Фил Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Някой има ли представа какво означават тези зелени точки, които се появяват в календара при избор на дати за резервацията?
Георги Матеев Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Някой има ли представа какво означават тези зелени точки, които се появяват в календара при избор на дати за резервацията? Почти съм сигурен, че с тях отбелязваха датите с хиндуистки празници. 1
Двуцветко Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Нови спестени 30€ за нощувка в хотел с гръмкото име Дон Куро! 7
Фил Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 хотел с гръмкото име Дон Куро! това някакъв любовен хотел да не е? 2
Двуцветко Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) това някакъв любовен хотел да не е? Не, садо-мазо се оказва! В центъра на Малага се оказва хотела до всички барове и няма спане през нощта от цялата шумотевица и лудница Редактирано 16 юни, 2016 от Двуцветко 4
MCC Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) Здравейте, Присъединявам се към доволно възползвалите се от ММТ - в моя случай 2 нощувки в много добър хотел до плажа в Ница след полуфинала на Европейското в Марсилия спаднаха до цена 82 EUR на нощ при първоначална цена в ММТ 110 EUR на нощ (преди такси), което реално е 40% намаление от ММТ-цената с такси. За 2те нощувки общо - 164 EUR крайна цена. За сравнение, същият хотел се котира: в hotels.com за 209 EUR на нощ, което с таксите в момента излиза на 460 EUR крайна цена (в booking хотелът изобщо не е листнат), на корпоративния си сайт за 250 EUR крайна цена на разни други сайтове на цени между горните две Накратко, аз по-добро предложение от ММТ не можах да намеря (а, да - за разлика от сходните оферти, ММТ-цената включва още закуска и опция за анулация (не че възнамерявам да я ползвам, но по default е добре да я има)). Искрено ви благодаря за споделянето на app-a (so'90), промо кодоветe (chandni, Георги Матеев), и инструкциите за експлоатация (всички останали) Планът е налице за Евро2016 полуфинал + уикенд в Ница Приятен ден на всички! Редактирано 16 юни, 2016 от KatyaGva 8
Марти Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Да попитам какъв телефон трябва да напиша , като ми иска индийски номер , въведох някакъв случаен , има ли проблем така с измислен телефон или ...
alienad Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Опитвам се да се възползвам от това приложение, но нещо не ми се получава. Търся хотел в Абу Даби за 3 и 4.11.2016 г. за 5 човека. В booking хотел Century Hotel Apartments ми дава цена за апартамент с 3 спални за 356 лв./вечер. Същият хотел през MMT с ползването на отстъпката за апартамент с 3 спални ми дава 510,75 USD. Не мога да разбера дали нещо не задавам както трябва. Не ми става ясно и дали това е цената с начислени 10%+10%+45AED, но дори и тогава пак е много по-висока тази цена. Проверих и с няколко други хотела и пак същото. Моля за помощ! 1
xisba Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) И аз да се похваля, нощувката през букинг е 300евро - през ММТ e 30. Редактирано 16 юни, 2016 от xisba 2
MCC Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 И аз да се похваля, нощувката през букинг е 300евро - през ММТ e 30. xisba, схващам сарказъма, няма лошо Всеки си преценява. В случая аз съм доволна. Впрочем, просто така за спорта, искаш ли да се пробваш да намериш по-добра оферта от тази на ММТ? Ако си навит(а), да ти дам инфото на хотела и датите..?
Двуцветко Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Да попитам какъв телефон трябва да напиша , като ми иска индийски номер , въведох някакъв случаен , има ли проблем така с измислен телефон или ...Измислен индийски. Пробвай нещо от рода 911120000xyz като на xyz си сложи три цифри по твой избор. 1
stanimir Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Явно опитват да го разработват и пускат яка промоция конкретно през MMT защото никъде другаде няма такава цена Писах напред , че на рецепция не виждат резервациитв през MMT и дори не са чували тая платформа. Имам само три различни хотела , но винаги излиза някаква местна тур. агенция. Чисто технически ми е нтересно как действа бизнес модела , ако има запознати в бизнеса Booking си е букинг , Agoda си е Агода и т.н. излизат си на фактурите , но MMT явно са нещо по-различно.
rik4o Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) Опитвам се да се възползвам от това приложение, но нещо не ми се получава. Търся хотел в Абу Даби за 3 и 4.11.2016 г. за 5 човека. В booking хотел Century Hotel Apartments ми дава цена за апартамент с 3 спални за 356 лв./вечер. Същият хотел през MMT с ползването на отстъпката за апартамент с 3 спални ми дава 510,75 USD. Не мога да разбера дали нещо не задавам както трябва. Не ми става ясно и дали това е цената с начислени 10%+10%+45AED, но дори и тогава пак е много по-висока тази цена. Проверих и с няколко други хотела и пак същото. Моля за помощ! Точно толкова се получи и при мен. Реално си получаваш максималната отстъпка по промо кода. Аз пробвах обаче с друг хотел и с двойна стая. В Hilton Capital Grand Abu Dhabi цената й може да се свали от 8239 рупии (122,23 долара) на 5539 рупии (82,18 долара). И три двойни да вземеш, пак ще излезе към 250 долара. Или нещо такова... В Букинг дори не съм проверявал. А хотелът си заслужава. Явно трябва да търсиш настаняване в отделни стаи, на отделни резервации, за да получиш по 2700 рупии за всяка и така ще си минимизирате разходите по настаняването. Редактирано 16 юни, 2016 от rik4o 1
kali Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Имам инсталирано приложението на таблет и телефон. За един и същи хотел, едни и същи дати, ми дава различна цена. Някой друг да е забелязал нещо подобно?
charlotte Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Писах напред , че на рецепция не виждат резервациитв през MMT и дори не са чували тая платформа. Имам само три различни хотела , но винаги излиза някаква местна тур. агенция. Чисто технически ми е нтересно как действа бизнес модела , ако има запознати в бизнеса Booking си е букинг , Agoda си е Агода и т.н. излизат си на фактурите , но MMT явно са нещо по-различно. Интересен въпрос, в последния хотел попитах коя фирма излиза при тях на резервацията и ми казаха, че е Експедия.ком. Преди няколко дни направих три поредни единични резервации за един хотел и агенцията всеки път е различна-HOTELBEDS S.L.U, Miki Travel Limited London и HotelTravel.com. Всичките са с различни телефони за контакт в случай на проблеми в зависимост кой ден се случи проблема. Отделно всеки един ден най-добрата оферта варираше от нон рефъндабъл, до такава с отмяна и закуска. Накрая имаме само втория ден закуска, третия ден отмяна и първия нищо Според мен са някакъв посредник и обират каквото има останало непродадено от разни ГДС-и. Само мога да гадая колко маймунки са на клона и щипват левче за да си запазя една стая в Хага на плажа през юли 1
rik4o Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) edit - Същата стая в този 5-звезден хотел в Букинг е на 163 долара и с "днешната изгодна оферта" пада до 122 долара - цената, на която е предложена в MMT без промо кода. Редактирано 16 юни, 2016 от rik4o 1
Hollywood Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) Единственото промо, от което не стана пазар. Там ,за където търсих нямаше реално намаление или по-различно от предишните им намаления. Явно е било за по големи суми. За хотели около 30-40е нямаше нищо. Редактирано 16 юни, 2016 от Hollywood
Георги Матеев Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 (редактирано) Писах напред , че на рецепция не виждат резервациитв през MMT и дори не са чували тая платформа. Имам само три различни хотела , но винаги излиза някаква местна тур. агенция. Чисто технически ми е нтересно как действа бизнес модела , ако има запознати в бизнеса Booking си е букинг , Agoda си е Агода и т.н. излизат си на фактурите , но MMT явно са нещо по-различно. Въобще не са местни тур. агенции. Съществуват големи продавачи на едро на хотелски нощувки (разбирай огромни бази данни на глобални дистрибуционни системи) от типа на Hotelbeds, Travelscape, Expedia и тн, като именно тези продавачи държат преките отношения с хотелите. ММТ са на същия принцип като Galahotels, Otel.com и др. Всички подобни сайтове дефакто са само посредници между крайния клиент и продавачите на едро и просто взимат някаква комисионна и/или отстъпка за реализиран обем продажби. Веригата е следната: ти плащаш на ММТ -> те на продавача, от когото купуват нощувката -> а той съответно на хотела. Но тук идва трика - всеки отделен сайт може да си прави собствени промоции. В случая с ММТ техните намаления и разлики в цените предполагам се покриват от Citi Bank картите или някой друг рекламодател в дадения момент. На огромен пазар като индийския лесно мога да си представя как някоя банка хвърля милиони в реклама, особено в топ сайт като ММТ с много клиенти. Друг е въпросът, че практически ММТ не е особено насочен извън Индия - най-малкото не можеш да ползваш международен телефон - и такива хубавци като нас са по-скоро изключение и бълха ги ухапала. Точно затова хотелите не виждат от кой сайт си пазарувал и всъщност това им е все тая. Тях ги интересува единствено от кой продавач на едро е взета нощувката за да си търсят парите от него. Във ваучерите на ММТ (прикаченият към имейла pdf) отдолу винаги пише от коя дистрибуционна система е купена нощувката - в полето Local Contact Info. Именно това име трябва да се казва на рецепция при настаняване, а не да се споменава ММТ защото те не фигурират никъде. Booking, Expedia, Agoda и т.н. са прекалено големи и могат да си позволят да създават и поддържат собствени бази данни и собствени директни отношения с хотелите, тоест те не са посредници. Така изкарват повече пари, но и разходите им са по-големи. Точно заради последното в много от големите сайтове хотелите и цените са идентични (пример виж booking и priceline или expedia и orbitz) - защото са на 1 собственик и за да пестят пари ползват една и съща база данни. Редактирано 16 юни, 2016 от Георги Матеев 7
stanimir Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Сега поглеждам това поле . За хотелите в БГ ми излиза JacTravel Ltd с английски номер за връзка. В Турция HotelTravel.com с префикс +66 което е някъде в Азия.
Двуцветко Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Във ваучерите на ММТ отдолу винаги пише от коя дистрибуционна система е купена нощувката - в полето Local Contact Info. Именно това име трябва да се казва на рецепция при настаняване, а не да се споменава ММТ защото те не фигурират никъде. Под ваучер имаш пред вид хотел конфърмейшън, който се получава на мейла при резервацията ли? Че един път на рецепция ми искаха ваучер, а аз им показвах мейла, а те нещо не бяха убедени. Не, че е имало проблеми, но ми направи впечатление.
stanimir Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 Под ваучер имаш пред вид хотел конфърмейшън, който се получава на мейла при резервацията ли? Че един път на рецепция ми искаха ваучер, а аз им показвах мейла, а те нещо не бяха убедени. Не, че е имало проблеми, но ми направи впечатление. Toва което ти е в прикачения файл. Примерно : 1
alienad Публикувано: 16 юни, 2016 Публикувано: 16 юни, 2016 edit - Същата стая в този 5-звезден хотел в Букинг е на 163 долара и с "днешната изгодна оферта" пада до 122 долара - цената, на която е предложена в MMT без промо кода. Screenshot - 16.6.2016 г. , 21_39_19.png Само, че в booking стаята е с възможност за отмяна, а в MMT на тази по-ниска цена е без отмяна. Така ли е или греша?
rik4o Публикувано: 17 юни, 2016 Публикувано: 17 юни, 2016 Да, така е. Може би има и предложения с безплатно анулиране. 1
chandni Публикувано: 17 юни, 2016 Публикувано: 17 юни, 2016 Възможно е в този случай в booking да има безплатна анулация, а в ММТ не, но тези дни докато си търсих хотели, попаднах на поне 2-3 оферти, при които ММТ цената за 3 нощувки е около 120 евро със закуска и безплатна анулация, а в booking беше 300+ € и или беше без закуска и анулация, или за тези екстри цената отиваше с още 30-50€ нагоре. Говоря за оферти за Санторини през септември. 5
Георги Матеев Публикувано: 17 юни, 2016 Публикувано: 17 юни, 2016 Инсталираш апликацията на втори, различен телефон (иначе не става) и си отваряш нов акаунт. Плащането може да е с една и съща карта, това няма никакво значение. Самокоригирам се. При прекаляване с 2-3 акаунта и плащане с една и съща карта MMT все пак се усещат и не дават да се резервира повече. Може да е нещо ново, преди не ми е правило впечатление да проверяват и номера на картата. Сега инсталирах апликацията на таблета си, направих чисто нов 4-и акаунт и опитах да резервирам със същата кредитна карта ползвана и при другите акаунти, но MMT ме отряза, че вече съм достигнал лимита за месеца. Добавих обаче друга карта и плащането мина на секундата без проблем. Съвсем странично нещо относно начисляването на допълнителните такси, за които често има оплаквания. Току-що резервирах хотел в Бруней на базова стойност $63. Добавиха се допълнително само $3 такси и съответно кода свали адски много ($31.50) - почти реални 50% от крайната цена $66. Мисълта ми е, че очевидно таксите зависят от конкретен хотел, държава или търговец (GDS), могат да варират в широки граници и всеки път трябва да се проверява. 5
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега