Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 7 часа, Aureliano каза:

Така е. Само се чудя къде ще преместят полетите до Истанбул при положение че не съм забелязал да има (работещ) гейт с ръкав на високите В-номера.

Сигурен съм, че летището трябва да се е подготвяло за влизането ни в Шенген. Дано се справят и намерят решения за всичко до края на март, защото иначе отиваме на следващата смяна на разписание края на октомври.

 

Но дори и да не успеят дотогава, важното е, че ще имаме доста облекчения не само в София, а в цялото Шенгенско пространство и вероятно по-добри възможности за нови линии.

Вече два пъти ми се случва за Истанбул да ни качват на автобус. И то още преди да сме в Шенген. 🙂 Та определено ще има къде, ако го искат - след паспортния контрол в средата на B коридора има достатъчно гейтове с ръкави.

Връзка към коментар
преди 1 час, Duke каза:

Това да свалиш пътниците на Катар и Търкиш на автобус, за да качиш пътниците на Уиз и Райън на ръкав, звучи като пошла първоаприлска шега, но кой знае...

Търкиш вече два пъти ни качваха на автобус и без да сме в Шенген. Според мен са почнали да икономисват. Но иначе няма никаква причина да ги свалят на автобус, освен ако сами не го поискат - в смисъл че след шенгенските паспортни гишета има предостатъчно ръкави.

Връзка към коментар
На 2.01.2024 г. в 14:28, Zaro каза:

 

И аз си помислих отначало същото. Но при това положение ще трябва да прехвърлят там всички полети до Англия, a пък Лондон е най-натоварената дестинация от София, което ще бъде някакъв апокалипсис за Т1.

Дано концесионерът го е проработил това, щото иначе по стара българска традиция апокалипсис ще има.

 

Естествено, че Терминал 2 ще е и за Шенген, и за извън Шенген - за какво са тези пусти паспортни гишета по средата на B коридора! Просто зад тях ще са извъншенгенските полети, а шенгенските - навсякъде другаде.

Връзка към коментар
преди 8 часа, randi каза:

Т2 си е предвиден за полети в и извън Шенген. Та високите номера B-гейтове са за извън шенгенски полети, там има будки за граничен контрол, а досегашният граничен контрол ще изчезне. Шенгенските полети ще останат на малките номера В-гейтове, както и автобусните от долния етаж В1-В4. Извън шенгенски ще станат от В9 нататък, включително по - новите автобусни в дъното на пиъра. Гейтовете А и С ще останат за шенгенски полети.

А чува ли се нещо за местене на вътрешните полети горе?

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 53 минути , Jorro каза:

А чува ли се нещо за местене на вътрешните полети горе?

Вътрешните се качват горе със сигурност.

 

Иначе причината за търкиш да са на автобус са и повредените ръкави.

Връзка към коментар
преди 2 часа, Duke каза:

Това да свалиш пътниците на Катар и Търкиш на автобус, за да качиш пътниците на Уиз и Райън на ръкав, звучи като пошла първоаприлска шега, но кой знае...

Никой няма да качва Уиз и Райън на ръкави. Има достатъчно автобусни гейтове за целта.

 

Не разбирам мнението ти -  Уиз и Райън са много по-големи клиенти на летището от Катар и Търкиш. Логично е на тях да им се обръща повече внимание и да имат преференции.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 20 минути , adreno каза:

Никой няма да качва Уиз и Райън на ръкави. Има достатъчно автобусни гейтове за целта.

 

Не разбирам мнението ти -  Уиз и Райън са много по-големи клиенти на летището от Катар и Търкиш. Логично е на тях да им се обръща повече внимание и да имат преференции.

Според мен логиката е друга. Кой е готов да плати повече за единица обслужване. Защо Раян имат вградена стълба на предна врата...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 29 минути , jorocontrola каза:

Според мен логиката е друга. Кой е готов да плати повече за единица обслужване. Защо Раян имат вградена стълба на предна врата...

Всеки гледа да плаща по-малко. Цените на летището (като летищен оператор) са еднакви за всички. Евентуално може да има някакви дребни стимули за нова/възстановена линия или обем, може и да няма. Цените на летището (като наземен оператор) са на базата на договорка за пакет от услуги, и обикновенно авиокомпаниите пускат RFP или търг към всички оператори, който даде най-добри условия - печели.

Истината е , че  Соф Кънект не искат много-много да изпълняват функцията си на наземен оператор и като цяло го държат на санитарния минимум, защото са длъжни да предлагат.

По-големите пари се плащат на летищния оператор, а не на наземния, та реално - Уиз и Райън са  големите клиенти

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, adreno каза:

Вътрешните се качват горе със сигурност.

И тогава вече варненци ще пътуваме по-европейски: слизане  на ръкав и качване на ракав за  втори шенгенски полет без паспортни проверки. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, epetkov каза:

И тогава вече варненци ще пътуваме по-европейски: слизане  на ръкав и качване на ракав за  втори шенгенски полет без паспортни проверки. 

Баш, само дето на FB почти никой от полетите не е на ръкав. 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, vl_stamboliev каза:

Оф да го затварят тоя терминал най-накрая...още малко от предната вечер ще препоръчват да се ходи, защото нямат хора и място за адекватни и ефективни проверки.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 9 минути , Jorro каза:

Оф да го затварят тоя терминал най-накрая...още малко от предната вечер ще препоръчват да се ходи, защото нямат хора и място за адекватни и ефективни проверки.

че какво му е на терминала... този в Бове да не е по хубав...допускат пътниците вътре 1 час преди полета ... и до тогава висиш на опашките отвън...

Май много взехме да изискваме... не може да отидеш 1 час преди  сутрешен полет от Терминал 1 и да очакваш да се класираш... като изгорят 1-2 пъти и ще се научат...

  • Харесвам 8
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , wiliko каза:

че какво му е на терминала... този в Бове да не е по хубав...допускат пътниците вътре 1 час преди полета ... и до тогава висиш на опашките отвън...

Май много взехме да изискваме... не може да отидеш 1 час преди  сутрешен полет от Терминал 1 и да очакваш да се класираш... като изгорят 1-2 пъти и ще се научат...

Терминалът е изключително ретро. За някога може да е бил ОК, но сега не е. Може някакъв музей да стане сега.  Малко пространство вътре, няма достатъчно места за сядане, 6 изхода, няма никаква възможност за ръкав, тоалетни отврат, гишета за проверка малко, няма лоундж това са тези на първо четене....може би има още сумати.....

Връзка към коментар
преди 6 минути , vl_stamboliev каза:

Терминалът е изключително ретро. За някога може да е бил ОК, но сега не е. Може някакъв музей да стане сега.  Малко пространство вътре, няма достатъчно места за сядане, 6 изхода, няма никаква възможност за ръкав, тоалетни отврат, гишета за проверка малко, няма лоундж това са тези на първо четене....може би има още сумати.....

Абсолютно си прав. Ужасна работа. Обичам да ходя по-рано на терминала за да съм спокоен и да си пина по едно преди полет, само , че на тази наша антика затвориха бизнес салона, а в кафетата около изходите прилича на Капалъ Чарши. Мизерията е пълна. Докато летището се стопаниства от схемаджии и крадци, ще е така. 

Връзка към коментар
преди 1 час, wiliko каза:

че какво му е на терминала... този в Бове да не е по хубав...допускат пътниците вътре 1 час преди полета ... и до тогава висиш на опашките отвън...

Май много взехме да изискваме... не може да отидеш 1 час преди  сутрешен полет от Терминал 1 и да очакваш да се класираш... като изгорят 1-2 пъти и ще се научат...

Ами като отидат 3 часа по-рано както съветват вътре какво да правят? Няма места за сядане, няма нормална тоалетна, в която да не те е гнус да влезеш, няма къде да се разходиш, няма лаундж да влезеш....  Не само Бове е гадно и други летища тип хангар има и тях също не ги харесвам. Имам изисквания, защото имаме Т2 където нещата са далеч по-добре и е въпрос на по-бърза организация да преместят полетите на уизз и изи там, че да пътуват и тези пътници една идея по-комфортно. Не смятам, че да искаш да има място за сядане и нормална тоалетна е голямо изискване. Отделно обслужването на Т1 е супер зле и почти няма полет на Уизз да не е закъснял дори самолета да е дошъл на време от предната ротация. Да се затваря и тва е. Т2 спокойно може да поеме полетите на Т1 ако изместят лентите за багаж където сега са кабинките за паспортен контрол и добавят още 4 ленти., които да работят.

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
На 3.01.2024 г. в 22:22, epetkov каза:

И тогава вече варненци ще пътуваме по-европейски: слизане  на ръкав и качване на ракав за  втори шенгенски полет без паспортни проверки. 

Варненци може и да пътувате по-европейски, но пък на част от софиянци ще се влоши пътуването към Варна в момента, в който качат вътрешните горе. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 31 минути , adreno каза:

Варненци може и да пътувате по-европейски, но пък на част от софиянци ще се влоши пътуването към Варна в момента, в който качат вътрешните горе. 

Само, защото ще трябва да се ходи по-рано на летището, но поне ще може да се ползва лаунджа и ако пак те взимат от там ще бъде топ, но се съмнявам....

Връзка към коментар

Този Терминал е пълна пародия. Току що сумати народ за поред ден изпуснахме полетите си. Освен всичко , за което сме говорили вече тук днес се стигна до абсурда на  някои от мониторите да изписва грепно номера на гейта. Освен всичко и звуковто уведомление на изходи от 1 до 3 не работеше. Наясно съм, че и аз съм допуснал; наивно да подценя ситуацията и имам много вина, но мамка му грам не съм си мислил, че на екраните, ще сгрешат номера на изхода.

Просто ............................................................ мутренското в тази  държава е навсякъде.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 28 минути , Tesh каза:

Този Терминал е пълна пародия. Току що сумати народ за поред ден изпуснахме полетите си. Освен всичко , за което сме говорили вече тук днес се стигна до абсурда на  някои от мониторите да изписва грепно номера на гейта. Освен всичко и звуковто уведомление на изходи от 1 до 3 не работеше. Наясно съм, че и аз съм допуснал; наивно да подценя ситуацията и имам много вина, но мамка му грам не съм си мислил, че на екраните, ще сгрешат номера на изхода.

Просто ............................................................ мутренското в тази  държава е навсякъде.

А над гейта мониторите показваха ли дестинацията.Там обикновено няма грешка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 5.01.2024 г. в 21:53, Jorro каза:

Само, защото ще трябва да се ходи по-рано на летището, но поне ще може да се ползва лаунджа и ако пак те взимат от там ще бъде топ, но се съмнявам....

То за единия лаундж ако трябва да се слага още половин час на летището, за мене е не, мерси.

Ако не беше зоната за пушене, можеше и да пропускам тоя лукс.

На D1 му липсваше единствено тоалетна, иначе  перфектен за вътрешни полети. Принципно на някой летища с много вътрешни полети си има специална зона за shuttle services (MAD, BCN, ORY например) и там отиваш  45-60 минути преди полета и е супер удобно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 45 минути , adreno каза:

То за единия лаундж ако трябва да се слага още половин час на летището, за мене е не, мерси.

Ако не беше зоната за пушене, можеше и да пропускам тоя лукс.

На D1 му липсваше единствено тоалетна, иначе  перфектен за вътрешни полети. Принципно на някой летища с много вътрешни полети си има специална зона за shuttle services (MAD, BCN, ORY например) и там отиваш  45-60 минути преди полета и е супер удобно.

Ако проверките са адекватни и не отнемат повече от 10-15 Мин защо не? Ако върнат и шътъала  лаунджа ще е баш лукс. Аз не пуша, от както ми спряха фреша само кафе консумирам, но пак предпочитам там да чакам полета особено сутрин рано отколкото в гъчканицата на Гейта. Изход Д1 изобщо не ми се коментира. Единственото хубаво, което никак не е малко наистина е че ако решиш можеш да отидеш буквално 30 Мин преди полета. Май най-добре е да се върне стария режим поне докато не го затворят тоя изход за да увеличат чек ин зоната.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 8.01.2024 г. в 0:53, Jorro каза:

Ако проверките са адекватни и не отнемат повече от 10-15 Мин защо не? Ако върнат и шътъала  лаунджа ще е баш лукс. Аз не пуша, от както ми спряха фреша само кафе консумирам, но пак предпочитам там да чакам полета особено сутрин рано отколкото в гъчканицата на Гейта. Изход Д1 изобщо не ми се коментира. Единственото хубаво, което никак не е малко наистина е че ако решиш можеш да отидеш буквално 30 Мин преди полета. Май най-добре е да се върне стария режим поне докато не го затворят тоя изход за да увеличат чек ин зоната.

То и в момента секюритито не работи на пълен капацитет - колко пъти си засичал работещи всички ленти за провека

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.