Sju Публикувано: 14 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2017 (редактирано) преди 35 минути , stanislavpp каза: Вероятно защото отгоре ти излиза надпис “ log in to redeem wallet money”, трябва да се логнеш отново за да използваш уолет парите , затуй ти излиза по-висока цена спрямо предходната страница . Пусни един принтшот , ако имаш възможност. Аз съм лог-ната през цялото време. Опитах да отворя и тикет, и там Error. Редактирано 14 ноември, 2017 от Sju 1 Връзка към коментар
Sju Публикувано: 15 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 15 ноември, 2017 Днес нещата са по-добре. Грешка с уолета нямаше и успях да преборя страницата с плащането. В момента, в който направих резервацията обаче излезе екран, че съм направила резервация за 13850 и изтръпнах. В самата резервация показва, че сумата е значително по-малка и точно, каквато исках да постигна. За радост и точно толкова съм платила в действителност. 2 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 15 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 15 ноември, 2017 Така е, след плащането цената винаги излиза без ралното намаление от уолета . 3 1 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 20 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 20 ноември, 2017 Вече 2 дни не мога да отворя нов диспут за неполучен cashback, дава ми грешка. Някой да има същия проблем или "повредата е в моя телевизор". Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 21 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 21 ноември, 2017 преди 8 часа, Marisha каза: Вече 2 дни не мога да отворя нов диспут за неполучен cashback, дава ми грешка. Някой да има същия проблем или "повредата е в моя телевизор". Случвало ми се е, но обикновено се оправя бързо. Ако проблемът все още продължава, пробвай с друг браузър или направо им пиши на hotelservice@makemytrip.com от мейла, с който си регистрирана в ММТ. Мейлът автоматично ще се свърже с акаунта ти и ще отвори тикет, който ще виждаш по нормалния начин. Това последно го правих преди няколко месеца и си работеше по гореописания начин, не знам към днешна дата дали все още е така, но си струва да пробваш. 1 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 21 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 21 ноември, 2017 преди 31 минути , yordanov каза: Случвало ми се е, но обикновено се оправя бързо. Ако проблемът все още продължава, пробвай с друг браузър или направо им пиши на hotelservice@makemytrip.com от мейла, с който си регистрирана в ММТ. Мейлът автоматично ще се свърже с акаунта ти и ще отвори тикет, който ще виждаш по нормалния начин. Това последно го правих преди няколко месеца и си работеше по гореописания начин, не знам към днешна дата дали все още е така, но си струва да пробваш. Стана от мобилното приложение. Иначе пробвах с различни браузъри, пак не става от десктор. 1 Връзка към коментар
funny Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 Проверете си профилите. На мен на 18.11 пак са ми дали 1000 рупии със срок до 01.12 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 И аз имам, след като изтекоха едни, пак ми подариха. Но като няма за какво до ги използвам много ме е яд. Нищо не мога да открия на добра цена за предстоящите пътувания. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 при мен са се появили някакви Rs 750 is about to expire on 14th Jan и някакви 999 валидни до 28 ноември 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 и при мен ги има тия бонуси, и са неизползваеми при цените, които дават текущо за хотели, но освен това днес получих и имейл, че съм заявила смяна на паролата си /което не съм правила/ с покана да кликна върху някакъв линк - писмото не изглежда като фишинг, огледах внимателно и адреса на подателя, но за всеки случай не смятам да го отразявам, натискайки линка Връзка към коментар
elmapl Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 Получих нов код MMTBLACK, но без условия за ползването му. Пробвах , но пише, че не съм в съотносим период на ползване. Ще чакам до петък. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 2 декември, 2017 Сподели Публикувано: 2 декември, 2017 (редактирано) На 7/30/2017 в 11:15, Георги Матеев каза: Вече имат нова програма за лоялност - ММТ Black - която връща грубо 3-5% от похарчените суми. Доколкото схванах за момента май още е само с покани. На единия ми акаунт (основния) пратиха покана и се регнах, изглежда като нелош бонус На единия ми акаунт получих покана да си платя MMT Double Black - "само 2499 рупии за една година" (вместо 2999), срещу което получавам следното: We are very excited to invite you to MMT DoubleBLACK - an industry first program designed to make your travelhassle-free. Auto Enrollment to MMT Black! A by invite-only loyalty program Дали е нещо наистина ексклузивно и което си заслужава? Редактирано 2 декември, 2017 от cybersimo Връзка към коментар
iMari Публикувано: 2 декември, 2017 Сподели Публикувано: 2 декември, 2017 Преди 1 час, cybersimo каза: получих покана да си платя Нищо,което започва с това не си заслужава 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 3 декември, 2017 Сподели Публикувано: 3 декември, 2017 Получих това: Coupon Code: HOTELSTAY (15% off on 2 or more night’s stay, min. booking INR12000) 2 Връзка към коментар
koliob Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 Тук суперизгодните възможности свършиха май, но ако някой все още не е получил рефънд в уолета по някоя от резервациите с купоните за намаления платени през пейпал може да си вземе истински пари вместо рефънд на техните измислени и непотребни вече такива. Отваряте си кейс в пейпал и си искате рефънд там, като прилагате писмото с потвърждението от ММТ за рефънд. Върнаха пари в картите, с които беше платено вече по пет различни резервации, така че най-вероятно би работило и при вас. 5 Връзка към коментар
alienad Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 преди 12 минути , koliob каза: Тук суперизгодните възможности свършиха май, но ако някой все още не е получил рефънд в уолета по някоя от резервациите с купоните за намаления платени през пейпал може да си вземе истински пари вместо рефънд на техните измислени и непотребни вече такива. Отваряте си кейс в пейпал и си искате рефънд там, като прилагате писмото с потвърждението от ММТ за рефънд. Върнаха пари в картите, с които беше платено вече по пет различни резервации, така че най-вероятно би работило и при вас. Аз тъкмо тези дни смятах да пиша за невърнат cashback, за резервация, платена през paypal. Направо в paypal ли да пиша, а не в MakeMytrip? Връзка към коментар
koliob Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 Откакто отрязаха изгодните промоции и не знам какво да правя с "парите" в уолета не съм писал нищо на ММТ. Изчаквам да минат 10-15 дни след напускането на хотела и пускам кейс направо в пейпал. ММТ изчакват да мине срока и ден-два преди това връщат парите по картата през пейпал. Ако искаш пиши и на ММТ, но аз мисля, че няма смисъл. 1 Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 В Пейпал няма ли срок, в който може да отвориш кейс? Такъв спомен имам. Връзка към коментар
a6olq Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 Преди 1 час, koliob каза: Откакто отрязаха изгодните промоции и не знам какво да правя с "парите" в уолета не съм писал нищо на ММТ. Изчаквам да минат 10-15 дни след напускането на хотела и пускам кейс направо в пейпал. ММТ изчакват да мине срока и ден-два преди това връщат парите по картата през пейпал. Ако искаш пиши и на ММТ, но аз мисля, че няма смисъл. Мисля, че 45 дни от датата на плащане можеше да се отвори диспут. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 преди 27 минути , Vyara каза: В Пейпал няма ли срок, в който може да отвориш кейс? Такъв спомен имам. 180 дни. По-рано в темата бях описала именно същата ситуация, при която си отворих claim в Paypal дни преди да изтекат 180 дни от плащането и ми ги върнаха точно в деня, в който изтичаше срокът им за отговор на claim-a. 1 Връзка към коментар
a6olq Публикувано: 7 декември, 2017 Сподели Публикувано: 7 декември, 2017 преди 11 минути , a6olq каза: Мисля, че 45 дни от датата на плащане можеше да се отвори диспут. Сега се сетих, че увеличиха срока на защита на купувача, с възможност за отваряна на кейс на 180 дни 2 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 8 декември, 2017 Сподели Публикувано: 8 декември, 2017 След като правя резервация с акаунта с който съм се регистрирал накрая преди да платя ми дава името и данните / мейл и телефон-фиктивен/ на кого е резервацията.Може ли да сменя тези данни в случая само телефона да сложа правилния моя или така оставам? Връзка към коментар
iMari Публикувано: 8 декември, 2017 Сподели Публикувано: 8 декември, 2017 преди 1 час, Ivko каза: Може ли да сменя тези данни в случая само телефона да сложа правилния моя или така оставам? Няколко пъти съм пробвала - не става.Каквото и да напишеш отпред слага кода на Индия. 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 Help! Някакъв бъг ме хвана. Всички хотели след като избера стая и натисна book и цената ми се качва по 2, все едно съм искал 2 стаи, а не съм. А и двойната цена си твърди, че е за една стая. На някой случвало ли му се е? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега