Брани Публикувано: преди 12 часа Публикувано: преди 12 часа То в държавата пътищата са под всякаква критика и постоянно отнемат животи, магистрали се строят ужасно бавно, железопътният транспорт е поколения назад от този в Европа, ама най-важният проблем за един транспортен министър очевидно са стотина кресльовци на летището, дето изгубили толкова скъпоценно нещо като цял час ... 7 1
Loverboy Публикувано: преди 12 часа Публикувано: преди 12 часа Ето какво обмисляли временно. Не разбирам как се различава от сегашното, при което пак влизаш на ръкав, слизаш на стълбите не Б12 и после в автобуса. Пак симулираме работа. Абсолютна некомпетентност. Щели да правят стъклени коридори и проверки в ръкава, вместо просто съществуващите будки да ги преобразят да работят в двете посоки. Временно решение за подобряване на условията за пътници от трети страни (извън Шенген) ще влезе в сила от понеделник: Самолетите ще спират на ръкав, но пътниците ще слизат директно в автобус, който ги отвежда до паспортния контрол. Така ще се избегне объркването между шенгенски и не-шенгенски пътници и досегашното „мотане“ по коридори и стълбища. В дългосрочен план се проучват два архитектурни варианта – изграждане на остъклен проход до граничния контрол или поставяне на пунктове за проверка в самия ръкав. Решението трябва да бъде ясно в следващите седмици. 3
pr284 Публикувано: преди 11 часа Публикувано: преди 11 часа Да, очевидно е, че стигнахме до окончателната победа на мутренското начало. Най-лесното решение се заменя с някакви допълнителни безумни разходи за остъклени проходи (как ще се пресича този проход с другите изходи, заведения и т.н. никой не мисли). Пунктове в ръкава - как? Като в бившия Тегел? Това едва ли отговаря на елементарни изисквания за пожарна безопасност. Мила родна мутренска картинка. 4
logist13 Публикувано: преди 11 часа Публикувано: преди 11 часа Значи заради безумната организация на потока пътници извън Шенген от страна на концесионерът, временно ще отнемат лиценз на наземен оператор. На какво основание го реши това ГВА, никой не знае, министъра не е компетентното лице в случая. Да познаем кой ще плаща обезщетения за тези дивотии в последствие. 1
Jorro Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа преди 3 часа, bibi каза: Все тая дали са 150 или 300 и не знам защо дълбаете в това ?! Случващото се не е нормално и не считам за нормално да продължваме да мълчим и да овчеем. За да се вземат мерки, трябва да се дава гласност на безобразията по принцип, а не само на летището. От всички нас от министър до хамал, защото какво демократично и гражданско общество сме, ако само подвиваме опашки? Има значение и то голямо, защото ми писна цялостната липса на компетентност и в журналистите, и в политиците и във всички, които коментират подобни теми, без елементарно запознаване с казуса просто с цел кликбейт статии и "ексклузивни репортажи" по родните телевизии. Единственото, което искам е коректна информация, толкова ли е много? На Т2 проблема ще се реши с оборудването на точно 2 гишета с е-гейтове и две със служители, които да извършват проверките и да потока да влиза в Шенгенската зона, от където всеки да поеме по пътя си към където е тръгнал. Сега обаче ще гледаме една седмица пи ар на калинката и.д. министър на транспорта, който ще дрънка глупости за да има зрелище за народа ..чакаме да видим новата "наша" фирма, която ще поеме работата на суиспорт. 5
Hakkâri Spor Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа преди 2 часа, Брани каза: стотина кресльовци на летището, дето изгубили толкова скъпоценно нещо като цял час ... Не, те са само капката, която е преляла чашата. Заради много оплаквания и всякакви случаи на мърлящина, калпава организация и лошо обслужване. Новината за отчетния лиценз: https://faktor.bg/otnemat-licenza-na-edin-ot-nazemnite-operatori-zaradi-blokiranite-patnici-na-letishteto-v-sofiq 1
Jorro Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа преди 7 минути , Hakkâri Spor каза: Не, те са само капката, която е преляла чашата. Заради много оплаквания и всякакви случаи на мърлящина, калпава организация и лошо обслужване. Новината за отчетния лиценз: https://faktor.bg/otnemat-licenza-na-edin-ot-nazemnite-operatori-zaradi-blokiranite-patnici-na-letishteto-v-sofiq Стига бе, как пък чашата се напълни за една седмица, че и преля.... Нещата,че са що годе така, така да, но начина по-скоро всичко се поднася прозира, че е поредното нещо, което се прави в полза на поредните "нали" хора. Дано новия оператор (ако има такъв) предложи наистина по-добро обслужване.
Hakkâri Spor Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа А като се зачетох какво е предложил министърът… направо чудесия: Демек авиокомпании, които си плащат и за ръкав, да не ги ползват, защото не могат от летището да сложат горе гранична полиция на изхода на 2 съседни ръкава (за идващите от Турция, Катар, Израел, Великобритания итн)? Или просто самоотварящи се врати с биометрични паспорти и двама гранични полицаи за цвят… Та хората платили скъпи билети (и заради високите летищни такси, които включват И обслужване на ръкав) да се возят в автобусите (дето и без това са климатизирани) 3
horus92 Публикувано: преди 7 часа Публикувано: преди 7 часа Този терминал просто е проектиран тъпо. Идеи от 90, строени след 2000. А това за седенето в ръкава е заради наземния оператор. От край време нямат персонал. А пък за да се случи бързо бординга, често започват да пускат хората да висят по стълбища и коридори, та да може, когато самолетът е готов, да ги вкарат. Нискотарифни тъпотии. Един приятел е пилот в Уиз и каза, че в момента дори да са кацнали преди Раян, Голдеър ходят и обслужват първо раян, заради клаузи в договора. После Уиз чакат.
Loverboy Публикувано: преди 6 часа Публикувано: преди 6 часа преди 40 минути , horus92 каза: Този терминал просто е проектиран тъпо. Идеи от 90, строени след 2000. А това за седенето в ръкава е заради наземния оператор. От край време нямат персонал. А пък за да се случи бързо бординга, често започват да пускат хората да висят по стълбища и коридори, та да може, когато самолетът е готов, да ги вкарат. Нискотарифни тъпотии. Един приятел е пилот в Уиз и каза, че в момента дори да са кацнали преди Раян, Голдеър ходят и обслужват първо раян, заради клаузи в договора. После Уиз чакат. Явно така се постига рекордния за индустрията и уникален за Раян turnaround от само 25 минути. 2
bibi Публикувано: преди 5 часа Публикувано: преди 5 часа преди 5 часа, Jorro каза: Има значение и то голямо, защото ми писна цялостната липса на компетентност и в журналистите, и в политиците и във всички, които коментират подобни теми, без елементарно запознаване с казуса просто с цел кликбейт статии и "ексклузивни репортажи" по родните телевизии. Единственото, което искам е коректна информация, толкова ли е много? На Т2 проблема ще се реши с оборудването на точно 2 гишета с е-гейтове и две със служители, които да извършват проверките и да потока да влиза в Шенгенската зона, от където всеки да поеме по пътя си към където е тръгнал. Сега обаче ще гледаме една седмица пи ар на калинката и.д. министър на транспорта, който ще дрънка глупости за да има зрелище за народа ..чакаме да видим новата "наша" фирма, която ще поеме работата на суиспорт. За мен най-важна е случката, а не как е предадено по ТВ (това е съвсем отделна тема). Представям си, ако беше някой магеланец потърпевш. Щяхме да вием като сарански мечки поне седмица. И, да транспортни проблеми има много, ама кажете честно някой беше ли на протестите за Сияна примерно или за някои друг, убит при ПТП ? 5
stanimir Публикувано: преди 5 часа Публикувано: преди 5 часа Така е , как пък за толкова години тук не се намери и един магеланец да се оплаче за каквото и да било. 2
antea Публикувано: преди 5 часа Публикувано: преди 5 часа и аз това си помислих като четох назад постовете, ако беше споделил случката някоя уважаван магеланец, с какви очи щеше да е набеден за кресльо... 1
Брани Публикувано: преди 3 часа Публикувано: преди 3 часа преди 1 час, bibi каза: За мен най-важна е случката, а не как е предадено по ТВ (това е съвсем отделна тема). Представям си, ако беше някой магеланец потърпевш. Щяхме да вием като сарански мечки поне седмица. И, да транспортни проблеми има много, ама кажете честно някой беше ли на протестите за Сияна примерно или за някои друг, убит при ПТП ? Аз за мен си със сигурност нямаше нито да се оплаквам, нито да вия за някаква такава маловажна глупост. Времето е достатъчно ценен ресурс за да го хабим в мрънкане. Но да, имаме си тук немалък контингент от хора, които са готови да подхванат гневен мейл за едното добър ден …
Ilian359 Публикувано: преди 3 часа Публикувано: преди 3 часа Няма значение дали са 300 човека или 30. Да ги зарежат в коридора за почти час е висша форма на безхаберие и некадърност. Интересно ако не беше направена връзка през 112 и Гранична Полиция кога щяха да се сетят за тях - след 2, 3 часа? Също ми е интересно за колко такива случки не сме разбрали, защото сред заключените не е имало бивш министър. 3
Hakkâri Spor Публикувано: преди 3 часа Публикувано: преди 3 часа В 20 ч. по БНТ1 дадоха 5 минутен репортаж за инспекцията на транспортния министър на Т2, оглежда цялото място, където са били блокираните пътници. Асенка Бустера е плътно до него + хора от гранична полиция, които се оправдават като ученици. https://bntnews.bg/news/kakvi-merki-vze-transportniyat-ministar-sled-blokadata-na-patnici-na-letishteto-v-sofiya-1344126news.html p.s. утре ще се кача на автобусче на Т2 от гейта до самолет на Пегасус, интересно дали ще са пуснали климатика в него и дали ще има миризма на ауспух 😄
neuromancer Публикувано: преди 1 час Публикувано: преди 1 час добре де, тия ръкави не ги ли управлява човек (за да стигнат до самолета)? Той ключ нямал ли е? Или се е измъкнал отнякъде като мокро въже? Странна работа Иначе много удобно идва на следващата страница на темата след новината, че това било най-доброто летище в Европа 😀
Hakkâri Spor Публикувано: преди 45 минути Публикувано: преди 45 минути Около ръкава всичко е било отключено. Хората са си влезли вътре в сградата на летището, после по коридорчето към едно стълбище, което води до първия етаж и там вече вратата преди автобуса е била заключена. Тоест имало е хора по цялото това протежение до долу. Неправилно го обявиха и по телевизията, и навсякъде, гръмкото заглавие "блокирани в ръкава". Предполага се, че последните хора от опашката може да са били и в ръкава. Тоест ръкавите са свързани с шенгенската част на терминала, а тези пътници, понеже идват от извън ЕС, минават по това коридорче, което води до автобуса долу, който да ги заведе към друга част на терминала (нешенгенска), на която има гранична проверка. Като идвах с Azal и THY ...през ръкав, минавах точно по този път. По същия начин са идващите с Qatar, El Al и т.н., тези авиокомпании, които имат обслужване с ръкав. Влизат в сградата на летището, но после пак излизат, за да се качат на автобуса. Такива чудесии има ли по бразилските летища? Хаха.. съмнявам се.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега