Алекс Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 преди 7 часа, Salvuccio каза: Направих резервация с BOOKNEW, платих с пейпал, но все още нямам мейл за кешбека. Веднага ли получихте мейл за евентуалния кешбек или след известно време? Аз го получих след около половин час.
Grishkata Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 On 7/23/2017 at 0:38 AM, Георги Матеев said: Поставих пореден рекорд... в случая благодарение на BOOKNEW и @koliob, който определено има почерпка от мен 6 нощувки в супериорна двойна стая със закуска в "Hotel on St. Georges" в топ центъра на Кейптаун излезнаха едва €60 тотал (след като приспадна и очаквания кешбек от 12000 рупии). Неминуемо е сравнението с booking.com, които предлагат цена от €608 за същите дати / хотел / стая. Ефективното намаление е точно 90%. Ще се въздържа от коментар. A сега този кешбек като ти е разхвърлям в 6 акаунта как мислиш да го ползваш? Пак ли по този начин - по 1 резервация в акаунт или...?
Георги Матеев Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 преди 6 минути , Grishkata каза: A сега този кешбек като ти е разхвърлям в 6 акаунта как мислиш да го ползваш? Пак ли по този начин - по 1 резервация в акаунт или...? Да, пък и напоследък взех да купувам самолетни билети от ММТ (някои излизат доста изгодно заради трика с плащането в паунди чрез Paypal). Кешбекът от всичките акаунти ще го изхарча за месец-два максимум. Колкото повече - толкова повече 5
Mistela Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 (редактирано) 45 minutes ago, Георги Матеев said: Колкото повече - толкова повече Казал Мечо Пух и цопнал в меда :-) Редактирано 25 юли, 2017 от Mistela 2
vorbis Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 Да попитам относно кешбека. Тъй като скоро ще ми изтече, си мисля дали не мога да направя една резервация с него на хотел с безплатно анулиране, канселирам нощувката и след това да ми върнат всичко в портфейла. Някой правил ли е този сценарий?
koliob Публикувано: 25 юли, 2017 Публикувано: 25 юли, 2017 (редактирано) Преди 1 час, vorbis каза: Да попитам относно кешбека. Тъй като скоро ще ми изтече, си мисля дали не мога да направя една резервация с него на хотел с безплатно анулиране, канселирам нощувката и след това да ми върнат всичко в портфейла. Някой правил ли е този сценарий? Мисля, че няма да стане. Веднъж канцелирах резервация, за която бяха използвани бонуси, които в момента на канцелирането бяха с изтекъл първоначален срок. Не ми увеличиха сметката в Wallet с тях. Само отбелязаха в историята, че са ги върнали и на следващия ред, че са изтекли. Редактирано 25 юли, 2017 от koliob
Olianata Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 При мен от различните акаунти цената на хотелите е различна,като е най-евтино през най-използвания акаунт.Също така забелязах още нещо,когато търся хотел примерно за 3нощувки-цената е по-ниска,отколкото за 1ната нощувка.Например за Слънчев бряг си харесах 1но хотелче,но намалението за 3те нощувки е около 6000 рупии,което обезмисля резервирането през различни акаунти,освен заради кешбека,които до снощи беше 2000 рупии,но вече не е. 1
yordanov Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми. Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма. Някой друг имал ли е подобен случай? П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ?
cybersimo Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 1 minute ago, yordanov said: Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми. Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма. Някой друг имал ли е подобен случай? П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ? Изчакай поне час. И на мен ми се е случвало 1
Дани Магелани Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 преди 7 минути , yordanov каза: Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми. Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма. Някой друг имал ли е подобен случай? П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ? Случвало ми се е. Писах им. Оказа се, че в момента на плащането друг е взел последната стая. Върнаха парите. 2
mamaivy Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 преди 10 минути , yordanov каза: Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми. Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма. Някой друг имал ли е подобен случай? П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ? Скоро имах такъв случай,при това и мейл с потвърждение не дойде.получих мейла и си видях резервацията след няколко часа.Стресиращо е.Но няма да има проблем. 1
yordanov Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 преди 4 минути , Dani Magelan каза: Случвало ми се е. Писах им. Оказа се, че в момента на плащането друг е взел последната стая. Върнаха парите. Хм, гледахме, че има точно три стаи, колкото и букнахме. Аз резервирах първи, другите след мен.., а сега аз съм този, на когото резервацията му липсва. Дано не е това. В момента, mamaivy каза: Скоро имах такъв случай,при това и мейл с потвърждение не дойде.получих мейла и си видях резервацията след няколко часа.Стресиращо е.Но няма да има проблем. Писах вече на съпорта им, че минаха около два часа, ще видим какво ще кажат. Мерси за инфото на всички.
Дани Магелани Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 В момента, yordanov каза: Хм, гледахме, че има точно три стаи, колкото и букнахме. Аз резервирах първи, другите след мен.., а сега аз съм този, на когото резервацията му липсва. Дано не е това. Писах вече на съпорта им, че минаха около два часа, ще видим какво ще кажат. Мерси за инфото на всички. Вероятно някой четвърти е имал по-бързо картово обслужване. Дано не е така.
alienad Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 преди 41 минути , yordanov каза: Резервирах хотел, платих чрез пейпал, плащането мина, получих потвърждение заедно с hotel booking ID, PNR, hotel confirmation ID, обаче, резервацията я няма в акаунта ми. Не е първата ми резервация с тях, друг път съм нямал подобен проблем. Други две резервации за същия хотел и същите дати, направени малко след моята, се показват в на другите хора акаунтите. Моята я няма. Някой друг имал ли е подобен случай? П.С Това не е съвсем за тук, но май няма отделна тема за помощ при резервиране в ММТ? И при мен се беше случило така - имах e-mail, но не я виждах в профила си. Писах им и казаха, че няма проблем с резервацията и я добавиха. 1
Olianata Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 Нещо не ми работят кодовете-BOOKNEW,BOOKTRIP,BOOKHOTEL,всички пробвах,не става.Направих нов акаунт и пак-НЕ. Някой резервирал ли е скоро и с кой код?
Marisha Публикувано: 26 юли, 2017 Публикувано: 26 юли, 2017 преди 19 минути , Olianata каза: Нещо не ми работят кодовете-BOOKNEW,BOOKTRIP,BOOKHOTEL,всички пробвах,не става.Направих нов акаунт и пак-НЕ. Някой резервирал ли е скоро и с кой код? При мен работят кодове.
Olianata Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 Значи оказва се,че кодовете работят за определени хотели,а за други не.
Дани Магелани Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 И аз опитах за хотел в Брюж - не проработиха. На 26.07.2017 г. в 23:56, Marisha каза: При мен работят кодове. От мобилната версия ли?
T.E.Lawrence Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 Мобилната винаги ми е давала по-добри намаления от десктоп версията. Втората я използвам само информативно, че по-лесно се търси. 1
Фил Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 преди 2 часа, Olianata каза: Значи оказва се,че кодовете работят за определени хотели,а за други не. винаги е така
Marisha Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 Дори не само за определени хотели, случвало ми се за един вид стая да работи, а за друг-не.
Stryper Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 Получих отговор на имейла си за cashback-a на код BOOKNEW. Не ми харесва, но не смятам да им пиша повече, за да не предизвикам проблем и да ни отрежат. Написаха ми, че ще получа cashback според условията на кода. Нищо не казаха за screenshot-a, който бях изпратила. Останах с впечатление, че не им се занимава. В момента при мен не работят кодовете BOOKNEW, BOOKTRIP за хотел, за който работиха преди няколко дена.
Алекс Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 преди 10 минути , Stryper каза: Получих отговор на имейла си за cashback-a на код BOOKNEW. Не ми харесва, но не смятам да им пиша повече, за да не предизвикам проблем и да ни отрежат. Написаха ми, че ще получа cashback според условията на кода. Нищо не казаха за screenshot-a, който бях изпратила. Останах с впечатление, че не им се занимава. В момента при мен не работят кодовете BOOKNEW, BOOKTRIP за хотел, за който работиха преди няколко дена. аз още не съм получила отговор. Последно ми писаха, че ми препращат мейла към accounting
rik4o Публикувано: 30 юли, 2017 Публикувано: 30 юли, 2017 От пощата от преди малко Dear Customer, We are writing to let you know that starting 1st August, 2017 you will not be able to avail the benefit of PAYBACK points with MakeMyTrip. You can continue using your PAYBACK card with all the other business partners of the PAYBACK Program. Check Details here. Keep travelling! Cheers, Team MakeMyTrip
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега