Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
1 minute ago, aleksandrina said:

Някаква по- специална ли е или just Mastercard от ЦКБ?

Води се премиум карта - с нея се влиза в салоните на Т2 + 1 гост безплатно. - https://www.ccbank.bg/bg/fizicheski-lica/bankovi-karti/premium-karti/world-debit-mastercard

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)
преди 5 часа, georgebg каза:

 

Забелязвам вчера при ровенето из разни банки, че с някой Мастър карти са въвели услугата Fast Track на Терминал 2, и решавам с  моята Mastercard World Debit oт ЦКБ

 

А къде го пише това за Fast track с тази карта, че аз не съм обърнал внимание?

Редактирано от Фичо
Публикувано: (редактирано)
преди 6 часа, georgebg каза:

да питам двамата служители на нормалния чек (преди качването за проверките), които вдигат рамене и ми казват да ходя по чекин гишетата

 

 

 

Така е като слага некомпетентен персонал - бивши стюардеси от  България ер.

Остават 3 дни до подаването на документите за концесията. Започвам да се притеснявам. :sarcastic:

Редактирано от Hollywood
Публикувано:
преди 41 минути , Hollywood каза:

 

Така е като слага некомпетентен персонал - бивши стюардеси от  България ер.

Остават 3 дни до подаването на документите за концесията. Започвам да се притеснявам. :sarcastic:

Не вярвам персонала да е некомпетентен, просто от управата на летището не им правят обучения за новостите, които въвеждат и затова става едно объркване, което важи не само за летището май, ами за цялата ни система и държава😆😆😆

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 7 часа, georgebg каза:

Не знам дали тук му е мястото, но пиша от салон Преслав, за днешното си приключение на летище София 🙂

 

Забелязвам вчера при ровенето из разни банки, че с някой Мастър карти са въвели услугата Fast Track на Терминал 2, и решавам с  моята Mastercard World Debit oт ЦКБ, така и така ще я ползвам за салона, да се пробвам и на тази нова услуга (поне за мен).

Е да, ама не ! Отивам аз пред загражденията с големите реклами на МС и табелка FastTrack, чакам си , но никой не ме бройка, съответно решавам да питам двамата служители на нормалния чек (преди качването за проверките), които вдигат рамене и ми казват да ходя по чекин гишетата ??, там пък от България Еър, където ми удариха печата за салона (понеже съм нахален - не само, че пътувам за Варна, но и искам fasttrack 😉 ) логично е да ми кажат, че не е тяхна отговорност.... връщам се, повдигам вече тон относно обслужването .... отивам на Информация, понеже е близко и там да си изкажа мнението за услугите 🙂, връщам се да си чакам, нищо че можеше вече да съм в салона 😉 , почва там едно суетене - един, втори , трети, едни телефони се звънят, и аз решавам да си звънна и на официалния телефон на летището да ги подгрея и от друга "гледна точка" .... та накрая един от всичките засуетени с моя проблем, реши да ме съпроводи догоре и минах през контрола за служители и пилоти, където явно е и тази "услуга".

Може би следващия път ще ги "подготвя" от предната вечер, и после на път за летището още един път поне 🙂 , да проуча колко време им трябва да загреят....

 

Предстои  днес по-късно да обсъдя проблема с издателя на картата, защото в сайта на Мастъркард общо взето прехвърлят на банката издател въпросите и проблемите.

 

 

На сайта на мастъркард изобщо не фигурира карта  Mastercard World Debit  , важи само за   Mastercard World Elite ако е издадена от ЦКБ.

Публикувано: (редактирано)
преди 53 минути , miroslava каза:

На сайта на мастъркард изобщо не фигурира карта  Mastercard World Debit  , важи само за   Mastercard World Elite ако е издадена от ЦКБ.

Фигурира на линка на @desislavna

 

https://www.mastercard.bg/bg-bg/consumers/offers-promotions/priceless-specials/premium-programe/fast-track.html

Редактирано от cybersimo
Публикувано:
преди 1 час, cybersimo каза:

Ясно. Благодаря! 

 

Аз съм дала линк към fast track assistance, което явно е друга услуга. 

Публикувано:

Кредитните карти Мастър и дебните от най-висок клас на Пощенска Банка също рекламират безплатното ползване на услугата.

Публикувано:
преди 11 минути , Salvuccio каза:

Кредитните карти Мастър и дебните от най-висок клас на Пощенска Банка също рекламират безплатното ползване на услугата.

Да на моя линк има всички карти на всички банки, които покриват критерия за fast track

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, cybersimo каза:

Много е интересно как на Райфайзен златната карта се поддържа (90 лв. годишна такса), а Платинум (260 лв. год такса) не. 

Публикувано: (редактирано)
10 hours ago, СтоянС said:

Не вярвам персонала да е некомпетентен, просто от управата на летището не им правят обучения за новостите, които въвеждат и затова става едно объркване, което важи не само за летището май, ами за цялата ни система и държава😆😆😆

E какви обучения като са опънали транспаранти, отделили са терминал/компютър за проверката и съпровода до горе .... и няма служител 😉 

Засуетените господа, гледаха нещо на компютъра и звъняха - явно търсеха този , който отговаря.

Но ситуацията беше леко напечена .... след като досега не бях виждал че двамата чичковци на нормалния пропуск си имат "бодигард" ... но и той се примири бързо с факта, че няма как да ме възпре да се възмущавам как плащам за услуги, които не могат да ми предоставят 🙂 ...а всъщност тази карта ми е безплатна  ...  затова и накрая ме пуснаха без да авторизират картата, което е процедурата по разпознаване на валидността на услугата ... защото така и не се появи "Служителя FAst TRack" , а чичкото , който в началото невъзмутимо ми каза да си търся кой да ме обслужи, започна да ме гони за да ме регистрира на компютъра  ..... а аз му казвам - "Нали ми казахте че не е ваша работа ?" 😎  и си продължавам по ескалатора нагоре .... та ми взе бордната карта даже без личната и после ми я донесе горе на проверката 😁 ... Изобщо цирка беше пълен, аз имах някакви "очаквания", но това надмина всичко което можех да си помисля .....   и наистина следващия път ще звънна докато пътувам към летището .

Днес си пуснах искане за Platinum Visa на ЦКБ - таксата са я "смалили" до 120 лв./год.  - получаваш освен кешбек до 2х100 лв (2%) , и салони на Т2  + 2 придружителя, салони VAR и BOJ + 1 придружител. Инетресното е че в искането за КК нямаше поле за чекване на такава карта 🙂 , но ще видим какво ще стане.

Но идеално допълва безценната екстра на МК Fast Track 🙂 .

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано: (редактирано)
преди 2 часа, bibi каза:

Ха и ПИБ с Мастъркард стандарт. 🍷

Това ако е истина ще е чудно.

 

Полет за двама  + фаст трак за двама + салон за двама, всичко за 12 евро - така се пътува по магелански 😀

Редактирано от adreno
  • Браво 1
Публикувано:
4 minutes ago, adreno said:

Това ако е истина ще е чудно.

 

Полет за двама  + фаст трак за двама + салон за двама, всичко за 12 евро - така се пътува по магелански 😀

проверете дали тази карта е в "далаверата" 🙂 , и нека всеки да "раздвижи" фасттрака - дори без карта да се прави на разсеян, че да свикват да стоят на "старта" 🙂  ...

 

Публикувано:
7 hours ago, georgebg said:

проверете дали тази карта е в "далаверата" 🙂 , и нека всеки да "раздвижи" фасттрака - дори без карта да се прави на разсеян, че да свикват да стоят на "старта" 🙂  ...

 

Да пробвам и металния револют направо? 😄

  • Смея се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 11 часа, georgebg каза:

наистина следващия път ще звънна докато пътувам към летището .

Да де, то почти като аудиенция при папата - пък заявка, пък трите имена, пък консиерж..., само дето швейцарски гвардейци с алебарди няма да те посрещнат :grin:

 

Заявете ползването на Fast-track Аssistance услугата предварително, до 24 часа преди полета, като се свържете с Вашия консиерж*. При заявката на услугата е необходимо да подадете информация за Вашите три имена, номер и дата на полет. Ако с Вас има придружител, който също ще се възползва от услугата, необходимо е да подадете същите данни и за него. Консиержът ще заяви услугата към Летище София.
Явете се на летището до 1 час преди полета и информирайте служител на гише „Информация”, че имате заявена Fast-track Assistance услуга. Той ще повика Вашия персонален асистент, който отговаря за придружаването Ви.


EDIT: това било за fast-track assistance

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 37 минути , Jorro каза:

Да пробвам и металния револют направо? 😄

И аз мислех да направя същото. 

 

преди 4 минути , Фичо каза:

Да де, то почти като аудиенция при папата - пък заявка, пък трите имена, пък консиерж..., само дето швейцарски гвардейци с алебарди няма да те посрещнат :grin:

 

Заявете ползването на Fast-track Аssistance услугата предварително, до 24 часа преди полета, като се свържете с Вашия консиерж*. При заявката на услугата е необходимо да подадете информация за Вашите три имена, номер и дата на полет. Ако с Вас има придружител, който също ще се възползва от услугата, необходимо е да подадете същите данни и за него. Консиержът ще заяви услугата към Летище София.

Това къде го пише за предварителна заявка?

Публикувано:

Аз подгрях ПИБ току що - прехвърлиха ме два пъти и ми записаха гсм да проверят и да ми звъннат. Опитаха се да ме насочат към Мастър кард, но им казах, че от Мастър кард са ме пратили при тях. 🙂

Опитах се да сравня ПИБ-ските карти, изброени в сайта на МК и тези, изброени в сайта на ПИБ и нещо не откривам баш съвпадения в имената. 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.