Гост Гост 23*6 Публикувано: 25 юли, 2019 Сподели Публикувано: 25 юли, 2019 42 minutes ago, pr284 said: защото наемите са определени от монополиста-оператор на летището. След като всички търговски площи са дадени под наем и никой не се отказва - означава че търговците печелят, което означава, че могат да си позволят наема - пазарен принцип. Ако търговските площи са празни - монолописта ще намали наема ... И на летището в Бургас има три наземни оператора - Летище Бургас (концесионера), гръцката Goldair Handling, от тази година и Суиспорт. Съгласно регламентите при пътникопоток над определени нива, се разрешава навлизането на други наземни оператори и по този начин се избягва монопола на концесионера - точно това е и положението с концесионера на летище Бургас - държи около 60% от наземното обслужване на самолети и пътници. Връзка към коментар
tch Публикувано: 25 юли, 2019 Сподели Публикувано: 25 юли, 2019 преди 10 часа, pr284 каза: Точно така. И на двете пристигащи и заминаващи са на ниво "партер". Да не се окаже, че и в София могат да си го спестят.... И кои щяха да са тези компании, които щяха да позлват вторият етаж, разбирай ръкавите 😉 От компаниите, които обслужват целогодишно морксите летища има точно две и те са във Варна. А хората имат инвестиционна програма за тия 35 години и "спестените" пари там ще го похарчат за нещо по-смислено по друго перо. И поне за Варна няма обект, който да затваря зимата. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 25 юли, 2019 Сподели Публикувано: 25 юли, 2019 52 minutes ago, tch said: И поне за Варна няма обект, който да затваря зимата. Зимния сезон - салона преди проверката по сигурността (чекинг гишетата) го оставят на 1/3 от площа, салона след проверката - изходите за гейтовете, го оставят на 1/3 от площа, съответно всички обекти в затворената зона не работят, т.е. затварят. Връзка към коментар
akair Публикувано: 25 юли, 2019 Сподели Публикувано: 25 юли, 2019 И в София така - един "ръкав" е счупен от 2011-та - явно този гейт е бил излишен... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 27 юли, 2019 Сподели Публикувано: 27 юли, 2019 Две жалби срещу концесията на летището в София 1 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 29 юли, 2019 Сподели Публикувано: 29 юли, 2019 На 27.07.2019 г. в 7:47, Hollywood каза: Две жалби срещу концесията на летището в София Вече са 4. Добрата новина, е че повече май няма как да станат 🙂 😄 https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/07/29/3944757_vsichki_neizbrani_kandidati_objalvat_koncesiiata_na/ 1 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 29 юли, 2019 Сподели Публикувано: 29 юли, 2019 Преди 1 час, tch каза: Вече са 4. Добрата новина, е че повече май няма как да станат 🙂 😄 https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/07/29/3944757_vsichki_neizbrani_kandidati_objalvat_koncesiiata_na/ Ще има 4 терминала😀 1 Връзка към коментар
Coo Публикувано: 2 август, 2019 Сподели Публикувано: 2 август, 2019 (Не знам дали е за тук или за друга тема. Моля да го преместите където му е мястото.) https://seenews.com/news/lot-to-start-daily-flights-from-budapest-to-belgrade-sofia-bucharest-in-march-664032 Polish flag carrier LOT plans to launch daily flights linking Hungary's capital Budapest to Belgrade, Sofia and Buchares in March 2020, the Budapest Airport said. "On March 30 next year, LOT is going to launch six new destinations, including Sofia, Prague, Belgrade, Stuttgart, Bucharest and Brussels, thereby operating 12 routes from Budapest," Budapest Airport said in a statement on Wednesday. Moreover, LOT plans to launch a direct flight connecting Budapest to South Korea's Seoul on September 22, 2019, the Budapest Airport said. 3 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 5 август, 2019 Сподели Публикувано: 5 август, 2019 Май работата с геймчейджинга (пак) нещо се размина - уж вярвахме, че LOT създават P2P трафик от BUD, а път те така долно ни врътнаха, правейки го хъб 😀 3 Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 5 hours ago, adreno said: Май работата с геймчейджинга (пак) нещо се размина - уж вярвахме, че LOT създават P2P трафик от BUD, а път те така долно ни врътнаха, правейки го хъб 😀 Недей, недей! Дано не го види @Topfly ... 3 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 Само не разбирам защо предпочетоха Будапеща пред Горна Оряховица... 7 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 преди 2 часа, Ilian359 каза: защо предпочетоха Будапеща пред Горна Оряховица... Вероятно защото в Будапеща за 2018 година са регистрирани 32 милиона нощувки на чужденци. А в Горна Оряховица са далеч по-малко. Друго обяснение нямам. 1 3 Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 4 hours ago, Ilian359 said: Само не разбирам защо предпочетоха Будапеща пред Горна Оряховица... Защото са хейтъри на Горна Оряховица. Аз друго обяснение нямам... 1 5 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 14 hours ago, adreno said: Май работата с геймчейджинга (пак) нещо се размина - уж вярвахме, че LOT създават P2P трафик от BUD, а път те така долно ни врътнаха, правейки го хъб 😀 За да има хъб, трбва да има възможност да се прекчиш от единия полет на друг. Виж разписанието на Лот от София до Будапеща и ще видиш, че не предлагат никакви връзки през Будапеща към Чикаго и Сеул, а към Ню Йорк предлагат връзка само в едната посока през Будапеща. Така не се създава трансферен трафик... Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 1 hour ago, Topfly said: За да има хъб, трбва да има възможност да се прекчиш от единия полет на друг. Виж разписанието на Лот от София до Будапеща и ще видиш, че не предлагат никакви връзки през Будапеща към Чикаго и Сеул, а към Ню Йорк предлагат връзка само в едната посока през Будапеща. Така не се създава трансферен трафик... Cherry-picking. А останалите кратки дестинации? 😉 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 3 hours ago, akair said: Cherry-picking. А останалите кратки дестинации? 😉 Белград е горе долу по същото време като София. Реално и от там няма да могат да правят трансфери. Cherry-picking е по скоро Букурещ, като единствената дестинация с удобно разписание за трансфери и икономически смисъл за правене на трансфери. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 Къде е Враждебна , къде Горна Оряховица - аз съм да продължим да се занимаваме с Враждебна - има няколко полета на ден от Мюнхен, с които е много удобно да прикачиш към Варна - това като какъв хъб определя Враждебна, нищо че компаниите са различни - така и не разбрах защо трябва прикачването да е с една компания и до 2 часа за да е трансферно - навремето до ден трансфер се считаше за нормално - кой сега промени правилата за зачитане на трансфер 😉 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 август, 2019 Сподели Публикувано: 6 август, 2019 За трансфер смятам се счита, ако е на един билет (не една авиокомпания), иначе ако са отделни билети въобще няма да влезе в никакви статистики и започва измисляне на числа... Ама хайде да спрем да разпростираме една и съща дискусия в 10 теми. 1 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли: https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory 28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение. 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 16 minutes ago, akair said: От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли: https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory 28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение. За какви обещетения ори закъснение над два часа говорят тези прости журналисти.... Иначе браво на летището в Пловдив. Справя се с всичките си 3 полета седмично... Хахаха 4 Връзка към коментар
tch Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 преди 15 минути , akair каза: От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли: https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory 28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение. Хм, бройката на полетите посочени в статията е грешна. За Варна и Бургас предполгам се дават само излитащите, докато за София е излитащи+кацащи От там се повдига и въпросът журналистите са преписали грешно или ГВА са объркали статистиката. В момента, Jorro каза: За какви обещетения ори закъснение над два часа говорят тези прости журналисти.... Храна Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 47 minutes ago, tch said: Хм, бройката на полетите посочени в статията е грешна. За Варна и Бургас предполгам се дават само излитащите, докато за София е излитащи+кацащи От там се повдига и въпросът журналистите са преписали грешно или ГВА са объркали статистиката. Храна Не съм убеден, че нея визират, предвид, че коментират, че е на база на разстоянието, но както и да е... Връзка към коментар
akair Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 Не стреляйте по вестоновеца. Той не е виновен 🙂 За мен по-интересното беше, че ГВА са очаквали вътрешни процедури на а/к да им бъдат предадени, а не са ги получили от поне 19 а/к. А то май толкова са почти всички а/к, които оперират от/до София... 3 Връзка към коментар
tch Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 преди 1 час, akair каза: За мен по-интересното беше, че ГВА са очаквали вътрешни процедури на а/к да им бъдат предадени, а не са ги получили от поне 19 а/к. А то май толкова са почти всички а/к, които оперират от/до София... Все пак са проверени 3 летища (Пловдив не го броя), а през рекордната 2018 само Бургас е обслужил 78 различни авиокомпании. Така че общата бройка ще надхвърля 100. По-интересно, е че имаме 10 български авиокомпании. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 16 август, 2019 Сподели Публикувано: 16 август, 2019 Клати....те от гва - заплатаджии😀 Много приказки и цифри за нищо. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега