Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

42 minutes ago, pr284 said:

защото наемите са определени от монополиста-оператор на летището.

След като всички търговски площи са дадени под наем и никой не се отказва - означава че търговците печелят, което означава, че могат да си позволят наема - пазарен принцип. Ако търговските площи са празни - монолописта ще намали наема ... 

И на летището в Бургас има три наземни оператора - Летище Бургас (концесионера), гръцката Goldair Handling, от тази година и Суиспорт.

Съгласно регламентите при пътникопоток над определени нива, се разрешава навлизането на други наземни оператори и по този начин се избягва монопола на концесионера - точно това е и положението с концесионера на летище Бургас - държи около 60% от наземното обслужване на самолети и пътници.

Връзка към коментар
преди 10 часа, pr284 каза:

Точно така. И на двете пристигащи и заминаващи са на ниво "партер". Да не се окаже, че и в София могат да си го спестят....

И кои щяха да са тези компании, които щяха да позлват вторият етаж, разбирай ръкавите 😉 От компаниите, които обслужват целогодишно морксите летища има точно две и те са във Варна. 

 

А хората имат инвестиционна програма за тия 35 години и "спестените" пари там ще го похарчат за нещо по-смислено по друго перо.

 

И поне за Варна няма обект, който да затваря зимата.

Връзка към коментар
52 minutes ago, tch said:

И поне за Варна няма обект, който да затваря зимата.

Зимния сезон - салона преди проверката по сигурността (чекинг гишетата) го оставят на 1/3 от площа, салона след проверката - изходите за гейтовете, го оставят на 1/3 от площа, съответно всички обекти в затворената зона не работят, т.е. затварят.

Връзка към коментар
На 27.07.2019 г. в 7:47, Hollywood каза:

Вече са 4. Добрата новина, е че повече май няма как да станат 🙂 😄 

 

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/07/29/3944757_vsichki_neizbrani_kandidati_objalvat_koncesiiata_na/

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, tch каза:

Вече са 4. Добрата новина, е че повече май няма как да станат 🙂 😄 

 

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/07/29/3944757_vsichki_neizbrani_kandidati_objalvat_koncesiiata_na/

Ще има 4 терминала😀

  • Смея се 1
Връзка към коментар

(Не знам дали е за тук или за друга тема. Моля да го преместите където му е мястото.)

 

https://seenews.com/news/lot-to-start-daily-flights-from-budapest-to-belgrade-sofia-bucharest-in-march-664032

 

Polish flag carrier LOT plans to launch daily flights linking Hungary's capital Budapest to Belgrade, Sofia and Buchares in March 2020, the Budapest Airport said.

"On March 30 next year, LOT is going to launch six new destinations, including Sofia, Prague, Belgrade, Stuttgart, Bucharest and Brussels, thereby operating 12 routes from Budapest," Budapest Airport said in a statement on Wednesday. 

Moreover, LOT plans to launch a direct flight connecting Budapest to South Korea's Seoul on September 22, 2019, the Budapest Airport said.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
5 hours ago, adreno said:

Май работата с геймчейджинга (пак) нещо се размина - уж вярвахме, че LOT създават P2P трафик от BUD, а път те така долно ни врътнаха, правейки го хъб 😀

Недей, недей! Дано не го види @Topfly ...

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Ilian359 каза:

защо предпочетоха Будапеща пред Горна Оряховица...

Вероятно защото в Будапеща за 2018 година са регистрирани 32 милиона нощувки на чужденци. А в  Горна Оряховица  са далеч по-малко. Друго обяснение нямам.

  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
4 hours ago, Ilian359 said:

Само не разбирам защо предпочетоха Будапеща пред Горна Оряховица...

Защото са хейтъри на Горна Оряховица. Аз друго обяснение нямам...

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
14 hours ago, adreno said:

Май работата с геймчейджинга (пак) нещо се размина - уж вярвахме, че LOT създават P2P трафик от BUD, а път те така долно ни врътнаха, правейки го хъб 😀

За да има хъб, трбва да има възможност да се прекчиш от единия полет на друг. Виж разписанието на Лот от София до Будапеща и ще видиш, че не предлагат никакви връзки през Будапеща към Чикаго и Сеул, а към Ню Йорк предлагат връзка само в едната посока през Будапеща. Така не се създава трансферен трафик...

Връзка към коментар
1 hour ago, Topfly said:

За да има хъб, трбва да има възможност да се прекчиш от единия полет на друг. Виж разписанието на Лот от София до Будапеща и ще видиш, че не предлагат никакви връзки през Будапеща към Чикаго и Сеул, а към Ню Йорк предлагат връзка само в едната посока през Будапеща. Така не се създава трансферен трафик...

Cherry-picking. А останалите кратки дестинации? 😉

Връзка към коментар
3 hours ago, akair said:

Cherry-picking. А останалите кратки дестинации? 😉

Белград е горе долу по същото време като София. Реално и от там няма да могат да правят трансфери. Cherry-picking е по скоро Букурещ, като единствената дестинация с удобно разписание за трансфери и икономически смисъл за правене на трансфери.

Връзка към коментар

Къде е Враждебна , къде Горна Оряховица - аз съм да продължим да се занимаваме с Враждебна - има няколко полета на ден от Мюнхен, с които е много удобно да прикачиш към Варна - това като какъв хъб определя Враждебна, нищо че компаниите са различни - така и не разбрах защо трябва прикачването да е с една компания и до 2 часа за да е трансферно - навремето до ден трансфер се считаше за нормално - кой сега промени правилата за зачитане на трансфер 😉 

Връзка към коментар

За трансфер смятам се счита, ако е на един билет (не една авиокомпания), иначе ако са отделни билети въобще няма да влезе в никакви статистики и започва измисляне на числа...

Ама хайде да спрем да разпростираме една и съща дискусия в 10 теми.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли:

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory

 

28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
16 minutes ago, akair said:

От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли:

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory

 

28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение.

За какви обещетения ори закъснение над два часа говорят тези прости журналисти.... Иначе браво на летището в Пловдив. Справя се с всичките си 3 полета седмично... Хахаха

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 15 минути , akair каза:

От ГВА почти са приключили с проверката за закъснението на полетите през юли:

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/08/16/3951929_prez_juli_vseki_chetvurti_polet_ot_bulgariia_e/?ref=home_mainStory

 

28.8% от полетите от/до летището в София са били изпънение със закъснение.

Хм, бройката на полетите посочени в статията е грешна. За Варна и Бургас предполгам се дават само излитащите, докато за София е излитащи+кацащи От там се повдига и въпросът журналистите са преписали грешно или ГВА са объркали статистиката.

В момента, Jorro каза:

За какви обещетения ори закъснение над два часа говорят тези прости журналисти....

Храна

Връзка към коментар
47 minutes ago, tch said:

Хм, бройката на полетите посочени в статията е грешна. За Варна и Бургас предполгам се дават само излитащите, докато за София е излитащи+кацащи От там се повдига и въпросът журналистите са преписали грешно или ГВА са объркали статистиката.

Храна

Не съм убеден, че нея визират, предвид, че коментират, че е на база на разстоянието, но както и да е... 

Връзка към коментар

Не стреляйте по вестоновеца. Той не е виновен 🙂

За мен по-интересното беше, че ГВА са очаквали вътрешни процедури на а/к да им бъдат предадени, а не са ги получили от поне 19 а/к. А то май толкова са почти всички а/к, които оперират от/до София...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, akair каза:

За мен по-интересното беше, че ГВА са очаквали вътрешни процедури на а/к да им бъдат предадени, а не са ги получили от поне 19 а/к. А то май толкова са почти всички а/к, които оперират от/до София...

Все пак са проверени 3 летища (Пловдив не го броя), а през рекордната 2018 само Бургас е обслужил 78 различни авиокомпании. Така че общата бройка ще надхвърля 100. По-интересно, е че имаме 10 български авиокомпании.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.