Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

ПИБ ми върнаха обаждане: с МК класик - не става. трябва да е платинум, но ако искам да пробвам на летището. Казах им, че в сайта на МК е изброена и класик. Отговориха ми, че не са запознати със сайта на МК. Паралел 22 ! (предполагам са проверили каква ми е картата и са ме резнали 🙂 )

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На сайта на MC са изброени всички български карти, които важат:

https://www.mastercard.bg/bg-bg/consumers/offers-promotions/priceless-specials/premium-programe/fast-track.html

Mastercard Standard на ПИБ е в списъка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Ilian359 каза:

На сайта на MC са изброени всички български карти, които важат:

https://www.mastercard.bg/bg-bg/consumers/offers-promotions/priceless-specials/premium-programe/fast-track.html

Mastercard Standard на ПИБ е в списъка.

Аз точно заради това звънях в ПИБ. Телефон на МК не намерих, а и те препращат към банката издател. Явно ще се тества на място по метода проба-грешка.

Връзка към коментар
13 hours ago, Ilian359 said:

Нормално е банката да не знае, това е инициатива на MC.

Спокойно, до няколко месеца служителите на летището ще се самообучат.

Интересно е,че МС на сайта си не дават телефон за връзка, а за всякакви проблеми те препращат да звъниш на "номера изписан на гърба на вашата карта", който номер е номер на банката издател - и ако те не могат да помогнат, се получава Параграф 22 🙂

Вчера следобед като пристигнах от Варна, от любопитство проверих как е положението с FASTTrack-a  -  имаше служителка на гишето, кандидати за усугата нямаше нямаше 🙂

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
21 hours ago, aleksandrina said:

Бледнеят на фона на албанските "специалисти"

14 minutes ago, Hollywood said:

 

Сериозни компании. Да видим какво ще излезне.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 23 минути , akair каза:

Бледнеят на фона на албанските "специалисти" 

Сериозни компании. Да видим какво ще излезне. 

 

Ще чакат някой да подаде "оставка"

Цитат

Отварянето на офертите ще е месец по-късно, като не е ясно поради каква причина документите ще престояват в министерството цял месец без да бъдат отворени.

 

Редактирано от Hollywood
  • Смея се 3
Връзка към коментар

В края на деня няма официално съобщение на сайта от пресцентъра на МТИТС!!! И, защо да има? Там, някаква си концесия с голямо обществено значение на актива, хайде моля ви се, какво ще я осведомяваме обществеността.....то иска много време да напишеш имената на няколко фирми и да ги публикуваш.....

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Емика каза:

В края на деня няма официално съобщение на сайта от пресцентъра на МТИТС!!! И, защо да има? Там, някаква си концесия с голямо обществено значение на актива, хайде моля ви се, какво ще я осведомяваме обществеността.....то иска много време да напишеш имената на няколко фирми и да ги публикуваш.....

Самите оферти на допуснатите участници ще бъдат отворени в открито заседание на комисията, което ще се проведе на 9 май 2019 г. На заседанието могат да присъстват участниците или техни представители, както и други лица

Поне на първо четене операторите на летище Манчестър и на летище Мюнхен се открояват. 

Фрапорт също свършиха много добра работа по морето, но не би трябвало пазар да се съсредоточава при тях. 

Само не знам защо ще чакат 1 месец, за да отворят офертите?!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Добре е, в рамките на деня е все пак.

Ето официалното съобщение от сайта на Министерство на транспорта:

Отворени бяха заявленията за участие в процедурата за концесия на летище София

Site Image
11.04.2019

Днес, 11 април 2019 г. бяха отворени заявленията за участие в процедурата за определяне на концесионер и възлагане на концесия за строителство на обект „Гражданско летище за обществено ползване София“ – публична държавна собственост. Съгласно чл. 96, ал. 1 от Закона за концесиите, комисията за провеждане на процедурата отвори получените в срок заявления в закрито заседание.

В срока за подаване на заявления и оферти бяха получени заявления от следните участници:

1. Консорциум „Витоша“ с водещ член Манчестър Еърпорт Груп Оувърсийз Инвестмънтс Лимитид. Участник в консорциума е и BCEGI Кънстракшън (Великобритания) Лтд, с едноличен собственик Бейджин Кънстракшън Ейнджиниринг Груп;

2. Консорциум „Соф Кънект“ с водещ член Меридиам Ийстърн Юръп Инвестмънтс САС. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено   Флугхафен Мюнхен;

3. Консорциум ССБ София Еърпорт ДжейВи с водещ член ССБ Зауервайн & Шефер Бау АГ. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено Копенхаген Еърпортс А/С;

4. „Фрапорт България“ ЕАД. За изпълнението на изискването за технически способности и финансови възможности е посочено   Фрапорт АГ Франкфурт Еърпорт Сървисис Уърлдуайд;

5. Консорциум „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ и „ТАВ Хавалиманларъ Холдинг“ А. Ш. с водещ член „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ.  За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено  „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ.

Комисията за провеждане на процедурата следва да извърши действията по допускане на участниците.

Офертите на допуснатите участници ще бъдат отворени в открито заседание на комисията, което ще се проведе на 9 май 2019 г. На заседанието могат да присъстват участниците или техни представители, както и други лица.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

№ 4:  от техния официален сайт:  “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД е немско- българско дружество - концесионер на летище Бургас и летище Варна, с 60% участие на световния летищен оператор Фрапорт АГ и с 40%, притежавани от „Еърпорт Сървисиз – България. От 2006 компанията управлява и развива двете морски летища под 35 годишна концесия, дадена от българската държава." https://www.fraport-bulgaria.com/AboutUs/tabid/138/language/bg-BG/Default.aspx

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , Емика каза:

№ 4:  от техния официален сайт:  “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД е немско- българско дружество - концесионер на летище Бургас и летище Варна, с 60% участие на световния летищен оператор Фрапорт АГ и с 40%, притежавани от „Еърпорт Сървисиз – България. От 2006 компанията управлява и развива двете морски летища под 35 годишна концесия, дадена от българската държава." https://www.fraport-bulgaria.com/AboutUs/tabid/138/language/bg-BG/Default.aspx

С различни дъщерни дружества кандидатсват и двете под шапката на Фрапорт-Германия

Връзка към коментар

Фрапорт АГ Франкфурт Еърпорт Сървисис Уърлдуайд  е различно от Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт.

Първото оперира FRA и има задължителните условия за да участва в търга (брой пътници и т.н.)

Второто оперира VAR и BOJ и не изпълнява със сигурност условието за брой пътници ....

Връзка към коментар
On 4/11/2019 at 12:43 PM, Емика said:

За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено   Флугхафен Мюнхен;

Кой им прави преводите на тея хора... 🙂

  • Смея се 3
Връзка към коментар
На 11.04.2019 г. в 19:39, tch каза:
Само не знам защо ще чакат 1 месец, за да отворят офертите?!

Ще проверяват дали офертите отговарят на условията. След месец ще отворят финансовата част.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
25 minutes ago, stanislavpp said:

Новият концесионер ще е задължен да построи нова писта и терминал в рамките на 10 години: https://dnes.dir.bg/obshtestvo/do-10-godini-v-sofiya-shte-ima-nov-terminal-i-pista

Не ги разбирам много нещата, но всеки път като летя от Варна се чудя, защо им трябваше нов терминал (е ясно заради договора на концесията), а стария си стои като паметник .... не знам на какво -  но е просто ... грозно.

 

Връзка към коментар
преди 10 минути , georgebg каза:

Не ги разбирам много нещата, но всеки път като летя от Варна се чудя, защо им трябваше нов терминал (е ясно заради договора на концесията), а стария си стои като паметник .... не знам на какво -  но е просто ... грозно.

 

Поне по някое време излязоха предложения новия терминал да се построи на мястото на Т1. Не знам какво е заложено сега.

Въобще това с новия терминал не би ли трябвало да е заложено още преди да се подават офертите? Или просто сега си го повтарят, да създават впечатление, че се върши някаква работа?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
3 minutes ago, neuromancer said:

Поне по някое време излязоха предложения новия терминал да се построи на мястото на Т1. Не знам какво е заложено сега.

Въобще това с новия терминал не би ли трябвало да е заложено още преди да се подават офертите? Или просто сега си го повтарят, да създават впечатление, че се върши някаква работа?

Повтарят защото иначе статиите на нашите "медии" ще са по 2 изречения ...

В предния пост това щях да допълня - поне да се построи на мястото на Т1 за да има някакъв смисъл. Ясно е, че няма как да се натоварят 3 терминала, а това за втора писта може би е добре ... дано да я направят към Елин Пелин, че да се намали шума над половин София 😉 😁

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.