bibi Публикувано: Вторник в 11:58 Публикувано: Вторник в 11:58 На 27.05 имаше опашки към 8.30 ч. главно Катар, Търкиш, чартъри. Аз за Румъния с Таром вече не чекирам, че както имат навика да отварят 1.20 ч преди полета, някой път ще остана, както се случи на 4-5 човека преди 6-7 месеца. 1
Alexander Публикувано: Вторник в 12:15 Публикувано: Вторник в 12:15 Как са останали ми е доста интересно? Не успяха да си дадат куфарите или не се качиха на самолета? 1
bibi Публикувано: Вторник в 13:25 Публикувано: Вторник в 13:25 преди 1 час, Alexander каза: Как са останали ми е доста интересно? Не успяха да си дадат куфарите или не се качиха на самолета? Аз бях в началото на опашката за чек ин. Закъсняха с отварянето на чек ин. През това време опашката на скенерите за бордни карти стана почти до Коста. Чаках ок 20-30 мин опашка + скенери горе и като стигнах до гейта вече бордваха. Вече слизах от автобуса, когато ми звънна моя приятелка, която е агент самолетни билети да ме пита какво се случва, защото 4-ма техни клиенти не са успели да се качат по техни думи заради късно отворил чек ин, което беше самата истина, защото с тая група се мотахме на пейките пред гишетата преди да отворят, но те останаха по назад на опашката. Това им е патент на Таром между другото. От януари 2022 пътувам всеки месец и нито веднъж не са отворили 2 ч. преди полета. Вярно, че самолетът е малък, но на чек ин си става опашка. Има много хора, които минават през Букурещ транзит и това допълнително бави процеса. 1 3
Loverboy Публикувано: Вторник в 13:38 Публикувано: Вторник в 13:38 А промените на чекин и багажите са за само за терминал 2 или важат и за 1?
Jorro Публикувано: Вторник в 14:01 Публикувано: Вторник в 14:01 преди 22 минути , Loverboy каза: А промените на чекин и багажите са за само за терминал 2 или важат и за 1? Само на Т2 1
Alexander Публикувано: Вторник в 14:02 Публикувано: Вторник в 14:02 преди 34 минути , bibi каза: Аз бях в началото на опашката за чек ин. Закъсняха с отварянето на чек ин. През това време опашката на скенерите за бордни карти стана почти до Коста. Чаках ок 20-30 мин опашка + скенери горе и като стигнах до гейта вече бордваха. Вече слизах от автобуса, когато ми звънна моя приятелка, която е агент самолетни билети да ме пита какво се случва, защото 4-ма техни клиенти не са успели да се качат по техни думи заради късно отворил чек ин, което беше самата истина, защото с тая група се мотахме на пейките пред гишетата преди да отворят, но те останаха по назад на опашката. Това им е патент на Таром между другото. От януари 2022 пътувам всеки месец и нито веднъж не са отворили 2 ч. преди полета. Вярно, че самолетът е малък, но на чек ин си става опашка. Има много хора, които минават през Букурещ транзит и това допълнително бави процеса. Аз пак не разбрах какво е станало точно, но реално и ти не знаеш, след като не си била там да видиш. Да разбирам ли, че както са чакали на опашка, може и да са били последни, изведнъж лелята на гишето казва стоп и приключва работа и чакащите си остават необслужени. Или както питах, дали са куфарите и не са успели да се качат. Има трети вариант, чекирали са на гише без куфари и не са се качили. Реално ти не знаеш дали имали куфари и къде точно е станал проблема 2
neuromancer Публикувано: Вторник в 14:09 Публикувано: Вторник в 14:09 Ми най-вероятно късно отворил чек ина, после големи опашки и като стигнат до гейта бординга приключил... Тоест на гише без куфари, защото ако са дали куфари е по-лесно да ги изчакат, отколкото да търсят и да свалят куфари ... 2
bibi Публикувано: Вторник в 14:13 Публикувано: Вторник в 14:13 Дали са куфарите и после не са могли да се борднат поради затворен гейт. Това е официалното инфо, което са дали на моята приятелка. Не мога да кажа вярно ли е, но със сигурност знам, че аз едвам успях да стигна, ако се бях забавила още 10 мин примерно - нямаше да се кача. Аз чекирах куфарите след мен имаше поне още 20 души, които трудно ще минат за 10 мин.
jorocontrola Публикувано: Вторник в 14:43 Публикувано: Вторник в 14:43 Да де, ама в този момент трябва да им свалят куфарите обратно, ако не са се качили в самолета, а куфарите са в него? Напълно ти вярвам, но така реално създават повече работа за себе си и предпоставки за още забавяне...? 1
neuromancer Публикувано: Вторник в 14:53 Публикувано: Вторник в 14:53 много по-просто (и бързо) е да изчакат, вместо да свалят куфари. Щом са дали куфари, значи са там... Ако не са сваляли куфари пак си е издънка.
bibi Публикувано: Вторник в 14:54 Публикувано: Вторник в 14:54 Така е. Опитвам се да си спомня имаше ли забавяне, но не мога при толкова много полети, а и все има драма с багажите на тия самолети. Знам, че приятелката ми даже прави клейм към Таром, защото имаха снимка на таблото, на която имаше час. ( те по-случайност са я направили за да пратят на единия от групата гишетата кои са гишетата за чек ин)
Hakkâri Spor Публикувано: Вторник в 15:13 Публикувано: Вторник в 15:13 преди 23 часа, master_of_germs каза: Миналата събота (при удължения уикенд) в ранния следобед нито имаше опашки за чекиране на багаж, нито на секюрити (не сме пътували с багаж, но Т2 си беше направо празен... Да, защото е било 24 май. А ремонтът на т.нар. багажни съоражения започна след това. Довечера ще мина покрай departures около 22.30 и мога да докладвам дали има опашки, но по-важното е сутрин рано как е положението, че там има струпване на много полети. Ако някой е летял в последната седмица сутрин от Т2 нека каже. 1
Бръмбар Публикувано: Вторник в 15:55 Публикувано: Вторник в 15:55 Това с отварянето на чек-ина/ дроп офф късно е много недомислено. Пишат ти да идеш три часа по-рано на летището, но ако имаш чекиран багаж и те отварят два часа преди полета (а със закъснение както се спомена може и по-малко и още по-зле) само висиш там. Аз имах подобен случай с уиз или Райън не помня, на Софийското летище. Пратиха ми съобщение да съм поне три часа по-рано, че е много натоварено, аз отидох два часа и половина по -рано, понеже гледах че наистина има доста полети в диапазона да оставя чекиран куфар и вече имаше опашка, която продължи да расте още докато отворят гишетата и която после се премести и на секюрити. Никаква ефективност. Качихме се навреме, но си спомням колко недомислено си мислех че беше. Отделно на места с автоматични врати към секюрити, които се отварят със сканиране на бордна карта, също ми се е случвало да не те пуска ако има повече от 2.15ч. до полета.С това мейлите и призивите да идеш три часа по-рано също се обезсмислят. 3
Hakkâri Spor Публикувано: Вторник в 17:12 Публикувано: Вторник в 17:12 Но се образува дълга опашка преди да отворят чек-ин и колкото по-късно идеш, по-назад ще си на опашката. Само веднъж ми се е случвало да се наредя 3 часа по-рано (при ранния на Турските авиолинии, защото имаха овърбукинг), имаше си стабилна опашка доста преди да се появят служители на гишетата (а това стана час и 45 Мин преди полета). За полет в 9.30 се наредих в 6.30, вече имаше хора да дежурят 😉 Напомня ми периода с дългите нощни опашки в зората на демокрацията само при слуха, че на другата сутрин ще пуснат олио (примерно)… 🙂 2
pr284 Публикувано: Сряда в 19:41 Публикувано: Сряда в 19:41 Не ми се мисли какво ще е през най-натоварения сезон на Т2 с този ремонт. Досега ми се струваше, че опашките се дължаха на липса на персонал. Примерно през януари като пътувах до Неапол за Раянеър опашката стигаше до изхода при "Costa", защото имаше само 2 служители да вземат багажа (!). А на останалите гишета опашките бяха минимални (Луфтханза, БГ еър).
stanimir Публикувано: Сряда в 19:54 Публикувано: Сряда в 19:54 Два часа преди полет и със сигурност няма да го изпуснете, ако искате да се глезите ще го дъвчете тук до безкрай.Толкова по-лоши неща се случват , това тук наистина е мрънкане за нищо. 6
deian Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа Здравейте, имате ли набюдения как стои въпроса с късните полети? Последен полет излиза за деня, Раян е компанията. Няма друг полет по същото време, но има 4 други един час по-рано. Без чекиран багаж сме. Стандартните 2 часа достатъчни ли са?
adreno Публикувано: преди 10 часа Публикувано: преди 10 часа преди 26 минути , deian каза: Здравейте, имате ли набюдения как стои въпроса с късните полети? Последен полет излиза за деня, Раян е компанията. Няма друг полет по същото време, но има 4 други един час по-рано. Без чекиран багаж сме. Стандартните 2 часа достатъчни ли са? По това време и 1 ще е достатъчен, дори да работи само 1 скенер. След оплаквания от пътници: Започна проверка на всички наземни оператори на летището в София | dnes.dir.bg Срокът на извънредната проверка на "Голдеър Хендлинг България" ООД, "Суиспорт България" АД и "СОФ Кънект" АД е 13 юни 5 1
Иван Попов Публикувано: преди 7 часа Публикувано: преди 7 часа преди 2 часа, adreno каза: След оплаквания от пътници: Започна проверка на всички наземни оператори на летището в София | dnes.dir.bg Срокът на извънредната проверка на "Голдеър Хендлинг България" ООД, "Суиспорт България" АД и "СОФ Кънект" АД е 13 юни Ами така е Защото ето и един коментар от журналистът и телевизионен водещ Милена Милотинова: Летище София / Sofia Airport. Над 30 градуса. Преди да тръгне към самолета, автобусът стои 15 минути с пътниците вътре, без климатик. С включен двигател обаче. Явно шофьорът на автобуса е помислил за себе си и си е пуснал климатика. И затова двигателят работи на паркинг. Но пътниците му - кучета ги яли. Нека им е. Като искат да пътуват. Така им се пада на това "европейско" летище. Европа отвсякъде. Дали французите например биха търпяли това? Днес в студиото събеседниците ми коментираха колко ни се е вдигнал авторитетът като държава след положителните доклади на ЕК и ЕЦБ за готовността ни за еврото. Но такива сценки като описаната по-горе снижават доста авторитета на страната ни, която на всичкото отгоре е и входната врата за ЕС на пътникопотока от югоизток. Goldair Handling, моля обърнете внимание. Проблемът е сериозен. 2
Иван Попов Публикувано: преди 2 часа Публикувано: преди 2 часа Три полета са пренасочени за кацане от София към Пловдив и Бургас заради лошото време в столицата 1
logist13 Публикувано: преди 1 час Публикувано: преди 1 час преди 5 часа, Иван Попов каза: Ами така е Защото ето и един коментар от журналистът и телевизионен водещ Милена Милотинова: Летище София / Sofia Airport. Над 30 градуса. Преди да тръгне към самолета, автобусът стои 15 минути с пътниците вътре, без климатик. С включен двигател обаче. Явно шофьорът на автобуса е помислил за себе си и си е пуснал климатика. И затова двигателят работи на паркинг. Но пътниците му - кучета ги яли. Нека им е. Като искат да пътуват. Така им се пада на това "европейско" летище. Европа отвсякъде. Дали французите например биха търпяли това? Нещо подобно се случи неотдавна и в Абу Даби, само че, на 45 градуса, без климатик в автобуса и поне 15-20 минути изчакване със затворени врати пред самолета. Та случват се такива работи, не е само на Враждебна. Още по-интересно е, че товаренето на самолета се случи само през предната врата, задната беше затворена с цел да поддържат поне малко по-човешка температура в самолета.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега