Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 16 минути , dimitrov6 каза:

Вижте тоалетните на Т1 как има един пръст пролука между вратата и касата,и се вижда тоалетната чиния.🙂

IMG_20230903_125842.jpg

Това са от последните модели тоалетни 😃

  • Смея се 11
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
On 6/21/2023 at 2:27 PM, Coo said:

Добри новини за отпадането на граничния контрол по летищата от октомври, а за съхопътните преминавания - от началото на следващата година. Много се вълнувам от всяка възможност да не вися на опашки по границите, вярвам и вие! 

 

"Предварителният план е приемането в Шенген да стане на два етапа – първо за контрола през летищата през октомври, а пълноправното членство с премахване на сухопътния граничен контрол трябва да се случи на 1 януари 2024 година."

https://euractiv.bg/section/правосъдие-и-вътрешен-ред/news/българия-влиза-в-шенген-на-два-етапа-п

 

 До модераторите: не знам в коя тема да го сложа, местете на по-подходящо според вас 🙂 

Австрия отхвърли призива на председателката на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен да вдигне ветото си за присъединяване на България и Румъния към Шенгенското пространство за свободно движение с твърдението, че в момента няма смисъл от разширяването на безвизовата зона, съобщи онлайн изданието "Юрактив"

 

https://www.bta.bg/bg/news/world/522591-avstriya-othvarli-priziva-na-predsedatelkata-na-ek-za-razshiryavane-na-shengen

  • Харесвам 2
  • Шок 4
  • Браво 1
Публикувано:
преди 2 часа, dimitrov6 каза:

Вече ще въвеждат машини за сканиране на бордните карти на Т2,а не както е досега със служител и опашка. 

Тук

 

Адски неграмотно обяснено съобщение! Струпванията на паспортен контрол нямат връзка с бордните карти. Същите се избягват успешно с преминаване през автоматите за електронен граничен контрол - стига да работят, разбира се. Там пък бордни карти не са нужни. Всъщност, бордни карти реално се проверяват на входа преди ескалаторите от електронен четец и служител, както и на гейта преди бординг. Повторната проверка на бордни карти на гишетата за паспортен контрол от служител или по-скоро чрез електронен четец, монтиран на самото гише, за мен лично са напълно безсмислени. От съобщението не става ясно какво точно се променя и облекчава. По всяка вероятност ще премахнат служителите долу преди ескалаторите и евентуално ще сложат няколко турникета за електронен контрол на достъпа...

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
Преди 1 час, Duke каза:

Адски неграмотно обяснено съобщение! Струпванията на паспортен контрол нямат връзка с бордните карти. Същите се избягват успешно с преминаване през автоматите за електронен граничен контрол - стига да работят, разбира се. Там пък бордни карти не са нужни. Всъщност, бордни карти реално се проверяват на входа преди ескалаторите от електронен четец и служител, както и на гейта преди бординг. Повторната проверка на бордни карти на гишетата за паспортен контрол от служител или по-скоро чрез електронен четец, монтиран на самото гише, за мен лично са напълно безсмислени. От съобщението не става ясно какво точно се променя и облекчава. По всяка вероятност ще премахнат служителите долу преди ескалаторите и евентуално ще сложат няколко турникета за електронен контрол на достъпа...

Точно долу преди ескалатора ще ги сложат. За вътрешни полети не знам дали ще сложат.

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Точно долу преди ескалатора ще ги сложат. За вътрешни полети не знам дали ще сложат.

Едва ли, нали предвиждат да ги преместят и тях горе като изместят гишетата за паспортен контрол. Ако имаме късмета да влезем в Шенген ще могат да го направят по-скоро. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, Jorro каза:

Едва ли, нали предвиждат да ги преместят и тях горе като изместят гишетата за паспортен контрол. Ако имаме късмета да влезем в Шенген ще могат да го направят по-скоро. 

Тази проверка на багажа горе не е добре измислена.Ако има много хора на опашка и трябва да чакат по стълбите нагоре до ескалатора.Долу такава голяма зала има.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Предполагам ще е като на Отопени - там има 8 автоматични гишета, през които се преминава само с бордна карта.Има служител, който помага, ако има нужда.  Веднага след това са скенерите. После паспортен с л.к. или автоматично сканиране на паспорт И пак бордна  карта. За година и 10 м. имам 24 полета до там и системата работи много добре, въпреки, че  потокът пътници е поне петорен.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 10 минути , dimitrov6 каза:

Тази проверка на багажа горе не е добре измислена.Ако има много хора на опашка и трябва да чакат по стълбите нагоре до ескалатора.Долу такава голяма зала има.

Точно затова идеята е да се преместят скенерите по-напред в посока гишетата за паспортен контрол и така ще има повече място за опашките горе.

От тези гишета там няма да има нужда след влизането ни в Шенген и вероятно ще оборудват или изградят нови в дъното на основния коридор, където в момента има няколко, които не се използват. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Това хубаво ,но ако не ни приемат в Шенген в близките години вечно ли с него ще търсят оправдание за бездействието си ? 

Все пак не строят нов терминал , а единствено козметични вътрешни преустройства.

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, stanimir каза:

Това хубаво ,но ако не ни приемат в Шенген в близките години вечно ли с него ще търсят оправдание за бездействието си ? 

Сигурно, положението в момента е скандално в час пик. В момента би трябвало да са започнали да правят новия безмитен през който ще пренасочат целия поток след скенерите, дано и с другите неща се захванат скоро.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Четох,че можело да ни приемат до края на годината в Шенген само по въздух. Аз го разбирам това,че тук ще има проверка на документите, а като кацнем в шенгенска страна няма да има.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Напоследък забелязвам, че се чака яко за докарване на стълба на това летище 10-15 мин.

Винаги съм се чудел, защо ползват 2 ръкава максимум.

Вчера късно вечерта 22: 40 кацнахме с бгер и чакахме точно 15 мин стълба (в рамките на 30мин е имало 3 самолета или не са били претоварени), естествено само една докараха. Макар да нямаше паспортна проверка, излизането от летището отне над 30мин по часовник, без да имам чекиран багаж.

Да не би да имат 1 шофьор и 1 стълба, която разхождат по самолетите?

След това нямаше бакшиши и чаках метро 12мин и тотала от кацането до стигането до Ж.Кюри отне малко над 1 час, а разстоянието е повече от малко.

  • Харесвам 1
  • Шок 3
Публикувано:
преди 1 час, Alexander каза:

Винаги съм се чудел, защо ползват 2 ръкава максимум.

Защото услугата струва пари, а ползването ѝ зависи от авиокомпанията, а не от наземния оператор...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Duke каза:

Защото услугата струва пари, а ползването ѝ зависи от авиокомпанията, а не от наземния оператор...

А как се коментира на една и съща дестинация и компания, на отиване с ръкав, на връщане без? За всеки полет поотделно ли се решава как ще разтоварват.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
В момента, Alexander каза:

А как се коментира на една и съща дестинация и компания, на отиване с ръкав, на връщане без? За всеки полет поотделно ли се решава как ще разтоварват.

Това, което пишеш ме изненадва. Специално България Ер не ползват ръкав или поне не ползваха докато летях активно с тях. Трудно ми е да определя защо в едната посока са ползвали, а в другата не са, но сигурно има някаква логистична или техническа причина...

Публикувано:
преди 1 минута , Duke каза:

Това, което пишеш ме изненадва. Специално България Ер не ползват ръкав или поне не ползваха докато летях активно с тях. Трудно ми е да определя защо в едната посока са ползвали, а в другата не са, но сигурно има някаква логистична или техническа причина...

Не визирам бгер за ръкавите. София-Варна никога не е имало ръкави, но ми направи впечатление скоро,  става дума за друг случай с турците.

Публикувано:
преди 2 минути , Alexander каза:

Не визирам бгер за ръкавите. София-Варна никога не е имало ръкави, но ми направи впечатление скоро,  става дума за друг случай с турците.

Нямам представа за Варна, но в София ръкав не ползват само Раян, България Ер, чартърите, както и Уиз за полети обслужвани на Т2 след 22.00 ч. Групата на Луфти, катарци, турци, поляци и т.н., всичко ползва ръкав по мои наблюдения...

Публикувано:

 

С турците и поляците е на късмет, един път има, един път не. Поне при мен, е нямало на връщане-кацане в София  и в с двете компании за последния месец.

Публикувано:
преди 4 часа, Duke каза:

но в София ръкав не ползват само Раян, България Ер

Аз пътувах с БГ Еър до Атина в края на юни и самолетът беше на ръкав.

Публикувано:
преди 28 минути , jorrro каза:

Аз пътувах с БГ Еър до Атина в края на юни и самолетът беше на ръкав.

Може, както по-горе писах, отдавна не съм летял с тях...

Публикувано:

Земното обслужване на самолетита ( т.н. хендлинг ) е за каквото си платиш. На това летище с ръкав, на другото с автобус. И така личи кой колко държи на пътниците си. Отделно са далаверите "ти на мен - аз на теб". Но това е друга тема. 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.