Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

Самокоригирам се. При прекаляване с 2-3 акаунта и плащане с една и съща карта MMT все пак се усещат и не дават да се резервира повече. Може да е нещо ново, преди не ми е правило впечатление да проверяват и номера на картата.

 

Сега инсталирах апликацията на таблета си, направих чисто нов 4-и акаунт и опитах да резервирам със същата кредитна карта ползвана и при другите акаунти, но MMT ме отряза, че вече съм достигнал лимита за месеца. Добавих обаче друга карта и плащането мина на секундата без проблем.

 

Съвсем странично нещо относно начисляването на допълнителните такси, за които често има оплаквания. Току-що резервирах хотел в Бруней на базова стойност $63. Добавиха се допълнително само $3 такси и съответно кода свали адски много ($31.50) - почти реални 50% от крайната цена $66. Мисълта ми е, че очевидно таксите зависят от конкретен хотел, държава или търговец (GDS), могат да варират в широки граници и всеки път трябва да се проверява.

И мен снощи ме отряза. Въобще отказа всички карти, използвани в ММТ. Наложи се приятели да помагат с карти и всичко се получи.

Редактирано от vl_stamboliev
Връзка към коментар

Въобще не са местни тур. агенции. Съществуват големи продавачи на едро на хотелски нощувки (разбирай огромни бази данни на глобални дистрибуционни системи) от типа на Hotelbeds, Travelscape, Expedia и тн, като именно тези продавачи държат преките отношения с хотелите. ММТ са на същия принцип като Galahotels, Otel.com и др. Всички подобни сайтове дефакто са само посредници между крайния клиент и продавачите на едро и просто взимат някаква комисионна и/или отстъпка за реализиран обем продажби. Веригата е следната: ти плащаш на ММТ -> те на продавача, от когото купуват нощувката -> а той съответно на хотела. Но тук идва трика - всеки отделен сайт може да си прави собствени промоции. В случая с ММТ техните намаления и разлики в цените предполагам се покриват от Citi Bank картите или някой друг рекламодател в дадения момент. На огромен пазар като индийския лесно мога да си представя как някоя банка хвърля милиони в реклама, особено в топ сайт като ММТ с много клиенти. Друг е въпросът, че практически ММТ не е особено насочен извън Индия - най-малкото не можеш да ползваш международен телефон - и такива хубавци като нас са по-скоро изключение и бълха ги ухапала.

 

Точно затова хотелите не виждат от кой сайт си пазарувал и всъщност това им е все тая. Тях ги интересува единствено от кой продавач на едро е взета нощувката за да си търсят парите от него.

 

Във ваучерите на ММТ (прикаченият към имейла pdf) отдолу винаги пише от коя дистрибуционна система е купена нощувката - в полето Local Contact Info. Именно това име трябва да се казва на рецепция при настаняване, а не да се споменава ММТ защото те не фигурират никъде.

 

Booking, Expedia, Agoda и т.н. са прекалено големи и могат да си позволят да създават и поддържат собствени бази данни и собствени директни отношения с хотелите, тоест те не са посредници. Така изкарват повече пари, но и разходите им са по-големи. Точно заради последното в много от големите сайтове хотелите и цените са идентични (пример виж booking и priceline или expedia и orbitz) - защото са на 1 собственик и за да пестят пари ползват една и съща база данни.

 

Само като допълнение към описаното от Георги , имам приятел който от 10 години се занимава само с хотелски резервации /за протокола не в България/ и съм коментирал с него начина на работа на ММТ. Неговото обяснение съвпада почти напълно с това на Георги , ММТ работят с голяма част от търговците на едро - wholesalers /не с всички разбира се,и  затова може да попаднете на хотел, който да пише че е разпродаден в ММТ, а другаде да има места/ Те договарят цени с хотелите, гарантират обеми продажби, понякога предплащат стаи и тнт.  Бизнес модела на ММТ е като на повечето сайтове които работят с такива wholesalers , като разликата при тях е чисто маркетингов трик , като представят  ниска цена, допълнена с % отстъпка и накрая начисляват такса сървиз която е % от цената / на скъп хотел таксата става стотици евро/   Разбира се не само те работят по този начин , но са иноватори в постоянното променяне на % отстъпки с различни кодове , което става като игра с клиентите постоянно да следят и търсят по добра сделка.     В сайта им всичко изглежда съвсем нормално и естествено , не се постигат големи сделки , но въпросът е  в кодовете с  големите % в приложението им, с които се получават изключителни оферти за крайния клиент, а те реално продават на по ниска цена от цената която плащат ? 

Отговорът е следния - търговците на едро дават % от оборота като бонус на системите които ги продават. Всяка система може да  договори % бонус за достигнат оборот за период от време / Пример за 45 дни да направи 1 млн Евро и да получи 5 %  бонус  -  ако са направили до 35 ден 900 хил ,  пущат код с  голям % в приложението си за предполагаемо време за което ще направят необходимия им оборот , но не много по голям, за да  си гарантират тези допълнителни 5 %  - като реално продават с около 10-15 %  на загуба. Математиката показва , че  с 15 хил на загуба те получават 50 Хил  бонус , голяма реклама, и както каза Георги по всяка вероятност голяма част се покрива и от голям рекламодател като - Citi Bank картите. Разбира се тези цифри са само примерни, може да са и с 1 или 2 нули отзад :)

Така , че излезе ли код с такъв голям % - Резервирайте  далаверата е голяма и реална.

Редактирано от Марти
  • Харесвам 9
Връзка към коментар

 Хотелът го интересува номерът на търговецът във вашия ваучер , само по този номер той намира резервацията в собствената си система, имена, дати,изхранване и  вижда дали е потвърдена и гарантирана от доставчика,който ще му я плати. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

Tърговците на едро дават % от оборота като бонус на системите които ги продават. Всяка система може да  договори % бонус за достигнат оборот за период от време / Пример за 45 дни да направи 1 млн Евро и да получи 5 %  бонус  -  ако са направили до 35 ден 900 хил ,  пущат код с  голям % в приложението си за предполагаемо време за което ще направят необходимия им оборот , но не много по голям, за да  си гарантират тези допълнителни 5 %  - като реално продават с около 10-15 %  на загуба. Математиката показва , че  с 15 хил на загуба те получават 50 Хил  бонус , голяма реклама, и както каза Георги по всяка вероятност голяма част се покрива и от голям рекламодател като - Citi Bank картите. Разбира се тези цифри са само примерни, може да са и с 1 или 2 нули отзад :)

Така , че излезе ли код с такъв голям % - Резервирайте  далаверата е голяма и реална.

 

Всичко това са нормални бизнес отношения между търговци с големи обороти... Очевидно няма логика ММТ да продава на загуба. В краткосрочна перспектива може би някои резервации са им под себестойността, но в края на месеца/годината като теглят чертата сумарно са на печалба.

 

А че далаверата е голяма и реална е факт. Не помня в кой хотел беше като се настанявах ми поискаха ваучера, а в него нали пише реално платената цена с отстъпката. Рецепционистката се пули 5 минути и накрая каза, че откакто работи там не е виждала такава ниска цена за техния хотел, даже викна мениджъра за справка да не била станала грешка. Естествено нямаше никакъв проблем, но ситуацията беше забавна и доста показателна.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

С какви карти минават плащанията? Пробвах с Visa Electron дебитна , но нещо не става. Някой пробвал ли е с такава карта?

Вчера платих с такава карта два пъти.Никакъв проблем нямаше.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И при мен виза дебит си минава.

 

Относно офертата, имам направени три резервации вчера. За да се възползвам от полагащите се още 2 за 30 дни, трябва да изчакам 24 часа ли?

Редактирано от Kamen
Връзка към коментар

И аз да се похваля с хотелска резервация в Истанбул за 1 нощувка, но е на прекрасно място и със сериозна отстъпка сравнение с букинг.  :wub:

Сега загледах и холидей пакетите, дали ще излезе нещо наистина изгодно ще споделя.

Връзка към коментар

И при мен виза дебит си минава.

 

Относно офертата, имам направени три резервации вчера. За да се възползвам от полагащите се още 2 за 30 дни, трябва да изчакам 24 часа ли?

 

Направи Ентропей и няма ядове.

Връзка към коментар

Попаднах на това:

 

coupon code: MMTAPPYHOURS     Get Flat 40% Off Hotel bookings. Valid on 6:00 to 10:00 PM every Thursday.

 

 

С Индия имаме 5 часа разлика, нали?

Досега съм ползвала този код, но е интересно дали си спазват деня!?

Редактирано от elmapl
Връзка към коментар

Уикенда имах повече време и си поиграх няколко часа с промо кода и цените за места, където съм по-наясно с хотелите  и цените - Пукет, Банкок, Пном Пен, Хо Ши Мин. Проверих средно по 10 хотела от място и сравних с агода. 1-2 хотела от локация бяха на наистина уникално ниска намалена цена, каквато не съм виждал, 1-2 бяха на подобна на агода, останлите бяха по-скъпи от агода. Визуално всичките хотели в ммт бяха представени по един и същи начин - червен надпис, задраскани големи суми, промо код...

 

Заключение: иска си време и търсене да откриеш "скрития диамант" с реални големи намаления, другото е прах в очите и нищо реално, дори по-скъпо. Вероятно това е част от стратегията да избиват малкото истинско промо.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Upto 70% Off on Hotels Only on MakeMyTrip Mobile App!

Use Coupon: HTLSPECIAL

The offer is valid for bookings made on MakeMyTrip's Android and iOS App only. To avail the offer, customer must enter E-Coupon in the E-Coupon field. This offer is valid for hotel check outs till 31st July, 2016.

Validity:Jun 30, 2016

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Как избягвате верификацията на телефон с нов акаунт? Иска да въведа код :(

 

Гледам, че в мобилното приложение съм въвел реалния си мобилен телефон, но вместо 0-та е 9-ка. Например, 9889XXXXXX. Вероятно това е най-елементарният начин за избягване на верификацията. Пробвай и сподели после. В уеб-формата ми седи друг формат - 35 за код и останалото е в полето за телефон. Примерно, код 35 телефон 9889XXXXXX.

Дано да съм бил полезен. :)

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Как избягвате верификацията на телефон с нов акаунт? Иска да въведа код :(

Не го избягваме, трябва ти индийски телефон. Но нещата си работят и така, само няма референции и кешбек. Мисля, че по-рано (в началото на темата) не е била необходима верификация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.