Радослав Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 Искам да помоля за съвет как да постъпя. Историята е следната. Резервирах си хотел в Дубай през Букинга. Цената на стаята беше очевадна грешка, 28лв. 10мин след потвърждението от Букинг дойде и писмо от хотела: съжаляваме господине, ама кредитната ви карта е отхвърлена и не можем да гарантираме резервацията ви. Същевременно цената в сайта беше от коригирана на 220лв. Пристигна и писмо от Букинг: въведете нови данни за карта. Вадя си аз втората карта и сменям данните. След седмица отново писмо, картата е отхвърлена. Въвеждам нова кредитна карта, трета подред, и познайте, пак не им харесва. Свързвам се с хотела и ги питам в прав текст не ми ли искат парите (28лв) . Отговориха ми че системата им ми отхвърля кредитната карта да съм си анулиран резервацията. От Букинг им звънях а 2 пъти, и на тях им казват че картите са ми проблемни. Имам ли някакъв шанс да изляза победител от тази дилема? Няма да ми е приятно в 22.00 часа да се появя в хотела и да ме изхвърлят безславно. Връзка към коментар
temporary Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 Според мен твърдо не ти искат парите 28 лв., искат ти 220 лв. :DТо не пречи да драпаш докрай, но бъди подготвени и за неуспех. Шансовете за мен са клонящи към нулеви. 1 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 (редактирано) Искам да помоля за съвет как да постъпя. Историята е следната. Резервирах си хотел в Дубай през Букинга. Цената на стаята беше очевадна грешка, 28лв. 10мин след потвърждението от Букинг дойде и писмо от хотела: съжаляваме господине, ама кредитната ви карта е отхвърлена и не можем да гарантираме резервацията ви. Същевременно цената в сайта беше от коригирана на 220лв. Пристигна и писмо от Букинг: въведете нови данни за карта. Вадя си аз втората карта и сменям данните. След седмица отново писмо, картата е отхвърлена. Въвеждам нова кредитна карта, трета подред, и познайте, пак не им харесва. Свързвам се с хотела и ги питам в прав текст не ми ли искат парите (28лв) . Отговориха ми че системата им ми отхвърля кредитната карта да съм си анулиран резервацията. От Букинг им звънях а 2 пъти, и на тях им казват че картите са ми проблемни. Имам ли някакъв шанс да изляза победител от тази дилема? Няма да ми е приятно в 22.00 часа да се появя в хотела и да ме изхвърлят безславно. Предложи им банков превод - transferwise.com Но пиши на Букинг какъв е казуса и чрез тях направи предложението. Малко съм скептична за изхода, защото Букинг в последно време при подобни казуси са ужасно зле, но аз бих се заяла. Редактирано 4 септември, 2015 от Bliss Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 4 септември, 2015 Автор Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 Развитие Предложих им банков превод /благодаря Bliss/. Нищо не ми отговориха, поне не директно. Получих писмо от Букинг. Хотела ми е анулиран резервацията. Сега ще търся информация дали мога да претендирам за компенсация. Но това оправдание на хотела за отхвърлена та кредитна карта е много хитро. Излиза, че аз съм кривият , а не те. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 Има вече толкова много случаи на канселирани подобни резервации , че не бих очаквал успех. Нищо не може да направиш. 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 Тъпото е, че явно лъжат, в други случаи поне си признават че има грешка и се извиняват... 2 Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 4 септември, 2015 Сподели Публикувано: 4 септември, 2015 (редактирано) Тъпото е, че явно лъжат, в други случаи поне си признават че има грешка и се извиняват... Да, и още по тъпото е че Букинг никакви ги няма в защита на клиента си. Защото и на тях им е ясно какъв е случая. Аз имах подобен случай(не същия) с едно място в Гърция резервирано с отмяна. Хотелиера се свърза с мен не чрез системата на сайта, а на мейла ми. И ме помоли аз да отменя резервацията защото била дублирана. Проблема беше, че я букнах рано и на ниска цена при това с отмяна. А явно той си беше намерил клиенти при по изгодни условия. Сигнализирах на Букинг, но те нищо не направиха. И бях изправена пред дилема дали с малко дете да се натреса на чичото, като очевидно няма да има къде да спим. Или да отменя резервацията. Ако не я отменя и не отида пък ще ми дръпне санкционната такса от картата. Изобщо шах с пешка. Говорих с букинг и им казах, че в тази ситуация аз нямам особен избор и е коректно те да ми намерят подобна алтернатива и да накарат хотелиера да отмени резервацията със съответните последици за него(административната такса щеше да остане за сайта). Е намериха някакви алтернативи, които няма нищо общо нито като местоположение, нито като условия. И ми обясниха, че не могат да го накарат да отмени той резервацията. Много се бях ядосала и поисках да ми позволят да оставя коментар за хотела. Не можело. Коментари се оставяли само от пребивавали там гости. Редактирано 4 септември, 2015 от Bliss Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 септември, 2015 Сподели Публикувано: 6 септември, 2015 Недей с банков превод, никакво доказателство нямаш после, че си го извършил и с каква цел си го извършил. Може да стане мътна и кървава. Просто отмини нататък и така, ей това е истината: Според мен твърдо не ти искат парите 28 лв., искат ти 220 лв. :D Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 6 септември, 2015 Автор Сподели Публикувано: 6 септември, 2015 Недей с банков превод, никакво доказателство нямаш после, че си го извършил и с каква цел си го извършил. Може да стане мътна и кървава. Просто отмини нататък и така, ей това е истината: Отказах се от занимавка, то няма и смисъл...Жалко, цената беше изгодна А на Букинг си отмъстих като си отмених 3 резервации, да им е гадно.. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега