Hollywood Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Внесохме бангиите при леките автомобили от ЕС. Сега е ред на чуруците в авиация. 1
dando Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 Привет, Колеги, Имам един бърз въпрос. Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч. Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2? Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2. С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂 Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището. Благодаря Ви!
Фил Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 На 12.05.2018 г. в 0:21, Дани Магелани каза: Да сложат едно пиано , като естонците или група на живо, като корейците. Че то имаше пиано, махнали ли са го?
iMari Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 преди 33 минути , dando каза: Привет, Колеги, Имам един бърз въпрос. Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч. Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2? Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2. С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂 Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището. Благодаря Ви! Ако си извикаш такси едва ли да ти излезе повече от 7-8лв.Ще имаш повече време за сън,а и не бих разчитала на среднощни автобуси. 4
Дани Магелани Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 преди 1 минута , Фичо каза: Че то имаше пиано, махнали ли са го? Не съм забелязала. Но и не съм чула някой да свири. Пропуск! Но като бързам да вляза в салон Преслав!😄 1
Мирослав Василев Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 преди 44 минути , dando каза: Привет, Колеги, Имам един бърз въпрос. Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч. Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2? Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2. С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂 Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището. Благодаря Ви! Ако си свалиш TaxiMe и си въведеш карта Виза в приложението и платиш с нея, ще получиш 3 кода за по 5 лева отсъпка. 4
iMari Публикувано: 14 юни, 2018 Публикувано: 14 юни, 2018 Сега видях,че между 5:35 и 6:50 има 5 полета на Т2,може би е добре да тръгнеш по-рано.На секюрити става лудница и ако пристигнеш на терминала в 5:05 може и да е твърде късно.
akair Публикувано: 15 юни, 2018 Публикувано: 15 юни, 2018 На Т2 сутрин опашките стигат до средата на гишетата за чекин. 5:05 може и да е твърде рисково за този полет. 1
домосед Публикувано: 15 юни, 2018 Публикувано: 15 юни, 2018 преди 12 часа, dando каза: Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2? Такси със сигурност е най-удобният. Не се сещам за нито едно предимство на градския транспорт в тоя часови пояс, най-малкото - за удобство. 6
akair Публикувано: 28 юни, 2018 Публикувано: 28 юни, 2018 От есента Wizz Air сменя оператора за наземно обслужване в София и минава от дръжавната фирма към гръцката Голедър Хендлинг. Тя е спечелила обявение от Wizz конкурс. Към момента Суиспорт обслужват 41.5% от полетите, Голдеър - около 15% и останалите се обслужват от държавната фирма. WIzz изпълнява около 40% от полетите и така от есента Голдеър ще обслужва около 55% от полетите. Това ще създаде 2 предизвикателства - какво да прави държавната фирма с целия наличен персонал, за който няма да има работа, както и какво да прави Голдеър при чувствителното увеличение на обема извършвани дейности, за които няма достатъчно пероснал... Паралелно с това правителството е взело решение да поднови процедурата за концесия на летището. 5
adreno Публикувано: 28 юни, 2018 Публикувано: 28 юни, 2018 Наличния персонал ще си смени работодателя, което решава и двете предизвикателства. Гърците ще имат и трето - техниката.
tch Публикувано: 28 юни, 2018 Публикувано: 28 юни, 2018 Уиз много ясно показва, че няма да търпи простотиите на летище София с произволното промяна на таксите. Сега съвсем няма да мога да излязат на печалба, да се чудят завалиите от къде ще крадат. 1 1
akair Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 Техника, предполагам, могат да изпратят от гръцките летища, на които оперира компанията и няма много трафик зимата. С кадрите ще е по-интересно - ако държавната фирма реши да си държи служителите и започнат война с повишаване на зпалатите, ще стане интересно. Компаниите често подписват договор с определен срок и след изтичнаето му обявяат конкурс за нов доставчик - с цел сваляне на цената.
Jorro Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 Wizz да сменят и терминала вече, че не се търпи тоя Т1....нали се жалеха, че с Раянеър са неравнопоставени на двата терминала. Имаше ли резултат от тази жалба?
tch Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 преди 22 минути , Jorro каза: Wizz да сменят и терминала вече, че не се търпи тоя Т1....нали се жалеха, че с Раянеър са неравнопоставени на двата терминала. Имаше ли резултат от тази жалба? Не, и по всяка вероятност това им е ответният удар 🙂
Ilian359 Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 А аз мисля, че това е част от концесионния сценарий. Намаляване на работата -> съкращаване на щата. Така летището става по-привлекателно за потенциалните концесионери. Никой не иска раздут щат с почти 100% връзкари.
tch Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 преди 1 минута , Ilian359 каза: А аз мисля, че това е част от концесионния сценарий. Намаляване на работата -> съкращаване на щата. Така летището става по-привлекателно за потенциалните концесионери. Никой не иска раздут щат с почти 100% връзкари. На всяко нормално летище голяма част от приходите идват не само от летищни такси, а от зареждане на гориво и от наземно обслужване. Като изгубиш едно от тези три пера, как ще стане летището по-атрактивно?!
Ilian359 Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 Защо мислиш, че свиването на дейността е вечно? Нов стопанин ще може отново да привлече АК с по-добри условия и по-добра организция. Съответно - с подбран по собствени правила персонал.
tch Публикувано: 30 юни, 2018 Публикувано: 30 юни, 2018 (редактирано) преди 13 минути , Ilian359 каза: Защо мислиш, че свиването на дейността е вечно? Нов стопанин ще може отново да привлече АК с по-добри условия и по-добра организция. Съответно - с подбран по собствени правила персонал. Защото става въпрос за АК, която държи 35-40% от пазара на летище София, никой не би изгубил наземното обслужване на подобен клиент доброволно. Годините на бурен разтеж за летище София свършиха, тая година ще е под 7% и то въпреки европредседателството, което е донесло поне 100к допълнителни пътници. Редактирано 30 юни, 2018 от tch
aleksandrina Публикувано: 1 юли, 2018 Публикувано: 1 юли, 2018 8 hours ago, tch said: Годините на бурен разтеж за летище София свършиха Защо ще строят тогава Термнал 3?
tch Публикувано: 1 юли, 2018 Публикувано: 1 юли, 2018 преди 17 минути , aleksandrina каза: Защо ще строят тогава Термнал 3? Казвам, че летището ще се върне към нормалния си годишен растеж от около 4-8% годишно. Т3 ще го строят след около 10 години. При среден ръст от 5% на година това са близо 60% ръст в сравнение с днешните нива. А и дали ще строят Т3 или ще разширят отдавна остарелия Т1 също е въпросителна. 1
bad kid Публикувано: 3 юли, 2018 Публикувано: 3 юли, 2018 Кажете за опашките на Т2 сутрин, за час ще мина ли само с ръчен, има 11 полета до 7,10? 🙂
Емика Публикувано: 3 юли, 2018 Публикувано: 3 юли, 2018 преди 6 часа, bad kid каза: Кажете за опашките на Т2 сутрин, за час ще мина ли само с ръчен, има 11 полета до 7,10? 🙂 Отпусни си още време. Веднъж попаднах на ужасен ужас, игла нямаше къде да се хвърли от народ и всички бяха за първа контрола на паспортите, и аз съм на входа, не мога да мина от хора, а виждам, че гейта ще затвори вече, никой не мърда, другите са с полети преди мен и те стоят заклещени, ужасно беше, забавиха полетите естествено. Вчера се прибрах през Т2, едната от двете врати е затворена, минава се само през едната, направили са я въртяща със сектори, а след нея са сложили скенер за багаж с двама служителя. Не ме отклониха на скенера, всъщност никой не мина през него, но те си стояха там. Преди месец това го нямаше. Казвам всичко това, защото смятам, че 1 час няма да е достатъчен. 1
bad kid Публикувано: 4 юли, 2018 Публикувано: 4 юли, 2018 Мерси, отидох малко по-рано, за 20 минути минах проверките 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега