Topfly Публикувано: 29 януари, 2019 Публикувано: 29 януари, 2019 9 minutes ago, Фичо said: Интересно как на Хийтроу не са отчели всичко това? В Лондон има 6 летища, което доста добра диверзификация срещу евентуалното спиране на едно летище, но освен това не знаеш какви договорки има между държавата акционерите и т.н. Повече от сигурен съм, че ако дойде един руснак и иска да купи контролен пакет от Хийтроу ще се окаже, че ще има проблем да стане сделка с частните акционери...
Фил Публикувано: 29 януари, 2019 Публикувано: 29 януари, 2019 (редактирано) преди 18 минути , Topfly каза: В Лондон има 6 летища, като другите 5 няма как да поемат трафика на Хийтроу Цитат освен това не знаеш какви договорки има между държавата акционерите и т.н. Повече от сигурен съм, че ако дойде един руснак и иска да купи контролен пакет от Хийтроу ще се окаже, че ще има проблем да стане сделка с частните акционери... Със сигурност има някакви условия. И да - най-вероятно точно руснак няма да може да получи контролен пакет. Но за де се "върнем на нашите овни" (както казват франсетата ) - в нашия случай даже не говорим за собствеността на основното летище София, а за това държавата да не създава забрани и пречки на частната инициатива за изграждане на потенциални други летища наоколо и за създаване на диверсификация, за която споменаваш. Редактирано 29 януари, 2019 от Фичо
Goal & Boss Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 Удължава се срокът за подаване на заявления за концесията на летище София Нечовешки гоуем интерес към уетището, копеуе!
logist13 Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 преди 7 минути , Goal & Boss каза: Удължава се срокът за подаване на заявления за концесията на летище София Нечовешки гоуем интерес към уетището, копеуе! То най-вероятно точно интереса е проблема. Малко трудно е при толкова мераклии да гарантираш, че правилния участник ще спечели и да отстреляш на формални основания всички останали. А не е и изключено, правилния участник още да не е готов и да му трябва време. 1 1
Hollywood Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 Договор няма, но стотици хиляди текат към фирма, изгонена за контрабанда от Украйна 1 1 1
Емика Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 преди 4 часа, Hollywood каза: Договор няма, но стотици хиляди текат към фирма, изгонена за контрабанда от Украйна Нищо, случващо се на нашата територия не ме учудва ....вече....
Мрън Публикувано: 17 февруари, 2019 Публикувано: 17 февруари, 2019 Шатълът между терминал 1 и 2 наистина ли вече е до 23 ч.? Така пише на сайта на летището, но да попитам за всеки случай.... 1
Фил Публикувано: 17 февруари, 2019 Публикувано: 17 февруари, 2019 Бре,бре, бре! А дано! Че и от 5.00 сутрин, че и на 15мин. (преди май беше на половин час, или бъркам?) 2
epetkov Публикувано: 17 февруари, 2019 Публикувано: 17 февруари, 2019 преди 13 минути , Фичо каза: или бъркам Не бъркаш. Беше на 30 минути. За 15 минути на сайта на летището ли го видя?
Фил Публикувано: 17 февруари, 2019 Публикувано: 17 февруари, 2019 преди 3 минути , epetkov каза: За 15 минути на сайта на летището ли го видя? Да 7 3
Мрън Публикувано: 18 февруари, 2019 Публикувано: 18 февруари, 2019 Докладвам, че инфото изглежда е вярно...ето и новите табели на Т2. Има и още една, потвърждаваща, че са на 15 мин. 11 2
Емика Публикувано: 18 февруари, 2019 Публикувано: 18 февруари, 2019 Голямо браво! Хипер удобно, и е в работното време на метрото. 2
Емика Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 На 5.07.2018 г. в 16:51, Емика каза: Концесията Днес в Official Journal на Европейския съюз (Държавния вестник на ЕС) бяха публикувани параметрите на концесията на летище „София”. В документа е записано, че прогнозната стойност е 3.9 млрд. EUR без ДДС. Срокът на концесиониране отново е 35 години. Основната причина за по-високата сума на концесията е, че този път бъдещият концесионер ще трябва да реализира инвестиция в размер минимум 600 млн. EUR. Също така той се задължава да построи и нов пътнически терминал, което трябва да направи до 10-тата година от вземането на концесията. Концесията на летището се определя като концесия за строителство и включва изграждането на Терминал 3, а и „предоставяне на услуги, свързани с експлоатацията на летището, с цел осигуряване на неговото ползване от въздушни превозвачи“. Годишните възнаграждения са минимум 15 млн. лв. без ДДС или 10% от общия размер на общите приходи от всички дейности. Изискванията към кандидатите за концесия на летище „София” са да оперират поне едно международно летище, през което да преминават минимум 10 млн. пътници годишно. Нетните им активи за последните 3 години да са минимум 200 млн. EUR, а също така да са финансирали поне един инфраструктурен проект на стойност над 400 млн. EUR. Крайният срок, в който се приемат оферти, е 22 октомври 2018 г. http://vijnovinite.com/news/1240485 3100 въпроса са задали евентуални кандидати (засега 9 на брой) по документите за концесионирането! За да дойдат повече кандидати (обяснение от МС) ще променят Закона за концесиите. Така ги посъветвала Световната банка, която е единият от консултантите. И къде е скрит ключът от палатката в тези промени? Задължително се вкарва текст, че споровете може да се решават от арбитраж! Защото кандидатите не били сигурни, че без изричен законов текст може да вкарат тази клауза в договора. И забележете - тъй като и общините отдават обекти на концесия, а те трудно биха издържали на арбитражни дела, затова се предвижда поправката да е за арбитраж за обекти от трансграничен интерес, а той по директива е за активи над 5 186 000 евро. Няма да навлизам в дебрите на арбитража сега, ще кажа само, че България досега няма спечелено арбитражно дело и че пак се продадохме/ни продадоха. Другите поправки също не са в полза на концендента/държавата.. Проекта на Закона за изменение и допълнение на Закона за концесиите е качен в Портала за обществени консултации www.strategy.bg Ако ви се чете по-подробно за поправките, които поставят на колене държавата ни, вижте статията Далавера със закона за концесиите на https://24may.bg
tch Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 преди 2 минути , Емика каза: 3100 въпроса са задали евентуални кандидати (засега 9 на брой) по документите за концесионирането! За да дойдат повече кандидати (обяснение от МС) ще променят Закона за концесиите. Така ги посъветвала Световната банка, която е единият от консултантите. И къде е скрит ключът от палатката в тези промени? Задължително се вкарва текст, че споровете може да се решават от арбитраж! Защото кандидатите не били сигурни, че без изричен законов текст може да вкарат тази клауза в договора. И забележете - тъй като и общините отдават обекти на концесия, а те трудно биха издържали на арбитражни дела, затова се предвижда поправката да е за арбитраж за обекти от трансграничен интерес, а той по директива е за активи над 5 186 000 евро. Няма да навлизам в дебрите на арбитража сега, ще кажа само, че България досега няма спечелено арбитражно дело и че пак се продадохме/ни продадоха. Другите поправки също не са в полза на концендента/държавата.. Проекта на Закона за изменение и допълнение на Закона за концесиите е качен в Портала за обществени консултации www.strategy.bg Ако ви се чете по-подробно за поправките, които поставят на колене държавата ни, вижте статията Далавера със закона за концесиите на https://24may.bg Споко, по-зле в тая бездънна каца няма как да стане
Емика Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 преди 2 минути , tch каза: Споко, по-зле в тая бездънна каца няма как да стане Затова ли се смееш като реакция, смях през сълзи😂 може би😎 1
logist13 Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 преди 2 минути , tch каза: Споко, по-зле в тая бездънна каца няма как да стане Може, може. При лоша концесия много бързо част от А/К могат да се изпарят... Та никак не се знае дали няма да е по-добре концесия да няма.
tch Публикувано: 19 февруари, 2019 Публикувано: 19 февруари, 2019 преди 14 минути , logist13 каза: Може, може. При лоша концесия много бързо част от А/К могат да се изпарят... Та никак не се знае дали няма да е по-добре концесия да няма. Кой ще изгони АК като е преплатил 500+ милиона и по каква причина?! В момента от липсата на адекватен собственик държавата/ние губим по поне 150млн. на година (на задните страници има финансови резултатите на софийското и на морксите летища)
Емика Публикувано: 20 февруари, 2019 Публикувано: 20 февруари, 2019 преди 13 часа, Емика каза: 3100 въпроса са задали евентуални кандидати (засега 9 на брой) по документите за концесионирането! За да дойдат повече кандидати (обяснение от МС) ще променят Закона за концесиите. Така ги посъветвала Световната банка, която е единият от консултантите. И къде е скрит ключът от палатката в тези промени? Задължително се вкарва текст, че споровете може да се решават от арбитраж! Защото кандидатите не били сигурни, че без изричен законов текст може да вкарат тази клауза в договора. И забележете - тъй като и общините отдават обекти на концесия, а те трудно биха издържали на арбитражни дела, затова се предвижда поправката да е за арбитраж за обекти от трансграничен интерес, а той по директива е за активи над 5 186 000 евро. Няма да навлизам в дебрите на арбитража сега, ще кажа само, че България досега няма спечелено арбитражно дело и че пак се продадохме/ни продадоха. Другите поправки също не са в полза на концендента/държавата.. Проекта на Закона за изменение и допълнение на Закона за концесиите е качен в Портала за обществени консултации www.strategy.bg Ако ви се чете по-подробно за поправките, които поставят на колене държавата ни, вижте статията Далавера със закона за концесиите на https://24may.bg И срокът за подаване на документи е удължен отново.
Hollywood Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 (редактирано) Нови таксички. 🙂 2018 2019 Редактирано 22 февруари, 2019 от Hollywood 2
Емика Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 46 минути , Hollywood каза: Нови таксички Плавно подготвят терена за новия концесионер да не е много рязко скачането нагоре. 1
Емика Публикувано: 26 март, 2019 Публикувано: 26 март, 2019 За 6-ти път удължиха срока за подаване на подаване на оферти за концесията на летището. Последният срок за подаване е 14.30 ч. на 11.04.2019 г. и отваряне на офертите същия ден в 15.30 ч. - 35 год. с възможност за удължаване; - изграждане на 3-ти терминал; - разширение на 2-ри терминал; - инвестицията да е минимум 600 млн.евро и - авансово концесионно плащане минимум 550 млн. лева.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 Не знам дали тук му е мястото, но пиша от салон Преслав, за днешното си приключение на летище София 🙂 Забелязвам вчера при ровенето из разни банки, че с някой Мастър карти са въвели услугата Fast Track на Терминал 2, и решавам с моята Mastercard World Debit oт ЦКБ, така и така ще я ползвам за салона, да се пробвам и на тази нова услуга (поне за мен). Е да, ама не ! Отивам аз пред загражденията с големите реклами на МС и табелка FastTrack, чакам си , но никой не ме бройка, съответно решавам да питам двамата служители на нормалния чек (преди качването за проверките), които вдигат рамене и ми казват да ходя по чекин гишетата ??, там пък от България Еър, където ми удариха печата за салона (понеже съм нахален - не само, че пътувам за Варна, но и искам fasttrack 😉 ) логично е да ми кажат, че не е тяхна отговорност.... връщам се, повдигам вече тон относно обслужването .... отивам на Информация, понеже е близко и там да си изкажа мнението за услугите 🙂, връщам се да си чакам, нищо че можеше вече да съм в салона 😉 , почва там едно суетене - един, втори , трети, едни телефони се звънят, и аз решавам да си звънна и на официалния телефон на летището да ги подгрея и от друга "гледна точка" .... та накрая един от всичките засуетени с моя проблем, реши да ме съпроводи догоре и минах през контрола за служители и пилоти, където явно е и тази "услуга". Може би следващия път ще ги "подготвя" от предната вечер, и после на път за летището още един път поне 🙂 , да проуча колко време им трябва да загреят.... Предстои днес по-късно да обсъдя проблема с издателя на картата, защото в сайта на Мастъркард общо взето прехвърлят на банката издател въпросите и проблемите.
akair Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 Смут на летището в понеделник сутрин... Вгорчил си кафето на един куп служители 🙂 И сега като се заредят магеланци с МС карти, седмицата ще им се види безкрайна на служителите... 4 1 6
Jorro Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 3 hours ago, akair said: Смут на летището в понеделник сутрин... Вгорчил си кафето на един куп служители 🙂 И сега като се заредят магеланци с МС карти, седмицата ще им се види безкрайна на служителите... Точно си мислех и аз да се възползвам следващата седмица и да ги хвърля в джаза.... 😄 1 2
aleksandrina Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 4 hours ago, georgebg said: и решавам с моята Mastercard World Debit oт ЦКБ Някаква по- специална ли е или just Mastercard от ЦКБ?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега