 4) поради причини, зависещи от авиолинията, се прилага директивата вместо застраховката, и Уиз не могат да се "освободят" от задълженията си по нея със100 евро Уиз кредит, защото дължат доста повече. В другите случаи двете неща изобщо не се застъпват - между 1 и 3 часа закъснение важи само застраховката, както и над 3 (4) часа по обстоятелства независещи от Уиз, пак важи евентуално само застраховката. Идеята ми беше, че в единствения казус където се засичат двете неща, Уиз не могат да се отърват само с един кирлив Уиз кредит.

 

Според мен има застъпване на условията и реално плащаш и за случаи при които по закон ти дължат обезщетение. В условията на гаранцията за пристигане на време на Уиз ер никъде не пише, че ако са ти изплатили стандартното обезщетение, не ти дължат и това обезщетение.

 

 

Гаранция за пристигане навреме

Получете €100 кредит, ако полетът Ви пристигне с 1 час или повече закъснение или бъде отменен по някаква причина!

услугата

Ако полетът Ви бъде отменен или закъснее с 1 час или повече, ние ще преведем EUR 100 (на пътник) по Вашата WIZZ сметка. Кредитът може да бъде използван за закупуване на произволни полети на Wizz Air и всякакви допълнителни продукти. Услугата може да бъде закупена при еднопосочен полет.

За да видите цената на услугата, кликнете тук.

условия
  • закъснението се изчислява въз основа на часа за пристигане (т.е. часа на кацане) на самолета
  • Парите ще бъдат прехвърлени автоматично по вашата WIZZ Сметка в рамките на 7 дни след засегнатия полет
  • Гаранцията за пристигане навреме покрива всякакъв тип закъснения или отменяне, дори тези, които са извън нашия контрол, като метеоролотични условия или стачки.
  • Гаранцията не е валидна за закъснения на полети и отменяния, за които клиентите са уведомени най-малко 48 часа предварително.
  • Услугата може да се добави към резервацията до 2 дни преди заминаването

Хора, прочетете 5те реда условия, преди да правите такива заключения:

 

Няма зависимост между изплащането на тази компенсация и полагащата се по Директивата таква. Дублирането е напълно възможно, в случай на "не-извънредни обстоятелства".

 

Въпросът е в такива случаи изплащат ли и двете обезщетения или не ги изплащат? Ако не ги изплащат, това означава, че от части си излъган, защото плащаш за нещо, което би получил и без да плащаш...

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.