Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 8 часа, crazyhorse каза:

Аз също винаги съм бил отличник по география и тук идва странното-страни като Турция,Кипър,Армения,Грузия,Азербайджан и Израел винаги са си били в Азия!Затова е много дразнещо,как тези страни участват във футболните турнири в Европа,а не в азиатските такива,както би трябвало да бъде!

 

преди 8 часа, Йосиф Милчов каза:

Същото важи и за Казахстан, държава изцяло в Централна Азия 

Клубовете от бившите съветски републики винаги са били част от европейските футболни турнири, а що се отнася до националния отбор на СССР имаше момент, в който той беше съставен почти изцяло от украинци. Кипър пък е част от европейските турнири поради състава на своето население. Турция също открай време е част от системата на УЕФА. Единствено Израел навремето не беше част от УЕФА... 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 4 часа, stanimir каза:

Грузия е кандидат член на ЕС 🙂

А иначе ако се осъществят плановете на летището в София , Пловдив почти сигурно го очаква съдбата на "Ла Манча". Ще поживеем , ще видим.

 

 

Има малка разлика, в Сиудад Реал искаха да дръпнат част от мадридския трафик да минава от там, докато в Пловдив целта е да се привлекат туристи в града. То и сега има доста, въпреки тричасовите пътувания с влак и автобус. 

 

За София обаче те не казват 20 милиона пътници, а капацитет за толкова. Има разлика. 

Публикувано:
преди 2 часа, Алекс каза:

Здравейте, 

Има ли къде да се остави багаж на Т2?

Никога не е имало на нашето супер специално летище..

Публикувано:

Истанбулското летище "Сабиха Гьокчен", което се намира на азиатския бряг на турския мегаполис, е определено за най-бързо развиващия се аеропорт сред големите EВРОПЕЙСКИ летища. 😁 

 

По информация на новинарския канал на турската обществена радио и телевизия ТРТ Хабер "Сабиха Гьокчен" заема първо място сред най-динамично развиващите се летища в Европа въз основа на данните за трафика и пътниците през месец май т.г. на Международния съвет на летищата (ACI).

През месец май на летище "Сабиха Гьокчен" е бил постигнат ръст на пътниците от 14,9 на сто в сравнение със същия период на предходната година. Летището е обслужило 3,95 млн. пасажери през май т.г..

В доклад за трафика се посочва, че по отношение на броя на пътниците, обслужени през първите 5 месеца на 2025 година, летище "Сабиха Гьокчен" заема 9-то място в Европа.

Международното летище "Сабиха Гьокчен" е едно от двете международни летища, обслужващи Истанбул - най-големия град в Турция. Намира се в азиатската част на мегаполиса, разположен на два континента, и служи като център на частната авиокомпания Пегасус (Pegasus Airlines), чиито самолети обслужват и линия между София и Истанбул.

 

Линк

  • Харесвам 1
Публикувано:

Това май е за темата със съседските летища (Истанбул, Солун, Скопие, Ниш,  Крайова, Букурещ...).

Иначе ето оригиналната статия: https://www.trthaber.com/haber/ekonomi/sabiha-gokcen-havalimani-avrupanin-en-hizli-buyuyen-havalimani-oldu-913021.html

Да, не само БТА, но и от TRT са си написали в самата статия, че  (иначе азиатското) "Сабиха Гьокчен" e едно от най-бързо разрастващите се летища в Европа. 😉

 

И друго, цяла Бурса (четвъртият град по големина) лети масово от Сабиха Гьокчен. На автогарата в Бурса ми направи впечатление, че е пълно с трансфери до летище Сабиха Гьокчен, автобуси има на всеки час и са там за 1 час път.

Докато летище Бурса-Йенишехир (което е на 50 км източно от Бурса) почти никой не ползва. И не го развиват, има само няколко вътрешни полета на AJet и това е. 

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.