denis_a Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 (редактирано) Привет на всички! Не мога да си обясня защо всеки втори полет на турските авиолинии в рамките на Европа, че дори и в Турция, се изпълнява със широкофюзелажни самолети от сорта на A330, 777 и A340-300(беше такъв оня ден, Лондон-Истанбул). Източника е Flightradar24. Толкова ли натоварена е тази линия? Редактирано 9 октомври, 2015 от denis_a
neuromancer Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Ами да, понякога се ползват големи самолети, заради натоварване, пък и все пак това е доста дълъг полет, малко повече комфорт не е излишен.
LaBarba Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Аз два пъти се гърчих до Африка със 737-900ER, а те къде били големите самолети.... 4
Alexander Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Аз съм се возил също с големи самолети също на средни разстояния. Мадрид-Тенрифе един път с А340-300 и един път с А340-600.
akair Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Не е изключено това да няма нищо общо с комфорта... Обикновена аритметика - брой пасажери + обем карго. Понякога е и малко търговска стратегия - ако главните конкуренти от МЕ3 летят с голям самолет до съответната дестинация, пасажерите ще предпочетат тях. Затова и Търкиш летят с подобен. До някои дестинации конкуренцията лети с големи машини, но там икономическият смисъл от голяма машина липсва напълно за ТК и затова летят със 737 1
georgiev Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 В края на май 2014 швейцарците за полет Цюрих-Барселона смениха самолета с А330. Не казаха защо. Вчера на Арланда гледах как пристигна един 787 на Norwegian, но не можах да разбера откъде идваше.
Георги Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Специално за Лондон, до там трафика е огромен, а слотовете са кът, което прави използването на голям самолет много смислено. За Турция може да става въпрос и за пребазиране на самолети. 1
randi Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Повечето пътници въобще не знаят на какво се качват... Много се съмнявам да тръгнат да си избират полета според машината(освен аз). Освен това турците много често в сайта залагат някаква машина, която в последствие въобще не е такава. Те до София няколко пъти идваха с 330 и на сайта доста време седеше заложен 320, но се знаеше за идване на 330. Ето интересен пример до Букурещ имат по 3 полета на ден като единия задължително е на А330, някой път даже пускат версия 300. До Атина имат по 4 полета + още 3 на Aegean, които също се продават на техния сайт и поне един от полетите е с А340 или 777 - 300, даже в някои дни има по 2 полета с големи машини. Освен това турците са много и пътуват, и както се спомена и каргото е важно. А Iberia мисля, вече не въртят до Канарските с 340-300/600 от няколко години. 5
Alexander Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Възможно е, те гледат да ги разкарат или поне намалят 4 моторните си самолети. От няколко години наблягат на А330 при новите широко фюзелажни самолети, а до скоро нямаха такъв модел в редиците си.
alex0001 Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сещам се и за едни редовни полети Париж - Лондон - Париж с А380.
Георги Публикувано: 9 октомври, 2015 Публикувано: 9 октомври, 2015 Сещам се и за едни редовни полети Париж - Лондон - Париж с А380. Те бяха по-скоро промоционални, пък и пилотите да натрупат малко излитания и кацания
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега