Прескочи до съдържание

Казус с хотел в Дубай


Радослав

Препоръчани мнения

Искам да помоля за съвет как да постъпя. Историята е следната. Резервирах си хотел в Дубай през Букинга. Цената на стаята беше очевадна грешка, 28лв. 10мин след потвърждението от Букинг дойде и писмо от хотела: съжаляваме господине, ама кредитната ви карта е отхвърлена и не можем да гарантираме резервацията ви. Същевременно цената в сайта беше от коригирана на 220лв. Пристигна и писмо от Букинг: въведете нови данни за карта. Вадя си аз втората карта и сменям данните. След седмица отново писмо, картата е отхвърлена. Въвеждам нова кредитна карта, трета подред, и познайте, пак не им харесва. Свързвам се с хотела и ги питам в прав текст не ми ли искат парите (28лв) :). Отговориха ми че системата им ми отхвърля кредитната карта да съм си анулиран резервацията. От Букинг им звънях а 2 пъти, и на тях им казват че картите са ми проблемни. Имам ли някакъв шанс да изляза победител от тази дилема? Няма да ми е приятно в 22.00 часа да се появя в хотела и да ме изхвърлят безславно.

Връзка към коментар

Според мен твърдо не ти искат парите 28 лв., искат ти 220 лв. :D
То не пречи да драпаш докрай, но бъди подготвени и за неуспех. Шансовете за мен са клонящи към нулеви.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искам да помоля за съвет как да постъпя. Историята е следната. Резервирах си хотел в Дубай през Букинга. Цената на стаята беше очевадна грешка, 28лв. 10мин след потвърждението от Букинг дойде и писмо от хотела: съжаляваме господине, ама кредитната ви карта е отхвърлена и не можем да гарантираме резервацията ви. Същевременно цената в сайта беше от коригирана на 220лв. Пристигна и писмо от Букинг: въведете нови данни за карта. Вадя си аз втората карта и сменям данните. След седмица отново писмо, картата е отхвърлена. Въвеждам нова кредитна карта, трета подред, и познайте, пак не им харесва. Свързвам се с хотела и ги питам в прав текст не ми ли искат парите (28лв) :). Отговориха ми че системата им ми отхвърля кредитната карта да съм си анулиран резервацията. От Букинг им звънях а 2 пъти, и на тях им казват че картите са ми проблемни. Имам ли някакъв шанс да изляза победител от тази дилема? Няма да ми е приятно в 22.00 часа да се появя в хотела и да ме изхвърлят безславно.

Предложи им банков превод - transferwise.com  :lol:  Но пиши на Букинг какъв е казуса и чрез тях направи предложението. Малко съм скептична за изхода, защото Букинг в последно време при подобни казуси са ужасно зле, но аз бих се заяла.

Редактирано от Bliss
Връзка към коментар

Развитие

Предложих им банков превод /благодаря Bliss/. Нищо не ми отговориха, поне не директно. Получих писмо от Букинг. Хотела ми е анулиран резервацията. Сега ще търся информация дали мога да претендирам за компенсация. Но това оправдание на хотела за отхвърлена та кредитна карта е много хитро. Излиза, че аз съм кривият , а не те.

Връзка към коментар

Тъпото е, че явно лъжат, в други случаи поне си признават че има грешка и се извиняват...

 

 

Да, и още по тъпото е че Букинг никакви ги няма в защита на клиента си. Защото и на тях им е ясно какъв е случая. 

 

Аз имах подобен случай(не същия) с едно място в Гърция резервирано с отмяна. Хотелиера се свърза с мен не чрез системата на сайта, а на мейла ми. И ме помоли аз да отменя резервацията защото била дублирана. Проблема беше, че я букнах рано и на ниска цена при това с отмяна. А явно той си беше намерил клиенти при по изгодни условия. Сигнализирах на Букинг, но те нищо не направиха. И бях изправена пред дилема дали с малко дете да се натреса на чичото, като очевидно няма да има къде да спим. Или да отменя резервацията. Ако не я отменя и не отида пък ще ми дръпне санкционната такса от картата. Изобщо шах с пешка. Говорих с букинг и им казах, че в тази ситуация аз нямам особен избор и е коректно те да ми намерят подобна алтернатива и да накарат хотелиера да отмени резервацията със съответните последици за него(административната такса щеше да остане за сайта). Е намериха някакви алтернативи, които няма нищо общо нито като местоположение, нито като условия. И ми обясниха, че не могат да го накарат да отмени той резервацията. 

Много се бях ядосала и поисках да ми позволят да оставя коментар за хотела. Не можело. Коментари се оставяли само от пребивавали там гости. 

Редактирано от Bliss
Връзка към коментар

Недей с банков превод, никакво доказателство нямаш после, че си го извършил и с каква цел си го извършил. Може да стане мътна и кървава. Просто отмини нататък и така, ей това е истината:

 

 

Според мен твърдо не ти искат парите 28 лв., искат ти 220 лв. :D

Връзка към коментар

Недей с банков превод, никакво доказателство нямаш после, че си го извършил и с каква цел си го извършил. Може да стане мътна и кървава. Просто отмини нататък и така, ей това е истината:

 

Отказах се от занимавка, то няма и смисъл...Жалко, цената беше изгодна :) А на Букинг си отмъстих като си отмених 3 резервации, да им е гадно..

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.