Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 4 часа, jorocontrola каза:

Тия съвсем ни взеха за идиоти:

"В момента на Терминал 2 има нови търговски обекти". То че има, има, но какво се предлага и на каква цена ...

IMG_20211016_083427.jpg.e5b8d4480d2524e3928f637cae41a11b.jpg

Нов бар и кроасан с масло за 4лв, със сладко - 6лв. Бирата беше 8+лв. За мен това е абсурдна цена за БГ реалноста и състоянието на терминала ... 😡

За 7 месеца са ремонтирали една тоалетна, сложиха малко нови мебели и се пръкна това заведение. ГолЕм прогрес. Винаги съм бил защитник на концесионирането, ама тук нещата са под всякаква критика.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 14 минути , tch каза:

За 7 месеца са ремонтирали една тоалетна, сложиха малко нови мебели и се пръкна това заведение. ГолЕм прогрес. Винаги съм бил защитник на концесионирането, ама тук нещата са под всякаква критика.

Е то при нас нищо не е като хората...нищо не се прави за обществения, а за личния интерес, така че не е учудващо, че правят само някакви неща, с които да се замазват просто очите от други проблеми като състоянието на полосата и като цяло летищната инфраструктура, която се нуждае от неотложни ремонти. Отделно някой влизал ли е скоро в паркинга? Изглежда като след бомбандировка, но за сметка на това са махнали безплатните 10-15 мин, а директно 3-кинта + някоя изкривена джанта 😄 

Връзка към коментар
преди 24 минути , Jorro каза:

Изглежда като след бомбандировка, но за сметка на това са махнали безплатните 10-15 мин, а директно 3-кинта + някоя изкривена джанта 😄 

Него не съм го коментирал, защото от много години е така. Отбелязвах само "прогреса". Иначче ценоразписът е сложен в един "джоб" и явно не е сменян от години, защото от влагата част от числата/буквите са размазани.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 30.10.2021 г. в 17:50, jorocontrola каза:

Нов бар и кроасан с масло за 4лв, със сладко - 6лв. Бирата беше 8+лв. За мен това е абсурдна цена за БГ реалноста и състоянието на терминала ...

Е, такива бяха цените на летище Бургас през 2019... все пак концесията трябва да носи някакви печалби за инвеститора... които гарантирано няма да дойдат с „разширената зимна програма на Раянеър“

 

Връзка към коментар
преди 55 минути , pr284 каза:

все пак концесията трябва да носи някакви печалби за инвеститора... 

Не съм казал да са на загуба. Но колко точно е инвестирано, какво е направено за развитието на летището, какви заплати плащат и какви разходи имат ...

Тоалетните са си все още кенефи, терминал1 като цяло си е кенеф ...

За мен просто няма стойност това, което се предлага, а това е, което се опитвам да гледам като си давам 💸 и мойте няма да вземат. Сори 😢

 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Полетите между Русе и София стартират догодина

orig.jpg?_=1550490235

От следващата година се очаква да стартират вътрешните полети между Русе и София, съобщават от Министерството на икономиката.

Работата по проекта за Летище Русе коментира министърът на икономиката Даниела Везиева, която откри Национален форум за подобряване на транспортната свързаност в Северна България.

"Целта ни е до края на годината да стартира процесът. Инвестиционните разходи са за основна и довеждаща инфраструктура. Надяваме се от началото на 2022 година да започнат редовни граждански полети от София и обратно", заяви министърът на икономиката Даниела Везиева.

"Възстановяването на Летище Русе ще обслужва и съседните градове и ще помогне за свързаността на Северна и Южна България", допълни Везиева.

"Регионалният дисбаланс между двата региона е от проблемите, които от години вместо да се решава, се задълбочава. Всички изследвания сочат, че добрата инфраструктура е предпоставка, както за развит бизнес и инвестиции, така и за стабилни търговски взаимоотношения между клиент и доставчик. Ето защо очакваме тази политика да стане приоритетна и за следващото правителство и да продължава през целия период до 2026 г.", каза Везиева.

  • Харесвам 5
  • Шок 1
  • Браво 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Супер новина! А ми се смеехте като ви казвах, че има планове за възстановяване на Щръклево. Сега Уиз и Раян ще се избият, кои първи да стъпи там, а в близко бъдеще румънците ще се принудят да затворят Отопени, поради силно редуцираният пътникопоток.😃 Смейте се, пък да видим! 😜

Става ли ясно кой ще изпълнява полетите?

  • Харесвам 2
  • Смея се 10
Връзка към коментар
преди 12 минути , iMari каза:

Става ли ясно кой ще изпълнява полетите?

Отрих в друга статия, че са правили среща с авиопревозвачът "Гъливеър", но дали ще са те не е ясно.

 

По думите й вече са проведени четири срещи между компанията авиопревозвач "Гъливеър", Министерството на транспорта, Министерството на икономиката и община Русе.

 

За повече инфо цък.

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 16 минути , iMari каза:

има планове за възстановяване на Щръклево.

Има планове на поредната куха л**ка да хвърли едни милиони през прозореца.

Чакаме след това и Тъговище и Силистра да зинат за възстановяване на техните летища 😉

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Това наистина ми се струва хем смешно ,хем абсурдно от финансова изгодна точка. Но нека, аз като дете съм го летяла този маршрут, билета беше с 2лв по-скъп от спалното место във влака. :laugh:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

То и Ню Йорк щеше да има есента. "Има го". 😉 Не знам, защо вярвате безусловно на подобни медийни шумотевици. Най - малкото преди години пак имаше страхотен шум за Ню Йорк, е какво стана? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако наистина се реализира полет на  "Гъливеър"  Русе - София,  за мен това ще означава, че зад авиокомпанията стоят  инвеститори, които са потенциални концесионери на летище Русе.  Летище Русе, разбира се има  своя потенциал, но само в контекста на влизането на България и Румъния в Шенген. Само при  членство в Шенген  летището може да разгърне  потенциала си, разбира се не до степента на Базел - Мюлуз - Фрайбург.  По-скоро го виждам  да  позиционирано  като Букурешкото  "Бове".

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 28 минути , epetkov каза:

Ако наистина се реализира полет на  "Гъливеър"  Русе - София,  за мен това ще означава, че зад авиокомпанията стоят  инвеститори, които са потенциални концесионери на летище Русе.  Летище Русе, разбира се има  своя потенциал, но само в контекста на влизането на България и Румъния в Шенген. Само при  членство в Шенген  летището може да разгърне  потенциала си, разбира се не до степента на Базел - Мюлуз - Фрайбург.  По-скоро го виждам  да  позиционирано  като Букурешкото  "Бове".

Мисля, че това с Шенген би се случило може би след около стотина години... в най-добрия случай. В случая схемата е очевидна и се нарича „източване на държавни средства“. Иначе сравнението с Франкфурт-Хаан е най-подходящо - бивше военно летище, по средата на нищото, с кофти довеждащ транспорт.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 52 минути , pr284 каза:

Мисля, че това с Шенген би се случило може би след около стотина години

Шенген със сигурност ще се случи  1-2 години преди  приемането на еврото.  Еврото е последната стъпка към пълното интегриране.  Преди еврото е  Шенген.  Преди Шенген е членство в ЕС. Преди членство в ЕС е членство в НАТО.   Това са стъпките на източно-европейските страни от бившия  източен блок. 

Връзка към коментар

Уважаеми приятели, мечтите са безплатни! Планове и мераци, колкото искате. като опре работата до кинтите, организацията, логистиката става жегата. Преди 7-8 години без да се натискам присъствах на един разговор за възстановяване и активиране дейността на бившето военно летище в Габровница. Идеята бе да обслужва Монтана, Видин, Враца и региона. Такива големи планове ( разбирай приказки ) чух, че ми стана неудобно. Същата история съм чувал от колеги за планове ( разбирай мераци) и за летище Узунджово. То не бяха турски инвестиции, то не бяха гръцки. Да не говорим за местни " бизнес" проекти. Но всичко опира до това да скубнем нещо от някой и друг еврофонд и после да се изнижем тихо по терлици. Защото всичко трябва да започне с това кой, колко ще даде, а не кой с колко ще бъде на плюс. Така, че обявени намерения са нещо много, много далеч от практическата реализация. Изказвам мнение като човек, изкарал доста време в пилотската кабина, без да съм завършил Икономика на транспорта. Не, че съм против да се реализира идеята. Нека стане. Ще има работа за колеги, особено по-млади. Да се поочупят и натренират. Ще има и бърз (и безопасен) транспорт за хора от Русе, Разград и региона. Времето ще покаже.       

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 7 часа, epetkov каза:

Шенген със сигурност ще се случи  1-2 години преди  приемането на еврото.  Еврото е последната стъпка към пълното интегриране.  Преди еврото е  Шенген.  Преди Шенген е членство в ЕС. Преди членство в ЕС е членство в НАТО.   Това са стъпките на източно-европейските страни от бившия  източен блок. 

Има редица страни в ЕС, които са в Шенген, но не ползват евро.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 16 минути , iMari каза:

Къде се ползваше безплатно фаст трак - преди или след ескалаторите на Т2 и с коя карта? Извинявам се, така и не го запомних това.:blush:

Преди ескалаторите с Evolve и други предимно премиум мастър кард карти. За паспортния контрол "фаст трака" ти е ако си носиш паспорта и минеш през е-гейтовете 🙂

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.