IVM Публикувано: 14 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2015 Здравейте, току що получавам имейл, че ми отменят двата полета София-Дубай и обратно като ми предлагат две опции-друг полет, или ваучер за стойността на билета, които не ме устройват. Имам ли право да искам да ми се върнат парите и в какъв срок. Благодаря за съветите предварително Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Имаш право да ти възстановят парите кеш. 2 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Друг е въпросът май, как ще ги накарам-така като чета отзиви и коментари изобщо не са благосклонни в това отношение... Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 (редактирано) Прочети им правилата за възстановяване на суми. Цитирай ги и предупреди, че ако не получиш възстановяване в същата форма, в която си заплатил, ще ангажираш банката си да оспори транзакцията, заради непредоставена услуга. Няма да е лошо да предупредиш банката си отсега, че може да се наложи такова оспорване, ако получиш отказ. Редактирано 15 октомври, 2015 от macf1an 4 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 За този вариант, не бих се сетил, благодаря ти 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Прочети им правилата за възстановяване на суми. Цитирай ги и предупреди, че ако не получиш възстановяване в същата форма, в която си заплатил, ще ангажираш банката си да оспори транзакцията, заради непредоставена услуга. Няма да е лошо да предупредиш банката си отсега, че може да се наложи такова оспорване, ако получиш отказ. На първо четене не вярвам това да е възможно... Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Твое мнение. Също така да им напомниш: Директивата 261/2004 изрично споменава, че при отменени полети повече от 14 дни преди излитането, превозвачът трябва да предостави опция за пълно възстановяване заплатената сума за неизползваната част от билета. 5 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Полетът е за 18 ноември, ако имам още доводи да си искам парите, давайте ги да им спретна един по-сериозен имейл Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 (редактирано) Връщат ти парите и това е. Гледам полети в ден 3 ги няма в края на ноемрви. Изхвърлиха се с три полета седмично. Редактирано 15 октомври, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 (редактирано) Резултатът от разговора с тях, беше, все едно разговаряш с робот, каквото и да му кажеш, каквато и директива да му цитираш...човека казва само "Ваучерите, ваучерите... "-никакъв диалог не може да се води. И в този ред на мисли, едва ли да мога да искам компенсация за хотела, който няма как да отменя и вече е платен... Редактирано 15 октомври, 2015 от imarev Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 (редактирано) Не ти е работа да говориш, няма писмено доказателство от разговорите. Написали сме ти вариантите, като най-силен остава Директивата, защото тя цитира възстановяване на средствата, а техните условия цитират "Ваучер". Ако получиш писмен отказ - действай с банката. Забрави за хотела. Редактирано 15 октомври, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
Krum4ov Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Пиши им нa стенaтa във фб. При мен помогнa. Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Написал съм, но реших да пробвам и по телефона все пак, чакам отговора и ги почвам чрез банката, незнам защо,но си мисля, че там ще има успех...на практика си е факт-плащам, а стоката /услугата ми я няма Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 15 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Няма да е лошо да пратиш и една бланка по стандарт на Директивата, че си искаш парите обратно по същия начин, по който са взети. 3 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 15 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 октомври, 2015 Сега ще им я добавя и нея, благодаря 1 Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 17 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2015 (редактирано) Резултатът от разговора с тях, беше, все едно разговаряш с робот, каквото и да му кажеш, каквато и директива да му цитираш...човека казва само "Ваучерите, ваучерите... "-никакъв диалог не може да се води. И в този ред на мисли, едва ли да мога да искам компенсация за хотела, който няма как да отменя и вече е платен... Силно съм изненадан, че не връщат парите, но това си е типично арабелски номер... Вместо да се надлъгвате с мейли може да им искаш премаршрутиране, особено ако вече си накупил хотели и т.н. Не би трябвало да е никакъв проблем да те качат на друг техен полет на същата дата, но с тръгване от някое съседно летище... Например на 18 ноември имат обеден полет от Букурещ (излитане 13,35) или вечерен полет от Истанбул-Сабиха (излитане 22,05). До Букурещ стигаш за 50 лева с нощен автобус. Пъуването ти се удължава всичко на всичко с половин ден, но все пак ще си го осъществиш, като няма да изгубиш парите за хотелите. Редактирано 17 октомври, 2015 от mitkobiker 6 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 17 октомври, 2015 Автор Сподели Публикувано: 17 октомври, 2015 Ни звук, ни стон, ни имейл..просто се покриха здраво, даже и отказ няма. Незнам защо имах много добро усещане за тази компания, и за това ги предпочетох пред Wizz, въпреки чувствително по-високите цени, но уви Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 19 октомври, 2015 Сподели Публикувано: 19 октомври, 2015 Ни звук, ни стон, ни имейл..просто се покриха здраво, даже и отказ няма. Незнам защо имах много добро усещане за тази компания, и за това ги предпочетох пред Wizz, въпреки чувствително по-високите цени, но уви Такива казуси е по-добре да се разрешат по телефона. Вземи ги чуй, вместо да чакаш писмо. Например flydubai Travel shop - Dubai +971 600 544 445 Успех! Връзка към коментар
IVM Публикувано: 9 ноември, 2015 Автор Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Развитието-за да се знае, след абсолютно никакъв официален отговор за отказ за връщане на пари в писмена форма (изключвам телефонните разговори, в които се предлагаха единствено ваучерите за цената на билета), реших в крайна сметка да променя датите на пътуването си, което поне не ми струваше нищо, въпреки по-високите цени на новите полети. От там започна битка с промяна на датите на предварително запазения non-refundable хотел през Orbitz. След прехвърляне на топката от хотела -Ibis, към Orbitz и обратно и двуседмична упоритост от моя страна, най накрая се съгласиха да променят датите на нощувките и за огромна моя изненада ми върнаха и разликата, тъй като новите нощувки бяха с една по-малко. Така че няма невъзможни неща 5 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 9 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Евала за усилията и голяма черна точка за Дубайците. 1 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 9 ноември, 2015 Автор Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Много голяма, ще ги видим как ще се представят със самото пътуване 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 9 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Няма да е лошо да пратиш и една бланка по стандарт на Директивата, че си искаш парите обратно по същия начин, по който са взети. Сигурен ли си, че директивите на ЕС могат да се ползват едно към едно и за компании, които не са регистрирани в ЕС? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 9 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2015 Когато летят от ЕС навън, да. Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 13 ноември, 2015 Сподели Публикувано: 13 ноември, 2015 Сега виждам, че са ми сменили един полет Мале - Дубай. От директен е променен с премаршутиране през Коломбо. За щастие няма огромна разлика в деня/часа на излитане и не горя с хотели/трансфери, но не съм получил никакъв мейл за тази промяна! Предполагам нищо не трябва да се прави от моя страна по отношение на това дали приемам тази промяна? Поне другите авиокомпании те питат приемаш ли промяна на полет, но тук няма такова нещо. Та не е зле верно човек да си проверява полетите от време на време. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега