Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 8 часа, Hakkâri Spor каза:

Не уточнявате най-важното във въпроса: дали сте чекиран багаж ли сте или не... Защото от това уточнение зависи и нашият отговор 😉

Да, пропуснах - с чекиран 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може би 90 мин. преди полета с чекиран. 50-60 мин. без чекиран. В този ранен час има твърде много полети. Иначе може и по-малко време да се отдели. Забавянето би дошло само от чакането за скенерите, където знаем, че ... дават по едно легенче, останалите чакат на опашка зад него, вместо поне още 6-7 души назад да си слагат своите неща в легенчетата. Но у нас е така.

 

p.s. така съм си написал  предното съобщение, че нищо не се разбира, хаха. Но не мога да го редактирам вече, някой ме е разсеял 😄

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Летище София ще има зона за храни и напитки от световна класа на топ брандове

Летище София ще има зона за храни и напитки от световна класа на топ брандове

СОФ Кънект, операторът на летище София, подписа договор със SSP. SSP е водещ световен оператор на обекти за храни и напитки (F&B) в места за пътуване по целия свят. Инвестицията на SSP е важен крайъгълен камък в трансформацията на зоната за хранене  на летище София, съобщават от Летище София.

В рамките на това партньорство SSP ще въведе топ брандове от индустрията за храни и напитки на летище София, които ще повишат качеството и разнообразието от предлагните възможности за хранене, достъпни за пътуващите. Новото сътрудничество има за цел да трансформира заведенията за хранене на летището като предостави на пътниците достъп до някои от най-известните и обичани международни и местни кулинарни брандове.

Проектът ще се реализира на няколко етапа, като ще започне с първите два обекта – Starbucks и Camden food Co., които се очаква да заработят в началото на 2025 г., предлагайки на пътниците богато разнообразие от напитки и прясна храна като значително ще допринесат за продължаващата трансформация на летище София.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 6
Връзка към коментар

Вероятно 2. С новия фрий шоп и зони за отдих започва да заприличва на средностатистическо европейско летище.Много хейт се изписа относно опашките в сутрешните часове на определени дни.При последния ми полет в петък ранен следобед (извън Шенген) отне не повече от десетина минути от ескалаторите до фрий шопа.Не знам доколко е целесъобразно да назначават служители заради няколко пикови часове седмично , а през цялото останало време да стоят без работа и да си чоплят в носа.

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
В момента, stanimir каза:

Не знам доколко е целесъобразно да назначават служители заради няколко пикови часове седмично , а през цялото останало време да стоят без работа и да си чоплят в носа.

Е то би трябвало и 7-те сутрини да са почти еднакви, защото цялата флотилия на Раянеър излита между 6 и 7 сутринта (по-скоро между 5.45 и 7.15), Еър Сърбия към 5 ч., Луфтханза до Мюнхен в 6, България еър до Варна пак бяха между 6 и 7, нали вече пътниците не минават през D1, а се смесват с всички останали за международните полети... Просто повече хора за нощно сутрешната смяна (03-08 ч примерно), това не пречи те да се въртят и на други смени. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 часа, Hakkâri Spor каза:

Под "Летище София" кой терминал се има предвид? 

Със сигурност ще е Т2, иначе няма къде да е на Т1, а и защо да е там 😉

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

ТЕРМИНАЛ 3 НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ ЩЕ Е ГОТОВ ПРЕЗ 2031Г.

https://boulevardbulgaria.bg/articles/terminal-3-na-letishte-sofiya-shte-e-gotov-prez-2031g

https://bnr.bg/horizont/post/102043948/500-mln-lv-shte-struva-terminal-3-na-letishte-sofia-shte-e-gotov-prez-2031

 

Тази новина обикаля по всички телевизии днес, чух я в няколко емисии новини. "Първото 5-звездно летище на Балканите" ... Приказки от 1001 нощ. Дали още някой вярва на Хесус Кабайеро и свитата му? 

  • Харесвам 3
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Не знам за какви "нови стандарти" говори новото ръководство на летището, ама откакто сме влезли в Шенген, се случват куп простотии на това летище. Повечето ръкави са свързани с шенгенски гейтове (при които няма паспортна проверка), днес по обед кацам от Баку, влизаме през ръкав в Т2 и о, изненада, свалят ни на долния етаж, където пак излизаме навън, да се возим с автобусче до друга част на Т2, която е нешенгенска.. .и там вече отиваме на паспортната проверка! С полетите от Истанбул се случва най-редовно!  И това вече 6 месеца не го оправят!  "Нови стандарти"! При скенерите огромни опашки, защото дават легенче само на 1 човек, другите стоят зад него и чакат да им дойде редът. По света при скенерите 5-6 души поне си пълнят легенчета с вещите едновременно и така се пести време. Но… това са на Кабайеро стандартите.

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

След полет от час и половина следва изпитанието час и половина на Т2 на летище Враждебна. Ама наистина е вреждебно това летище. Персоналът те гледа като че ли си му изял закуската и бутнал кафето. Гранични полицаи се държат крайно неуважително с пътниците - крещят и говорят на висок тон - липса на елементарно домашно възпитание. Ако такова беше поведението и на колегите му, гонещи престъпници и нарушители по улиците, щяхме да цъфнем и завържем. От 4 ленти за получаване на багаж работят само две. Опитвам  се да си мисля за какво ни е Т3? С такова менажиране, с такова натоварване? Освен да усвоим едни парички ( разбирай гепим) за нищо друго. Ако имаше малко повече сметки с калема ( не особено трудни) ще се види, че едно разширение и генерален ( не козметичен) ремонт на Т1 щеше да свърши същата работа. 

  • Харесвам 9
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Поне при последните ми 3-4 посещения на това летище лятото забелязах, че системно причиняват закъснение на обедните полети. Липсва елементарна организация и акъл. Последния път, пристига самолета навреме, трябва да го натоварят и всичко да си е по разписание. Да, ама не, пътниците се товарят на гейт, на който има закъсняващ предишен полет и трябва да го изчакат. Трите съседни гейта които се виждат - празни. Закъснение при излитане 1 час, точно заради тази дивотия и лоша организация. Инвестиции, 5-звездни летища и разни дъра-бъра, приказки за наивници. Да не говорим за тукашната дивотия гранични толупи да седят по гейтовете и допълнително да бавят товаренето, не знам дали изобщо някога ще се разделим с милиционерщината. 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 19 часа, logist13 каза:

Липсва елементарна организация и акъл.

Летище София има нужда от 1 ( ЕДИН ) терминал, в който да работят знаещи и можещи хора. Осъзнаващи важността на мястото като витрина на цялата страна. Място, което създава първото впечатление на пристигналия от незнамкъдеси човечец, и оформя последното му мнение за това къде е попаднал. 

Готов съм да споря с всеки и отстоявам мнението си.

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
преди 1 час, дядо Пепи каза:

Готов съм да споря с всеки и отстоявам мнението си.

Аз въобще нямам намерение да споря по темата, но не разбирам защо е целият този негативизъм към столичното летище? ОК, ясно е, че организацията може да се подобри значително. Ясно е, че подземният паркинг на Т2 е в трагично състояние. Ясно е, че новата организация при кацане на нешенгенски полет и преминаване през паспортна проверка е нерационален и съдържа комични елементи. Ясно е, че част от персонала на паспортен контрол е тотално излишен след влизане на страната в шенгенското въздушно пространство. Със сигурност има още редица "ясно е", но в същото време никой не може да отрече, че говорим за едно от най-удобните летище от гледна точка на време за обслужване, както при кацане, така и при излитане, а освен всичко друго трамбоването по терминалните коридори е сведено до минимум. Наистина ли смятате, че от гледна точка на основното предназначение, Летище София е чак толкова зле в сравнение с останалите европейски и световни летища?

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Duke каза:

Аз въобще нямам намерение да споря по темата, но не разбирам защо е целият този негативизъм към столичното летище? ОК, ясно е, че организацията може да се подобри значително. Ясно е, че подземният паркинг на Т2 е в трагично състояние. Ясно е, че новата организация при кацане на нешенгенски полет и преминаване през паспортна проверка е нерационален и съдържа комични елементи. Ясно е, че част от персонала на паспортен контрол е тотално излишен след влизане на страната в шенгенското въздушно пространство. Със сигурност има още редица "ясно е", но в същото време никой не може да отрече, че говорим за едно от най-удобните летище от гледна точка на време за обслужване, както при кацане, така и при излитане, а освен всичко друго трамбоването по терминалните коридори е сведено до минимум. Наистина ли смятате, че от гледна точка на основното предназначение, Летище София е чак толкова зле в сравнение с останалите европейски и световни летища?

Съгласен съм с това, което казваш като ще добавя и бонуса, че летището е буквално в града, а не на 60км..., но терминала има нужда не само от козметични елементи, които са нахвърляли тук там, а и основен ремонт с подмяна на всичко. Основния проблем продължава да бъдат тоалетните, дори тези, които ги водят ремонтирани. Обърнали ли сте внимание в мъжката тоалетна на пристигащи при багажите как няма 1 с 1 еднакъв смесител на мивките? 4 мивки- 4 различни смесителя....състоянието на останалото също е плачевно. Горе на заминаващи също не е много по-различно положението.....

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , Jorro каза:

как няма 1 с 1 еднакъв смесител на мивките?

Ти пък, смесителите били различни.😝..в дамската тоалетна в зона пристигащи има по един пръст луфт между кабинките и вратите. Нищо от това, което правиш в уединение не става в уединение. 🤣 За воайори и хора, които не обичат да им е самотно са идеални. 😃 

Никой не казва, че всичко на нашето летище е цветя и рози, обаче наистина не разбирам с какво заслужава периодичния хейт. В последната година Т2 много го облагородиха и вече прилича на европейско летище. Съгласна съм, че има нужда от повече почистване. Нито сега, нито преди съм видяла грубо отношение, нито са ми бавили легенчето, в повечето случаи от входа до гейта отнема няколко минути. Има и различни ситуации, но къде ги няма? Като не ви се усмихват, усмихнете се вие, може да промените нещо.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Duke каза:

Аз въобще нямам намерение да споря по темата, но не разбирам защо е целият този негативизъм към столичното летище? ОК, ясно е, че организацията може да се подобри значително. Ясно е, че подземният паркинг на Т2 е в трагично състояние. Ясно е, че новата организация при кацане на нешенгенски полет и преминаване през паспортна проверка е нерационален и съдържа комични елементи. Ясно е, че част от персонала на паспортен контрол е тотално излишен след влизане на страната в шенгенското въздушно пространство. Със сигурност има още редица "ясно е", но в същото време никой не може да отрече, че говорим за едно от най-удобните летище от гледна точка на време за обслужване, както при кацане, така и при излитане, а освен всичко друго трамбоването по терминалните коридори е сведено до минимум. Наистина ли смятате, че от гледна точка на основното предназначение, Летище София е чак толкова зле в сравнение с останалите европейски и световни летища?

 

Ще сравняваме ябълки с круши ли? Ще сравняваме София с Истанбул, Мадрид или Лондон и ще се хвалим, че малко се ходи до гейта? Колко пътници обслужват тези летища, колко София? За летище, обслужващо смешните 6-7 милиона пътници годишно, София си е доста зле. В сравнение със сходни летища обслужващи сходен брой пътници. Това не е наред, онова не наред, ама летището е супер, сериозно ли? Някаква идея тоалетните кога ще се пооправят? Достатъчно и удобни места за сядане кога ще има? А един фантазьор, от голямото добро утро и все с бъдещо ще, взел да говори онзи ден как с новия терминал сме щели да обслужваме 20 милиона пътници. Сериозно? Малко летище, сравнително лесно за добра поддръжка и добра организация, а е в този вид...

 

преди 7 минути , iMari каза:

Ти пък, смесителите били различни.😝..в дамската тоалетна в зона пристигащи има по един пръст луфт между кабинките и вратите. Нищо от това, което правиш в уединение не става в уединение. 🤣 За воайори и хора, които не обичат да им е самотно са идеални. 😃 

Никой не казва, че всичко на нашето летище е цветя и рози, обаче наистина не разбирам с какво заслужава периодичния хейт. В последната година Т2 много го облагородиха и вече прилича на европейско летище. Съгласна съм, че има нужда от повече почистване. Нито сега, нито преди съм видяла грубо отношение, нито са ми бавили легенчето, в повечето случаи от входа до гейта отнема няколко минути. Има и различни ситуации, но къде ги няма? Като не ви се усмихват, усмихнете се вие, може да промените нещо.

Спокойно, не сте онеправдани 🙂 В мъжките с луфтовете на вратите е същото 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, logist13 каза:

Ще сравняваме ябълки с круши ли?

О, не, нямам намерение да сравнявам нищо! Може би по някаква причина е убягнало последното изречение от моето мнение по-горе. За мен, а би трябвало и за всички останали активно пътуващи, летището е редно да се възприема по предназначение като място откъдето се качваш или слизаш от самолет, а не като търговски център с присъщата му организация и инфраструктура. Но, очевидно за някои са по-важни спомагателните функции на летището...

 

П.П.: Забравих да кажа, че тоалетните в лаунджа на Т2 са ОК, а реално аз други не ползвам...

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Критикуваме летището, защото е пълно с недомислици, които сме виждали САМО НА НЕГО. По дяволите, толкова ли е трудно да се оправят? На всичкото отгоре се виждат от пътниците в моменти на раздразнение и чакане.
- организацията за нешенгенски полети

- легенчетата само за един пътник

- това, че шофьорът трябва сам да отвори вратата на летището, слизайки от автобуса, докато сме затворени в него на пристигане, после да се качи да отвори вратите на автобуса

- паркингът с буквално мухлясали автомобили, които "не могат да се извлекат оттам" и заемат ценни места

- заградените с ленти паркоместа пред терминалите

- метрото на 10 метра от терминала, за които трябва да излезеш навън

- половината затворени изходи (ок, точно това го има и другаде)


Да, разбирам, че 2 минути тук, 2 минути там не е трагедия, ама какво точно правят по цял ден оперативните ръководители, че не ги оправят?

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Аз лично имам доста позитвни впечатления от летището в София. Винаги на проверката за сигурност винаги са ми помагали когато съм с децата, били са любезни. Единият път служител на летището и пилот щяха да се скарат- кой да ми помогне с багажа. 
Е тоалетните не съм ги посещавала, но последният път в Мюнхен на летището тоалетната в която влязох бе доста мърлява. 
 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Проблеми има на всякъде.

Важното е че посоката на развитие на летището ни е положителна. Малко бавно за нашите представи, но поне в правилната посока.

Особено пък да накараш персонал да работи в днешно време с този недостиг си е постижение. А поне моите впечатления са че доста голяма част от работещите там си вършат добре работата, или поне от към комуникация и обслужване с пътниците са ок.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Като човек за когото първата работа  кацайки на летище е да се измъкне  възможно най-бързо също не вдявам целия този хейт. Не искам да прекарвам и минута повече от необходимото ,а на отиване както Duke ако имам време обикновено ползвам салона на T2 (срещу който също има много неоснователен хейт) , макар да съм влизал в много по-зле изглеждащи салони в държави минаващи за водещи в света.

Имам усещането че някой хора все едно живеят на терминала , а не минават просто пътьом за час или два накъдето са тръгнали.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
Преди 1 час, funny каза:

Малко бавно за нашите представи,

Но съвсем нормално за нашите географски ширини.  Тук всичко се прави бавно и спокойно.  Както се казва:  бързата работа - срам за майстора.  Влязохме в Шенген бавно. След 12 години чакане. И спокойно. Само по въздух и море.  Пет месеца след Шенген все повече чужденци питат: Има ли фирми специализирани в помощ заполучаване на българска виза на принципа "плащаш и гарантирано получаваш" .  Отговарям: Спокойно. Такива фирми ще се появят. Вероятно след една  година.  За някои кантори това ще бъде новият им бизнес в нова шенгенска България.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.