akair Публикувано: 26 февруари, 2018 Публикувано: 26 февруари, 2018 38 minutes ago, adreno said: Никакво предимство не е - даже обратното първите имат по-голям шанс да са с по-малко закъснение. Австрийци, Луфтханза, България Ер и Райън (85% от сутрешните полети) ги обслужва Суиспорт, като те в хубаво време едвам смогват. Най-малкото заради даейсинга са поне 30 минути назад. Отделно писта, забавяния с багажи, технически проблеми и т.н. Днес средното закъснение на първия пик (6-7ч) е било по час и половина, на втория (7-8) 2:30-3ч. Уиз (Летище София) са минавали с по 45мин до час. Утре пак ще вали, а и ще е по-студено. Няма да е по-различна картинката. Ботълнекът не са пистата и багажите. Техническите проблеми също не влияят на забавянето на други полети, обслужвани от същия оператор. Ботълнеците са 2 - претоварени трасета в Европа и забавяне на deicincg - недостатъчната техника за deicing, както и недостатъчните площадки. Иначе е относително прост scheduling problem. Ако между 6 и 7 има 10 до 13 полета. При необходимост от deicing, няма как да излитат през 4 до 5 минути, въпреки pipelining на операциите, за да се вместят в този един час. Но относително празния час от 7 до 8 дава време тези полети да бъдат обслужени и в 8 всичко да е по график. 2
vorbis Публикувано: 26 февруари, 2018 Публикувано: 26 февруари, 2018 преди 45 минути , funny каза: И аз точно това си мислех, че или аз имам грешна представа за това колко минути има в 2 часа или те ПП. Оправили са го. Сега вече е ..... не по-късно от 90 минути.... Сигурно имаме внедрен магеланец на летището. Или летището са внедрили тяхна къртица във форума. 3 4
Фил Публикувано: 26 февруари, 2018 Публикувано: 26 февруари, 2018 преди 31 минути , vorbis каза: Сигурно имаме внедрен магеланец на летището. Има, и не един. 2
adreno Публикувано: 26 февруари, 2018 Публикувано: 26 февруари, 2018 преди 1 час, akair каза: Ботълнекът не са пистата и багажите. Техническите проблеми също не влияят на забавянето на други полети, обслужвани от същия оператор. Ботълнеците са 2 - претоварени трасета в Европа и забавяне на deicincg - недостатъчната техника за deicing, както и недостатъчните площадки. Иначе е относително прост scheduling problem. Ако между 6 и 7 има 10 до 13 полета. При необходимост от deicing, няма как да излитат през 4 до 5 минути, въпреки pipelining на операциите, за да се вместят в този един час. Но относително празния час от 7 до 8 дава време тези полети да бъдат обслужени и в 8 всичко да е по график. Когато 1/3 от служителите ти не дойдат на работа или си вземат болнични това води до забавяне по веригата - обслужване на самолет-багажи-обслужване на пътници. Технически проблеми - за наземната техника - от отказ та до невъзможност трактора да завлече 15 минути багажите до самолета, просто защото се пързаля. Нещата се натрупват. Отделно отпаднат слотове и това допълнително да обърка изтънения график. Накрая идва и деайсинга - отделно, че ако има много сняг/лед може да се окаже, че докато го изпръскат и трябва да го повтарят. Така че наваксване при такова време - трудно, още повече пък за час да успеят да го избият 1
Alexander Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 За сеа вървят с около 1 час закъснение. Не мога да разбера какъв им е проблема. Това са първи полети за деня, всички все пак излитат, но с идентично закъснение. 99% ще изтървем връзката, това ще ми е първи случай от над 10 години, когато при мъгла в София спираха всички полети. 1
Marisha Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 (редактирано) В момента нашия полет за Барселона закъснява с около един час. От един час седим в самолета. В момента ни поливат против обледеняване. Редактирано 27 февруари, 2018 от Marisha 3
Алекс Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 (редактирано) От Т1 излитат с около час закъснение още от първия полет. Бордингът мина бързо, както и отвеждането до самолета. Сега си стоим вътре. Update: Нашият полет вече има половин час закъснение. Пилотът съобщи, ще чакаме на опашка да минем deicing, което ще отнеме още час поне. Редактирано 27 февруари, 2018 от Алекс 2
Alexander Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 1 час седим, сега отидохме на пръскалките. Лошото е, че дори за обедния полет Виена - Цюрих пише, че няма места, поне в нета. Възможно ли е да искам билета до друга крайна дестинация в същата държава?
Гост 45#2 Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 (редактирано) преди 7 минути , Alexander каза: 1 час седим, сега отидохме на пръскалките. Лошото е, че дори за обедния полет Виена - Цюрих пише, че няма места, поне в нета. Възможно ли е да искам билета до друга крайна дестинация в същата държава? Всичко можеш да искаш, въпросът е закъде има места - забавените полети тук и там пренареждат схемата. Като кацнете, бързай към трансферно гише и виж какви опции имат налични. Редактирано 27 февруари, 2018 от 45#2
tch Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 преди 6 часа, Alexander каза: За сеа вървят с около 1 час закъснение. Не мога да разбера какъв им е проблема. Какъв може да им е проблемът, слабата подготовка. Пистата на летище София не е толкова натоварена, че да се налага отмяна на полети, за да има време кога да се изчисти. Вчера например летище Пловдив не е било подготвено да приеме полет на Райън, при положение, че там да каца самолет през ден. 1
akair Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 3 hours ago, tch said: Какъв може да им е проблемът, слабата подготовка. Пистата на летище София не е толкова натоварена, че да се налага отмяна на полети, за да има време кога да се изчисти. Вчера например летище Пловдив не е било подготвено да приеме полет на Райън, при положение, че там да каца самолет през ден. Погледни на Google Maps площадките за deicing на летището - на западната има линии и може и да се съберат 2 самолета. На източната няма такива екстри. Това означава, че ако активната писта е 27, пропускливостта на летището за излитания е точно толкова, колкото е пропускливостта на въпросната площадка. Не знам дали проблемът с организацията на работа е толкова сериозен, че чак 1/3 от служителите да не се явят на работа и почистването на апрона да е толкова лошо, че количките с багаж да се пързалят... Звучи ми слабо вероятно за летището в София...
tch Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 преди 46 минути , akair каза: Звучи ми слабо вероятно за летището в София... От големите летища, то остана единственото държавно, така че там нищо не бива да те учудва
adreno Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 преди 2 часа, tch каза: От големите летища, то остана единственото държавно, така че там нищо не бива да те учудва Те частните щото не затварят за няколко часа или дни като завали сняг. Софийското поне го затваря за по половин час. За почистването на перона - каквото утъпче наземната техника... 1
Topfly Публикувано: 23 март, 2018 Публикувано: 23 март, 2018 На български не намерих информацията, но според фейсбук страницата на унгарското посолство в София между 20 часа на 8-ми април 2018-та година и 8 часа на 10-ти април 2018 година ще има ъпдейт на системата на граничните служби в България. В този период е възможно проверките на пътниците да се извършват в “режим на технически проблем“, което означава, че е възможно да има забавяне при преминаването през всички български граници и образуване на опашки. цък Пуснах информацията в тази тема, защото ако има проблем най-критично ще е положението на летището в София. 2 1
master_of_germs Публикувано: 23 март, 2018 Публикувано: 23 март, 2018 (редактирано) http://dnes.dir.bg/news/pasazheri-dopusnati-granichna-proverka-26985033?nt=4 Пътници са слезли от самолета и са влезли на българска територия, без да минат гранична проверка на Терминал 2 Редактирано 23 март, 2018 от master_of_germs 1 2 2
Loverboy Публикувано: 23 март, 2018 Публикувано: 23 март, 2018 преди 33 минути , master_of_germs каза: http://dnes.dir.bg/news/pasazheri-dopusnati-granichna-proverka-26985033?nt=4 Пътници са слезли от самолета и са влезли на българска територия, без да минат гранична проверка на Терминал 2 Additional coverage: http://www.mediapool.bg/kak-polovinata-pasazheri-na-polet-ot-parizh-vlyazoha-u-nas-bez-nikakva-proverka-news277136.html Това междудругото не е първият път. Преди години така ни пуснаха с полет от Рим с WizzAir. 1
tch Публикувано: 23 март, 2018 Публикувано: 23 март, 2018 преди 3 часа, master_of_germs каза: Пътници са слезли от самолета и са влезли на българска територия, без да минат гранична проверка на Терминал 2 Здравей, Шенген 1 6
akair Публикувано: 25 март, 2018 Публикувано: 25 март, 2018 Нова а/к на летището в София - Tayaranjet https://www.instagram.com/tayaranjet/ http://tayaranjet.com/
Salvuccio Публикувано: 25 март, 2018 Публикувано: 25 март, 2018 Нова авиокомпания на име Tayaran Jet е в процес на организация и навлизане на българския пазар. През последните седмици дружеството е особено активно в търсене на летателен и наземен персонал с обещания за щедри възнаграждения, показват обяви на компанията.От Tayaran Jet заявяват, че ще оперират със собствена флотилия самолети Boeing 737."Заявлението за първоначално сертифициране на "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е подадено на 02.02.2018 г.", заявиха за OFFNews от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", която е структура към транспортното министерство.Оттам уточниха, че до момента същинската процедура по сертифициране на оператора не е започнала, поради това че дружеството не е представило всички изискуеми документи, съгласно Регламент (ЕС) 965/2012 на Комисията и приложимите средства за съответствие и на Наредба № 37.Справка на OFFNews в Търговския регистър показа, че "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е новосъздадена компания, която е еднолична собственост на малтийската фирма „ТАЯРАН ХОЛДИНГ“ ООД.Компанията се представлява от Огнян Денчев Костадинов и Паоло Ди Гранди. 1
randi Публикувано: 26 март, 2018 Публикувано: 26 март, 2018 Свързани са с ТИМ. Компанията трябва да оперира някъде в близкия изток, ако въобще тръгне. 1 1
akair Публикувано: 11 май, 2018 Публикувано: 11 май, 2018 Нова инициатива на летището в София - прожектиране на късометражни филми след проверката за сигурност. Проектът се казва "Филм Гейт" https://offnews.bg/kultura/veche-mozhe-da-gledame-kino-dokato-chakame-polet-na-terminal-2-680437.html 3
Дани Магелани Публикувано: 11 май, 2018 Публикувано: 11 май, 2018 преди 5 часа, akair каза: Нова инициатива на летището в София - прожектиране на късометражни филми след проверката за сигурност. Проектът се казва "Филм Гейт" https://offnews.bg/kultura/veche-mozhe-da-gledame-kino-dokato-chakame-polet-na-terminal-2-680437.html Да сложат едно пиано , като естонците или група на живо, като корейците. 1
akair Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 On 3/25/2018 at 5:08 PM, Salvuccio said: Нова авиокомпания на име Tayaran Jet е в процес на организация и навлизане на българския пазар. През последните седмици дружеството е особено активно в търсене на летателен и наземен персонал с обещания за щедри възнаграждения, показват обяви на компанията.От Tayaran Jet заявяват, че ще оперират със собствена флотилия самолети Boeing 737."Заявлението за първоначално сертифициране на "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е подадено на 02.02.2018 г.", заявиха за OFFNews от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", която е структура към транспортното министерство.Оттам уточниха, че до момента същинската процедура по сертифициране на оператора не е започнала, поради това че дружеството не е представило всички изискуеми документи, съгласно Регламент (ЕС) 965/2012 на Комисията и приложимите средства за съответствие и на Наредба № 37.Справка на OFFNews в Търговския регистър показа, че "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е новосъздадена компания, която е еднолична собственост на малтийската фирма „ТАЯРАН ХОЛДИНГ“ ООД.Компанията се представлява от Огнян Денчев Костадинов и Паоло Ди Гранди. Компанията вече има един 737-300, боядисан в нейните цветове - LZ-TYR
randi Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Бивш на Lufthansa, чакам да видя кога ще изпълнят първия си полет. Дано успея да ги снимам. 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега