Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Летището във Форли на практика фалира - инфото е от местен приятел, който живее там.

 

Страничен въпрос. Сега се чекирах за полет с Wizz и вече за 7-и пореден път винаги ми се пада едно и също място - 21D.

 

Някой има ли идея каква е логиката зад това? Защото определено няма как да е случайно.

Връзка към коментар

...

 

Страничен въпрос. Сега се чекирах за полет с Wizz и вече за 7-и пореден път винаги ми се пада едно и също място - 21D.

 

Някой има ли идея каква е логиката зад това? Защото определено няма как да е случайно.

На най-редовните пътници им дават 21-ви ред!  :lol:

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Благодаря ти, че изпаднах в ужасТ, ако не съм довидяла, пък съм платипа хотел на летището. :)

 

Е, практиката познава и по-тежки случаи - познати кацнаха на Болоня, с убеждението, че кацат на Форли, където си бяха запазили коли под наем. В резултат на това разбраха колко струва таксито до Форли, за да си вземат колите, с които след това се върнаха първо до Болоня и после поеха към ... Арецо.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Летището във Форли на практика фалира - инфото е от местен приятел, който живее там.

 

Страничен въпрос. Сега се чекирах за полет с Wizz и вече за 7-и пореден път винаги ми се пада едно и също място - 21D.

 

Някой има ли идея каква е логиката зад това? Защото определено няма как да е случайно.

 

Възможно е да е някакъв алгоритъм за да си научиш кое ти е мястото и по бързо да става качването и слизането от самолета. Ако друг не е заел това място и ти нямаш различни предпочитания, ти го дават на теб ;) Абсолютно персонално отношение от нискотарифния превозвач ;)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В началото, когато пуснаха местата, забелязах, че първите редове, които се дават автоматично са 21-ви и 22-ри.

След това се даваха 14-ти(15-ти) и накрая се запълваха първите редове.

Съвсем в началото, първо даваха местата до прозореца, а сега дават първо до пътеката или средно място ... вероятно защото тези, които са склонни да дават пари за места ще си купят до прозореца.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Страничен въпрос. Сега се чекирах за полет с Wizz и вече за 7-и пореден път винаги ми се пада едно и също място - 21D.

 

Някой има ли идея каква е логиката зад това? Защото определено няма как да е случайно.

 

Сега проверих - само 2 пъти 21Е +21D, общо 4 посоки :) Не бях обърнала внимание :) Може да е от ранното чекиране при мен, може да `помни`, знам ли...

Връзка към коментар

Мен пък обикновено ме слагат да прозореца и не се налага да плащам. Изключение прави само един полет, в който ме сложиха в средата, но пак няма да им платя за друго място.

Връзка към коментар

Летището във Форли на практика фалира - инфото е от местен приятел, който живее там.

 

Страничен въпрос. Сега се чекирах за полет с Wizz и вече за 7-и пореден път винаги ми се пада едно и също място - 21D.

 

Някой има ли идея каква е логиката зад това? Защото определено няма как да е случайно.

 

Според мен започва от там да раздава местата, защото съм симулирал запазване на места много рано и ми дава същите.

 

Миналия месец се чекирах 2 дни преди полета и ми даде в едната посока 5 ред, а в другата - 10. Според мен логиката е, че масата от хората са по-склонни да плащат за места (а) до прозореца и (б) по-напред. Затова местата, които са продаваеми, се оставят максимално дълго свободни - това поне се вписва в логиката на Уиз. А като не остане друг вариант, се раздават безплатно.

 

Може и да не е така и да си пиша глупости. :lol:

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Според мен започва от там да раздава местата, защото съм симулирал запазване на места много рано и ми дава същите.

 

Миналия месец се чекирах 2 дни преди полета и ми даде в едната посока 5 ред, а в другата - 10. Според мен логиката е, че масата от хората са по-склонни да плащат за места (а) до прозореца и (б) по-напред. Затова местата, които са продаваеми, се оставят максимално дълго свободни - това поне се вписва в логиката на Уиз. А като не остане друг вариант, се раздават безплатно.

 

Може и да не е така и да си пиша глупости. :lol:

Според мен правят някакъв баланс в машината. Не може товара да е само в предната или само в задната част, имат някакъв алгоритъм.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Today, we celebrated the introduction of the first A321 aircraft to the WIZZ Fleet! At the moment, the new airplane flies between Budapest and London Luton. Another one will be added to our fleet this December, and 9 more A321s are coming in 2016. With its lower fuel consumption per passenger level, the A321 is one of the ‘greenest’ commercial aircraft now available. Being the largest member of the A320 family, it has more seats than our A320 planes, so you will be able to board it on our most popular routes. Last but not least, the new WIZZ A321 has a more modern interior design. How do you like the new blue seats with pink lining?

We hope to see you on board our new A321!

 

12243331_885323241545096_609705983748791

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой може ли да ми обясни как така ми се появи "Privilege Pass" на последните две бордни карти, без да съм купувал тази услуга?!? Да не е някаква промоция, за която не съм разбрал... Или по-скоро някой път в бързината съм сложил някоя излишна отметка и съм напазарувал нещо, което не е трябвало да пазарувам... :о

Връзка към коментар

Някой може ли да ми обясни как така ми се появи "Privilege Pass" на последните две бордни карти, без да съм купувал тази услуга?!? Да не е някаква промоция, за която не съм разбрал... Или по-скоро някой път в бързината съм сложил някоя излишна отметка и съм напазарувал нещо, което не е трябвало да пазарувам... :о

По-добре в тази тема

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И на мен ми се беше появило на печата на бордната карта, но май в статуса ми не го отчете. Не пробвах да мина с две чанти. Явно е някаква грешка.

Връзка към коментар

Moжеш да допишеш Privilege Pass на бордната карта от SOF, защото леличката проверяваща билета на стълбите  за багаж няма четец на бар кодове, разчита само на хартията. На изход гледат имената и чакат да чуят звук ОК.  :lol:  Много пропуски има в тази авиация.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Директорът на летище Пловдив съобщи, че днес е получил писмо от компанията Wizz Air, в което му се извиняват за създадените неудобства.

 

"По някаква причина нашият оперативен център не е разполагал с информация в момента на вземане на решение за отклоняване на полетите в събота, което е било причина за пренасочване на полетите към Пловдив, пише в писмото на регионалния мениджър на Wizz Air", цитира го Щърбев.

 

Брех този слаб оперативен център, но знаят да профилира пътниците като събират незаконно информация при представянето на болнични листове, за да не възстановяват пари.  :mail:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.