Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 часа, Salvuccio каза:

Направих резервация с BOOKNEW, платих с пейпал, но все още нямам мейл за кешбека. Веднага ли получихте мейл за евентуалния кешбек или след известно време? 

Аз го получих след около половин час. 

Публикувано:
On 7/23/2017 at 0:38 AM, Георги Матеев said:

Поставих пореден рекорд... в случая благодарение на BOOKNEW и @koliob, който определено има почерпка от мен :)

 

6 нощувки в супериорна двойна стая със закуска в "Hotel on St. Georges" в топ центъра на Кейптаун излезнаха едва €60 тотал (след като приспадна и очаквания кешбек от 12000 рупии).

 

Неминуемо е сравнението с booking.com, които предлагат цена от €608 за същите дати / хотел / стая.

 

Ефективното намаление е точно 90%. Ще се въздържа от коментар.

A сега този кешбек като ти е разхвърлям в 6 акаунта как мислиш да го ползваш? Пак ли по този начин - по 1 резервация в акаунт или...?

Георги Матеев
Публикувано:
преди 6 минути , Grishkata каза:

A сега този кешбек като ти е разхвърлям в 6 акаунта как мислиш да го ползваш? Пак ли по този начин - по 1 резервация в акаунт или...?

Да, пък и напоследък взех да купувам самолетни билети от ММТ (някои излизат доста изгодно заради трика с плащането в паунди чрез Paypal). Кешбекът от всичките акаунти ще го изхарча за месец-два максимум. Колкото повече - толкова повече :)

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)
45 minutes ago, Георги Матеев said:

Колкото повече - толкова повече :)

Казал Мечо Пух и цопнал в меда :-)

Редактирано от Mistela
  • Харесвам 2
Публикувано:

Да попитам относно кешбека. Тъй като скоро ще ми изтече, си мисля дали не мога да направя една резервация  с него на хотел с безплатно анулиране, канселирам нощувката и след това да ми върнат всичко в портфейла. Някой правил ли е този сценарий?

Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, vorbis каза:

Да попитам относно кешбека. Тъй като скоро ще ми изтече, си мисля дали не мога да направя една резервация  с него на хотел с безплатно анулиране, канселирам нощувката и след това да ми върнат всичко в портфейла. Някой правил ли е този сценарий?

Мисля, че няма да стане. Веднъж канцелирах резервация, за която бяха използвани бонуси, които в момента на канцелирането бяха с изтекъл първоначален срок. Не ми увеличиха сметката в Wallet с тях. Само отбелязаха в историята, че са ги върнали и на следващия ред, че са изтекли.

Редактирано от koliob
Публикувано:

При мен от различните акаунти цената на хотелите е различна,като е най-евтино през най-използвания акаунт.Също така забелязах още нещо,когато търся хотел примерно за 3нощувки-цената е по-ниска,отколкото за 1ната нощувка.Например за Слънчев бряг си харесах 1но хотелче,но намалението за 3те нощувки е около 6000 рупии,което обезмисля резервирането през различни акаунти,освен заради кешбека,които до снощи беше 2000 рупии,но вече не е.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми.

Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма.

 

Някой друг имал ли е подобен случай?

 

П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?

Публикувано:
1 minute ago, yordanov said:

Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми.

Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма.

 

Някой друг имал ли е подобен случай?

 

П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?

Изчакай поне час. И на мен ми се е случвало

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:
преди 7 минути , yordanov каза:

Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми.

Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма.

 

Някой друг имал ли е подобен случай?

 

П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?

Случвало ми се е. Писах им. Оказа се, че в момента на плащането друг е взел последната стая. Върнаха парите.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 10 минути , yordanov каза:

Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми.

Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма.

 

Някой друг имал ли е подобен случай?

 

П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?

Скоро имах такъв случай,при това и мейл с потвърждение не дойде.получих мейла и си видях резервацията след няколко часа.Стресиращо е.Но няма да има проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , Dani Magelan каза:

Случвало ми се е. Писах им. Оказа се, че в момента на плащането друг е взел последната стая. Върнаха парите.

Хм, гледахме, че има точно три стаи, колкото и букнахме. Аз резервирах първи, другите след мен.., а сега аз съм този, на когото резервацията му липсва. :(

Дано не е това.

 

В момента, mamaivy каза:

Скоро имах такъв случай,при това и мейл с потвърждение не дойде.получих мейла и си видях резервацията след няколко часа.Стресиращо е.Но няма да има проблем.

Писах вече на съпорта им, че минаха около два часа, ще видим какво ще кажат.

 

Мерси за инфото на всички.

Дани Магелани
Публикувано:
В момента, yordanov каза:

Хм, гледахме, че има точно три стаи, колкото и букнахме. Аз резервирах първи, другите след мен.., а сега аз съм този, на когото резервацията му липсва. :(

Дано не е това.

 

Писах вече на съпорта им, че минаха около два часа, ще видим какво ще кажат.

 

Мерси за инфото на всички.

Вероятно някой четвърти е имал по-бързо картово обслужване. Дано не е така.

Публикувано:
преди 41 минути , yordanov каза:

Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми.

Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма.

 

Някой друг имал ли е подобен случай?

 

П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?

И при мен се беше случило така - имах e-mail, но не я виждах в профила си. Писах им и казаха, че няма проблем с резервацията и я добавиха.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нещо не ми работят кодовете-BOOKNEW,BOOKTRIP,BOOKHOTEL,всички пробвах,не става.Направих нов акаунт и пак-НЕ.

Някой резервирал ли е скоро и с кой код?

Публикувано:
преди 19 минути , Olianata каза:

Нещо не ми работят кодовете-BOOKNEW,BOOKTRIP,BOOKHOTEL,всички пробвах,не става.Направих нов акаунт и пак-НЕ.

Някой резервирал ли е скоро и с кой код?

При мен работят кодове.

Дани Магелани
Публикувано:

И аз опитах за хотел в Брюж - не проработиха.

На 26.07.2017 г. в 23:56, Marisha каза:

При мен работят кодове.

От мобилната версия ли?

Публикувано:

Мобилната винаги ми е давала по-добри намаления от десктоп версията. Втората я използвам само информативно, че по-лесно се търси. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Olianata каза:

Значи оказва се,че кодовете работят за определени хотели,а за други не.

винаги е така 

Публикувано:

Получих отговор на имейла си за cashback-a на код BOOKNEW. Не ми харесва, но не смятам да им пиша повече, за да не предизвикам проблем и да ни отрежат.

Написаха ми, че ще получа cashback според условията на кода. Нищо не казаха за screenshot-a, който бях изпратила.

Останах с впечатление, че не им се занимава.

В момента при мен не работят кодовете BOOKNEW, BOOKTRIP за хотел, за който работиха преди няколко дена.

 

 

 

Публикувано:
преди 10 минути , Stryper каза:

Получих отговор на имейла си за cashback-a на код BOOKNEW. Не ми харесва, но не смятам да им пиша повече, за да не предизвикам проблем и да ни отрежат.

Написаха ми, че ще получа cashback според условията на кода. Нищо не казаха за screenshot-a, който бях изпратила.

Останах с впечатление, че не им се занимава.

В момента при мен не работят кодовете BOOKNEW, BOOKTRIP за хотел, за който работиха преди няколко дена.

 

 

 

аз още не съм получила отговор. Последно ми писаха, че ми препращат мейла към accounting :)

Публикувано:

От пощата от преди малко

 

Dear Customer, 

We are writing to let you know that starting 1st August, 2017 you will not be able to avail the benefit of PAYBACK points with MakeMyTrip.

You can continue using your PAYBACK card with all the other business partners of the PAYBACK Program.

Check Details here.

Keep travelling!

Cheers,
Team MakeMyTrip

 

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.