iMari Публикувано: 13 юли, 2015 Публикувано: 13 юли, 2015 Знаете ли дали проблемът с екраните го има все още? В сряда вече беше оправен,иначе аз щях да поснимам 1
adreno Публикувано: 13 юли, 2015 Публикувано: 13 юли, 2015 Е тази маршрутка не върви ли по някакво разписание? Върви на половин час, ама след 07ч 1
logist13 Публикувано: 14 юли, 2015 Публикувано: 14 юли, 2015 Мюнхен иска Летище София на концесия Подобни партенки преди време имаше и за Бургас и Варна, та даже едни си мислеха, че са взели концесията... а крайния резултат всички го знаем... Нищо особено в БГ не се е променило оттогава насам, така, че ако се тръгне към концесия на София няма да се случи и нищо по-различно, пък Мюнхен да си искат... И изведнъж избора на полети от летище София ще намалее и ще летим от Букурещ, Истанбул, Солун, че даже и Скопие... 1
VladimirK Публикувано: 15 юли, 2015 Публикувано: 15 юли, 2015 Може би заради потенциалните баварски инвеститори, отдел "ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА" са се похвалили на 13 юли 2015: Силно първо полугодие на 2015 г. за летище „София“ 1
Hollywood Публикувано: 15 юли, 2015 Публикувано: 15 юли, 2015 Може би заради потенциалните баварски инвеститори, отдел "ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА" са се похвалили на 13 юли 2015: Силно първо полугодие на 2015 г. за летище „София“ Не споменават какъв принос има спирането на Ер Малта. Нямаме и принос на ТИМ ер, а разхождат 10 самолета. Лошо, Седларов, лошо! от София до Варна и Бургас (-9,7%). Що ли са заедно, ами Бургас и морето са -50% и повече 1
adreno Публикувано: 15 юли, 2015 Публикувано: 15 юли, 2015 Що ли са заедно, ами Бургас и морето са -50% и повече румбо и едриймс ще им оправят статистиката мисля 3
akair Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 Аз няма да се изненадам, ако видим повторение на концесията на морските летища - голяма чуждестранна фирма с традиции в този род занимания си взема малък местен партньор като Химимпорт, за да има кой да "работи" с местната администрация 4
Hollywood Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 (редактирано) румбо и едриймс ще им оправят статистиката мисля Ще я оправят, доколкото им сработва схемата. Иначе колко магеланци ще отидат на морето за 180-200лв двупосочен, ама не по работа. Редактирано 16 юли, 2015 от Hollywood
logist13 Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 Аз няма да се изненадам, ако видим повторение на концесията на морските летища - голяма чуждестранна фирма с традиции в този род занимания си взема малък местен партньор като Химимпорт, за да има кой да "работи" с местната администрация по-скоро обратното, ТИМ си избра партньора 1
adreno Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 Аз не знам защо се отписва ПИБ и кръга около него за концесионер на летището. Да не би да има по-малко пари от ТИМ
logist13 Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 Аз не знам защо се отписва ПИБ и кръга около него за концесионер на летището. Да не би да има по-малко пари от ТИМ две причини: 1. исторически в областта на авиацията ПИБ нямат толкова напъни колкото ТИМ (друг е въпроса, че ТИМ-аджийските напъни минават само на нашенска почва за съжаление, иначе дори и от Казахстан ги изгониха) 2. ПИБ и да искат, в момента едва ли могат поради финансирането, което ползват и надзора свързан с него... т.е. опциите им за експанзия в различни бизнеси са доста ограничени
adreno Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 (редактирано) Така де, ама те няма да го купуват летището, а ще го вземат на концесия, което са ежегодни такси, не голямо upfront плащане. Могат да получат и бонус - авиокомпания-длъжник А и Цеко мисли по-мащабно - вместо да пълни презокеанските на KLM, Air France, Alitalia и AirBerlin директно скача в дълбокото - съвсем преносно казано... Редактирано 16 юли, 2015 от adreno 1
akair Публикувано: 16 юли, 2015 Публикувано: 16 юли, 2015 ПИБ да нямат, да нямат.... колко да нямат интерес?!? Тяхната а/к е на 15 години, че и още един самолет ( и то какъв!) взеха наскоро... 1
Тони Публикувано: 30 юли, 2015 Публикувано: 30 юли, 2015 (редактирано) http://profit.bg/news/Tazi-inovatsiya-na-letishte-Sofiya-spasyava-ot-kopurkite/nid-141412.html От днес цветни пътеки ще улесняват пътниците на летище София при придвижването им към транспортните връзки на столицата, съобщиха от аеропорта. Редактирано 30 юли, 2015 от Тони 6
macf1an Публикувано: 30 юли, 2015 Публикувано: 30 юли, 2015 Бре, много хитро! Да видим как ще отговорят на удара .. 2
Hollywood Публикувано: 31 юли, 2015 Публикувано: 31 юли, 2015 (редактирано) Повечето авиокомпании са на латиница,а други на кирилица. Сега всички са на латиница. Добре , че четат тук. Редактирано 31 юли, 2015 от Hollywood 3
Polina Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 Скоро време може да очакваме и разширение на Т2! Явно се засилва трафика .
Hollywood Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 Скоро време може да очакваме и разширение на Т2! Явно се засилва трафика . Засилил се е на 1 Колко пустеещи площи има на терминал 2, но не им пречи да глътнат парички. Най-добре да обединят двата терминала. 1
neuromancer Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 Нямаше ли някакви планове да се разруши Т1 и да се построи нов на негово място? Което ще е странно, доколкото помня Т2 беше проектиран така, че да се разширява лесно при нужда...
bad kid Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 и мене ми прави впечатление че Т2 лесно ще поеме полетите на Т1, ма не знам
adreno Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 (редактирано) Капацитетът на Т2 е почти достигнат - 2.6 от 2.8 млн пътника/год, Т1 е 1.2 от 1.8 млн пътника/год. Редактирано 7 август, 2015 от adreno
Фил Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 Капацитетът на Т2 е почти достигнат - 2.6 от 2.8 млн пътника/год, Т1 е 1.2 от 1.8 млн пътника/год. Не че пътувам много, но винаги съм се учудвал на тези данни, при положение, че няколко пъти на Теримнал 2 ми се случва да е пълна пустош и няма кого да заговориш даже, освен чистачката, която мие кенефите На Терминал 1 пък най-често виждам да работят активно само половината гейтове от едната страна (обикновено дясната) А при последният ми полет, средата на юни, в 17:55 навалицата в метростанцията беше ето такава 2
Hollywood Публикувано: 7 август, 2015 Публикувано: 7 август, 2015 (редактирано) Не че пътувам много, но винаги съм се учудвал на тези данни, при положение, че няколко пъти на Теримнал 2 ми се случва да е пълна пустош и няма кого да заговориш даже, освен чистачката, която мие кенефите На Терминал 1 пък най-често виждам да работят активно само половината гейтове от едната страна (обикновено дясната) А при последният ми полет, средата на юни, в 17:55 навалицата в метростанцията беше ето такава DSC03893.JPGDSC03891.JPG Да добавим и бездействащите ръкави на Т2. Да построят още. Eдно BAE не могат да привържат Редактирано 7 август, 2015 от Hollywood 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега