Прескочи до съдържание

Дублирана транзакция от кредитна карта


Препоръчани мнения

Здравейте,

 

 

Гърците от Aegean при последното ми плащане са дръпнали двукратно пари за една услуга от кредитната карта (Дайнърс от ПИБ).

Установих го като си получих извлечението и вднага се свързах с Дайнърс. От там ми пратиха бланка за оспорване на транзакция, но ме посъветваха да пробвам първо да се свържа с компанията и да поискам от тях да ми възстановят надвзетото.

 

Писах на компанията чрез формата им за контакт в сайта и получих на е-мейла си автоматичен отговор с нещо като входящ номер и обещание, че ще се занимаят с въпроса.

Минаха обаче няколко дена вече, но няма никаква друга вест от тях.

 

Не съм сигурен дали не са ме отсвирили и се чудя да чакам ли още или да започна оспорване на транзакцията в Дайнърс.

Даже не съм сигурен дали съм писал до правилното място защото във формата за контакт на Егеан имаше списък да се избере по какъв повод се оплакваш и естествено там не фигурираше "Дублирана транзакция от КК".

Избрах някаква друга причина от списъка и сега си мисля, че този който е получил писмото може да реши, че това не го касае и да го прати в трета глуха.

 

Знаете ли каква е практиката в такива случаи? Колко време е нужно да се разгледа подобно оплакване?

Има ли въобще някакъв шанс да ми обърнат внимание?

 

Да чакам ли още или да се обърна към банката?

 

Какво ще ме посъветвате?

Връзка към коментар

Преди колко време си платила? Не знам как да се изразя точно, но  осчетоводени ли са парите вече?

Обикновени при плащане с кредитна карта, минава определено време преди да се осчетоводи всичко.

 

При мен се е случвало при плащане на билети, няколко дни по-късно да ми блокират  повторно същата сума. След 10-на дни ми се възвърна сумата, но в нито един момент не бяха минали за осчетоводени, седяха си като блокирани само.

Когато ходих по банките ми казаха, че докато са блокирани, няма какво да се направи, ако се осчетоводят тогава мога да се жалвам и имаха право.

Връзка към коментар

Здравей, Сани.

 

Съвсем наскоро имах сходен проблем с British Airways - беше дръпната два пъти една сума - заради погрешна електронна комуникация единият полет беше отказан за онлайн резервация,а после получих съобщение за извършено плащане.

 

Веднага написах мейл, но след това вдигнах телефона и се разбрах с авиокомпанията. Сумата беше върната моментално. Иначе сигнализирах Виза, но не се наложи тяхната намеса. 

 

Телефонният разговор е най-доброто винаги, мейл - при изпращане на документи. Социалните мрежи - когато не разбират от дума...

Успех. 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Имал сходен случай с дублирано плащане на хотел в Италия. До колкото помня не се разбрахме на място с тях (слаб ми е италианския :) , та трябваше да оспорвам чрез банката. Стандартно имаш 30-тина дни от дата на плащане. Ако до това време не си успяла с Aegean да постигнеш връщане на сумата, попълваш формата към банката.

Връзка към коментар

Имал съм подобен случай, но по-скоро беше грешка на банката, която обслужва кредитната ми карта. И след като им обърнах внимание, ча са взели два пъти средва за една и съща транзакция, а имам получено само едно есемес известие, те (от банката) веднага корегираха грешката. Не знам къде какво са проверявали, с кого са говорили, но в крайна сметка поправиха грешката много бързо.

Връзка към коментар

И на мен ми се е случвало с хотел във Франция. Не успях да се разбера с тях - размотаваха ме поне 3 седмици и тогава заведох рекламация. Гърците са доста по-разбрани от французите, така че пробвай да се разбереш с тях. Срокът за завеждане на рекламация е точно 3 месеца, така че имаш достатъчно време да пробваш директно с Aegean.

Връзка към коментар

 

Гърците от Aegean при последното ми плащане са дръпнали двукратно пари за една услуга от кредитната карта (Дайнърс от ПИБ).
Установих го като си получих извлечението и вднага се свързах с Дайнърс.

 

 

Първото което бих те посъветвал е да си активираш услуга за информиране за всички транзакции с кредитната ти карта. Имах подобен случай в Австралия. Веднага показах на търговеца двата СМС-а. В началото той се усъмни, че е дръпнал два пъти парите, но след като звънна в банката разбра че е направил грешка. Подписа с мен още една бележка за плащане на същата сума и ми даде парите в кеш.

 

Обжалване постфактум също става, но изисква много повече време и администрация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...
Не бях влизал скоро във форума, така че малко със закъснение, но да допълня за развитието на историята:

 

Направих няколко опита за връзка по телефона с гърците. Абсолютно безсмислено, защото си останах само с разходите за международни разгори - така и до връзка с оператор не се стигна.

Всеки път слушах телефонни секретари, реклами и колко съм важен за тях, но така и с човек не се обади.

 

Свързах се с Дайнърс по телефона. Имат си формуляр за такива случаи и ми го изпратиха за попълване. Попълних го и им го върнах сканиран по е-майл.

След две-три седмици проблема беше решен. В следващото извлечение парите бяха в сметката и получих писмо от Дайнърс, че клиентите са им важни и правят всичко за тях :)

 

Та така. 
  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.