Mary Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Единственото, което ме притеснява е, че билетите са от промо (специална цена) и неявяване на пътник да не се тълкува превратно от авиокомпанията? Май най-добре е да си ги питам преди това. Нито на б.карти е отбелязано това, нито в списъка с пътници. 1
Двуцветко Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Как мога да бъда 100% сигурен в това? Не че нещо, но доста други резервации са вързани покрай този полет на промо цени с Уиз и гледам да съм сигурен, че няма да има неприятни изненади.
Еmilia Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Май най-добре е да си ги питам преди това. Което вероятно ще ги подсети на променят правилата и вече да връщат цялата група, ако е непълна. Но пък си прав да се притесняваш и е най-добре да ги попиташ.
lesy Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Аз миналата година не летях точно от промото два билета на цената на един. Нямаше проблеми за другите от групата. Не се чекирах. 2
Двуцветко Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Аз миналата година не летях точно от промото два билета на цената на един. Нямаше проблеми за другите от групата. Не се чекирах. Мерси. Май казусът го решихме Което вероятно ще ги подсети на променят правилата и вече да връщат цялата група, ако е непълна. Но пък си прав да се притесняваш и е най-добре да ги попиташ. Мисля си, че те добре са си направили аритметиката и не ги бърка, важното за тях би трябвало да е колко кеш ще влезне при тях без значение колко ще пътуват. Поне такава би била логиката и не мисля, че биха оставили вратички да се прецаква системата.
Зани Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Между другото, последният път като гледах цените на услугите предлагани от Уиз, ми направи впечатление, че има "Такса изпуснато заминаване" - 137 лева и "Такса за отмяна" - 117 лева. Предполагам, че първото трябва да го платиш, ако имаш отиване и връщане на един билет и ползваш само връщането, ама второто от какъв зор ще го плаща някой?
Mary Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Между другото, последният път като гледах цените на услугите предлагани от Уиз, ми направи впечатление, че има "Такса изпуснато заминаване" - 137 лева и "Такса за отмяна" - 117 лева. Предполагам, че първото трябва да го платиш, ако имаш отиване и връщане на един билет и ползваш само връщането, ама второто от какъв зор ще го плаща някой? Ако билета ти струва 200лв. на посока, то ползвайки тази "услуга" ще ти върнат разликата между 200лв. и 117лв. 2
Зани Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Аааа, ясно! Аз понеже не си купувам билети от 200 лева и изобщо не ми хрумна такъв вариант ! 2
Двуцветко Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Но пък си прав да се притесняваш и е най-добре да ги попиташ. Обадих им се. Бяха категорични, че няма никакъв проблем за останалите, ако един човек от групата не пътува. 4
captain_oveur Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 Обадих им се. Бяха категорични, че няма никакъв проблем за останалите, ако един човек от групата не пътува. Е нали и те са двуцветковци - няма да ти правят сечено, я! 1
Двуцветко Публикувано: 24 септември, 2015 Публикувано: 24 септември, 2015 (редактирано) Хаха. Направи ми впечатление, че даже бяха леко учудени от моя въпрос. Както и, че и човекът отсреща говореше български с акцент, не че това има някакво значение Все пак им зачетох общите условия като Тома неверни и откривам това: 9.2. В случай, че нямате възможност да пътувате по някаква причина, или не се явите навреме за регистрация или на изхода по някаква причина, ние ще откажем Вашия превоз (при условията на член 9.13), ще анулираме Вашата резервация и, при поискване от Ваша страна, ще Ви възстановим Общата цена след приспадане на Таксата за Други услуги и Таксата за запазване на място. Препоръчваме Ви да сключите застраховка за анулиране. А 9.13 е 9.13. Пропуснат полет 9.13.1. Ако пропуснете своя полет, можете да се прехвърлите на нашия следващ наличен полет до Вашето Място на пристигане при условие, че: (i) Вие се намирате на Мястото на заминаване и поискате прехвърляне от Нашия билетен представител на летището до 30 минути след часа на заминаване на първоначалния полет по разписание, и (ii) ако сте се регистрирали на Уебсайта или чрез мобилното приложение на „Уиз Еър“, - сте пропуснали Крайния срок за Регистрация с Вашия багаж, ако имате Регистриран багаж, или - сте пропуснали часа за качване при изхода; или (iii) ако сте избрали да се регистрирате на летището, сте се явили на Мястото на заминаване, но сте пропуснали Крайния срок за Регистриране, и (iv) сте заплатили Таксата за изпуснат полет на летището на Нашия билетен представител. 9.13.2. Ако се прехвърлите от първоначалния си полет, както е описано в член 9.13, и изберете регистрация на летището за повторната резервация, ние начисляваме такса за обработка, неподлежаща на възстановяване, която се заплаща при повторната резервация в допълнение към Таксата за изпуснат полет. 9.13.3. Ако сте избрали регистрация на летището и сте се регистрирали навреме, но сте пропуснали часа за качване на изхода, трябва да направите нова резервация. Повторна резервация по смисъла на този член 9.13 не е разрешена в тези случаи. 9.13.4. Ако резервирате повторно полет в съответствие с член 9.13, то член 9.2 не се прилага и няма да ви бъде възстановена Общата цена за Вашия първоначален полет. Не намирам нищо притеснително по отношение пътуване в група и да има някой от групата с пропуснат полет. Редактирано 24 септември, 2015 от Двуцветко 1
Тони Публикувано: 25 септември, 2015 Публикувано: 25 септември, 2015 Аз съм взимала билети с моята отстъпка от моя профил, а накрая не пътувах. Групата беше от 8 човека, всички останали си летяха безпроблемно. 5
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега